"Greek National Pride" blog / ΕΛΛΑΔΑ / ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ


ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Παρακαλούμε κλικάρετε επάνω στο «τίτλο» της επιλογής σας ώστε να δείτε ολόκληρη την ανάρτηση.

Ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

–  στο φίλο μας το Μανώλη για τα αρχεία που μας έστειλε

–  στο φίλο μας το Χρήστο επίσης για τα αρχεία που μας έστειλε

ενώ ορισμένα από τα βιβλία είναι της – ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ «ΔΙΚΤΥΟΥ» EΛΛΗΝΩΝ –

ΠΡΟΣΟΧΗ

Ορισμένα αρχεία είναι σε μορφή PDF. Τα συγκεκριμένα αρχεία ίσως χρειαστούνε μέχρι και 1-2 λεπτά να «ανοίξουν» μιας και τα περισσότερα από αυτά είναι πολλά «MB» (άνω των 200 σελίδων)


22 thoughts on “ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

  1. Φίλε Θεόδωρε,

    ευχαριστούμε πολύ.

    Θα υπάρχει συνεχή ανανέωση.

    Υπάρχει αρκετό υλικό το οποίο το προμηθευτήκαμε από ένα φίλο μας, τον Μανωλη, και θα το αναρτήσουμε σιγά-σιγά.

    Μόλις ολοκληρώσουμε με την Αρχαία Ελλάδα θα ξεκινήσουμε με το Βυζάντιο, που επίσης υπάρχει ήδη αρκετό υλικό.

    Τέλος να σε ευχαριστήσω που μας είπες «παιδιά» αλλά μόνο αυτό δεν είμαστε. Ωστόσο μας άρεσε…https://i2.wp.com/img684.imageshack.us/img684/448/image38a.jpg

    Φιλικά / Λουκάς (Διαχειριστής)

  2. Συγχαρητήρια φίλοι μου μπράβο. Οι αξεπέραστοι ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ οι δημιουργοί του πολιτισμού των επιστημών και των τεχνών μας εμπνέουν μας οδηγούν. Όσο για το Βυζάντιο προσέξτε δεν είναι απλό θέμα , μην αναμασήσουμε τα ίδια πράγματα θα πρέπει να αναφερθούν οι καταστροφές των Ελληνικών μνημείων από την λαίλαπα του χριστιανισμού .

  3. Φίλε ΕΥΜΕΝΗ,

    καταρχήν σε ευχαριστούμε πολύ.

    Ευτυχώς το αρχείο που υπάρχει στα computer μας για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ είναι μεγάλο και ακόμη αδημοσίευτο, οπότε θα αργήσουμε να προβληματιστούμε για τις αναρτήσεις όσον αφορά το ΒΥΖΑΝΤΙΟ…

    Κατανοώ πως με το ΒΥΖΑΝΤΙΟ θα έχουμε πιθανόν και πολλά … αντίθετα σχόλια. Ωστόσο είναι ένα κομμάτι της ιστορίας μας, και πρέπει να το αναφέρουμε. Θα προσπαθήσουμε να αναρτήσουμε ότι πιο έγκυρο και αξιόπιστο έχουμε.

    Κάτι άλλο επίσης σημαντικό. Είναι σε εξέλιξη μία προσπάθεια ώστε πριν τις αναρτήσεις σχετικά με το ΒΥΖΑΝΤΙΟ, να αναρτηθούν βιβλία σε μορφή PDF, Ελλήνων Ιστορικών και όχι μόνο που χωρίς πολλά λόγια μας …διαφωτίζουν διαβάζοντας τα.

    Ένα, ένα όμως. Δεν είναι εύκολο, δεν είναι απλό, χρειάζεται πολύ δουλειά και φυσικά χρόνο, όπως και πάνω από όλα συνεχόμενη προσπάθεια.

    Η δική μας χαρά είναι μία και μοναδική.

    Να επισκεφτούν τη βιβλιοθήκη,

    κυρίως οι νέοι,

    που μας έχουν επιλέξει σαν μέσο ενημέρωσης, και να διαβάσουν κάποια κείμενα που πιθανόν να μην έχουν διδαχτεί και από τα σχολικά βιβλία τους.

    Και κάτι τελευταίο…

    Αυτό που βιώνουμε οι σημερινοί ΕΛΛΗΝΕΣ ίσως και να μας αξίζει.

    Ωστόσο ΔΕΝ αξίζει σε καμία περίπτωση στους ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Αυτό οφείλουμε για
    ηθικούς πόσο μάλλον για ιστορικούς λόγους, όλοι μας να προσπαθήσουμε ώστε να διορθωθεί
    πριν «κλείσουμε τα μάτια μας».

    Φιλικά / Λουκάς (Διαχειριστής)

  4. ΤΕΛΙΚΑ…ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΣ. ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ !
    ΕΥΓΕ, ΣΕ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΜΥΣΤΙΚΟ» ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ.
    Η ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ.
    ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΑ.
    ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.

  5. Ω! Μα είναι μαγικό! χίλια συνχαρητήρια! Το καλύτερο είναι που είναι σε απλά Ελληνικά και τα καταλαβαίνω! Σαν μια μικρή (μεγάλη για μένα!) βιβλιοθήκη!

    Επίσης θέλω και εγώ να παρακαλέσω όπως ο φίλος ΕΥΜΕΝΗΣ ότι στους καταστροφείς του πολιτισμού μας πρέπει να είστε άφοβοι και ειλικρινείς, η αλήθεια να λάμψει, ο μεσαίωνας πέρασε.

    Και πάλι ευχαριστώ και μπράβο σας!

  6. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΠΟΥ ΧΑΡΙΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.

  7. Μπράβο αδέλφια πολύ καλή η ιδέα και γενικά η προσπάθεια.
    Μερικά βιβλία όπως π.χ. ΟΜΗΡΟΣ & ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είναι χαλασμένα και δεν ανοίγουν.
    Σας παρακαλώ πολύ για οδηγίες για το πώς μπορώ και εγώ να βοηθήσω στο να αναρτηθούν σχετικά με το θέμα βιβλία που έχω στην διάθεσή μου σε μορφή pdf.

  8. Φίλε ΧΡΗΣΤΟ,

    σε ευχαριστούμε.

    Όλα ανοίγουν. Απλώς όσα είναι σε PDF μπορεί να χρειαστεί ακόμα και δύο λεπτά να ανοίξουν μιας και είναι πολλά MB.

    Για παράδειγμα ο ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ που ανέφερες είναι 250 σελίδες.

    Κλίκαρε την εικόνα …και κάνε λίγο υπομονή.

    Αν για κάποιο λόγο έχεις δυσκολίες σε παρακαλώ ενημέρωσε με ξανά.

    Όσον αφορά για τη βοήθεια σου στείλε μας email στο:
    greeknational.pride@gmail.com

    Να είσαι καλά.

    Φιλικά / Λουκάς (Διαχειριστής)

  9. Συγχαρητήρια φίλοι μου μπράβο!!!
    Οι αξεπέραστοι πρόγονοί μας, ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, οι δημιουργοί του πολιτισμού των επιστημών και των τεχνών μας εμπνέουν μας οδηγούν.
    Όσο για Ανατ.Ρωμαΐκή Αυτοκρατορία (ή Βυζάντιο), προσέξτε δεν είναι απλό θέμα, μην αναμασήσουμε τα ίδια πράγματα θα πρέπει να αναφερθούν οι καταστροφές των Ελληνικών μνημείων από τους ρασοφόρους του Εβραιο-Χριστιανισμού.
    Διότι ότι είναι Αληθές, είναι Εθνικό, η αυτογνωσία είναι αναγκαία. Χωρίς περικοκλάδες και διαστρεβλώσεις…..
    Τέλος ανοίξτε λογαριασmό στό SCRIBD.com, ανεβάστε και κατεβαίνουν ή διαβάζονται απο εκεί.
    Eπίσης με EMBEDED CODE (έμπαιδος κώδιξ), μπορεί να διαβάζονται on-line στο site σας, όπως τα έχω εδώ:
    http://moyseia.blogspot.com/2010_05_17_archive.html
    Link-Δεσμός Βιβλίου

    EMBEDED CODE (έμπαιδος κώδιξ)
    a title=»Αθηναίοι Χαράκτες+Επιγραφές 5ος π.χ – 1ος π.χ Αιώνες» href=»http://www.scribd.com/doc/9932873/kalligaphie-athenienne» style=»margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block; text-decoration: underline;»>Αθηναίοι Χαράκτες+Επιγραφές 5ος π.χ>1ος π.χ Αιώνες

  10. Οσοι έχουν πρόβλημα με τη λήψη των αρχείων, ας κάνουν το εξής:

    — φέρτε το δείκτη του ποντικιού πάνω στο σύνδεσμο που θέλετε να πάρετε, και πατήστε το ΔΕΞΙ κουμπί. Στη περίπτωση εδώ, φέρτε το ποντίκι πάνω στην εικόνα που αντιπροσωπεύει το αρχείο που θέλετε να πάρετε. Πατώντας το ΔΕΞΙ κουμπί, το αρχείο δεν θα ανοίξει στο πρόγραμμα περιήγησης, αλλά θα ερωτηθείτε για την αποθήκευση του στο δίσκο σας.

    — Στο μικρό παράθυρο που θα εμφανιστεί, μπορείτε να επιλέξετε το όνομα με το οποίο θα αποθηκευτεί το αρχείο, καθώς επίσης και το που θα αποθηκευτεί. Προφανώς, το πιο απλό είναι να επιλέξετε την επιφάνεια εργασίας, ιγγλιζιστί desktop.

    Έτσι, όταν κατεβεί το αρχείο, θα το βρείτε μπροστά σας πάνω στην οθόνη του υπολογιστή σας.

    Θα χρειαστεί βέβαια να περιορίσετε όλα τα ανοικτά προγράμματα που έχετε, ώστε να φαίνεται η επιφάνεια εργασίας. Στο παράθυρο κάθε προγράμματος που έχετε ανοικτό, θα βρείτε πάνω δεξιά τρία μικρά τετραγωνάκια. Πατώντας πάνω σ’ αυτό με την οριζόντια χαμηλή παύλα, το πρόγραμμα περιορίζεται στη κάτω γραμμή της οθόνης σας χωρίς να κλείσει. Το τετραγωνάκι με το Χ τερματίζει το πρόγραμμα. Το τετραγωνάκι στη μέση των δύο προηγούμενων περιορίζει το παράθυρο στη προηγούμενη θέση που ήτανε.

    — Αν το αρχείο είναι σε μορφή διακινητού κειμένου (ιγγλιζιστί pdf) θα βρείτε εκεί που το αποθηκεύσατε ένα αρχείο με το όνομα που επιλέξατε και το εικονίδειο των αρχείων pdf. Αν είναι ιστοσελίδα, θα βρείτε το εικονίδειο του προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιείτε (δηλ. Φαϊρφοξ, Ιντερνετ Εξπλορερ, κλπ.).

    — Για τα αρχεία pdf υπάρχει και το πρόγραμμα Foxit,

    http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader/addons.php

    που σε μικρότερους υπολογιστές μπορεί να ανοίγει πιο γρήγορα από το Adobe Acrobat.
    -.

  11. Εγινε πολλή δουλειά για να έχουμε διαθέσιμα όλα αυτά τα κείμενα. Ήδη έχω φυλάξει στον υπολογιστή μερικά από αυτά, και στέλνω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες.

    Ελπίζω πως μερικές παρατηρήσεις θα φανούν χρήσιμες.

    Πρώτα-πρώτα, πολλά από τα κείμενα είναι ανυπόγραφα. Δεν γνωρίζουμε ούτε το συγγραφέα, ούτε το όνομα του μεταφραστή, ούτε τη πηγή, ούτε χρόνο και τόπο συγγραφής. Ένα ανυπόγραφο κείμενο δεν κερδίζει την εμπιστοσύνη μας.

    Εκεί που μαθαίνουμε και το συγγραφέα και το τόπο και χρόνο έκδοσης, είναι στα αρχεία σε μορφή διακινητού κειμένου (μορφή pdf). Αλλά αυτό δεν συμβαίνει επειδή οι δημιουργοί του αρχείου το θεωρούν αναγκαίο να μας το πουν, μα επειδή σαρώνουν όλες τις σελίδες ενός βιβλίου, χωρίς ευτυχώς να θεωρήσουν περιττό να συμπεριλάβουν και τις σελίδες με τα στοιχεία του βιβλίου.

    Βέβαια, η τελική κρίση μπορεί να γίνει μόνο με το διάβασμα του κειμένου. Θα ήθελα όμως να ξέρω το συγγραφέα και τη πηγή, πριν τον τιμήσω με το χρόνο μου για την ανάγνωση του κειμένου του.

    Η μορφή που επιλέχθηκε, δηλαδή μια εικόνα απλώς, η οποία είναι σύνδεσμος που κατεβάζει ή ανοίγει το αρχείο, δεν μου φαίνεται και ιδιαίτερα πετυχημένη. Αυτή η μορφή παρουσίασης δεν επιτρέπει την αναγραφή αρκετών πληροφοριών για το κείμενο. Π.χ., το κείμενο με την ονομασία «Αρχαίος ελληνικός πολιτισμός», είναι στη πραγματικότητα το δέκατο κεφάλαιο ενός μεγαλύτερου κειμένου, το οποίο έχει και συγγραφέα και προέλευση. Το ότι όμως πρόκειται για κάτι τέτοιο και όχι για ολοκληρωμένο κείμενο όπως το έγραψε ο συγγραφέας του, το μαθαίνουμε μετά που το κατεβάζουμε. Αυτή η λειψή παρουσίαση είναι και μια επέμβαση πάνω στο κείμενο.

    Θα έπρεπε να υπάρχει και περισσότερη κριτική στάση στο ποιά κείμενα περιλαμβάνονται. Για παράδειγμα, θα έπρεπε άραγε να περιληφθεί και το βιβλίο της «Ελληνικής Αγωγής», ιδρύματος της κ. Τσιροπούλου; Εγώ νομίζω πως όχι. Η κ. Τσιροπούλου έχει δεχτεί σοβαρή κριτική για τα αντι-επιστημονικά και ψευδο-επιστημονικά της γραπτά, ακόμα και από τον ίδιο τον Μπαμπινιώτη. Δεν υπάρχει καμμιά δικαιολογία να παραγνωρίζει κανείς αυτή τη κριτική, να περιλαμβάνονται τέτοια κείμενα σε μια συλλογή, και μετά να καθόμαστε όλοι γύρω γύρω και να λέμε «αχ, καλέ, μα τι ωραία τα βιβλία που μας κάνετε διαθέσιμα». Η περίληψη τέτοιου βιβλίου, και μάλιστα όταν υπάρχουν διαθέσιμα άλλα καλύτερα, προκαλεί σύγχυση και αφήνει την εντύπωση πως δεν τρέχει τίποτις με τις ψευδο-επιστημονικές θεωρίες της κ. Τσιροπούλου.

    Από την μια αρχαία Ελλάδα και αρχαίος ελληνικός πολιτισμός, και από την άλλη μια ιστοσελίδα με ξενόγλωσση ονομασία; Αυτά τα δυο δεν συμβιβάζονται. Και δεν γίνεται να είσαι περήφανος Ελληνας …σε άλλη γλώσσα. Προφανώς, έχουμε κάθε αγάπη και συμπάθεια για τους συνέλληνες που ζουν και μεγαλώνουν σε άλλες χώρες, και δυσκολεύονται με τα Ελληνικά τους. Μα για εμάς που ζούμε εδώ στην Ελλάδα, ποιός λόγος και ποιά δικαιολογία υπάρχει;
    -.

  12. Αγαπητέ φιλε Κωνσταντα ο μεγαλύτερος ογκος των αναρτησεων βασίζεται στον Θουκυδίδη(Πελοποννησιακός Πόλεμος)σε ματαφραση Ελευθερίου Βενιζέλου.

  13. Αγαπητέ κ. Κωνσταντα!

    Από τα σχόλιά σας συμπεραίνω ότι ασκείται καλόπιστη κρητική.
    Σχετικά με το μη ολοκληρωμένο έργο (κείμενο), σας διαβεβαιώνω ότι δεν το βρήκα ολόκληρο στο διαδίκτυο, και λυπούμε γι’ αυτό. Σας ζητώ ειλικρινά συγνώμη καθώς και την ευγενική κατανόησή σας.
    Τα αναφερόμενα σας για τη κα Άννα Τζιροπούλου και τις επικρίσεις για τα έργα της από τον κ. Μπαμπινιώτη, παρακαλώ πολύ να λάβετε υπ’ όψη σας και όσα έχουν γραφεί και ειπωθεί για το δικό του έργο, π.χ. για το διδακτορικό του, τα προσόντα του σχετικά με την κατάληψη από αυτόν της καθηγητικής έδρας του, κλπ.
    Δεν είμαι απολογητής της κας Τζιροπούλου, αλλά δεν θα πρέπει να παραβλέπουμε και κάποια άλλα πράγματα, που δυστυχώς συνέβησαν και συμβαίνουν στη δύστυχη πατρίδα μας.

    Με εκτίμηση

    Χρήστος Γ. Τσατσανύφος

    Υ.Γ. Εάν δεν σας είναι αρκετό το πλήρες όνομά μου, παρακαλώ πολύ, να μου το γνωρίσετε μέσω σχετικού σχολίου σας, με το πλήρες όνομά σας και θα σας δώσω το τηλέφωνό μου και επικοινωνία, εάν φυσικά θέλετε.

  14. Κατ’ αρχάς ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ κι ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
    Μια παρατήρηση ν’ αναφέρω: όταν προσπαθώ να κατεβάσω το βιβλίο ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, «κατεβαίνει» το ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο ΕΦΕΣΙΟΣ !
    Μάλον θέλει κάποια διόρθωση

    Συνεχίστε το Εθνικό σας έργο και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!

  15. ΠΟΛΛΑ ΕΥΓΕ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ SITE,ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ο ΠΟΛΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΝΟΙΑ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s