"Greek National Pride" blog / ΗΠΑ

«ACIK DENIZ»: Αεροπλανοφόρο των ΗΠΑ «σκιά» στο Καστελόριζο!


Ασυνήθιστη αμερικανική ενέργεια κατά τη διάρκεια τουρκικής αεροναυτικής άσκησης καταδεικνύει ότι οι εποχές έχουν αλλάξει…

Το Αμερικανικό Ναυτικό (USN) που εστιάζει την προσοχή του στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, αλλά και το Αιγαίο, έστειλε το αεροπλανοφόρο USS Enterprise (CVN 65) για να παρακολουθήσει από απόσταση αναπνοής τουρκική άσκηση η οποία αρχίζει τις επόμενες ημέρες.

Πρόκειται για την αεροναυτική άσκηση των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων «ACIK DENIZ» η οποία έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί το διάστημα 7-11 Φεβρουαρίου στο κεντρικό και το νότιο Αιγαίο. Μέρος της άσκησης έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή του Καστελορίζου, περιοχή υψίστης στρατηγικής σημασίας την παρούσα συγκυρία, λόγω των συζητήσεων για την ανακήρυξη ελληνικής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) η οποία θα εφάπτεται με την αντίστοιχη κυπριακή.

Ακολουθώντας όλες τις νόμιμες διαδικασίες το USN ζήτησε και έλαβε άδεια για την πραγματοποίηση βολών από τα μαχητικά αεροσκάφη του USS Enterprise στο πεδίο βολής «ΚΑΡΑΒΙΑ», στα ανοιχτά της Άνδρου το διάστημα 5-7 Φεβρουαρίου. Στη συνέχεια, όπως ανακοινώθηκε, το αεροπλανοφόρο θα κατευθυνθεί στη Μαρμαρίδα, απέναντι από τη Ρόδο, για το διάστημα διεξαγωγής της τουρκικής άσκησης!

Η παρουσία του εκεί φαίνεται πως σκοπό είχε να περάσει το μήνυμα ότι οι εξελίξεις στην περιοχή άπτονται πλέον των αμερικανικών γεωστρατηγικών συμφερόντων, τα οποία και προασπίζουν οι ΗΠΑ δια της προβολής ναυτικής ισχύος.
Με απλά λόγια, το μήνυμα είναι ότι για τις ΗΠΑ δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτές ενέργειες – στρατιωτικές ή άλλες – οι οποίες θα διαταράξουν το status quo στην περιοχή. Αυτό καταφανώς συνδέεται με την ασφάλεια του Καστελορίζου, νήσος η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στη χάραξη της ελληνικής ΑΟΖ, άρα και στη δημιουργία ασφαλούς στρατηγικού διαδρόμου μελλοντικής μεταφοράς των υδρογονανθράκων που έχουν εντοπιστεί στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο.
Εν ολίγοις, για τις ΗΠΑ, το θέμα άπτεται της ενεργειακής ασφάλειας της Δύσης, άρα πλέον αποτελεί ζωτικό εθνικό συμφέρον.  πηγη

156 thoughts on “«ACIK DENIZ»: Αεροπλανοφόρο των ΗΠΑ «σκιά» στο Καστελόριζο!

  1. αλλαζουνε τα πραγματα προς το
    καλυτερο φαινεται!

    Μετα τους ατσαλους και ερασιτεχνικους χειρισμους
    της προηγουμενης κυβερνησης του μπουλη,
    με τα καομποιλικια και τα ανοιγματα
    σε μια αναξιοπιστη Ρωσια που μας στοιχισαν,
    βλεπουμε τα πρωτα απτα αποτελεσματα της πολιτικης Παπανδρεου,με την εμπρακτη στηριξη
    ΗΠΑ και Ισραηλ.

    Ας ελπισουμε να εχουν και συνεχεια!

  2. ΙΟΥΛΙΑΝΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΜΕ ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΗΠΩΣ Ο ΓΑΠ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟ ΑΓΑΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟΙΣ ΗΠΑ-ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.
    ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ
    ΓΙΑΝΝΗΣ

  3. ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ ΜΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΠΟΣΟ ΑΦΕΛΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ O MΠOYΛΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΡΦΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΟΙΤΟΥΝ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΙΟΥΛΙΑΝΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ .ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 16 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

  4. Τσούζει ο κώλος των ισραηλινών για την ένωση των ΑΟΖ και το Καστελόριζο είναι το κλειδί!
    Το ισραηλινό λόμπι στις Η.Π.Α. ξέρει τι κάνει!!!

  5. Βρε τι δύναμη έχει ο μαύρος χρυσός!
    Όσο θα συνειδητοποιούν οι τούρκοι τι χάνουν και όσο θα αγριεύουν, τόσο θα απομακρύνονται από USA και Ισραήλ.
    Δεν είναι βέβαια όλα τα γενόμενα έργο του ΓΑΡ, παρά θετικές συγκυρίες, αλλά, όπως φαίνεται είναι κρυφή γατούλα και θα μας βγάλει από τον βάλτο που μας οδήγησε η προηγουμενη κυβέρνηση.

  6. ιουλιανέ πιστεύεις δηλαδή αν κυβερνούσε λέμε τώρα αν κυβερνούσε ο μπουχέσας θα έκανε δικιά του πολιτική,καμια κυβέρνηση μετά το 45 δεν έχει κάνει ουσιαστικά ούτε μια κίνηση ούτε βήμα δίχως τους μέντορες πάτρωνες της,τους ξένους,για τα καλά και δίκαια της χώρας μας.καιροσκοπική πολιτική από μετριους πολιτικούς.σύμπτωση απόψεων έχουμε και τίποτα παραπάνω τα βρήκαν στο μοίρασμα και προχωράει η δουλειά.σκέψου αν ο καραμπουχεσας έκανε πολιτική με τους ρώσους θα είχε μείνει λεπτό στην κυβέρνηση η δεν θα είχαμε είδη πολεμικές υστερίες και αψιμαχίες στο αιγαίο από μεριάς τουρκίας,και με τους αμερικανους φυσικά να σφυρίζουν αδιάφορα.το ποιο πιθανόν στο σενάριο αυτό είναι να τον είχαν δίωξη κλοτσηδόν από την αρχηγεία της νέας δημοκρατίας τα τσιράκια των αμερικανων όπως και ο μπουχέσας τσιράκι αυτών ήταν και θα γινόταν η δουλειά όμορφα και ωραία.επί της ουσίας με ανήσυχη η σιωπή της τουρκίας,δείτε τις δηλώσεις ερτογάν για τα κατεχόμενα και για την αίγυπτο διαφορετικό λεξιλόγιο,όσο για το αεροπλανοφόρο είναι γνωστό ότι θα έρθει την εποχή που θα γινόταν η τουρκικη άσκηση ανοιχτή θάλασσα όπως λέγεται,από τις 5 μέχρι 15 αν δεν κάνω λάθος.

  7. stef,ξερεις πως πιστευω οτι παιζετε το παιχνιδι;
    Οι ΗΠΑ ειναι η μοναδικη υπερδυναμη,
    οποτε πρακτικα ειναι και η μονη που μπορει
    να μας εγγυηθει την εξορυξη των κοιτασματων.

    Οι μαγκιες και τα καομπουλικια στους αμερικανους,τα ανοιγματα στους ρωσους μαζι με γεωστρατιγικα γεγονοτα (ιρακ-αφγανισταν) οδηγησαν την αμερικη στην αγκαλια της τουρκιας.

    Δηλαδη οι αραβες που ειναι φιλοδυτικοι και εξορυσουν πετρελαια ειναι χαζοι;;;
    Ναι αμερικανικες εταιριες τα βγαζουν,αλλα εχουν και αυτοι ενα μεγαλο ποσοστο ,που αλλιως δεν θα ειχαν.
    Χερι που δεν μπορεις να το δαγκωσεις
    φιλισε το!

    Και να σου πω και κατι,και σκεψου το,
    εγω πιστευω οτι η μη εξορυξη ειδικα του φυσικου αεριου ειναι δακτυλος της Ρωσιας.

    Εαν βγει το κοιτασμα αεριου νοτιος της κρητης ,που φτανει βαση ειδικων για ολη την ευρωπη,ΠΟΙΟΣ ζημιωνετε;;;;;;
    Η Ρωσια,που τωρα κραταει την ευρωπη απο τα αρχ@@δια.
    Μονο αυτη ζημιωνετε,για τι η αμερικη κοιταει πως θα αποκοπει η ευρωπη απο την ρωσικη εξαρτηση,αρα ειναι προς οφελος της δυσης η εξορηξη των ελληνικων κοιτασματων.

  8. και κατι ακομα.
    Πρεπει να καταλαβουμε δυο πραγματα.
    Η ΗΠΑ δεν ειναι ανθελληνικες οπως πολυ ερασιτεχνικα γραφουν καποιοι!

    Η ΗΠΑ ειναι υπερδυναμη και συμπερφερετε σαν
    υπερδυναμη,(οπως ο Μ.Αλεξανδρος,η Ρωμη,Βυζαντιο,Αγγλια κτλ).
    Αρα η ΗΠΑ δεν επιδιωκει την φιλια κανενος
    οι αλλοι πρεπει να επιδιωκουν την φιλια
    των ΗΠΑ.
    Η ΗΠΑ δεν εχει φιλους,παρα συνεταιρους
    σε κοινα συμφεροντα,αρα η πιο εξυπνη
    πολιτικη ειναι να κανεις τα συμφεροντα σου
    συμφεροντα των ΗΠΑ.
    Αυτο κανανε τοσα χρονια οι Τουρκοι.
    Αυτο κανει ο Παπανδρεου τωρα,αυτο που δεν
    εκανε ο καραμανλης.
    Η κινηση καραμανλη θα ειχε αντικρισμα
    εαν η ρωσια ΕΣΣΔ και ισοδυναμη των ΗΠΑ,
    η ρωσια σημερα ομως δεν εχει την δυναμικη
    να αμφισβιτισει τα πρωτεια των ΗΠΑ.

    Η πολιτικη θελει σχεδιασμο και στοχο
    εκει πασχουμε σαν κρατος δεν εχουμε καθαρη εξωτερικη πολιτικη και στοχους η οποιοι δεν θα αλλαζουν με καθε αλλαγη κυβερνησης.

    Για σκεψου εαν ειχαμε κανει πιο φιλοαμερικανικη πολιτικη,να ειχαμε γινει
    αμερικανακια σου λεω,ποσα προβληματα δεν θα ειχαν υπαρξει:
    ΣΚΟΠΙΑ
    ΙΜΙΑ
    ΥΦΑΛΟΚΡΥΠΙΔΑ
    ΑΟΖ

  9. Η Αμερική μυρίστηκε χρήμα γι” αυτό έσπευσε. Οι συγκυρίες είναι ευνοϊκές, τα συμφέροντα μας ταυτίζονται στην παρούσα χρονική στιγμή με 2 ισχυρούς (ΗΠΑ και Ισραήλ)- ο ΓΑΠούκος είναι αμερικανοεβραίος στην καταγωγή άρα οι συμμαχίες είναι δεδομένες.

    Κατά τη γνώμη μου, η εξωτερική πολιτική πρέπει να είναι πολυδιάστατη. Αν διατηρούσε και τις σχέσεις με τους Ρώσους, δίνοντας σε αμερικανικές εταιρείες την εκμετάλλευση του πετρελαίου και σε ρωσικές του φυσικού αερίου θα σου έλεγα που θα πήγαινε το υποβρύχιο ανοικτά της Κέας!

    Μην παίρνει το μυαλό μας αέρα! Δεν μας υποστηρίζουν απ” την καλή τους την καρδιά! Τα συμφέροντα τους εξυπηρετούν! Αυτό είναι εξωτερική πολιτική! Ότιδήποτε προάγει το εθνικό συμφέρον…

  10. Ξέρετε ένα ανέκδοτο,θα σας πω,μη βιάζεσαι πατέρα η μάνα δεν είναι σπίτι,όπως και να χει το πράγμα ο Έλληνας δεν πρόκειται να Ωφεληθεί τίποτα,όλα οι μαφιόζοι θα τα φάνε,και τα όπως πάντα παντοειδή αρπακτικά,μην ξεχνάμε ότι οι δονητές για αυτό το λόγο ακριβώς ενεργοποιήθηκαν,τα επόμενα τριάντα, η είκοσι χρόνια θα γίνουν γλέντια,όχι για μας,σίγουρα όμως χωρίς εμάς εδώ πέρα, και εσύ και εγώ ηλίθιε Έλληνα θα κοιτάζουμε από μακριά,γιατί δεν είμαστε άξιοι να γευτούμε οφέλη,οι σύγχρονοι χρυσοθήρες δεν πρόκειται να αφήσουν τίποτα όρθιο,για αυτό λοιπόν μην κάνετε όνειρα,σκασμός και δουλειά,και το κάρο δεν πρόκειται να βγει από τη λάσπη,και η λάσπη είναι το μυαλό μας….-

  11. Και για να μάθουμε να ερμηνεύουμε τα γεγονότα βάσει χρονικού πλαισίου, ο Ερντογάν φάνηκε απρόσεκτος απέναντι στον Πέρες, στο Νταβός…και το παιχνίδι του με τη φωτιά συνεχίστηκε με το επεισόδιο του Μαvi Μαρμαρά και κορυφώθηκε με τις προσβολές προς τον Λίμπερμαν (τον αποκάλεσε «επικίνδυνο») αλλά και την ανοιχτή υποστήριξη της Τουρκίας προς την Χαμάς που χαρακτήρισε ως εθνικοαπελευθερωτικό κίνημα! Οι Εβραίοι δεν ξεχνάνε… Θα έπρεπε να το ξέρει αυτό…

    Ποιος ξέρει λοιπόν αν δεν είχαν συμβεί όλα αυτά, ποιον θα υπερασπιζόταν το αμερινανικό αεροπλανοφόρο ανοιχτά της Μεγίστης!

  12. Μιλάς για την λάσπη του μυαλού σου νυφίτσα? είσαι ο ποιο αρνητικός, γκρινιάρης και ηττοπαθείς.
    Όλα στραβά είναι, όλοι βλάκες είμαστε, υποθέτω εσύ είσαι ο…ξύπνιος! τρομάρα σου «loser»

  13. Τα πετρέλαια ο Τζέφρι τα έχει είδη δώσει σε Τούρκους και Αμερικανούς.Αυτό που φοβούνται και δεν θέλουν οι Αμερικάνοι, είναι να χαλάσει η σούπα που μαγείρεψαν για την Αν.Μεσόγειο.Πόλεμος με την Τουρκία σημαίνει αναβολή επ” αόριστον της εκμετάλευσης των κοιτασμάτων και υπάρχει ο κίνδυνος (αν νικήσει η Τουρκία)η Τουρκία να ελέγχει την οδό μεταφοράς των Ισραηλινών κοιτασμάτων, καθηστώντας τους Ισραηλινούς άμεσα εξαρτώμενους από τους Τούρκους.Μια Τουρκία με έλεγχο κοιτασμάτων και οδών μεταφοράς πετρελαίου και φυσικού αερίου (πλήρης ενεργειακή και οικονομική απεξάρτηση)με ισλαμιστική κυβέρνηση θέτει αυτόματα υπο αμφισβήτηση την πρωτοκαθεδρία και την ύπαρξη του κράτους του Ισραήλ, σε συνδυασμό με τις εχθρικές διαθέσεις των κυβερνήσεων των γειτωνικών μουσουλμανικών χωρών δημιουργώντας μουσουλμανικό κλοιό γύρω από το Ισραήλ. Αν λοιπόν ισχύει το παραπάνω άρθρο, δεν γίνεται επειδή μας αγάπησαν ξαφνικά οι Αμερικανοί και οτι γίναν προασπιστές του διεθνούς δικαίου, προσπαθούν να προλάβουν τα χειρότερα για αυτούς και τους Ισλαηλινούς. Όσον αφορά τον Τζέφρι δεν είναι ούτε μάγκας, ούτε γάτα, είναι έμισθος υπάλληλος των Αμερικανών που κάνει οτι του πουν, μοιράζοντας περουσιακά στοιχεία της Ελλάδας που δεν του ανήκουν και δεν έχει συμβάλλει ούτε κατ’ελάχιστον για την απόκτησή τους, δυστυχώς με την ανοχή μας. Αυτά αποκτήθηκαν από τους προγόνους μας που τα πότισαν με αίμα στην διάρκεια των αιώνων και δεν έχει κανείς από εμάς το δικαίωμα να το ξεπουλήσει ή ακόμη χειρότερα να χαρίσει.Το λάθος του Κωστάκη δεν ήταν το ανοιγμα και προς την Ρωσία, προηγήθηκαν εξάλλου οι Γερμανοί και κυρίως οι Αμερικανοί,το λάθος του ήταν ότι υποτίμησε την αντίδραση των Αμερικανών που κινδύνευαν να χάσουν τα κεκτημένα τους.Για την προστασία των συμφερόντων των φίλων μας φροντίζουν πολλοί ανόητοι και έμμισθοι υπάλληλοί τους συμπολίτες μας.
    Και κατι ακόμη, εδώ είναι Ελλάδα και εμείς είμαστε Έλληνες ως κατα συνέπεια ανήκουμε στην Ελλάδα και πουθενά αλλού, ούτε στην δύση ,ούτε στην ανατολή, εμείς είμαστε η ανατολή, η δύση, η Ευρώπη μια και όλοι αυτοί σε μας στηρίχθηκαν για να γίνουν αυτό που είναι σήμερα, και το <> τους για όλα αυτά που πήραν από εμάς;1204,1453,1922,1941,1945,1955,1974,1996 ως και χτες στο Αιγαίο και όχι μόνο.Ελπίζω να μην προστεθούν άλλου τέτοιου είδους ευχαριστίες από τους <> μας (Άγγλοι,Γάλλοι,Γερμανοί,Αμερικανοί,Ρώσοι,κλπ)στην ιστορία της Ελλάδας.

  14. Το αρθράκι Θόδωρε είναι γραμμένο από μια κασσάνδρα που λυπάται για ότι καλο γίνεται στην Ελλάδα, γιατί έτσι ταιριάζει στα σχέδια της νδ, νομίζω δε ότι είναι κάπως παλιό και ξεθωριασμένο από τα πρόσφατα γεγονότα που εξελίσσονται ραγδαία.
    Όχι, δεν είναι φίλοι μας οι Αμερικανοί, αλλα οι ισλαμιστές τούρκοι είναι εχθροί του ισραήλ και εμείς έχουμε το διεθνές δίκαιο με το μέρος μας.
    Όλα τα αλλα είναι απλός οδοντόκρεμες για κασσάνδρες.

  15. ιουλιανέ στην ουσία δεν διαφωνώ σε αυτά που λες,στην πρώτη ανάρτηση θα είχα κάποιες απόψεις να αντιπαραθέσω αλλα με την επομενη ανάρτηση κάλυψες τα κενά που άφησες,επί τις ουσίας το ίδιο βλέπουμε αλλα από διαφορετική οπτική γωνια.Είχα κάνει ένα σχόλιο στον μιρμιδονα που είναι λάτρης της σύσφιξης των σχέσεων ελλάδος ρωσίας,και ποίος δεν είναι αλλα…που του είπα ότι οι ρώσοι δεν είναι και τόσο σίγουρο αν πάρουν το μέρος μας,και ας είμαστε και χριστιανοί σε μεγάλο ποσοστό του λαου και πνευματικοί τους οδηγοί,όμως τα συμφέροντα πάνω από όλα.Όμως η αμερική ωσάν υπερδύναμη,ωραία το είπες:Η ΗΠΑ ειναι υπερδυναμη και συμπερφερετε σαν
    υπερδυναμη,(οπως ο Μ.Αλεξανδρος,η Ρωμη,Βυζαντιο,Αγγλια κτλ).
    Αρα η ΗΠΑ δεν επιδιωκει την φιλια κανενος
    οι αλλοι πρεπει να επιδιωκουν την φιλια
    των ΗΠΑ.-Στο τέλος όμως ενώ ξέρεις ότι το μαγαζάκι αυτό που λέγεται ελλάς και ακόμα ψάχνει να βρει τις ρίζες του,αν είναι απόγονος του βυζαντίου και χριστιανός η είναι συνεχεια των αρχαίων ελλήνων και δωδεκαθεϊστών στο θρήσκευμα,αν είχε γίνει περισσότερο αμερικανος πιστεύεις ότι θα του είχαν λυθεί τα προβλήματα,εγώ είμαι της άποψης ότι πάνω από όλα είσαι έλληνας και προσαρμόζεσαι σαν τον χαμαιλέων στις απαιτήσεις της εποχής,αν ήμασταν εννοώ οι πολιτικοί πιο έλληνες και νοιαζόντουσαν για μας πρώτα πρώτα δεν θα είχαμε βαρέσει κανόνι,όπου τώρα επιτάσσει την εξόρυξη των όποιων ενδεχομένων κοιτασμάτων υπάρχουν μπας και πάρουμε κάποια οικονομική ανάσα και πιστεύω ότι καταλαβαίνεις πως το εννοώ,οι έλληνες μουσουλμάνοι μέσο τις ιστορίας και φυσικά τις παιδείας θα γνώριζαν την πραγματική τους καταγωγή ότι δεν είναι τούρκοι αλλα έλληνες που άλλαξαν θρησκεία,όμως συζητάμε τα αυτονόητα σε μια εποχή που οι εξελίξεις τρέχουν με μεγάλη ταχύτητα.πιστεύεις ότι αν ήμασταν περισσότερο αμερικανο φίλοι θα είχαν λυθεί τα προβλήματα με τους τούρκους,και αν αυτό δεν είναι παιχνίδι των αμερικανων μέσον των αμερικανο προσκυνημένων από εδώ και από εκεί στην άλλη πλευρά του αιγαίου και όχι μόνον βλέπε και βόρεια και δημιουργούν αυτήν την ένταση ώστε να έχουν αιτια ύπαρξης και αναγκαιότητος των αμερικανων ποιος μου το εγγυείται.εγώ πιστεύω ότι αν δεν υπήρχαν αυτά τα προβλήματα κάτι άλλο θα γινόταν ώστε να βρεθεί κάτι για να σκοτωθούμε και ο πιο απλός τρόπος είναι με τον άκρατο εθνικισμό,και το λέω εγώ που είμαι εθνικιστής και αρχαίο λάτρης του θανατά,όπως τώρα οι μαλάκες οι τούρκοι πέσαν στην παγίδα του μεγαλοϊδεατισμού ψευδό εθνικισμού τους και οδεύουν ουσιαστικά στην ολοκληρωτική καταστροφή και αφανισμό τους ωσάν κρατική υπόσταση.διαφωνώ στο αν γινόμασταν περισσότερο αμερικανο λάγνοι από ότι είμαστε τώρα ότι θα άλλαζε κάτι γιατί πάνω από όλα είναι τα συμφέροντα των αμερικανων και αν κρίνουν ότι είμαστε άχρηστοι θα έχουμε την μοίρα που θα έχουν αποφασίσει αυτοί τώρα είμαστε χρήσιμοι ήρθαν να μας βοηθήσουν σε εν δεχόμενο τσαμπουκά των τούρκων,αλλα ήρθαν γιατί έπρεπε να έρθουν ή να προλάβουν άλλες καταστάσεις στην περιοχή και βλέπε διακρατικές σχέσεις της τουρκίας με τους ρώσους και κινέζους.

  16. Πιο πολύ κλαίνε κάτι κολλημένοι νεοδημοκράτες με τις εξελίξεις στα Ελληνοτουρκικά και την στροφή 180 μοιρών Αμερικής και Ισραήλ παρά οι Τούρκοι….
    Κάτι τέτοια νούμερα από όλες τις παρατάξεις έχουν κάνει ιστορικά τεραστία ζημία στην Ελλάδα.

  17. xaxxaxaxxxaax!!!
    Iouliane eisai tragikos!!!
    akou ekei filoamerikaniki politiki!!
    arxises pali ta PASOKIKA sou??
    ante re geloie trava na ta peis allou

  18. Nikolaki otan tha mas tin ksanaforesoun oi Amerikanoi ekei na gelaw me tis kolotoumpes sas…gt gia sas ekswteriki politiki me dunamismo simainei dinw kolo stous amerikanous…oust apo dw pera proskinimena PASOKOSKYLA

  19. ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΑΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ «ΑΡΙΣΤΕΡΟΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ» ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑΣ !!!
    ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΥΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΥΦΟΡΕΣ.
    ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ (ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ . ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜμΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ

  20. EITE ARESEI SE MERIKOUS EITE OXI TA ETHNIKA ZITIMATA TIS ELLADOS PROXOROUNE KALOS.

    OLA TA ALLA EINAI MPOURDITSES ANTIPOLITEYTIKOU -ANTIDRASTIKOU TYPOU.

    LIGO PIO APOFASISTIKOI ME TA EKSOPLISTIKA NA IMASTAN MONO…

  21. Σέλευκος πες αλευρι! Ο Ερντογαν σε γυρευει!
    Εισαι ο χρήσιμος ηλιθιος που παντε ειχαν ανάγκη οι εχθροι μας.

  22. Παράθεμα: «ACIK DENIZ»: Αεροπλανοφόρο των ΗΠΑ «σκιά» στο Καστελόριζο! « www.olympia.gr

  23. Θ.Κ.η μάλλον καλύτερα ΘΟΥΒΟΥ…
    αντε αγορι μου να κανεις τεμεναδες στους Εβραιους,γιουσουφακι και πες μας και τον αριθμο μητρωου σου στο ΠΑΣΟΚ να ξερουμε με τι ειδους κομματοσκυλο εχουμε να κανουμε…
    Απο κατι καραγκιοζηδες σαν και εσενα εχουμε φτασει να θεωρουμε τους Αμερικανους συμμαχους μας προσκυνημενο ανθρωπακι…

  24. Σέλευκος μην κρινεις εξ ιδιων τα αλλότρια!
    Επειδη εσενα σου αρεσει να σε πηδανε οθωμανικα οι Τουρκοι δεν σημαινει πως ολοι εχουν τα ιδια γουστα.
    Τραβα κλάψε μαζι με τον Ερντογαν που ο ανικανος κουμπάρος του Κωστάκης δεν ειναι πια πρωθυπουργός της Ελλαδας και στις επομενες εκλογες ψηφισε Τσιπρα!
    Αυτος ισως μπορεσει να ξεπεράσει το ρεκορ μαλακιων στην Ελληνικη εξωτερικη πολιτική που έκαναν ο Κωστάκης και η Ντορα…

  25. Σέλευκο η Ν.Δ. ζρειαζεται οικονομικη ενισχυση!!!
    Πηγαινε σαν κοροιδο να δωσεις γιατι τα λαμογια που καταληστεψαν την Ελλαδα τα εκατομμυρια τους τα εχουν βγαλει στην Ελβετια.
    Τραβα δωσε τον οβολο σου σαν καλο προβατο.

  26. To ρεκορ μαλακιων στην εξωτερικη πολιτικη το κατεχουν οι γελοιες κυβερνησεις ΠΑΣΟΚ ΕΙΔΙΚΑ αυτη του Σημιτη…Το οτι εισαι γελοιο ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΟ κ σ αρεσε να σε πηδανε οι Αμερικανοεβραιοι φαινεται απ αυτα που λες…Θα κλαις παλι κ θα αρχιζεις τις κωλοτουμπες που το Αιγαιο θα το εκμεταλλευονται αποκλειστικα οι Αμερικανοι επειδη εχει απειρα κοιτασματα κ βρισκουν μαλακες σαν το ΓΑΠ που θα τους το δωσει στο πιατο και ακομα πιο μαλακες τυπους σαν και εσενα που το ψηφιζουν πιστευοντας οτι θα σωσει τη χωρα…κ επουδενει δεν ειμαι μαλακας σαν και εσενα να βαλω παρωπιδες και να πιστεψω αντιστοιχα χοντρος εκανε κατι καλυτερο…τουλαχιστον κωλο στους Εβραιους ομως δεν εστρωσε οπως τα φιλαρακια σου στο ΠΑΣΟΚ,οι μαλακιες ηταν της Μπακογιαννη με ευθυνη του χοντρου φυσικα αλλα μην ανησυχεις θα συγκυβερνησετε γιατι οι πουλημενοι με τους πουλημενους θα πανε

  27. Σαν την ΠΑΣΟΚΑΡΑ Νικο τπτ…20 χρονια σοσιαληστρικης διακυβερνησης με απειρα λεφτα στα ταμεια απο μιζες συν αιωνιες χορηγιες απο τη ΜΙΖΕΝΣ,μια χαρα δεν θα εχετε αναγκη ποτε…κανε και μπεεε γιατι ο ΓΑΠ θα σωσει τι χωρα..απορω ρε ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑ τι δουλεια εχετε σ αυτο το μπλογκ??

  28. Σελευκο ενισχυσες οικονομικα τον Σαμαρα?
    Τρεχα γρηγορα γιατι το ανεκδοτο εχει αναγκη χρηματων!
    Και μαλλον εχεις μερδεμενες στο μυαλο σου τις εννοιες Πηδαω και Πηδιεμαι.
    Πηδαω σημαινει να κανεις αυτο που κανεουν οι Ισραηλινοι και Αμερικανοι στους Τουρκους επι ΓΑΠ.
    Πηδιεμαι σημαινει αυτο που καναν Αμερικανοι, Ισραηλινοι και Τουρκοι στον Καραμανλη και στην Ντορα.
    Τραβα τωρα και ενισχυσε οικονομικα το κομμα των λαμογιων…

  29. Σελευκο βγαλε τις παρωπιδες και αναγνωρισε τις θετικες εξελιξεις στην εξωτερικη πολιτικη της Ελλαδας.
    Η πατριδα ειναι πανω απο τα κομματα. Μην προσπαθεις να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα του κολημενου με το πλευστεισον μπουλη απο τη ραφηνα.

  30. Κλασσικη ΠΑΣΟΚΑΡΑ πηδαω με τα @@ των αλλων κ το παρουσιαζω μετα σαν επιτευγμα της γαματης κυβερνησης…τις εννοιες τις συγχεεις εσυ μαλλον γιατι σε πηδανε απ την Ιπποκρατους 20 χρονια κ τους λες ευχαριστω…και εχουμε μια μεγαλη διαφορα εγω ξερω να λεω το τι μαλακιες εχει κανει η ΝΔ,εσας λαμογια με την πλυση που σας εχουν κανει ουτε τσιμουδια δεν βγαζετε προσκυνημενοι…οσο για το ανεκδοτο σου ξαναλεω η ΠΑΣΟΚΑΡΑ δεν εχει αναγκη χρηματων εχει αιωνιες χορηγιες εκ Γερμανιας…

  31. Πραγματικά ώρες ώρες απορώ αν μερικοί χαίρονται που ανακαλύφθηκαν πετρέλαια και φυσικό αέριο και τα παιδιά μας ίσως έχουν ένα καλύτερο μέλλον επειδή έτυχε η ανακάλυψη τους να μην έγινε όταν κυβερνούσε το κόμμα τους.
    Ήθελα να ξερά αν κανένας μεταφράζει στους Τούρκους τι γράφουν μερικοί εδω για να γαλανέ με το χάλι μας…

  32. Μπερδευεσαι μαλλον με τα εκατομμυρια που εισεπρατε η ΝΔ ΚΑΙ απο τη Ζημενς και απο τους Βατοπεδινους και απο τους φαρμακοβιομηχανους που κανανε παρτυ στις πλατες της Ελλαδας…
    Και τωρα ζητανε και απο τα κοροιδα σαν και εσενα να τους δωσετε και αλλα.
    Τρεχα προβατο!

  33. Γελαει ο κοσμος μαζι σου ρε αυτιστικό νουμερο!
    Σε κατι ζωα σαν και εσενα ελπίζει ο Ερντογαν, θελει καινούργιους κουμπάρους να του στηθούν στα 4.

  34. ΑΤ Νεαρχος 94 Δ
    Τοσες φορες το εχουμε πληρωσει αυτο το κομματικό φανατισμο και την τυφλώσει που προκαλει αλλα μερικοι δεν λενε να βαλουν μυαλο και να κοιταξουν το συμφερον της Ελλαδας.
    Προτιμουν να μην απομονωθούν οι Τουρκοι και να μην εκμεταλλευθούμε εμεις μαζι με την Κυπρο τα πετρέλαια της Ανατολικης Μεσογειου επειδη δεν ειναι στην εξουσια το κόμμα της αρεσκειας τους.

  35. Θα διαβαζουν οι Τουρκοι που τρωνε την μια φαπα μετα την αλλη και θα παιρνουν κουραγιο.

  36. Φιλε pointman εγω δεν εχω παρωπιδες και δεν δικαιολογω για κανενα λογο τον χοντρο…διαβασε καλυτερα τι γραφω και θα το δεις…αλλα δεν θα τρελαθουμε τελειως οτι ο ΓΑΠ κανει εξωτερικη πολιτικη με τσαμπουκα…οτι του υπαγορεουν οι Αμερικανοι κανει…κλασσικα κανουμε εξωτερικη πολιτικη με ξενα @@…πρωτον γιατι οι Αμερικανοι δεν εχουν ταυτιση συμφεροντων με τους Τουρκους πλεον και μας χρησιμοποιουν δευτερον γιατι μονο τυχαιο δεν ειναι οτι αφου ανακαλυφτηκε κοιτασμα στο Αιγαιο με φυσικο αεριο εσκασε το αεροπλανοφορο εδω και τριτον επειδη βρηκαν πειθηνια κυβερνηση εδω στο Ελλαδισταν κανουν ο,τι γουσταρουν..αλλα βλεπεις καποια σκυλακια τις Ιπποκρατους εδω προπαγανδιζουν περι ικανης εξωτερικης πολιτικης της κυβερνησης…που μονο αυτο δεν ειναι,φυσικα ειμαι υπερ μιας στιβαρης εξωτερικης πολιτικης της Ελλαδας με οποιον και να συγκλινουν τα συμφεροντα μας δεν με ενδιαφερει ειτε ειναι οι ΗΠΑ το Ισραηλ η Ρωσια η Συρια…αλλα επειδη δεν βλεπω κατι τετοιο αλλα μια πολιτικη υποτελους δορυφορου κρατους γι αυτο κραζω εδω περα…μη μου λενε εμενα για θετικη εξωτερικη πολιτικη γτ παλι θα μας στη φορεσουν τα αμερικανακια και παλι θα κλαιγονται καποιοι εδω μεσα

  37. Ο κακομοιρος ο Σέλευκος δεν θελει η Ελλαδα να κανει απολυτως τιποτα για να εκμεταλυτει υτα κοιτασματα της. Δεν θελει συμμαχια με κανεναν ισχυρο απλλαθελει τους Τουρκους να αλωνιζουν και εμεις να ασχολουμαστε μονο με το που θα φαμε το μεσημερι και ποτε βγαινει το καινουργιο FIFA για το Playstaton.
    Τι μου θυμιζει αυτο?
    Τα 5 χρονια του Καραμανλη.
    Ευτυχως γλυτωσαμε.
    Οι Τουρκοι τρωνε φαπες και οι αφιονισμενοι λατρεις του Κωστακη μοιρολογουν μαζι τους.

  38. Α ρε καραγκιοζη Θ.Κ που νομιζεις οτι εισαι υπερδυναμη πλεον με το ΓΑΠ και κανεις κουμαντο στα Βαλκανια…ποσο μα ποσο ηλιθιοι ειστε εκει στο ΠΑΣΟΚ η μαλλον ποσο μα ποσο πουλημενοι για να τα λετε αυτα…αυτισμος καραγκιοζη ειναι λες τα ιδια κ τα ιδια οπως εσυ τωρα για κουμπαριες και Ερντογαν…ουτε τα @@ δεν εχεις να κραξεις τις απιστευτες μαλακιες που εχει κανει το βρωμοκομμα σου εδω και 20 χρονια…οσο για το Νικολακη αφου εισαι τοσο γελοιος και σε πιανει το κομματικο σου μενος ανταπαντω με Χρηματιστηριο,Εξοπλιστικα(ΤΟΡ-Μ1),Λαλιωτηδες,Τσοχατζοπουλους,Μαντεληδες,Τσουκατους,Μιζες 2004 και η λιστα εχει συνεχεια…απλα εχω μια διαφορα με την παρτη σου κομματοσκυλα περι ΖΙΜΕΝΣ και Βατοπεδι κραξε οσο θες ελευθερα εγω δεν εχω θεμα να βρισω ολους οσους καναν μαλακιες,εν αντιθεσει με σας που τοσην ωρα υπερασπιζεστε λυσσαλεα το μαγαζακι σος γιατι μαλλον σας ταιζει καλα…

  39. O τροπος που σκεφτεσε ειναι λαθος (39)»βρηκαν πειθηνια κυβερνηση εδω στο Ελλαδισταν» απο που εβγαλες αυτο το συμπερασμα;απο τον Ελευθερο Τυπο;Μηπως θυμασε ποια ηταν η περηφανη εξωτερικη πολιτικη του μουχεσα καραμανλη και της ντορας;Ολα κατω απο το χαλι,ας τα λυσουνε οι ΑΛΛΟΙ!!!!!!ακουσες εσυ ποτε Ελληνα πρωθυπουργο να μιλαει ξεκαθαρα μεσα στην βουλη των Ελληνων για ΑΟΖ;ακουσες εσυ αλλο πρωθυπουργο να μιλαει εξω απο τα δοντια μεσα στην τουρκια;;;(ερζερουμ)γιατι εχετε τοση μικροψυχια;η διαφορα του τωρα με το χτες στην εξωτερικη πολιτικη ειναι μερα με νυχτα…….ακομα και ενα παιδακι το καταλαβαινει!!!!!!Αν η Αμερικανοι μαζι με το Ισραηλ μας βοηθησουνε ειτε γαιτι εταιριες τους θα παρουνε την εκμεταλευσει,ειτε γιατι δεν εμπιστευονται ΠΙΑ την τουρκια,αυτο γιατι γαι μας ειναι κακο κατα την αποψη σου;Τα συμφεροντα στην περιοχη ειναι απλα τεραστια και η θα παμε με τους ισχυρους και θα κερδισουμε η θα συνεχισουμε την γνωστη μιζερια μας…….μονο που οι ευκαιριες δεν παρουσιαζονται καθε μερα…….οταν ομως παρουσιαζονται ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΑΡΠΑΖΕΙΣ……
    ανεξαρτητα με της κομματικες ιδεολογιες του καθενος,ας εχουμε το θαρρος και δυναμη να λεμεκαι ενα μπραβο οταν πρεπει,ανεξαρτητα με το τι πιστευουμε πολιτικα!!!!!

  40. Α ρε Νικολακη με λουρι πρεπει να σε βγαζουν εξω γελοιε…ευτυχως γλυτωσαμε τωρα ηρθε ο μεσσιας ο ΓΑΠ μπεεεε…οταν βλακοφατσα το Αιγαιο το εκμεταλλευονται οι Αμερικανοι κ εμεις θα παιρνουμε παλι ψιχουλα να δω εκει τι καινουρια οδηγια θα σας δωσουν απ το κομμα να λετε…ποσο μα ποσο ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ???
    ΟΛΟ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΤΑΙΖΟΥΝ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ…

  41. Johny να πω μπραβο οταν κανεις εξωτερικη πολιτικη με δικα σου μεσα κ δυναμεις οχι με ξενες πλατες…αν εσυ λες εξωτερικη πολιτικη να κανουμε τον θεματοφυλακα των ΗΠΑ στις δικες μας θαλασσες τοτε λυπαμαι…

  42. Ο ανθρωπος εχει αρωστησει που η ελλαδα δεν ειναι πλεον καρπαζοεισπράχτορας των μεμετηδων.
    Ακουει οτι εχουμε πετρελαιο και φυσικο αεριο ενω οι Τουρκοι οχι και αρρωσταίνει…
    Και σκεφτεται τους κακομοιρους του Τουρκους που τους αντιμάχονται οι Αμερικανοι. Ρε μπας και εισαι κατα βαθος με τον Τσιπρα, τον Αλαβανο και την Αλεκα?

  43. Ναι ρε ειμαι ΚΚΕ ρε σιγουρα,οχι απλα εισαι ΠΑΣΟΚΑΡΑ αλλα εισαι και του ΠΑΓΚΑΛΟΥ…ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΛΕΟΝ ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΚΚΕ…ΤΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ???
    Ακου εκει τους Τουρκους τους αντιμαχονται οι Αμερικανοι!!!χαχαχαχχαχαχ!!!
    οι φιλοι μας οι Αμερικανοι θελουν το καλο μας!!!
    εχεις καμμια σχεση με τον Αρτεμη Ματσα???

  44. Που την ειδες ρε νουμερο την εκμεταλευση του Αιγαιου απο τους Αμερικανους? Ρε κοψε την Αυγη και την Ελευθεροτυπια!
    Τοσο πολυ σε πονεσε που εχουμε πετρελαια?
    Τοσο πολυ σε χαλασε που ΔΕΝ εχουν οι Τουρκοι?

  45. Τελικα το θρασος της δεξιας δεν εχει οριο!!!!!παρεδωσε μια χρεοκοπημενη χωρα,αφου πρωτα το εβαλε στα ποδια,αλλοι να βγαλουνε το φιδι απο την τρυπα,αλλοι να χρεωθουνε το πολιτικο κοστος…..και ερχεστε σημερα και ιλατε για πατριωτισμο;ποιοι εσεις;λοβοτομη σας εχουνε κανει;

  46. Θελεις Τουρκο να σε πηδαει εσυ δεν εξηγείται αλλιως!
    Γουσταρεις πολυ τον Ονουρ μαλλον!
    Πραγματικα τραβα κανε καμιά πορεια συμπαραστασης εξω απο την Αμερικανικη πρεσβεια για τα δικαια της Τουρκιας μαζι με τους Τσιπραλαβανους.

  47. ΡΕ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΚΑΤΑΝΤΕ ΑΗΔΙΑ…ΚΡΥΨΙΝΟΙ!!!
    ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΩΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΑΛΙ ΜΕ ΞΕΝΕΣ ΠΛΑΤΕΣ Κ ΞΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ…

  48. (44)Καλα μηπως νομιζεις οτι η Ελλαδα ειναι υπερδυναμη;εγω συμφωνω με την πολιτικη του Γιωργου για καλυτερες σχεσεις με ΗΠΑ,Ισραηλ 1000%%%!!!!!με του ισχυρους κανεις συμμαχιες……με ποιους να κανεις με την Αλβανια;;;

  49. ΘΑ ΤΟΝ ΜΕΘΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΕΕ??
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ??
    ΠΩΠΩ!!!!
    ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ…ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΕΚΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΟ 1830 ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ ΣΑΝ Κ ΣΑΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΓΑΠ

  50. Θελειες να ξεχρεωσουμε τα χρεη του Κωστακη με ποιανου λεφτα νουμερο?
    Αυτα που εκελψε η συμμορια του και τα εβγαλε σε οφσορ λογαριασμους?
    Εμοχλησαι που παιρνουμε σαν χωρα λεφτα απο την Ευρωπη?
    Προτιμας να βαρεσουμε διαλυση εεε?
    Ουστ απο δω μαλακισμενε ανθελληνα.
    Τραβα ναζι με ον Αλαβανο να μας κουβαλησεις και αλλους μουσουλμανους στην Ελλαδα.

  51. ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΛΒΑΝΙΑ??
    ΑΠΛΑ Ο ΓΑΠ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ…ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΥΕΣΜΑΝ…ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΑΠΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΓΑΠ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ…ΟΥΤΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΥΤΕ Η ΝΤΟΡΑ…

  52. (51)Προσωπικα ναι….Γιωργος Παπανδρεου με χιλια!!!!!!!εσυ γιατι ντρεπεσε να πεις οτι εισαι νδ;

  53. Ο Σελευκος θελει συμμαχια μονο με τους Ελοχιμ και το ξανθο γενος.
    Οποιος κατοικει στον πλανητη Γη ειναι εχθρος μας και θελει το κακο μας.
    Για αυτο συμμαχίες δεχεται μονο με εξωγηινους!
    Μονο UFO σαν και αυτον θελει.

  54. ΕΥΑΓΟΡΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ
    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ISO ΚΙΟΛΑΣ…ΑΝΤΕ ΡΕ ΣΚΑΤΟΜΥΑΛΕ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΔΝΤ…ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ 20ΕΤΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΤΑΣΑΜΕ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ…ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΜΗ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΝΤΙΕ…ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΜΑΖΙΚΑ Κ ΜΙΛΑΤΕ Κ ΑΠΟ ΠΑΝΩ

  55. Σελευκο,
    Ετσι απο περιεργεια ποιους προτεινεις για να διαχειριστουν τα Εθνικα μας θεμματα?
    Ποιος πολιτικος αρχηγος σε εκφραζει?
    Συγκεκριμενη προταση θελω και ρεαλιστικη.

  56. Το ανικανος το λες εσυ!!!!!!!εχεις σκεφτη σε προσωπικο επιπεδο τη εχει καταφερει αυτος…..και τη εσυ;;;;

  57. Τον Γιωργο Παπανδρεου για να τον καταλαβει καποιος,θα πρεπει να εχει τουλαχιστο το βασικο IQ!!!!!!

  58. Οχι θα σωσουν την χωρα τα διορισμενα κομματασκυλα σαν και εσενα που μας χρεωκοπησαν.
    Οι νταβατζηδες και οι συνδικαλιστες των Δεκο που αδειασαν τα ταμεια.
    Ρε ΔΝΤ να βαλουν μυαλο αυτοι που δεν εχουν δουλεψει ποτε στη ζωη τους.

  59. ΗΜΟΥΝ ΝΔ ΡΕ ΒΛΑΚΑ….ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΕΤΣΙ,ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΗΝ ΑΠΥΘΜΕΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΕΡΝΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ Ο ΤΖΕΦΡΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΑΓΙΟΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Η ΝΔ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΠΑΡΘΕΝΕΣ…ΚΑΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΤΠΤ ΠΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ…ΚΑΛΑ Θ.Κ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΧΤΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΡΕ…ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ…

  60. Μην περιμενετε να παραδχτει ο στοκος πως πιστευει τυφλα στον Σαμαρα και στο επιτελείο (ΧΑΧΑΧΑ) του!
    Και οι Τουρκοι σε αυτους τους ανικανους ελπιζουν αλλα ματαιοπονούν.

  61. Αντιπρόταση εχεις Σελευκο ή αλλα λογια να αγαπιομαστε?
    Μην κανεις ότι κανει και η αριστερά που μονο να κράζει ξέρει όλους τους αλλους αλλα απο προτάσεις μηδέν.

  62. (59)Πραγματικα εχεις μαυρα μεσανυχτα,μιλας με τα γνωστα συνθηματα των κλασικων δεξιων!!!!!ψαξε λιγο τα σχετικα λινκ…..η υπουργαρα σας ο πακης εδωσε σε 150.000 χιλιαδες μεταναστες αδεια παραμονης 2007-08!!!!!!Επισης ποιος ανοιξε την πορτα στους Αλβανους;;;;;;1991…..Σαμαρας;;;;Πανε μαθε τα βασικα και μετα ξανα ελα!!!!!

  63. Νεαρχος στην παρουσα φαση κανενα κομμα δεν ειναι ικανο να κανει το ο,τιδηποτε για να μας φερει σε καλυτερη θεση ισως μια οικουμενικη κυβερνηση θα ηταν καλυτερο…τζονη τι ακριβως πρεπει να εχω καταφερει εγω δλδ??
    Ο ΓΑΠ πρεπει να καταφερει που ειναι πρωθυπουργος κ γιος πρωθυπουργου εγω δεν οφειλω να καταφερω κατι γιατι δεν ειμαι σε αρμοδια θεση…βασικο ΙQ?? για τον ΓΑΠ??
    ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΣ ΒΑΣΙΚO ΙQ γτ κ ο ΓΑΠ βασικο IQ εχει τπτ παραπανω…καλα εσυ ευαγορου εισαι απαλευτα γελοιος!!!
    επειδη τον εχεις ξεφλουδισει σε πληροφορω οτι ειμαι μισθωτος κ με ημιαπασχοληση,μαλλον διορισμενο κομματοσκυλο θα σαι,εσυ γιατι τοσους εχει διορισει η ΠΑΣΟΚΑΡΑ μεσα στο δημοσιο και για να λυσσας τοσο μαλλον εχω δικιο

  64. Αυτο που πραγματικα σας ποναει ειναι οτι ο Γιωργος Παπανδρεου θα γραψει ιστορια και μαζι με αυτον και η Ελλαδα,βεβαια τοση μικροψυχια δεν την περιμενα,αλλα δεν πειραζει να βλεπουμε επιτελους ποιοι ειναι οι πραγματικη πατριωτες και για ποιους ειναι μια μασκα……

  65. οχι απλα δεν εχετε ελπιδα εδω μεσα…πραγματικα θλιβομαι που υπαρχουν Ελληνες που πιστευουν στη σωτηρια μας απο τον ΓΑΠ και τους Αμερικανους…ειστε τραγικοι σοβαρα…

  66. Κλασσικά πράγματα ioylianos, jonny, zagloς, ο gravena iq χαμένος, το ίδιο πασοκόσκυλο άραγε ό ίδιος βρωμολεχρίτης που κωλογλείφει όλη μέρα το ΠΑΣΟΚ;

    Και είναι τόσο πράσινα βόδια που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όλη αυτή την κατάσταση η Τουρκία ήταν και είναι ο ρυθμιστής αν δεν τα σπάσουν τελείως με τους γιάνκηδες και τους Εβραίους. Το καλύτερο δε που έχουν και την ψευδαίσθηση ότι ο Γιωργάκης ήταν και ο ρυθμιστής όλων αυτών και όχι ο εντολοδόχος.

    Απλά τραγικοί νεοέλληνες ασχολούνται με την μαλακία και όχι με την ουσία.

  67. Ναι θυμαμαι τις οικουμενικες κυβερνησεις Τζανετακη και Ζολωτα…
    Ασε μας ρε φιλε.
    Ρεαλιστικη προταση εχεις ή περιμενεις και εσυ την καταρευση του Καπιταλισμου οπως η Παπαρηγα για να παρουσιασεις το προγραμμα σου?

  68. μπραβο μπραβο ειστε πραγματικοι πατριωτες θα παρετε και παρασημα…οταν σας παρουν με τις πετρες…αυτα θα ειναι τα παρασημα σας ε ρε λοβοτομες που κανει το ΠΑΣΟΚ…ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ!!!ΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧ

  69. Την πλαστικη σημαια στο χερι θυμα και βουρ να ενισχύσεις το ταμειο της ΝΔ.

  70. Αν καποιος εχει αλλη αποψη ειναι ντε και καλα κομματοσκυλο;ξερεις τη σημαινει αυτη η λεξη;
    Το ποιο φυσιολογικο θα ηταν νακανετε ναι αντικειμενικη κριτικη,αλλα να εχετε και τα αρχ…δια,να πειτε ναι εδω παει καλα,αυτο ειναι σωστο,αλλα οχι για σας ολα λαθος….ειναι!!!!!!Ακομα δεν καταλαβατε οτι η νδ μας-σας δουλευε ψηλο γαζη;;;;Αισθανεστε την αναγκη να τους υπερασπηστιτε;;;ποιους;;;;αυτους που μας εγκαταληψανε την κρισιμη στιγμη;

  71. niet ερχεται το ξανθο γενος με τις κοσμοσφαιρες να μας σωσει1
    Περιμενε στωικα τους εξωγηινους και ασε τους Τουρκους να αλωνιζουν…
    Οτι εκανε και ο Καραμανλης δηλαδη…

  72. Θ.Κ μίλησα για ξανθό γένος ρε βούρλο; Τόσο βαρέμενοι είστε εδώ μέσα μερικοί. Κάστε μην πάρει τον Πούλο ο ερντογάν και αλλάξουν πάλι τα πράγματα όρνια να δω τι θα λέτε.

  73. Φυσικα και ειμαστε!!!!!!ΕΜΕΙΣ δεν πουλησαμε την Ελλαδα οπως η νδ!!!!!!!ΕΜΕΙΣ δεν δραπετευσαμε στα δυσκολα οπως η νδ!!!!!ΕΜΕΙΣ δεν παραδωσαμε την Ελλαδα ενα βημα πριν τη χρεοκοπια οπως η νδ!!!!!!Παρα την μεγαλη οικονομικη κριση,δινουμε αγωνα καθημερινα για το διεθνες προφιλ της Ελλαδος με πρωτοβουλιες,δεν αραξαμε στην ραφηνα να τρωμε σουβλακια παιζοντας play station……

  74. ευτυχως δεν ειναι ολοι πυροβολημενοι εδω μεσα…νιετ μην πας να βγαλεις ακρη με την απυθμενη βλακεια τους…θα μιλησεις ρε τζονη για αντικειμενικοτητα που βλεπεις αρθρα για τους Ρωσους και σε πιανει υστερια επειδη το εχεις συνδεσει στο μυαλο σου με τον Καραμανλη??
    κατανταντε αηδια εδω μεσα με την τοση αβαντα στο ΠΑΣΟΚ

  75. Σελευκο εφτιαξες αλλο προφιλ?
    Αχαχαχαχα! Ζωο! Συμμαχια μονο με εξωγηινους, ολοι οι γηινοι ειναι εχθροι μας1

    Και αν γυρισουν τα πραγματα στην Τουρκια και τους ξαναγαπησουν οι Αμερικανοι προβλημα θα εχει η ΕΛΛΑΔΑ ανεξαρτητα απο ποιο κομμα θα ειναι στην εξουσια.

    Βγαλτε τις κομματικες σας παρωπιδες!

  76. Α τώρα είμαστε ε; Καλά μιλάς σοβαρά ότι πέρα από του ΝΔ δεν φταίει και το ΠΑΣΟΚ; Για μένα ευθύνες έχουν και οι δύο με τους σοσιαλησταράδες να έχουν την μερίδα του λέοντος και κολουθούν οι μπούληδες γαλάζιοι που πήγαν να μιμιθούν το πλατσόκ.

  77. ποσο μαλακας εισαι ρε Θ.Κ. τοσο γρηγορας να γραψω οσο τον παιζεις εσυ δεν γινεται πασοκεμον…

  78. Μα αρεσει δεν μας αρεσει το ελειμα του προϋπολογισμού στο 15% του ΑΕΠ το πηγε ο Κωστακης ο οποιος σε 5 χρονια δανείστηκε οσα δανειστήκαμε σαν χωρα τα προηγούμενα 15 χρονια.

  79. Μια ειναι η ουσια…..εχουμε μπροστα μας ακομα πολλη χρονομεχρι της εκλογες,θα κανουνε τοσα πραγματα που ο μπουλης σας ο σουβλακιας δεν εκανε ουετ στον υπνο του…..και στης επομενες εκλογες οποτε και αν γινουνε παλι εμεις θα κερδισουμε!!!!!!ξερετε γιατι;;;γιατι ειμαστε το ΜΟΝΟ πατριωτικο κομμα στην Ελλαδα!!!!!!Φαιντετε ξεκαθαρα οτι ο πατριωτισμος για σας ειναι μια απατη για να κλεβετε την ψηφο του Ελληνα,φαινετε-φανηκε ξεκαθαρα…….ο λογος που βρισκεστε εδω ειναι οχι απο αγαπη γιατην Ελλαδα,αλλα απο αγαπη γαι την νδ σας!!!!!!ο λογος που βρισκεστε εδω δεν ειναι απο αγωνια για το αυριο της Ελλαδος,αλλα για να κανετε προπαγανδα!!!!!!πλεον σας πηραμε χαμπαρι….ερχονται δυσκολες ωρες για την νδ….να ειστε σιγουροι για αυτο!!!!

  80. Διχασμενη προσωπικοτητα πες μου ποιον γουσταρεις πιο πολυ, τον Ερντογαν ή τον Γκιουλ?

  81. Πασόκοι δεν είναι τι περιμένεις εδώ έχουν τον γκαου για πρωθυπουργό και τον προσκυνούν μιας και νομίζουν ότι είναι και ρυθμιστής των εξελίξεων και όχι εντολοδόχος.

  82. χαχαχαχχααχ καλα τζονυ…εισαι για γελια…ειστε οι μονοι που κερδιζετε εκλογες γιατι ειστε οι μονοι που ξερετε να ταζετε τοσο πειστικα κ μετα να σφυριζετε αδιαφορα…και επειδη κομματοσκυλο δεν ειμαι και φυσικα εχω απογοητευτει απο τη ΝΔ οπως βοδια θα επρεπε να εχετε απογοητευτει και εσεις απο το πρασινο μπουρδελο…τουλαχιστον τετοιες μαλακιες χοντρες που λετε περι σωτηριας και πατριωτισμου δεν αραδιαζω

  83. Το δημοσιο χρεος της Ελλαδος 2004 180 δις ευρω……το 2009 το παρεδωσε ο χοντροποντικας καραμανλης 300!!!!!!!!
    το ελλειμμα ελεγε προεκλογικα ο βουδας καραμανλης οτι ειναι 5%….αλλα ηταν 15.4!!!!!!για να σας βοηθησω……μιλαμε για διαφορα 20-25 δις ευρω!!!!!!!!

  84. Comment από ΑΤ Νεαρχος 94 Δ

    Ενώ τώρα δεν χρεωνόμαστε καθόλου που επι ΠΑΣΟΚ θα φτάσουμε τα 450B στο τέλος της 4ετίας του.

    Ελλείμματα έχεις σχεδόν η Ευρώπη και όλως ο κόσμος όχι μόνο η Ελλάδα. Υπάρχει παγκόσμια κρίση ξυπνάτε το θεμα είναι να υπάρχει δημοσιονομική ισορροπία όχι αν μπλέ ή πράσινος.

  85. Οταν ο δημοσιογραφος ρωτησε στο τελευταιο debate τον καραμανλη για το ελλειμμα ο χοντροποντικας καραμανλης ειπε 5%……μονο που ηταν 15.4!!!!!!!αλλα μας λεγατε…..και αλλαβρηκαμε!!!!!!θα απολογηθουμε εμεις,που τα φαγατε εσεις;

  86. jonny απλά δύο βασικά πραγματάκια ότι εγγράφονται χρέη δεν σημαίνει ότι δημιουργήθηκαν την ίδια περίοδο. Από τα 280 που άφησε ο χοντομπουχέσας το ΠΑΣΟΚ στο τέλος της 4ετίας θα είναι πάνω από 400 ήδη έχουμε φτάσει τα 345 και με τέτοιο πετσόκομμα απλά ξεκολλήστε από τα κόμματα, έλεος.

    Σε λίγο θα μας πεις και οτι λεφτά υπάρχουν.

  87. Καλά ο Jonny, είναι γνωστό πράσινο παπαγαλάκι συνεπώς η αντικειμενικότητα του πάει περίπατο!

    Λοιπόν, η δημαγωγία να σταματήσει! Άμα θέλουμε να μιλήσουμε σοβαρά ας το κάνουμε! Αν θέλετε να εξασκήσκουμε το «εθνικό μας σπορ» αυτό της πολιτικής λασπολογίας θα μιλάμε μέχρι μεθαύριο, καταλήγοντας πως φταίνει πάντα οι άλλοι!

    Η καραμέλα για χρεοκοπημένη χώρα που άφησε ο Καραμανλής, γι” αυτούς που έχουν στοιχειώδεις γνώσεις οικονομικών είναι τουλάχιστον αστεία. Η κοινή λογική λέει ότι μια οικονομία σαν της Ελλάδας, δεν καταστρέφεται σε 5 χρόνια! Γι” αυτό καλύτερα να ψάξουμε – όσοι έχουμε το κουράγιο – τα τελευταία 30 χρόνια για να δούμε ποιος έφαγε τι!

    Ένας διαφωτιστικός πίνακας απ’τα αρχεία της Τράπεζας της Ελλάδος που δείχνει την πορεία του Δημοσίου Χρέους σαν ποσοστό του ΑΕΠ:

    Δ.Χ. ως ποσοστό του ΑΕΠ

    1974 22,5% του ΑΕΠ

    1981 31,2% του ΑΕΠ

    1987 56,1% του ΑΕΠ

    1990 80,7% του ΑΕΠ

    1993 111,6% του ΑΕΠ

    2004 108,5% του ΑΕΠ

    2008 97,16% του ΑΕΠ

    Ότι η διακυβέρνηση της ΝΔ δεν ωφέλησε την οικονομία, είναι κοινώς αποδεκτό. Το ότι προσπάθησε τελευταία στιγμή να πάρει μέτρα, είναι επίσης γεγονός. Το θυμήθηκε λίγο αργά… Να θυμίσω όμως ότι όταν ο Καραμανλής ζητούσε συναίνεση γι” αυτά τα μέτρα ο ΓΑΠούκος απείχει απ” το τραπέζι του διαλόγου λέγοντας ΠΑΝΤΑ ΟΧΙ σε οτιδήποτε! Λίγους μήνες μετά κάτω από την καθοδήγηση του ΔΝΤ (που μας μπαστακώθηκε μετά από δική του πρόσκληση) εφάρμοσε 10 φορές πιο σκληρά μέτρα! Να τα λέμε όλα! Και να θυμίσω επίσης ότι ο Σαχινίδης υφυπουργός Οικονομίας τότε, είχε παραδεχθεί σε πρωϊνή εκπομπή της ΕΡΤ (το σχετικό βίντεο υπάρχει) ότι ο ερχομός του ΔΝΤ είχε αποφασιστεί την επομένη της εκλογής του ως πρωθυπουργού! Αλλά χάρις στα «αντικειμενικά» ΜΜΕ κι αυτό στα ψιλά πέρασε… Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα είχει συμβεί στην Ιρλανδία να μια τέτοια δήλωση είχε βγει στο φως της δημοσιότητας!

    Δε θα μιλήσω για σκάνδαλα! Η πλειοψηφία τους είναι γνωστό ότι έχουν πράσινη απόχρωση! Αυτό φυσικά οφείλεται στην 20ετή διακυβέρνηση και στο τακτ που οι πρασινοφρουροί είχαν αναπτύξει στο να τα συγκαλύπτουν!Τα γαλάζια παιδιά ήταν άμαθα στο φαγοπότι και κάναν λάθη!!! Αν είχαν ανάλογο χρόνο θα είχαν μάθει πως να κλέβουν και να κερδίζουν ταυτοχρόνως και τις εκλογές!

    Τώρα ότι θα ανακηρύξουμε και εθνοσωτήρα τον ΓΑΠ δεν το αντέχει η συνείδηση μου, ούτε και η μνήμη μου διότι σε αντίθεση με την πλειοψηφία των Ελλήνων, η δικιά μου αδυνατεί να ξεχάσει τέτοιες δηλώσεις:

    “Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γηs λιγότερα από εκείνα που μαs ανήκουν, και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείς, παρά να έχουμε ότι μας ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι από τον κίνδυνο κάποιαs ξαφνικήs επίθεσηs κακόβουλων γειτόνων εναντίον μας.” (Οτάβα, 1999)

    Πάρτε το χαμπάρι! Τα συμφέροντα μας ταυτίζονται με των Αμερικανών και των Ισραηλινών!Η συγκύρία μας ευνοεί! Κι αυτό είναι καλό…

    Για κανέναν άλλο λόγο, δεν βρίσκεται στο Καστελόριζο το αεροπλανοφόρο!

  88. Να μιλησουμε και για τα θεματα αμυνας της Ελλαδος;;;;να δουμε ποσο «πατριωτικο» κομμα ειναι η νδ;;;;5.5 χρονια ουτε ανταλακτικα δεν παιρνανε βρισκοντας συνεχως προφασεις….ποιοι;;;μα ποιοι αλλοι;;;Μειμαρακης-Βασιλακος!!!!!Το 2004 το υπευθυνος για αμυντικα θεματα της νδ (και αργοτερα υπουργος αμυνας Σπηλιωτοπουλος)εδωσε συνεντευξει στη Στρατηγικη τι ειπε;το περηφιμο σχεδιο Κ21….ειπε λοιπον οτι η αγορα των 60 F16 απο την κυβερνηση Σημιτη ηταν λαθος και οτι η Ελλαδα χρειαζετε μονο 4 γενιας μαχητικα!!!!!ενω οπως ολοι γνωριζουμε αργοτερα ο φουσκας καραμανλης αγορασε 30 F16!!!!!(λογια η δεξια,μονο λογια)μια αγορα εκανε και αυτοι μιση….ολοι γνωριζουμε οτι καθε μοιρα χρειαζετε απο 20!!!!!!Αργοτερα ο κεφαλογιαννης βουλευτης νδ δηλωσε οτι η αγορα των Leopard 2 hell ταν πανακριβη και πως αν ηταν αυτος θα επερνε Μ 60 απο την Αμερικη!!!!!!!αλλα για αγροφυλακους εκει δεν τα λυπαστε τα λεφτα,για τους κουμπαρους δεν τα λυπαστε τα λεφτα,για τους ζαχοπουλους δεν τα λυπαστε τα λεφτα των Ελληνων φορολογουμενων!!!!!!ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ……

  89. Αυτά πληρώνεις τώρα και τους τόκους μαζί με τους ολυμπιακούς αλλά τόσο βαμμένος-βαρεμένος είσαι που δεν βλέπεις την τύφλα σου, προφανώς και δεν έγιναν αγορές μιας δεν υπήρχε μια από τα χρέη, όπως και τώρα όλα θα παγώσουν.

  90. (97)το 2009 που πεφτει το δημοσιο χρεος,με βαση τον πινακα….ειναι τοτε που ο αλογοσκουφης ειχε δηλωσει και της πουτανες στο ΑΕΠ και γελαγανε μαζι μας και οι πετρες;;;;ο καραμανλης ζητουσε συναινεση και δεν την ειχε για αυτο δεν πηρε μετρα…..μα ειστε στα καλα σας;;;;;με αυτες της φτηνες δικαιολογιες πατε να ξεφυγετε;;;;εδω η Ελλαδα εφτασε ενα βημα πριν τη χρεοκοπια και εσεις κανατε λαικισμο δεν ψηφισατε τον μηχανισμο στηριξης…….ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!ποια ηταν η συναινεσει που εδωσε ο Σαμαρας σας;που προσπαθησε να βαλει ψευτοδηλλειματα στον Ελληνικο λαο στης νομαρχιακες εκλογες;που το επαιζε αντιμνημονιακος;που μιλουσε για μηδενισμο του ελλειμματος σε 18 μηνες,χωρις επωδυνα μετρα;;;;;;πως;;;;;στα λογια;;;;Η ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ……

  91. Ο λαικισμος ειναι πλεον χαρακτηριστικο της νεας νδ……βεβαια με τη δικη σου λογικη θα επρεπε να ανεβασω το βιντεακη απο το προεκλογικο debate που η πρωθυπουργαρα σας (κουραδομηχανη καραμανλης)ελεγε σε ερωτηση δημοσιογραφου,οτι το ελλειμμα ειναι 5%……μονο που ηταν 15.4%!!!!!!!για να σε βοηθησω….μιλαμε για χρηματα που λειπουνε απο την οικονομια…….20-25 δις ευρω!!!!ειπες τιποτα;;;;;Αλλα εμεις δεν εχουμε master στο λαικισμο οπως εσεις……..να παιζουμε με βιντεακια…….εχουμε ποιο σοβαρα πραγματα να κανουμε ξερεις…….συμμαχια με το Ισραηλ,ΗΠΑ,να ασχοληθουμε με την ΑΟΖ……και αλλα σοβαρα θεματα για τον καλο της πατριδας….εσεις φυσικα μπορειτε να παιζετε με video,play statio,play mobile…….αλλωστε θα εχετε πολλη ελευθερο χρονο απο δω και περα!!!!!!

  92. Jonny αγαπημένε… πως το έχεις πει: «Στην πολιτική δεν έχει σημασία, τι λες… αλλά τι κάνεις»! Βαθυστόχαστο! Αυτά ακούει ο Σαμαράς και ξεμυαλίζεται με το 18μηνο…

    Όσο για τους εξοπλισμούς… επιμένεις να ξεχνάς τον βασιλιά Άκη με τα υποβρύχια ζαντινιέρες, τα Leopard και…το σπιτάκι στην Αεροπαγείτου!

    Niet, έγραψες! Προσυπογράφω!

  93. Αντε να χαλαρωσουμε λιγο,γιατι με τους δεξιους ακρη δεν βγαινει……ωρες-ωρες ξεπερνανε και τους σκοπιανους σε προπαγανδα….

  94. Ο ακης να μπει φυλακη……αλλα για να γινει αυτο πρεπει επιτελους να αρχισουνε να δουλευουνε και στη δικαιοσυνη….και οχι να μας δουλευουνε!!!!!!
    Η αγορες παντος ηταν πετυχημενες…..αν καποιοι τα πηρανε φυλακη….ξεκαθαρα πραγματα!

  95. Η αξιολογησει που εγινε στον αυλωνα με τα λεο οπως και με αλλα αρματα ηταν διεθνων προδιαγραφων,πηραμε το καλυτερο,αυτο που ειχε την υψηλοτερη βαθμολογια,τωρα αν καποιοι τα πηρανε να πανε μεσα….ξεκαθαρα πραγματα!

  96. VRE SELEYKO

    LES OTI THA PIDEME TOUS TOURKOUS ME TA ARX@@IA TON ALLON.

    EGO SE ROTO VRE ANTHROPE :

    OTAN MAS PIDAGAN OI TOURKOI ME TA ARX@@IA
    TON ALLON (KAI MALISTA TON IDION) SOU ARESE?

  97. Μάλλον καταλαβαίνεις ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στην κατάχρηση δημοσίου χρήματος και όχι σε ποιο μοντέλο διάλεξε ο Άκης…

    Όντας ανίδεος από όπλα – ούτε G3 δεν έχει δει στη ζωή του διότι φρόντισε όπως μια πληθώρα πολιτικών να τη γλιτώσει τη θητεία – διάλεξε ότι του υπέδειξαν, που ήταν και η πιο προσοδόφόρα επιλογή!

  98. ειναι και 60 miraz εκει στα Εμιράτα που θα έκοβαν κάθε τούρκικο βήχα και τα ξεχάσαμε ήδη.
    Γιατί;

  99. jonny (σχόλιο 75) όλοι οι πολιτικοι μας κοροιδεύουν εδώ και χρόνια, και πασοκ,νδ,λαος,κκε,συριζα κλπ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν είναι αθώος γιατι και να υπάρχει κάποιος που να μην έχει κλέψει καλύβει τις βρομιές των άλλων

  100. Τι δεν είναι έτσι; Ότι είναι ανίδεος από όπλα; Ρώτα τον τι είναι τι G3 να δούμε τι θα σου απαντήσει ο «εξαγοράζω τη θητεία μου» και γίνομαι χρόνια αργότερα Υπουργός Εθνικής Άμυνας! Ξέρεις άλλη χώρα να κάνει τέτοιες παγκόσμιες πρωτοτυπίες;;;;

    Στοιχηματίζω ότι θα σου πει ότι είναι μοντέλο της Alpha Romeo!

    Αγόρι μου, έχεις καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα; Ο Άκουλης σε έκλεψε για να χτίσει την περιουσία του και εσύ μου αντιτείνεις σαν επιχείρημα πόσο πήραν στην αξιολόγηση τα Leopard;;;;

    Έλεος πια! Κάτι τέτοιοι σαν εσένα τους ξανάβγαλαν στην εξουσία! Και είστε και υπερήφανοι για την ψήφο σας!!! Ξύπνα, επιτέλους!

  101. τι γινετε ελληνες βλεπω εδω μεσα οι αμερικανους?τοσα χρονια στο αμερικανικο αρμα τι κερδισαμε ρε λεβεντες?την κυπρο?τα σκοπια με το ονομα μακεδονια?αλβανικο εθνικισμο που ξυπνησαν οι αμερικανοι?αληθεια τοσοι πατριωτες μας που αφησαν την πνοη τους στην κορεα για χαρη του «μεγαλου αδερφου μας»τι κερδισαμε?αν θελανε να δωσουν μας βοηθεισουνε θα το ειχαν ειδη κανει εδω και τοσα χρονια,και που ειχαμε και κυβερνησεις φουλ αμερικανικες,οι αμερικανοι βλεπουν τα συμφεροντα τους,τα οποια δεν ειναι ιδια και ουτε θα γινουν ιδια με της ελλαδος…οι αγγλοσαξωνες ειναι η χειροτερη »φαρα»για την ελλαδα και για το υπολοιπο κοσμο.γιαυτο και η πλειοψηφια των ελληνων ειναι κατα τους,δεν τους ξεχναμε ποτε,γιατι οι ιδιοι εχουν αλλαξη την πολιτικη τους προς το χειροτερο απεναντι στο κοσμο ολο,αλλα και σε εμας(ανατρεξτε στης θεωρειες τους-φουκουγιαμα-το τελος της ιστοριας,ιρβινγκ κριστολ,χαντινγκτον-η συγκρουση των πολιτισμων,και οχι μονο και τοτε θα καταλαβετε….)

  102. (116)Ποιον ψηφιζουμε;το ακη;αυτος ειναι καμενο χαρτι,εδω και 10 τουλαχιστο χρονια!Πολλοι πολιτικοι δεν εχουνε παει φανταροι…..και απο ΛΑΟΣ μερια και απο ΝΔ…..λαθος τους!!!!!Της αγορες δεν της κανει ο εκαστοτε υπουργος αμυνας,εισηγησεις δεχετε απο αυτους που ξερουνε……ΠΝ,ΕΣ,ΠΑ!!!!!!!

  103. ΟΧΙ κυριοι ολοι οι πολιτικοι ΔΕΝ ειναι ιδιοι!!!!!!θα σας βολευε να το λετε αυτο για να καλυψετε την πραγματικα τραγικη διακυβερνηση καραμανλη,αλλα οχι δεν θα σας κανουνε τη χαρη!!!!!!Η δικη σας πρωθυπουργαρα,κουραδομηχανη καραμανλης…δραπετευσε,εγκατεληψε την Ελλαδα οταν ψυχοραγουσε,οταν ολος ο κοσμος επεσε πανω μας να μας φαει,οταν ολοι η Ευρωπη μας αποκαλουσε τεμπεληδες,ψευτες,κλεφτες…….στη δυσκολη στιγμη εφυγε,προδωσε την ψηφο μας,προδωσε την εμπιστοσυνη μας…..και συνεχισε να τρωει σουβλακια και να παιζει play station στη Ραφηνα……καποιος αλλος ομως ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ,ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ,ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ….ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ….ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!!!!!!ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ!!!!!

  104. (119) εγράψες…η καλύτερ μαλακία που έχω ακούσει, ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ καταλαβέ το επιτέλους, και ο καραμανλης και ο σιμιτης, δηλαδή υπήρχε περίπτωση μόλις πήγε ο χοντρός σε εκλογές να πει ο παπανδρέου «δεν αναλαμβάνω την ευθύνη» ?
    ξυπνήστε κομματόσκυλα

  105. Ξερεις τη σημαινει η λεξη κομματοσκυλο;Οποιος εχει διαφορετικη αποψη απο σενα δεν σημαινει οτι ειναι κομματοσκυλο!!!!το «ολοι ειναι προδοτες» εσυ το λες…….

  106. ο καθένας έχει την άποψη του αλλά άμα έχεις εμμονή με το να ψηφίζεις το κόμμα ενώ καταλαβαίνεις τι γίνεται τότε εγώ θα σε λέω κομματόσκυλο(δεν το λεω μόνο για σένα,νδ,λαος,κκε κλπ)

  107. Ποτέ δεν έχω ακούσει στους βόρειους λαούς να μιλούν για τα πολιτικά τους πιστεύω, ούτε καν όταν είναι εκλογές.
    Στην Ελλάδα μιλούν και τσακώνονται όλο τον χρόνο και όλοι είναι κομματόσκυλα, εκτος φυσικά από τον ίδιο που το λέει!

  108. Παυσανία, μην ασχολείσαι και πολύ! Ο Jonny είναι κολλημένος…με τον πράσινο ήλιο και γουστάρει! Δεν τον ενοχλεί που τόσα χρόνια τον έχουν καταληστέψει…, κοροϊδέψει…ξεφτιλίσει…ταπεινώσει…Ο ήλιος να” ναι καλά!

    Άλλωστε ο Jonny είναι της άποψης «στην πολιτική δεν έχει σημασία τι λες αλλά τι κάνεις» (είναι δικιά του δήλωση αυτή σε προηγούμενο θέμα)!!!

    «Δεν θα προσφύγουμε στο ΔΝΤ. Δεν το έχουμε ανάγκη». Γιώργος Α. Παπανδρέου, Μάρτιος 2010

    «Δεν θα κόψουμε μισθούς και συντάξεις διότι έτσι θα παγώσουμε την αγορά». Σεπτέμβριος 2009

    «Δεν θα αυξήσουμε το ΦΠΑ». Σεπτέμβριος 2009

    «Η Ελλάδα δεν έχει πετρέλαιο ή τουλάχιστον όσο έχει δεν είναι εκμεταλλεύσιμο». Δεκέμβριος 2009

    Πραγματικά βρε Jonny είσαι τραγικά απάλευτος!

    Κομματόσκυλο: Φανατικός υποστηρικτής μεγάλων κομμάτων, που φωνάζει, διαδηλώνει, τσακώνεται, χωρίς κάποια προφανή αιτία, και χωρίς κάποιο προσωπικό όφελος άμα του θίξει κάποιος την παράταξη στην οποία ανήκει.

    Όποιος ταυτίζεται με τον ορισμό να σηκώσει το χέρι!

  109. (126)Το «στην πολιτικη δεν εχει σημασια τι λες αλλα τι κανεις»…..το εγραψα για ενα θεμα που συζητουσαμε τοτε!Και ηθελα να πω οτι σημασια εχει τι κανουνε οι πολιτικη και οχι τη λενε,γιατι απο λογια εχουμε χορτασει…..να μην διαστρεβλωνετε αυτα που λεω!Οσο για τα αλλα που λες,η εισαι αφελεις ηα κλανεις το χαζο!!!!!!!Ο Γιωργος δεν ξυπνησε ενα ωραιο πρωι και ειπε….ωραια μερα σημερα δεν παω στο ΔΝΤ!!!!!Καποιοι μας φτασανε να παμε στο ΔΝΤ μια λεπτομερια που που προφανως θελετε να ξεχασετε…..και οταν γινουνε οι εκλογες σαν τα κουταβακια θα πατε να ψηφισετε νδ,μην μου το παιζετε εμενα αντικειμενικη γιατι δεν ειστε!Αλλωστε εσεις θα επρεπε να φωναζετε περισσοτερο απο εμας….γιατι εσεις τους ψηφισατε,βαλατε και εσεις το χερακι σας να φτασει η Ελλαδα ενα βημα πριν τη χρεοκοπια (ψηφισατε νδ)αλλα αφου εσεις δεν αισθανεστε προδομενοι απο τη νδ,δεν αισθανεστε οτι σας εξαπατησανε……αλλα αισθανεστε την αναγκη να υπερασπιστητε τη νδ τοσο αγαπη εχετε για την Ελλαδα!!!!!!εδω δεν τολμαει να μιλησει ο κουραδομαγκας καραμανλης και μιλατε εσεις……..κατα τα αλλα εμεις ειμαστε κομματοσκυλα!!!!!!
    (125)zanglos γιατι εδω ο κοσμος ειναι δυστηχως ακομα ανωριμος……τη σχεση εχει το θεμα εδω με την πολιτικη;εδω μιλαμε για την βοηθεια που μπορει να εχουμε απο την Αμερικη-Ισραηλ γαι τα εθνικα μας δικαια και καποιοι ακομα και αυτο προσπαθουνε να το εκμεταλευτουνε κανοντας προπαγανδα……ποιοι αλλοι;;;;μα φυσικα οι δεξιοι…..

  110. (126)Το «στην πολιτικη δεν εχει σημασια τι λες αλλα τι κανεις»…..το εγραψα για ενα θεμα που συζητουσαμε τοτε!Και ηθελα να πω οτι σημασια εχει τι κανουνε οι πολιτικη και οχι τη λενε,γιατι απο λογια εχουμε χορτασει…..να μην διαστρεβλωνετε αυτα που λεω!Οσο για τα αλλα που λες,η εισαι αφελεις η κανεις το χαζο!!!!!!!Ο Γιωργος δεν ξυπνησε ενα ωραιο πρωι και ειπε….ωραια μερα σημερα δεν παω στο ΔΝΤ!!!!!Καποιοι μας φτασανε να παμε στο ΔΝΤ μια λεπτομερια που που προφανως θελετε να ξεχασετε…..και οταν γινουνε οι εκλογες σαν τα κουταβακια θα πατε να ψηφισετε νδ,μην μου το παιζετε εμενα αντικειμενικη γιατι δεν ειστε!Αλλωστε εσεις θα επρεπε να φωναζετε περισσοτερο απο εμας….γιατι εσεις τους ψηφισατε,βαλατε και εσεις το χερακι σας να φτασει η Ελλαδα ενα βημα πριν τη χρεοκοπια (ψηφισατε νδ)αλλα αφου εσεις δεν αισθανεστε προδομενοι απο τη νδ,δεν αισθανεστε οτι σας εξαπατησανε……αλλα αισθανεστε την αναγκη να υπερασπιστητε τη νδ τοσο αγαπη εχετε για την Ελλαδα!!!!!!εδω δεν τολμαει να μιλησει ο κουραδομαγκας καραμανλης και μιλατε εσεις……..κατα τα αλλα εμεις ειμαστε κομματοσκυλα!!!!!!
    (125)zanglos γιατι εδω ο κοσμος ειναι δυστηχως ακομα ανωριμος……τη σχεση εχει το θεμα εδω με την πολιτικη;εδω μιλαμε για την βοηθεια που μπορει να εχουμε απο την Αμερικη-Ισραηλ γαι τα εθνικα μας δικαια και καποιοι ακομα και αυτο προσπαθουνε να το εκμεταλευτουνε κανοντας προπαγανδα……ποιοι αλλοι;;;;μα φυσικα οι δεξιοι…..

  111. jonny ξέρεις τι ενδεχόμενος κίνδυνος υπάρχει σε επόμενες βουλευτικές εκλογές εδώ που έχουμε φτάσει;
    Τα ποσοστά να είναι τέτοια, ώστε να μην υπάρξει βουλευτική αδυναμία, του κόματος που θα αναρριχηθεί πρώτο, στις υποτιθέμενες εκλογές, όποτε αυτές γίνουν!

  112. «βουλευτική αυτοδυναμία» ήθελα να πω όχι «βουλευτική αδυναμία»!Λάθος μου λόγω κεκτημένης ταχύτητας!

  113. δεν ειμαι δεξιός, δεν ψηφίζω νδ….εκτός απο το να βρίζεις defencenet και δεξιούς έχεις να πεις τίποτα άλλο?και εσύ προπαγάνδα κάνεις τώρα όπως κάνουν και αυτοι

  114. Αυτό Πέλοπα είναι το καλύτερο, πχ συγκυβέρνηση πασοκ ΛΑΟΣ, θα ήταν ότι το καλύτερο για την Ελλάδα, σήμερα. Αύριο, ίσως, το εύχομαι, ΝΔ Χρυσή Αυγή.

  115. Πράγματικά Zanglo!Μια οικουμενική κυβέρνηση θα ήταν πολύ καλύτερη από μια αυτοδύναμη !Έτσι πιστεύω!

  116. (130)Αν θα παει καλα ο Γιωργος που θα παει και στην οικονομια και στα εθνικα θεματα…..περιπατο θα κανει οποτε και αν γινουνε εκλογες!!!!!!!
    προσωπικα πιστευω οτι θα τα καταφερει….

  117. οικουμενικη κυβερνηση ειχαμε και παλιοτερα….αν το θυμουνται καποιοι….και δεν πηγε καλα….ουτε αντεξε για πολλη καιρο!!!!Δεν υπαρχει αντιπαλος για το Γιωργο αντικειμενικα……η νδ εχει πολλα προβληματα και ειναι δυσκολο να την εμπιστευτεις ξανα……ασε που μετα δεν εχουμε καμια ελπιδα η χρεοκοπια θα ειναι δεδομενη αν ξανα δωσουμε τετοια ευκαιρια στη νδ!

  118. Κάτι έχω ακούσει για οικουμενική κυβέρνηση το 1989-1990, όμως τότε ήμουν ένα αρκετά μικρό πιτσιρικάκι!Που να τα θυμάμαι βρε jonny!

  119. (137)Και απαντάς με τόσα «αδιάσειστα» επιχειρήματα… Ποιος σου είπε ότι είμαι ΝΔ, Γιαννάκη; Θα σε σοκάρω τώρα αλλά εκτός από τα κομματόσκυλα υπάρχει και η κατηγορία εκείνων των Ελλήνων που δεν συγχωρεί, ούτε ξεχνά τα έργα και τις ημέρες της πολιτικής σκηνής διαχρονικά! Σ” αυτήν ανήκω!

    Απάλευτος!!!

  120. συμφωνώ απόλυτα agrupnospolitis αλλά μερικοί θέλουν να μας βάλουν σε κατηγορίες αριστερούς,δεξιούς,ολυμπιακούς,παναθηναικους μα πάνω απολα ξεχναμε οτι είμαστε Ελληνες

  121. (128)

    Κι όμως ξύπνησε ένα πρωί, αυτό της 5ης Οκτωβρίου και αποφάσισε να πάμε στο ΔΝΤ. Δεν το λέω εγώ αυτό, ο Φιλιππάκος το λέει:

    Άρα, τι εννοούσε όταν έλεγε λίγους μήνες αργότερα, δηλαδή το Μάρτιο του 2010: «Δεν θα προσφύγουμε στο ΔΝΤ, δεν το έχουμε ανάγκη»;

  122. Ίσως γιατί Παυσανία ότι δεν μπορείς να εξηγήσεις, συνήθως το μειώνεις για να μην μειονεκτείς!

    Όταν λοιπόν κάποιος αδυνατεί να σκεφτεί τον εαυτό του, εκτός των ορίων ενός πολιτικού κόμματος, αυτομάτως βαφτίζει αυτόν που τα καταφέρνει «φασίστα», «εθνικιστή», «δεξιό», «αριστερό», οτιδήποτε τελοσπάντων τον κάνει να αισθάνεται καλύτερα!

  123. GREVENA IQ-jONNY

    Να καταργήσουμε τις εκλογές, το κοινοβούλιο και να ορίσουμε ισόβειο κυβερνήτη το ΠΑΣΟΚ και την οικογένεια Παπανδρέου στα πρότυπα του Μπααθικού κόμματος και της σοβιετίας.
    Μόνο αυτούς να εμπιστευόμαστε. Τι τους θέλουμε τους άλλους?

    Τι λες ρε αγράμματο γκαιμπελικό κομματόσκυλο που δεν ξέρεις να κλίνεις ουσιαστικά και επίθετα που κάνει παιδάκι α δημοτικού.

    Συνεργασίες, οικουμενικές είναι απίστευτα ηλίθια ιδέα. Τα είδαμε τα χαίρια τους το 89-90.

    α)Χρειάζεται να ξεφορτωθούμε την οικογενειοκρατία και το νεποτισμό.
    β)Χρειάζεται να εφαρμοστούν απαρέγκλιτα οι νόμοι και το σύνταγμα.
    γ)Χρειάζεται κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας.
    δ)Χρειάζεται διαφάνεια στα οικονομικά των κομμάτων στα αμερικανικά πρότυπα.

  124. «Χρειάζεται διαφάνεια στα οικονομικά των κομμάτων στα αμερικανικά πρότυπα»

    Τι λες ρε βασιλη ;;;;
    Έχεις ιδέα από ποιες εταιρίες κολοσσούς χρηματοδοτούνται οι ρεπουμπλικάνοι και οι δημοκρατικοί ;;;;;
    (και όλες ανήκουν σε εβραίους, ισραηλινό λόμπι)

  125. Pingback,

    Oταν λέω αμερικανικά πρότυπα εννοώ να βγαίνουν στο φως δημόσια χωρίς φόβο οι χρηματοδοτήσεις των ελληνικών ή ξένων εταιρειών προς τα ελληνικά κόμματα. Δεν έχει σχέση το μέγεθος των εταιρειών.

    Το μαύρο χρήμα κάτω από το τραπέζι, τα κουπόνια και η τωρινή παρωδία των εκλογικών δαπανών πρέπει να σταματήσει.

  126. Σουηδέ,

    Φαίνεται ότι η σύνδεση σου δε λειτουργεί.

    Κανε μας τη χάρη κομπλεξικό Μίασμα με τη διάλεκτο χωματερής και βούλωσε το γιατί μας ζάλισες με την ακατάσχετη μπουρδολογία σου.

    Ασχολήσου με το πως θα γλείψεις κανένα γερμανό που μας λέει τουρκόσπορους, με το φαντασιοπληκτο αυτοπροσδιορισμό σου με την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και με τη φορεσιά σου για τα πατρινό καρναβάλι και αδειασε μας τη γωνιά.

    06/03/11. Πατρινό Καρναβάλι. Εχεις παρέλαση ΣΟΥΗΔΈ !!!!

  127. Τι εννοείς τα παίρνουν?

    Δε μπορεί να λειτουργήσουν κόμματα χωρίς χρήματα.

    Δεν είναι κακό μία Α εταιρεία να χρηματοδοτεί ένα ή περισσότερα κόμματα. Αυτά είναι ταμπού που πρέπει να σπάσουν.
    Είναι προτιμότερο να γίνονται πάνω στο τραπέζι στο φως με αυστηρούς κανόνες και τήρηση αυτών.
    Ετσι ο πολίτης γνωρίζει και αποφασίζει.

  128. Μα είσαι τουρκόσπορος ρε καρνάβαλε!
    Τι σχέση έχεις εσύ με την Ελλάδα, μιλάς Ελληνικά? Μα όλοι οι γύφτοι μιλούν Ελληνικά, λοιπόν?
    Ο τρόπος σου είναι βάρβαρος τουρκικός και το μίσος σου για το Ολυμπιακό πνεύμα σε κατατάσσει στους εχθρούς της Ελλάδας.
    Μίασμα είναι το μουνί της μάνας σου, αλήτη.

  129. Σουηδέ

    06/03/11. ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ!!!!

    Κουράγιο ούτε ένας μήνας δε μένει. Θα παρελάσεις χαρίζοντας μας αφθονο γέλιο.

    Ελπίζω η φορεσιά σου να είναι αντάξια της ψυχασθένιας σου. Μη μας διαψεύσεις.

    Είχες κανένα νέο μήπως από το Δία?

  130. Σε έχω συνδέσει με τα αρχίδια μου, μίλα.
    Είχα νεότερα από την μαρία, με κάλεσε σε ένα πάρτy με ούζα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s