ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Αμερικανοί θα παρακολουθήσουν την «δραστηριότητα» της Τουρκίας στο Αιγαίο


Το βράδυ της Δευτέρας που πέρασε έγινε νέα τουρκική παρενόχληση στο Φαρμακονήσι, σε ελληνικό σούπερ Πούμα που επιχειρούσε από αέρος στην περιοχή για να βοηθήσει στη διάσωση λαθρομεταναστών. Η ειδοποίηση που έλαβε μέσω ραντάρ ήταν σαφής: να εγκαταλείψει αμέσως την περιοχή, επειδή παραβίαζε τον τουρκικό εναέριο χώρο!

Και όμως, γι αυτή την κατάσταση, αλλά και για την γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στο Αιγαίο, πολύ σύντομα οι ΗΠΑ θα μπορέσουν να πάρουν από κοντά μία αρκετά καλή «γεύση».
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα υπουργεία Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας καθώς και Προστασίας του Πολίτη, θα συνεργαστούν προκειμένου να πραγματοποιηθεί άσκηση της Ευρωπαϊκής Δύναμης Επιτήρησης των Συνόρων (Frontex), με προσκεκλημένους αμερικανούς παρατηρητές.

Το όλο εγχείρημα προωθείται με τη σύμφωνη γνώμη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας αλλά και του υπουργείου Άμυνας, για να δουν (επιτέλους) οι Αμερικανοί αυτό που βλέπουν οι Ευρωπαίοι κάθε μέρα και κάθε νύχτα: Πως από τα παράλια της Τουρκίας –και με την πλήρη ανοχή των τουρκικών αρχών- ξεκινούν βάρκες με λαθρομετανάστες (Αφγανούς, Πακιστανούς, Ιρακινούς, Παλαιστίνιους κ.α.) για την Ελλάδα και στη συνέχεια για χώρες της υπόλοιπης Ευρωπαϊκής Ένωσης. Φυσικά, οι αμερικανοί παρατηρητές θα έχουν και την ευκαιρία να ακούσουν τα τουρκικά ραντάρ να απαιτούν την απομάκρυνση των αεροσκαφών της Ε.Ε. από το Φαρμακονήσι και από το Αγαθονήσι…

Κι αυτό είναι που έχει ιδιαίτερα βαρύνουσα σημασία για την ελληνική πλευρά, η οποία προσπαθεί να αποφύγει τις αμερικανικές πιέσεις για αποστολή περισσότερων ανδρών και μονάδων του ελληνικού στρατού στο Αφγανιστάν. Η ηγεσία του υπουργείου Άμυνας τονίζει στους αμερικανούς ότι η χώρα συμβάλει στην υπόθεση του Αφγανιστάν μέσω της «φιλοξενίας» περίπου 46 χιλιάδων Αφγανών λαθρομεταναστών ετησίως, οι οποίοι συμβάλουν στην σημαντική αύξηση των κινδύνων ασφάλειας…

Ίσως, βέβαια, θα έπρεπε η ελληνική πλευρά να υπενθυμίσει την περυσινή ανακοίνωση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ στην οποία γινόταν λόγος για μετακίνηση τρομοκρατικών πυρήνων μέσω της λαθρομετανάστευσης και να τονιστεί η σύμπλευση της Ελλάδας στον αγώνα κατά της διεθνούς τρομοκρατίας, την στιγμή που η Τουρκία πασιφανέστατα διευκολύνει το δρομολόγιο και την διακίνηση των τρομοκρατών…

ΠΗΓΗ

16 thoughts on “Αμερικανοί θα παρακολουθήσουν την «δραστηριότητα» της Τουρκίας στο Αιγαίο

  1. Εγώ είμαι πεπεισμένος ότι οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι θα βάλλουν στην θέση τους τους Τούρκους. Μόλις μάθουν οτι οι Τούρκοι διεκδικούν το μισό Αιγαίο, θα μας δώσουν το άλλο μισό. Τότε ο Τζέφρι θα βγεί στην Βουλή και θα ευχαριστήσει τους υπερατλαντικούς φίλους μας που μας δινουν την δυνατότητα να κρατήσουμε το μισό Αιγαίο και δεν μας το παίρνουν όλο. Οποιος δεν έχει νύχια να ξυστεί…..

  2. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΔΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ , ΚΑΙ ΑΝ ΔΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙΤΕ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΤΕ . ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΡΕ ΠΟΙΟΣ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΑ…….. ;
    Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ > ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΑ 12 ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ .
    ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ .
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ , ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΤΡΙΧΑ ΑΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ

  3. Καλημέρα.

    Σε περίπτωση που η χώρα μας επεκτείνει από 6 σε 12 ναυτικά μίλια τα χωρικά ύδατα, «μπαλώνονται» κατά μία έννοια και οι ηλιθιότητες που έπραξαν οι άλλοι στα Ίμια.

    Φιλικά / Λουκάς

  4. ζερβα και βασιλη και εγω μαζι σας,
    αλλα για πειτε ποιος θα προετιμαστει για πολεμο και ποιος θα πολεμησει αν χρειαστει;;
    τα ελληνοπουλα που το 90% περιοδευων δηλωνει αεροπορια και μετα γινετε του ΜΕΣΟΥ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ,για να μην παει το παιδι στα συνορα.στο 10% υπολογιζετε;;
    Γιατι βλεπω να μπαινουν μεσα οι τουρκοι και εμεις να πιανουμε τον ισθμο να μην μας παρουν την πελοπονησο.
    Και εγω θελω να παμε στα 12 νμ.αλλα;;;

    πρεπει να αλλαξουν πολλα πραγματα πρωτα για να γινει αυτο.
    Οι τουρκοι καλως οι κακως ειναι επαγγελματιες στρατιωτες σε μεγαλο βαθμο με αρκετη πραγματικη πολεμικη εμπειρια (κουρδισταν),με παρα πολυ καλο εξοπλισμο.
    εμεις απο την αλλη τι εχουμε;;1 ανεκπεδευτο στρατο το μεγαλυτερο μερος του(λουφαδοροι βισματα γιωταδες κτλ.)
    χωρις καμμια εμπειρια,με ελλειπεστατο εξοπλισμο.
    ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ;;
    Υπηρετησα στην 32 ταξιαρχια πεζοναυτων,αυτο που αποκομισα απο τις νατοικες ασκησεις με επαγγελματιες στρατιωτες,ηταν η πολυ μεγαλη διαφορα μας σε ολα υπερ τους(πλην της φυσικης καταστασης).

    α και με τηνν ευκερια μια μεγαλη μοναδα ειχε ο στρατος την 32ΤΑΞ.Π/Ν που μπορουσε να διεξαγη ολοκληρωμενο πολεμο στο αρχιπελαγος και αυτην την βγαλανε απο τις ειδ.δυναμεις με οτι αυτο συνεπαγεται οχι τοσο για τον τιτλο οσο για τα κονδυλια που θα εχει στην διαθεση της για εξοπλισμο.

    Υ.Γ. την τελευταια φορα που δρασαμε χωρις μυαλο μονο συναισθυμα ηταν στον ατυχη πολεμο του 1897.ο καλος ο καπετανιος μπορει να φαινεται στην φουρτουνα αλλα θελει και καλο καραβι…

    με εκτιμηση

  5. Φίλε Ιουλιανέ,

    θέλω τη γνώμη σου.

    Σε περίπτωση επέκτασης των χωρικών υδάτων από 6 σε 12 μίλια, πιστεύεις πως θα γίνει πόλεμος;

    Τώρα εδώ κουβέντα κάνουμε και όχι εξωτερική πολιτική. Καταλαβαίνεις πως το λέω. Αν ήμουν π.χ. υπουργός ο ίδιος πρωτιστως θα διαφύλλατα τα νώτα μου, ασχέτως αν κατά τη γνώμη μου προεξοφλούσα ή νόμιζα πως ήξερα (με τον όποιο τρόπο, κατασκοπευτικό ή μη) τη κίνηση των Τούρκων.

    Τελευταία έχουμε ξεκινήσει και αναρτούμε κάποια videos. Ίσως να τα έχεις κιόλας επισκεφτεί.

    Το 1987 με την υπόθεση του Σισμίκ, ο Ελληνικός Στρατός κατά τη γνώμη σου ήταν σε καλή κατάσταση και σήμερα όχι;

    Μήπως τελικά οι Τούρκοι όταν έρθουν σε αντιπαράθεση με αποφασισμένους και ενωμένους τους Ελληνες αλλάζουν ταχτική, και κάνουν πίσω;

    Με ενδιαφέρει η γνώμη σου, λόγω που γενικά μιλάς σοβαρά και τεκμηριώνεις τα λεγόμενα σου.

    Φιλικά / Λουκάς

  6. Φιλε Λουκα καλημερα.
    πιανεις μεγαλο θεμα γιαυτο θα προσπαθησω να σου απαντησω σε ολα.
    α)επεκταση χωρικων υδατων στα 12 νμ. δεν ξερω εαν θα γινει πολεμος,πιστευω ομως πως ναι,οχι τοσο γιατα πετρελαια,ειναι πολυ ποιο απλος ο λογος.εαν θελει ενα πλοιο να φυγει απο την Σμυρνη να παει στην μαυρη θαλλασα θα πρεπει να ζηταει αδεια της Ελλαδας.ολο το αιγαιο θα μας ανηκει.
    και το θεμα ειναι εαν δεν γινει καλως,,εαν γινει ομως εχεις τα μεσα να το βγαλεις περα….; εγω πιστευω πως οχι.

    2)ο στρατος το 1987.Η κατασταση τοτε ηταν σαφως καλυτερη τοτε και εξηγουμε.
    α)επανδρωση μοναδων,το 87 κυμαινοταν απο 70-100% σε μοναδες παραμεθωριες, σημερα με το ζορι πιανουμε το 50% μεσος ορος 30-40%.

    Πολυ ποιο υψηλο ηθικο και αισθημα ευθυνης.
    Λιγοτεροι Βισματουχοι.Αξιωματικοι Ελληνες..πριν γινους κοματοσκυλα και γλυφουν τους παντες για ενα αστερι.

    Σημερα ενα θα σου πω εχουμε αρματα και δεν εχουμε πυρομαχικα,και δεν εχει παει ενας φυλακη.

    β)πολεμικη αεροπορια,τοτε ειχαμε σαφη υπεροχη και σε αριθμο αεροσκαφων και σε ποιοτητα αεροσκαφων.Σημερα η ψαλιδα εχει ανοιξει πολυ υπερ τους σε αριθμους.οσο για την ποιοτητα πιστευω οτι ειμαστε λιγο καλυτερα απο αυτους,λογω mirage 2000-5 και Α7 CORSAIR.

    γ)πολεμικο ναυτικο,περασμενα μεγαλεια.Σαφως σε καλυτερη κατασταση τοτε,με περισοτερες μεγαλες μοναδες επιφανειας απο τους τουρκους και ποιο καινουρια.(φρεγ.knox-υποβρυχ.209).Σημερα εχουμε χασει και αυτην την υπεροχη με μεγαλα προβληματα στα υποβρυχια και χωρις ανανεωση στολου.
    με τις φρεγατες fremm να ειναι ικανες ομως να αλαξουν τις ισσοροποιες εαν τις παρουμε.

    Πιστευω λοιπον οτι τοτε ειμασταν σε πολυ καλυτερη κατασταση τοτε.
    Και οχι μονο στρατιωτικα.
    τοτε ειχαμε μια ΚΥΠ η οποια δεν ειχε αλλωθει απο δημοσιους υπαλληλους με κριτιριο την κομματικη ταυτοτητα και μονο. (μετα το 90 ξεκινισε αυτο το χαλι μεχρι σημερα)
    Τοτε η Συρια σου εδινε αεροδρομια και η ιορδανια ηταν συμμαχος. Και γενικα ο Αραβικος κοσμος σε εβλεπε με συμπαθεια.Σημερα;Μετα το 91 οταν ο μητσοτακης εστειλε την ΕΛΛΗ στον Α πολεμο του Ιρακ αρχισε μεταστροφη του αραβικου κοσμου.
    Τοτε ειχες ενα ηγετη ο ποιος ηξερε πολυ καλα το ΠΟΚΕΡ της πολιτικης,που ειχε κλεισει ηδη συμαχια με βουλγαρια του Ζισκοφ και την γιουκοσλαβια. αρα τα νοτα σου ηταν ασφαλη.
    Σημερα;;(Αλβανια-σκοπια)
    Συμπερασμα,η πολιτικη ειναι σαν το ποκερ πρεπει να ξερεις να μπλοφαρεις και να ξερεις ποτε μπλοφαρει ο αντιπαλος,και οταν θα σου βγαλει ΦΟΥΛ να εισαι μαγκας και να εχεις ΚΑΡΕ ΤΟΥ ΑΣΣΟΥ.
    <>

  7. Φίλτατε Ioylianos καλησπέρα. Δέν θά διαφωνήσω μαζί σου πού ζυγιάζεις τά υπέρ καί τά κατά μιάς Ελληνοτουρκικής σύγκρουσης. ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΑΣ ΩΣ ΕΘΝΟΥΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΥΓΙ ΤΟΥ ΜΠΑΚΑΛΗ [ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ]. Η αλήθεια είναι ότι : ΟΣΟ ΠΕΡΝΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΑΣ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΝΤΑΙ.Καί εξηγώ: έχουμε δύο κινδύνους πού μάς απειλούν. 1. Δημογραφικό: μειώνονται οί δυνατότητες επάνδρωσης τών ενόπλων μάς δυνάμεων. Καί βέβαια η αντιστρατιωτική νοοτροπία πού κάποιοι αντιμιλιταριστές τής ψευτοαριστεράς προπαγανδίζουν στή νεολαία. 2. Οί λαθρομετανάστες: αυτός ό έν δυνάμει στρατός κατοχής, πού τή στιγμή τής σύγκρουσης θά αρχίσει εξέγερση καί δολιοφθορές στά μετόπισθεν γιά αντιπερισπασμό βοηθείας τών ομοθρήσκων τους τούρκων [άν έχετε παρατηρήσει όλοι μάχιμοι ηλικίας καί σωματικής διάπλασης. ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΑ ΓΚΕΤΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ [ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΓ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ,ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ ΑΙΓΑΛΕΩ ΚΤΛ.. Καί φοβάμαι εκεί οί ελληνικές δυνάμεις θά έχουν απώλειες… ΕΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΔΡΑΣΗ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΛΕΝΞΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΝΑ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ [ΤΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ] ΜΕ ΤΑ ΜΕΜΕΤΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΔΡΩΣΟΥΜΕ ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕ ΕΦΕΔΡΟΥΣ. ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ…….

  8. Προσωπικά ΠΙΣΤΕΥΩ οτι δεν θα γίνει απολύτως τίποτα.
    1. Οι Τούρκοι δεν θέλουν να καταστρέψουν το μέλλον τους στη Ευρώπη.
    2. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητa να τους πετάξουν έξω από το ΝΑΤΟ-πιστέξτε με δεν είναι απίθανο.
    3. Θα τους επιβάλλουν εμπάργκο οπλισμού για τουλάχιστον 10 χρόνια *(1974) οπότε αντίο το όνειρο για περιφερειακή υπερδύναμη κλπ κλπ
    Απλώς θα φωνάξουν, θα απειλήσουν, θα εκβιάσουν και στο τέλος θα το βουλωσουν όπως κάναμε και εμείς κάναμε στην Κύπρο. Επεκτείνοντας τα ΧΥ σε 12νμ κάνουμε ένα τετελεσμένο γεγονός και ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να μας εμποδίσει-μόνον οι δειλοί πολιτικοί μας.

  9. Φίλτατε Ioylianos,σχετικά μέ τήν απάντηση σου στούς φίλους Βασίλη καί Ζέρβα. ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ….ΟΜΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΟΥΜΕ, ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΏΤΕΡΟ.ΑΥΤΟ ΥΠΟΝΝΟΟΥΣΑ ΣΕ ΠΡΟΥΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΟΤΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ. ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΥΤΡΩΤΙΚΟ ΣΟΚ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ…..

  10. Πανο καλησπερα.
    Καποτε οντως μπορει να μην μετραγε το ζυγι του μπακαλη,αλλα πλεον με την τεχνολογικη εξελιξη μετραει.
    Και αυτα περι ψυχης και τριχες κατσαρες ειναι για εσωτερικη καταναλωση.Πρεπει να μαθουμε να ειμαστε πραγματιστες και να μιλαμε με νουμερα αν θελουμε να παμε μπροστα και τα νουμερα ξερετε τι λενε:
    1897 πολεμος ΕΛΛΑΔΑΣ-ΤΟΥΡΚΙΑΣ νικιτες:ΤΟΥΡΚΙΑ
    1912-1914 Α βαλκανικος ΕΛΛΑΔΑΣ-ΤΟΥΡΚΙΑΣ νικητες:ΕΛΛΑΔΑ
    1920-1922 Μικρασιατικη εκστρατια νικητες:ΤΟΥΡΚΙΑ
    1967-1974 ATTΙΛΑΣ ΚΥΠΡΟΣ νικητες:ΤΟΥΡΚΙΑ
    1996 ΚΡΙΣΗ ΙΜΙΩΝ νικητες:ΤΟΥΡΚΙΑ

    Που σημαινει οτι στις 5 φορες που βρεθηκαμε απεναντι στους Τουρκους τις 4 φυγαμε με σκυμενο κεφαλι…

    Η ιστορια ξερετε γιατι επαναλαμβανετε;;;
    Γιατι την πρωτη φορα δεν την ακουσε κανεις…
    Και οσο θα την αγνοουμε θα επαναλαμβανετε

    Τωρα αυτο που λες για τα γκετο συμφωνω,οσο το αγνοουμε,με τοσο ποιο πολυ αιμα θα το πληρωσουμε.

    Βασιλη μακαρι να ειχα την αισιοδοξια σου αλλα δεν την εχω.
    Και να σου πω και κατι που αφορα και το προηγουμενο αρθρο μου.Το 1987 με το σισμικ ειμαστε καλυτερα και για ενα λογο ακομα:υπηρχε το ανατολικο μπλοκ ακομα που σημαινει οτι η ΗΠΑ μας χρειαζοντουσαν οποτε δεν θα μας πουλουσαν ευκολα.
    Τωρα να εισαι σιγουρος μιας και το παιχνιδι εχει φυγει απο το αιγαιο και εχει παει στην εγγυς ανατολη(ιρακ-ιραν-αφγανισταν) μην σου κανει εντυπωση μην πεταξουν εμας απο το ΝΑΤΟ.
    Οσο για το εμπαρκο οπλων εδω γελαμε,η τουρκια ειναι ο μεγαλυτερος εισαγωγεας αμερικανικου οπλισμου,αυτη (και εμεις) συντηρει τις αμερικανικες εταιριες,οποτε δεν νομιζω να επιβαλουν τιποτα.

    ειδομεν….

  11. Φίλε Ιουλιανέ λάθος μετράς έν μέρει τά πράγματα διότι ή μόνες περιπτώσεις πού μπορώ νά παραδεχτώ ώς όντως στρατιωτικές ήττες είναι τού 1897. Καί ίσως τού 1922 [γαρνιρισμένη η τελευταία μέ σάλτσα προδοσίας τού Μικρασιατικού Ελληνισμού]. Η Κύπρος τό 1974 ουσιαστικά ξεπουλήθηκε από τούς δήθεν ηγέτες πού ταλαιπωρούν καί τώρα ακόμα τήν δύστυχη πατρίδα. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΞΜΙΑ ΤΟ 1996 Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΠΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ. ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΜΠΛΟΦΑ ΤΗΣ ΔΩΡΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ. Καί θές καί τήν άποψη μου; ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΑΝΔ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ 1987 ΔΕΝ ΔΙΕΤΑΞΕ ΠΥΡ [υπηρετούσα τότε], ΑΘΕΛΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.[ άν παρατηρήσεις μετά από κάθε κρίση έμεις : ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΜΕΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΑΛΛΑ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΓΛΥΤΩΝΕΙ, ΤΟ ΣΤΡΑΠΑΤΣΟ, ΑΛΛΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΟΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΝΙΚΗΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ !!!!!!! Μήν χαίρεσαι άν συνεχίσουμε έτσι γιατί τό έχω ξαναπεί ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΗΜΙΑΥΤΟΝΟΜΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ….. ΝΑ ΕΥΧΕΣΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΛΥΤΡΩΤΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΑΚΟ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΟΥ ΥΠΟ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ. ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΦΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ,ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ…. τί άλλο νά σού πώ…..

  12. Καλησπερα σε ολους .

    Διαβασα προσεκτικα τα σχολια σας παιδια . Ολοι σας εχετε και ενα μερος λογικης και αληθειας .
    Οσο και να το στριφογυριζουμε , οι τουρκοι δεν θ’αλλαξουν τακτικη και να τους φοβωμαστε δεν ειναι η λυση . Ο φοβος δεν αποκλειει τον κινδυνο και αν κινδυνος υπαρχει καλητερα να τον αντιμετωπισουμε με ψυχραιμια με τα οπλα που κατεχωμε . Ετσι παντα καναμε και ετσι πρεπει να κανουμε . Σημερα κανουμε αυτο που ποτε οι προγονοι μας δεν εκαναν , ΜΕΤΡΑΜΕ ! Το να μετραμε μας κανει ενα ειδος βαρβαρου , μας βαζει στο ιδιο επιπεδο μ’αυτους που παλια υπερεχαμε !
    Φιλε Ιουλλιανε , ειναι αληθεις πως χασαμε πολεμους , αλα νωμιζεις πως ειταν απο την αξια μας η απο εξωτερικες επιρροες ? Απο τους πεντε πολεμους που αναφερεις μονο εναν χασαμε με λαθος στρατηγικη , τους αλους δεν τους χασαμε στο πεδιο μαχης αλα απο πολιτικη ανικανοτητα (για να μην πω προδοσια). Και ενα να εχεις στο μυαλο , χασαμε ΜΑΧΕΣ οχι τον πολεμο . Ο πολεμος δεν εχει τελειωσει , μας το θυμιζει ο γειτονας καθε μερα .
    Κατα την γνωμη μου ο μονος δρομος που μας ειναι σωστος ειναι η αλληλεγγυη και το κουραγιο . Καλλητερα να πεθανω μαχωμενος παρα να με σφαξουν σαν αρνι και ας μην εχω πλεονεκτικη θεση . Τα λογια ειναι περιττα πιστευω . Ο καθενας να κανει το καθηκον του οπως το εκαναν οι προγονοι μας . Εκει που αλλοι θα το ειχαν βαλει στα ποδια αυτοι δεν υποχωρισαν , γι’αυτο μπορουμε σημερα να μιλαμε ελληνικα . Ας κανουμε αυτο το δωρο στα παιδια μας εαν ερθει αυτη η μαυρη ωρα και ας ειμαστε 1/10 , αυτο δεν κανει την διαφορα και την νικη . Μονο η καρδια και η ανδρεια !

    Ν’αστε ολοι καλα !

  13. Σας χαιρετώ όλους τους αναγνώστες και γενικότερα επισκέπτες,

    και σας ευχαριστούμε παράλληλα.

    Σε όλα τα πιο πάνω σχόλια εγώ θα ήθελα να είχαμε μια πιο σθεναρή στάση σαν κράτος-χώρα.

    Λυπάμαι ειλικρινά που το λέω, ωστόσο αν η χώρα μας δεν αναζητήσει συμμάχους σε περιοχές που ουδέποτε είχε, θα παραμείνει απλά μόνη της. Και το ουδέποτε είχε δεν είναι πανάκια, αλλά είναι ένα βήμα το να «μπλέκεις» με αυτούς που δεν ξέρεις.

    Τον Ελευθέριο Βενιζέλο που τριπλασίασε την Ελλάδα τον είπαν φιλοδυτικό, γιατί είχε συνάψει πολλές και παράλληλες συμμαχίες. Καλά έκανε. Αν δεν ήταν αυτός ναι μεν δεν θα υπήρχε η Μικρασιατική καταστροφή, ωστόσο ο χάρτης μας σήμερα θα τελείωνε στη Λάρισα.

    Για να μην μακρυγορώ ανάρτησα τη γνώμη μου όσον αφορά το ενεργειακό παιχνίδι με τίτλο:

    «Συνδιαχείρηση στο Αιγαίο. Ένα βήμα πριν αυτής υπό την απειλή των…όπλων».

    Έπεται και συνέχεια…

    Φιλικά / Λουκάς

  14. Μha yai και Πανο καλημερα.
    Καταρχην αυτο εννοω οταν λεω οτι πρεπει να ειμαστε πραγματιστες,το να βρουμε δικαιολογιες γιατι χασαμε μια μαχη δεν βοηθαει,μας προδοσαν οι μικρασιατες μας πουλησαν στην κυπρο,δεν μου λεει κατι,σημασια εχει οτι χασαμε.
    Απλα θα κερδισουμε απο αυτο εαν το παθημα γινει μαθημα.οσο θα βλεπουμε συνομωσιες και οτι παντα καποιοι αλλοι φταινε,μια ζωη σφαλιαρες θα τρωμε.

    Επιμενω οτι πλεον πρεπει να μετραμε,οχι αριθμους αλλα τεχνολογικο εξοπλισμο.
    Δεν φτανει σημερα μονο η Ανδρεια καταλαβετε το.
    Παραδειγμα εαν εμεις καναμε αποβαση με τα αβακ του 40 σημερα που διαθετουμε δεν θα προλαβαιναμε να βγουμε στην ακτη.
    αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειμαστε γεναιοι,απλα δεν θα προλαβαιναμε να το δειξουμε.
    Τι θελω να πω;Οτι σημερα mha yai δεν εχουμε ολοι ασπιδες και ακοντια και θα βρεθουμε face to face στο πεδιο της μαχης και θα αποδεικτη ο καλυτερος..
    Σημερα σε στοχευουν με δορυφορους,σε πλητουν με πυραυλους που ουτε καν εχεις δει.
    Οι σερβοι ηταν δειλοι;;δεν νομιζω και ομως οι αμερικανοι κερδισαν χωρις να χρειαστει να πατησει ουτε ενας στρατιωτης το ποδι του σε σερβικο εδαφος..
    το αποτελεσμα τη δυαλισαν τη σερβια.
    Συμπερεσμα, μπορεις να χασεις εναν πολεμο πριν καν ξεκινησει.
    Αυτο λεω,ουτε χαμηλο ηθικο εχω,ουτε φοβαμαι, αλλα πρεπει να ειμαστε πραγματιστες,εχουμε μπει στην ψηφιακη εποχη παιδια..
    και οι υπολογιστες δεν εχουν συναισθηματα.

    καλημερα.

  15. Γεια σου φιλε Ιουλλιανε .

    Καταλαβαινω πολυ καλα τι θελεισ να πεις και συμφωνω με τους εξοπλισμους ! Δεν ειμαι και τοσο αναχρονιστικος να θελω να μπω σε πολεμο με μια σφενδονη !
    Αυτο που θελω να πω ειναι πως οτι οπλο και να εχεις πρεπει να εχεις το κουραγιο να το μεταχειριστεις οταν χρειαστει .
    Αυτο δεν το εκαναν το 96 με τα Ιμια για παραδειγμα , και ας ειχαμε το πλεονεκτημα αυτη την εποχη .
    Εαν ειχαν την τολμη αυτη το 96 , τωρα θα ειμαστε ησυχοι . Οι τουρκοι θα εχαναν στρατιωτικα η θα υποχωρουσαν και θα εχαναν την αξιοπιστια τους σαν «υπερδυναμη» .
    Οσο για τους Σερβους , ολα ειναι εκτος δειλοι . Ο πολεμος αυτος δεν ειταν Αμερικανικος μονο . Ειχαν να κανουν με ολο το ΝΑΤΟ . Η Γερμανια αρχησε το κολπο , οι Αμερικανοι παρατειναν τον πολεμο για δικο τους συμφερον (που ειταν Γερμανικο στην αρχη).
    Οι βομβαρδισμοι στην Γιουγοσλαβια δεν θα ειχαν καρπους εαν οι Σερβοι κρατουσαν μια μονο εβδομαδα παραπανω . Το ΝΑΤΟ ειταν ετοιμο να αποσυρθει .
    Οι «συμμαχοι» ειχαν καταστρεψει μονο 15% τον αντιαεροπορικων συτηματων , τανκσ και αλα . Ο στρατοσ τουσ σχεδον αθικτος . Θα ειταν σφαγη για τουσ ΝΑΤΟικους εαν εβαζαν ποδι εκει και το ειχαν καταλαβει . Το μονο που τους εκανε να πεσουν ειναι εσωτερικες προστριβες (ΤΟΠΟΡ), δεν εμειναν ενωμενοι .
    Και κατι ακομα , η Γιουγοσλαβια ειταν εκτος ΝΑΤΟ και ΕΕ . Δεν λεω πως θα μας προστατεψει αλα δεν θα ειναι τοσο ευκολο στην Ελλαδα .
    Δεν ξερω για αλους , αλα τους Ελληνες που ξερω ειναι πεισματαριδες . Δεν θα σταματησουν και ας πεσουν αρκετες βομβες για να βουλιαξουν την Ελλαδα . Και εαν μπει εχθρος στην χωρα θα κανουν αντισταση . Να μπουν εαν μπορουν αλα να δουμε πως θα βγουν !
    Ο πολεμος εχει πολα προσωπα φιλε Ιουλλιανε . Οι βομβαρδισμοι ειναι ενας απο αυτους , δυστηχως για τους φιλους Σερβους δεν συνεχισαν οταν εβαλαν ποδι οι Νατοικοι .

    Ν’ασε καλα !

Σχολιάστε