"Greek National Pride" blog / ΕΛΛΑΔΑ / ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ / ΙΣΡΑΗΛ

Glorious Spartan II


Η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία θα διεξάγει μια σειρά από δραστηριότητες με την πολεμική αεροπορία του Ισραήλ.

 

Από τις 26 Μαίου έως τις 2 Ιουνίου, η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία θα διεξάγει μια σειρά από δραστηριότητες με την πολεμική αεροπορία του Ισραήλ (IAF). Οι δραστηριότητες θα περιλαμβάνουν μεταξύ των άλλων, εν αντιθέσει με αυτά που διέρρευσαν προ μηνός, και ασκήσεις εναέριου ανεφοδιασμού, όπως άλλωστε αναμένονταν αρχικά.

Οι σχετικές δραστηριότητες αναμένεται να διεξαχθούν εντός του FIR Αθηνών, συγκεκριμένα σε τρεις γεωγραφικές περιοχές. Αυτές οι τρεις περιοχές είναι η Δυτική Ελλάδα μαζί με το Ιόνιο Πέλαγος, το Λιβυκό Πέλαγος και το Βόρειο Αιγαίο – συμπεριλαμβανομένων των ορίων της Λήμνου.

Παρακάτω η σχετική ΝΟΤΑΜ που δημοσιοποιήθηκε σήμερα:

A0946/10 (Issued for LGGG PART 1 OF 2) – HELLENIC AND ISRAELI AIR FORCES WILL CONDUCT AIR REFUELLING EXERCISE ACTIVITIES WITHIN ATHINAI FIR AS DESCRIBED BELOW:

1.- AREA ALFA (WITHOUT FIRING) : 390827N0201326E 391506N0194904E
381849N0191825E 381122N0194408E.
AWYS L612 (EKVIS-ORTOS), N1 (LATAN-OSDES), M872 (ASTUS-LATAN), N604
(RUTOM-ENESI), M601 (RUTOM-KFN), T321 (KRK-ASTUS), N732 (KRK-ORTOS),
KERKIRA TMA, ANDRAVIDA MTMA, PREVEZA MTMA AFFECTED.
VERTICAL LIMITS: FL150-FL200. DATE AND TIMES: JUN 02 0830-1130.

2.- AREA BRAVO (WITHOUT FIRING): 401752N0245804E 400202N0251258E
392948N0240302E 395108N0234511E.
AWYS V652 (PEREN-SKP), G18 (DINKI-GIKAS), N128 (PEREN-LMO), H59
(AMALA-LMO), LGD65, SITHONIA LOCAL FLYING AREA, LIMNOS/IFAISTOS
TMA/CTR AFFECTED.
VERTICAL LIMITS: FL150-FL200.
DATES AND TIMES: MAY 26 1230-1530, JUN 01 1230-1445.
END PART 1 OF 2. DATES AND TIMES AS ITEM E, 26 MAY 12:30 2010 UNTIL 02 JUN 11:30
2010. CREATED: 18 MAY 11:17 2010

A0946/10 (Issued for LGGG PART 2 OF 2) –

3.- AREA CHARLIE (WITHOUT FIRING) : 350000N0243000E 350000N0254500E
341100N0262500E 341100N0251000E 344800N0243000E.
LGR27 AFFECTED.
VERTICAL LIMITS: FL150-FL200.
DATE AND TIMES: JUN 01 1300-1700.

4.- PROCEDURES FOR EXERCISE AIRCRAFT:

4.1.- EXERCISE AIRCRAFT WILL FLY VFR/VMC IN ACCORDANCE WITH ICAO
RULES AND PROCEDURES AS AMPLIFIED IN AIP-GREECE.

4.2.- EXERCISE AIRCRAFT WILL SUBMIT FLIGHT PLANS AND WILL NOT ENTER
CONTROLLED AIRSPACE, UNLESS PRIOR PERMISSION HAS BEEN OBTAINED BY
APPROPRIATE ATS UNITS.

5.- PROCEDURES FOR NON EXERCISE AIRCRAFT:

5.1.- IN THE INTEREST OF SAFETY DURING THE EXERCISE, NON EXERCISE
AIRCRAFT ARE STRONGLY ADVISED NOT TO FLY WITHIN THE AREAS DESIGNATED
IN PARAS (1) TO (3) ABOVE. FL150 – FL200 END PART 2 OF 2, DATES AND TIMES AS
ITEM E, 26 MAY 12:30 2010 UNTIL 02 JUN 11:30 2010. CREATED: 18 MAY 11:17 2010

Σχετικές αναρτήσεις:

Η ισραηλινή αεροπορία ψάχνει χώρο για εκπαίδευση.

Glorious Spartan 2.

Στρατηγική συμμαχία Ελλάδας-Ισραήλ: Ιστορικό διμερών σχέσεων και προοπτικές συνεργασίας.

ΠΗΓΗ

98 thoughts on “Glorious Spartan II

  1. Ας αφήσουμε τις ανοησίες μας κατα μέρους και ας δούμε καθαρά πως μέλλον ούτε εμείς οι Έλληνες έχουμε ούτε οι Εβραίοι μπροστά στην μακροχρόνια επέλαση και υπεργεννητικότητα του Ισλαμοφασισμού. Ας γίνουμε σύμμαχοι όλοι όσοι κινδυνεύουμε, πρώτα από όλα για να επιβιώσουμε. Χωρίς συμμάχους και χωρίς φιλίες, κανένας δεν μπορεί να σταθεί μόνος του. Το μέλλον μας δεν πρέπει να είναι η υπογεννητικότητα και η ήττα, αλλά η ανάσταση και η νίκη. Εμείς, οι Εβραίοι, οι Αρμένιοι, οι φιλελεύθεροι Κούρδοι και άλλοι μαζί μπορούμε να προβάλουμε αντίσταση και να ανατρέψουμε το σκηνικό. Το μέλλον της Ανατολικής Μεσογείου είναι η επιστροφή στον πολιτισμό, στην αίγλη και τη συνύπαρξη, και όχι στο θρησκευτικό φανατισμό. Έλληνες και Εβραίοι είμαστε πολύ παρόμοιοι σε πολλά. Πολλοί σύνχρονοι Εβραίοι είναι Έλληνες στον επιστημονικό και πολιτιστικό τρόπο σκέψης, και πολλοί σύνχρονοι Έλληνες είναι Εβραίοι στην τήρηση αρχαίων Εβραϊκών εθίμων, όπως αυτο του οβελία το Πάσχα. Τα κοινά ανάμεσά μας είναι πολύ περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν και σαν απλός πολίτης επιθυμώ την συμμαχία μας.

  2. Δυστυχώς για σένα αγαπητέ Σιδηρούντιος είσαι ένας από τους λίγους Έλληνες που θέλουν συμμαχία με το Ισραήλ και ειλικρινά ευτυχώς . Μανία έχουν μερικοί να αναζητούν συμμαχίες με μη αξιόπιστους συμμάχους . Απ’αυτούς που παραθέτεις μόνο οι Αρμένιοι είναι εν δυνάμει σύμμαχοι .
    Λυκοφιλίες να μας λείπουν !

  3. Πριν να συμμαχίσουμε με τον οποιονδήποτε, καλό είναι να συμμαχήσουμε μεταξύ μας. Τους Εβραίους τους συμπαθώ, και εάν δεν ήταν τα εγκλήματα στη Γάζα και το Νότιο Λίβανο σήμερα θα μπορούσα να πω πολλά καλύτερα για αυτούς. Βέβαια, δεν έχουν συλλογική ευθύνη σαν λαός για τα εγκλήματα. Και αυτοί, και εμείς, από ηγεσίες πάσχουμε.
    Οι καιροί όλα τα αλλάζουν. Με τους Αρμένιους πολλές φορές είμασταν φίλοι και άλλες σφαχτήκαμε ανελέητα. Οι ανοησία όλων μας μερικές φορές δεν έχει όρια.

  4. Να ήταν «μόνο» τα εγκλήματα στην Γάζα κάτι γίνετε και βεβαίως όλοι οι Εβραίοι δεν είναι ίδιοι όπως και εμείς δεν είμαστε ! Έχω μεγάλο θαυμασμό για τους στρατιώτες που αρνήθηκαν να υπηρετήσουν στα κατεχόμενα εδάφη !
    Να μην ξεχνάμε όμως πως οι κυβερνήσεις τους κινούνται από σιωνιστικά στοιχεία και εθνικιστές . Να μην ξεχνάμε και τον ρόλο τους στο Κυπριακό που δεν είναι και τόσο μακριά . Να βάλω στην ζυγαριά και τις απόψεις τους για στον ποιον ανήκουν Κύπρος , Κρήτη και Θεσσαλονίκη ?
    Θα ήθελα να μάθω εάν μπορείς να διαφωτίσεις στο πότε σφαχτήκαμε με τους Αρμένιους μια και δεν έχω ασχοληθεί με αυτήν την περιοχή . Ξέρω πώς είχαμε κοινή τύχη απέναντι στους Τούρκους μα δεν το έχω ψάξει !
    Για τους Κούρδους είναι ποιο ξεκάθαρα , συμμάχησαν με τον Κεμάλ εναντίον μας την στιγμή που οι δυνάμεις του ήταν εξασθενημένες και εάν δεν το είχαν κάνει μπορεί η ιστορία να ήταν διαφορετική σήμερα !
    Αυτά αγαπητέ δεν είναι «ανοησίες»(δεν λέω πώς το είπες για μένα) αλλά λογικές σκέψεις .

  5. Με τους Αρμένιους είχαμε πολέμους στα Βυζαντινά χρόνια, αλλά και μεγάλες συμμαχίες. Ο τελευταίος πόλεμος που είχαμε ήταν λίγο πριν μας σφάξουν και τους δύο (Πόντιους και Αρμένιους) οι Τούρκοι με την Μικρασιατική Καταστροφή. Η συμμαχία με Κούρδους προδώθηκε απο τον Σημίτη και Πάγκαλο και είναι κατα την άποψή μου το μεγαλύτερο λάθος μας μετά το 1974. Ναι, συμμάχισαν οι Κούρδοι με Κεμάλ, όπως κάποτε δικοί μας συμμάχησαν με τον Πολιορκητή και κατέσφαξαν τους αδελφούς τους στην Πόλη η οποία έπεσε από δική μας προδοσία (Ελλήνων Ισλαμόφιλων).

    Στην Κρήτη έκαναν μερικοί κάποιες ανησίες πριν από πολλά χρόνια, και τους το κοπανάμε ακόμα. Στην Κύπρο ακόμα και οι δικοί μας στρατηγοί προδότες ήταν (δες στο ιστολόγιό μου τα ονόματα των προδοτών, στο φάκελο Κύπρου και την συνέντευξη Σαμψών), από τους Εβραίους περιμέναμε να υπεραπίσουν το νησί είναι να είναι με την πλευρά των Αμερικανών; Δες και την συνέντευξη της Μόλχο για θεσσαλονίκη και το βίντεο με την συνέντευξη για το τι έγινε εκεί. Δεν ζητάνε καμία Θεσ/νίκη οι Εβραίοι. Από τις 12000 ακίνητα που είχαν εκεί μόνο 30 τους επεστρέφησαν από τα δικαστήρια. Από τις 50000 άνθρωποι μόνο μερικές εκατοντάδες επέζησαν. Τα υπόλοιπα ακίνητα έμειναν σε χέρια Ελλήνων που συνεργάστηκαν με Γερμανούς ( υπόθεση Μέρτεν ). Τους τα έφαγαν τα δικά μας ακροδεξιά τσακάλια. Ψάξε αν θες στο ιστολόγιό μου, θα τα βρεις όλα τα κρυφά και τα περίεργα. Το μόνο που ζητάνε από εμάς οι Εβραίοι είναι κατανόηση και ανθρωπιά. Από την σκληρότητα και αποκτήνωση των Χριστιανών έγιναν σκληροί οριμένοι Εβραίοι σήμερα. Οι πατεράδες και οι παππούδες τους έγιναν σαπούνια άδικα.

  6. Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις αλλά υπάρχουν και μερικέ στοιχεία που δείχνουν κάποια ….υπερβολή για τα σαπούνια ! Και στην Θεσσαλονίκη περισσότερο συνεργάστηκαν οι….ραββίνοι παρά οι Έλληνες !
    Τα είχα διαβάσει πριν από καιρό αλλά θα προσπαθήσω να τα ξαναβρώ και να το βάλω εδώ . Παραπληροφορήσεις υπάρχουν σε όλα τα αυτά τα γεγονότα !

  7. ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ. Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ.

  8. Αγαπητέ ΕΥΜΕΝΗΣ η μαχητική ικανότητα της ισραηλινής αεροπορίας θα βελτιωθεί όχι η ελληνική , χώρια που το Ισραήλ ψάχνει να βγει από την απομόνωση που δημιούργησε μόνο του .

  9. Δεν βλέπεις αγαπητέ μου τις αναρτήσεις μου. Έχω βίντεο του Βασιλικού με λεπτομέρειες γι’ αυτά που λες. Τα λέει όλα μία ιστορικός, ότι πράγματι ο Αρχιραββίνος ήταν δοσίλογος των Γερμανών. Αυτό δεν σημαίνει ότι και εμείς δεν είχαμε πολλά τομμάρια. Τους τα έφαγαν στα σπίτια τους αυτοί που σήμερα είναι πρώτα ονόματα και μεγάλα αφεντικά. Έφαγαν περίπου 12000 ακίνητα. Ψάξε ‘ Μαξ Μέρτεν’. Αυτός τα μοίραζε σε όσους ήταν πιστοί του. Ανάθεμα με τις αναρτήσεις μου, μόνος τα βρίσκω, μόνος τα λέω.
    Χιτελρικοί Έλληνες που υπηρέτησαν στην Βέρμαχτ : κάτι πάνω από 20000 άτομα. Πολλοί από αυτούς έφτιαξαν την ασφάλεια, υπηρεσίες πληροφοριών και στρατό σε μεγάλο βαθμό μετά τον πόλεμο και έγιναν πράκτορες της κυρίαςσίας. Από τα δικά τους παιδιά και εγγόνια είναι γεμάτος ο Ελληνικός ιστοχώρος με άθλια ψευτοπατριωτικά ιστολόγια, ιστολόγια απάτη, τα οποία παίζουν στην ουσία στο πλευρό των δανειστών της Ελλάδος και κυνηγάνε ακόμα τον …. κοκκινιστό κίνδυνο από το βορά. Εδώ η χώρα έχει βουλιάξει από τους τοκογλύφους, και αυτοί αντί να συμμαχήσουν με τους κοκκινιστούς μπας και σώσουν την Ελλάδα, βάφουν χρυσά αυγά, μέσα από τα οποία βγαίνουν παπαδοπουλάκια και παττακάκια.

  10. Αγαπητέρ φίλε Σιδηρούντιε,δωσε μας το link του ιστολογιου σου,δεν εγνωριζα ότι υπάρχει κάτι τετοιο.Ευχαριστώ.

  11. Αγαπητέ Σιδηρούντιος , συνεργάτες των Γερμανών υπήρχαν σε όλα τα κατεχόμενα κράτη , με τα 600.000 ελληνικά θύματα του Β’ΠΠ είναι μάλλον αμελητέα ποσότητα . Ακόμα σε σύγκριση και με άλλα κράτη που έκανα ολόκληρες μεραρχίες .
    Η ερώτηση είναι ποιος και γιατί τους ανέχθηκε και ανέχεται σήμερα τα παιδιά τους να συνεχίζουν να απολαμβάνουν περιουσίες τους που δεν ανήκουν !
    ‘Όπως ο σημερινός αντιπρόεδρος , ο γερο Πάγκαλος ήταν γνωστός συνεργάτης τον ναζί . Μπορεί και αυτό να είναι η αιτία που δεν έχει ίχνος πατριωτισμού !
    Όσο για τους ψευτοπατριώτες μην ανησυχείς ξεβρακώνονται σιγά σιγά .

  12. Κάποιοι έκ τών συνσχολιαστών τπποθετούνται υπέρ Ελληνοισραηλινής συμμαχίας. Τούς ρωτάω ξέχνατε ότι μέχρι καί τώρα στυλοβάτης καί βοηθός τής Τουρκίας είναι τό Ισραήλ; Ξεχνάτε ότι τό τελευταίο στήριξε τήν εισβολή τών τούρκων στήν Κύπρο; Έχετε λησμονήσει τήν τουρκικοισραηλινή αμυντική συμφωνία πού από τό 1996 δημιούργησαν, ανέδειξαν απογείωσαν τήν Τουρκική πολεμική βιομηχανία μέ τεχνολογία αιχμής; Ξεχνάτε τό επεισόδιο τής Χίου τό 1996. Όπου ό διασωθείς »τούρκος» δέν μιλούσε κάν τουρκικά! Μέ λίγα λόγια Εβραίοι πιλότοι συμμετείχαν σέ παραβιάσεις αμφισβήτησης τών Ελληνικών θαλασσίων συνόρων! Θυμάστε επίσης τήν Ισραηλινή κατασκοπεία στήν Κύπρο [ γιά ΄λογαριασμό τών τούρκων] στήν περίπτωση τών s300; Καί τώρα έχουν τήν απαίτηση νά οργώσουν όλο τόν Ελλαδικό χώρο ώς τήν Κέρκυρα! Ενώ μακροπρόθεσμα προώθούν τήν εδαφική συρρίκνωση τής Ελλάδας: Α. Στήν Κρήτη προωθούν τήν προπαγάνδα ανεξαρτητοποίησης τής μεγαλονήσου τό 2013; Μέ τή δικαιολόγία ότι έκπνέει ή συμφωνία ενσωμάτωσης μέ τήν Ελλάδα! Β. Στήν Κύπρο προωθούν τήν πλήρη τουρκοποίηση της αρχικά , εκδίωξη τών Ελλήνων από τό νησί καί μετά εξαγορά του από αυτούς! Γ. Ό Βασικός χρηματοδότης τού εκτρώματος τών Σκοπίων είναι οί Εβραίοι τής διασποράς. Σφετερίζονται οί σλάβοι αυτοί τό όνομα καί τήν ιστορία τής ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ γιά νά πετύχουν εδαφική απόσπαση γιά λογαριασμό τών χρηματοδοτών τους Δ. Όσον αφορά τό Α,Β. [Κρήτη ,Κύπρος] τίς συμπεριλαμβάνουν στό ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΌ ΕΡΕΤΖ ΙΣΡΑΗΛ. Καθώς προβλέπουν μελλοντική αποσάρθρωση τού κράτους πού δημιούργησαν τό 1948. Ε. Στό θέμα τής Μακεδονίας . Έχούν ονομάσει τή Θεσσαλονίκη »Νέα Ιερουσαλήμ » »Μητέρα τού Ισραήλ». Προετοιμάζουν επιστροφή τους στό Θερμαικό…. Καί βέβαια έχουν βάλει σάν στόχο τόν όρυκτό πλούτο τής Μακε΄δονίας μας οί »διεθνείς» επενδυτές [ Σόρος ΔΝΤ] καί οί λοιποί δικοί τους. »Προγραμματίζουν » Ελληνική επικράτεια ώς τά Τέμπη. Οργάνωσαν τήν χρωκοπία μας γιά νά μάς συρρικνώσουν. Καί μιά ερώτηση : μέ ποιά λογική τό Κεντρικό Ισραηλιτικό συμβούλιο αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου; Υπουργείο, Νομαρχία, Εφορεία είναι; καί βεβαίως δέν καταβάλει φόρο ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΥΣ ΤΟΥ! Τί προσφέρει στούς υπολοίπους Έλληνες γιά νά είναι ΝΠΔΔ; Θά πρέπει νά τό καταλάβουμε τό ΙΣΡΑΗΛ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ -ΓΕΩΠΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΜΜΑΧΟΣ!!!! Έχουμε αντίθετα συμφέροντα καταννοήστε το!!! Καί άς μήν ζούμε μέ αυταπάτες

  13. οχι συμμαχια με τους εβραιους.
    Δεν εχουμε τιποτα κοινο,τωρα που θελουν λιγο ζωτικο χωρο για την αεροπορια τους ηρθαν,αλλα μολις αφησει τα τσαλιμια η τουρκια θα ξαναγινουν φιλαρακια.
    Μην πω πως θεωρω ολο αυτο στημενο,για πολλους λογους.

    πιστευται πως θα ειχαν μια τουρκια διπλα που θα τους πουλουσε ετσι,με ισλαμοποιηση,θα εστελνε πυρηνικα σκαυσιμα στο ιραν και δεν εχει ανοιξει μυτη ακομα;;;;;;

    κατι βρωμικο παιζεται,οι εβραιοι ποτε μα ποτε δεν σταθηκαν στο πλευρο τον ελληνων,ΠΟΤΕ.

  14. Οι Ισραηλινοί, όπως και εμείς, έχουν κάνει πολλές πατάτες, και πληρώνουν για αυτό. Για ‘μένα, όπως λέω στο πρώτο σχόλιο, ο μεγάλος κίνδυνος έιναι ένας, από την επέκταση του ισλαμοφασισμού. Δεν πιστεύω ότι οι Εβραίοι είναι βρυκόλακες. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές τάσεις μέσα στον Εβραϊκό κόσμο. Υπάρχουν αυτοί που πιστεύουν ότι μόνο δια της βίαιας επιβολής των απόψεών τους θα μπορέσουν να επιβιώσουν. Υπάρχουν και άλλοι οι οποίοι πιστεύουν σε άλλα πράγματα.
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι αντίπαλος το Ισραήλ. Στην Τουρκία επικρατούν οι Ιρανόφιλοι ακροισλαμιστές. Αυτοί είναι οι σύμμαχοί μας μήπως; Αυτοί είναι οι φίλοι των Ισραηλινών; Όσο περι Θεσσαλονίκης, μακάρι να έρχονταν Εβραίοι να ζήσουν, αλλά νομίζω ότι δεν είναι τόσο ανόητοι. Περι Κύπρου, οι Εβραίοι τα πάνε πολύ καλύτερα με τους Κυπρίους από ποτέ στο παρελθόν. Δεν ζητάνε τίποτα από τα δικά μας εδάφη οι Ισραηλινοί, αυτά είναι υπερβολικά. Έκαναν πράγματι κάποιες κινήσεις απελπησίας κάποιοι πράκτορές την δεκαετία του 70, και αργότερα πράγματι κατασκόπευσαν υπέρ της Τουρκίας, στα πλαίσια της συμμαχίας τους με τους τότε Τούρκους. Σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Αν μείνουμε στο παρελθόν μόνο, τότε δεν έπρεπε να είμαστε στην ΕΕ διότι σε αυτής βρίσκονται δύο δυνάμεις που κατέστρεψαν την Ελλάδα, η Γερμανία και η Ιταλία.

  15. μπορεις να μου πεις γιατι αλλαξαν οι ισοροππιες στην μεση ανατολη;γιατι οι ισραηλινοι αλλαξαν στρατοπεδο;
    πιστευεις οτι εαν πραγματικα ειχαν ιρα;νοποιηθει οι τουρκοι,δεν θα ειχαν βαλει τη μαμα αμερικη να τους φερει στον ισιο δρομο;;

    το τυρακι το βλεπουμε….τη φακα δεν βλεπουμε.

    πρεπει να μεινουμε στο παρελθον,γιατι αυτο δειχνει το μελλον.
    εαν καναμε οτι λες τοτε και με τους τουρκους στο παρελθον ειχαμε σφαγες.εγω θα προτιμουσα μια συμμαχια καταρχην με την αιγυπτο τη συρια την ιορδανια την βουλγαρια και την αρμενια,παραδοσιακους συμμαχους(πλην βουλγαριας) που εχουμε αφησει και εχουν απομακρυνθει.
    οσο για το να ερθουν στην θεσαλονικη να ζησουν που λες,εαν δεν ειχε καθαρισει ο χιτλερ την θεσσαλονικη σημερα δεν θα ηταν ελληνικη να εισαι σιγουρος.
    εγω δεν πιστευω στον ερωτα με την πρωτη ματια,και σιγουρα οι ισραηλινοι δεν μας εωτευτηκαν ξαφνικα.

  16. Αυτό γίνεται που λές, η Αμερική ετοιμάζεται να βάλει στον ίσιο δρόμο την Τουρκία. Δεν είναι εύκολα τα πράγματα όμως και δεν γίνονται όλα σε μία μέρα. Η Συρία είναι μέρος του Ιρανοτουρκικού άξονα. Οι ισλαμικές χώρες έχουν άριστες σχέσεις με Τουρκία και στις περισσότερες από αυτές πιστεύω ότι σύντομα θα δούμε Ισλαμικές ακραίες κυβερνήσεις, πχ Αίγυπτος. Η Ιορδανία είναι φιλοισραηλινή και αμερικανοκρατούμενη. Η Βουλγαρία επίσης. Η Αρμενία φυσικός μας σύμμαχος. Κούρδοι επίσης.
    Νομίζω ότι θα χτυπηθεί η Περσία ίσως και μέσα στα τέλη του χρόνου. Η διεθνής οικονομική κρίση δεν είναι άσχετη με το τι θα ακολουθήσει στην μέση ανατολή. Μετά το χτύπημ της περσίας λογικό είναι να έχουμ έξαρση του ισλαμισμού ενάντια σε Ισραήλ και Αμερικάνους. Η Ευρώπη θα τεθεί προ της ερωτήσεως : η πολεμάτε μαζί μας ή πάτε για οικονομική μεγάλη καταστροφή. Μετά τον πόλεμο θα έρθει και μεγάλη ανάπτυξη.
    Αυτά είναι λόγια που λέω και σκέψεις που κάνω, χωρίς να είμαι προφήτης.
    Όσο περι Θεσ/νίκης, διαφωνώ. Εάν δεν είχαν εξοντώσει τους Εβραίους σήμερα η Θεσ/νίκη θα ήταν πολύ καλύτερη από αυτό που είναι. Έπρεπε τα δικά σου παιδιά, μάνα και γυνάικα να είχαν κάνει σαπούνι να δούμε μετά τι λογική θα είχε μείνει μέσα σου και τι σκέψεις για την ανθρωπιά του ανθρώπου. Οι Εβραίοι ήταν αθώοι. Έγιναν ορισμένοι από σκληροί διότι σκληρούς τους έκαναν οι Χριστιανοί με τις αίωνιες σφαγές, επειδή ποτέ οι Εβραίοι δεν πίστεψαν στην ανάσταση του σωτήρα και την παρθενογέννεσή του. Η θρησκεία είναι πίσω από μεγάλες αρώστειες της ανθρωπότητας.

  17. Δείτε το πρώτο άρθρο μου που ανάρτησε αυτό εδώ το ιστολόγιο πριν από λίγους μήνες (Η εποχή της αντεπίθεσης, ανατροπές στην διεθνή σκηνή), τα είπα όλα τότε για το τι νομίζω ότι θα γίνει στο μέλλον. Οι Αμερικάνοι δεν έχουν ένα μόνο σενάριο για το μέλλον, αλλά ορισμένα. Για ένα άλο επίσης γράφω στο ellinikesaxies.blogspot.com

  18. Ιουλιανέ, ούτε οι Εβραίοι όυτε εμείς έχουμε μελετήσει καλά την μεταξύ μας ιστορία. Δεν είναι έτσι όπως τα λές. Είμαι ειδικός στην ιστορία μεταξύ Ελλήνων και Εβραίων μεταξύ 2ου ΠΧ και 2ου ΜΧ. Τότε Έλληνες και Εβραίοι είχαν συμμαχίες εναντίον άλλων Ελλήνων και Εβραίων, και όλοι γενικά πολεμούσαν εναντίον όλων. Ποτέ οι Εβραίοι τότε και οι Έλληνες δεν ήταν όλοι ενωμένοι μεταξύ τους. Υπήρξαν Εβραίοι ελληνικότεροι των Ελλήνων, και Έλληνες εβραϊκότεροι των Εβραίων. Ας μην είμαστε απόλυτοι. Σήμερα σε πολλά πολιτιστικά και επιστημονικά το Ισραήλ είναι Ελληνικό, και η Ελλάδα σε πολλά είναι ανατολίτικη και βαρβαρική.

  19. που στηριζεις οτι η θεσσ/νικη θα ηταν καλυτερη;;ισως επειδη δεν θα ηταν ελληνικη μηπως;;

    τα δικα μου παιδια η δικη μου οικογενεια η δικη μου φυλη δεν ειναι οι τοκογλυφοι του κοσμου.
    εξαλλου για ψαξε λιγο στα αμερικανικα αρχεια μετα την αποβαση της νορμανδιας και θα δεις ποιος προμηθευε πετρελαιο την χιτλερικη γερμανια;
    α, και για ψαξε να δεις πριν την εισβολη στην πολωνια που ηταν η αφροκρεμα του ευρωπαικου εβραικου λομπι;;;μηπως την ειχαν κανει ολοι οι μεγαλοι…;μονοι τους τους πουλησανε για να το εξαργυρωσουν μετα με το ολοκαυτωμα.

    δεν ηταν και πολλοι αθωοι λοιπον,οχι σαν ατομα,γιατι αυτοι που γιναν σαπουνια ηταν οντως τα θυματα,δεν ηταν αθωοι σαν φυλη.
    λες εγιναν σκληροι, επειδη τους φερφηκαν σκληρα,οι ελληνες με τοσους διωγμους στην πλατη τους επρεπε να γινουν τερατα δηλαδη;;

    συμφωνω για αυτα που λες για την θρησκεια,αλλα μην ξεχνας οτι ο χριστιανισμος δημιουργημα δικο ττους ειναι.
    και μια ζωη παλεθει ισλαμ-χριστιανισμος και οι εβραιοι ειναι στην μεση,τα εχουν καλα με ολους και δανειζουν σε ολους.

  20. Δούλοι και φτωχοί ήταν σην Ευρώπη οι περισσότεροι Εβραίοι. Τοκογλύφους και φοροεισπράκτορες αρχικά τους έκαναν Ευρωπαίοι βασιλιάδες και άρχοντες, για να μην κατηγορεί αυτούς ο λαός τους, αλλά τους Εβραίους. Λίγοι είναι οι πάμπλουτοι Εβραίοι, και αυτούς τους μισούν πολλοί Εβραίοι επίσης. Παράδειγμα ο Μάντοφ, ο οποίος κατέστρεψε την ζωή χιλιάδων Εβραίων, κλέβοντάς τους χρήματα ακόμα και από φιλανθρωπικές οργανώσεις. Κομμουνιστές Εβραίοι μισούν καπιταιστές Εβραίους. Μήπως νομίζεις ότι δεν είναι σαν εμάς;
    Δεν είναι δικό τους διμηούργημα μόνο ο Χριστιανισμός. Είναι σαν να λέμε όπως τα λες ότι και ο Τουρκισμός δικό μας διμηούργημα είναι επειδή εμείς του φέραμε τους Τούρκους στην ΜΑ ως μισθοφόρους, εμείς τους μάθαμε στρατηγική, και της δικές μας γυναίκες και παιδιά τους δώσαμε, το δικό μας αίμα.
    Δεν πρέπει και δεν μπορεί ένας λαός ολόκληρος να πληρώνει κάποιο λάθος ή έγκλημα κάποιων λίγων.
    Πράγματι, πολλοί από αυτούς που είχαν χρήματα έφυγαν από την Γερμανία πριν τον πόλεμο. Οι περισσότεροι δεν είχαν, και τους έκανε ο Χίτλερ αυτό που τους έκανε. Ο λαουτζίκος εκείνος τίποτα κακό δεν είχε κάνει, ήταν αθώοι όλοι. Οι Χιτλερικοί ήταν κτήνη και κτήνη είναι ακόμα, ακριβώς όπως ήταν ο εκτελεστής του ήρωα Ίτσιου.
    Μχαι Γαι, οι νεκροί μας στο σύνολο ήταν περισσσότερη. Δες το ποσοστό σε άλλη ανάρτησή μου αν έχεις το χρόνο.

  21. Να σου πω φιλε Σιδηρουντιε,

    δεν λυπαμε ενα λαο,ο οποιος πατησε πανω σε πτωματα του λαου του,και που μια ζωη ολο του χρωστανε.

    Εισαι ανθρωπος που διαβαζεις,απο οτι καταλαβαινω,διαβασε λοιπον της ιστορια της εβραικη φυλης,απο τους ελληνιστους χρονους,στη ρωμη και απο εκει στο βυζαντιο,μεχρι τις μερες μας.
    σαν λαος ειναι διαρκως παραπονουμενος, εχει την ταση συνεχως να ζηταει με ετιολογια οτι του χρωστανε.
    ειναι ακρως ρατσιστες οι ιδιοι,απο τα αρχαια χρονια,εξου και στις γραφες ο περιουσιος λαος,και αποδειξη μεχρι σημερα δεν παντρευονται αλλης φυλης,η εαν τυχει αυτο δεν αλλαξουν οι ιδιοι ποτε θρησκευμα.
    εσπρωξε στο θανατο μαζικα καποιους εβραιους στην ευρωπη για να βγει μετα τον πολεμο και να μονοπολησει τα θυματα και τα δεινα του πολεμου.διετεινε δεξια και αριστερα οτι μονο αυτοι υπεφεραν,λες και ο χιτλερ δεν σκοτωσε αλλους.αλλα για πες μου ακους για αλλα θυματα του Βππ ;; χωρια οτι μεγενθυνανε τοςυ αριθμους φτανοντας στα 6,000,000 αυθαιρετα,βαζοντας μεσα και τσιγγανους και οτι λογης θελεις.
    που και παλι οι σοβιετικοι ειχαν 17,000,000 θυματα βλεπεις να γινεται ντορος για αυτο;οχι μονο σε αυτους χρωστανε.

    Λες δεν ηταν δικο τους δημιουρργημα ο χριστιανισμος;;ποιανου ηταν;
    ολα τα γραπτα,αληθινα η οχι,ειναι απο εβραιους,12 μαθητες-ευαγγελια,πρωτοι πιστοι ηταν εβραιοι,οι πηγες ειναι η εβραικη μυθολογια(παλαια και καινη διαθηκη,κοινες ριζες λοιπον.και λες δεν ηταν δημιουργημα τους.
    πανεξυπνοι και πανουργοι ηταν,και ηταν τοκογλυφοι ακριβως γιατι στους χριστιανους απαγορευοταν η τοκογλυφια.
    τα εγκληματα στη γαζα δεν ειναι εγκληματα λιγων αλλα ενος λαου,και ιδου η υποκρισια εαν πεις οτι το ολοκαυτωμ αδεν εγινε ειναι αδικιμα,εαν πεις για το ολοκαυτωμα που γινετε τωρα στην γαζα παλι ειναι αδικιμα.

    προσωπικα σαν λαο τους θαυμαζω σε καποια πραγματα αλλα και τους σιχαινομαι.
    προσωπικα πιστευω οτι το ολοκαυτομα ηταν η μεγαλυτερη απατη της νεοτερης ιστοριας,
    και σε αριθμους θυματων και απο το ποιος και γιατι το προκαλεσε.το εξαργυρωσαν αλλωστε παρα πολυ καλα με την δημιουργια κρατους,απωζημιωσεων που λαμβανουν ακομα κτλ.

    σιγουρα οι ναζι ηταν εγκληματιες οπως συνεχισ\ζουν να ειναι τους ευχαριστω ομως γιατι καθαρισαν την θεσαλονικη,και ειναι Ελληνικη,νιας και θα ξερεις οτι ηθελαν να κανουν εκει κρατος.

    Υ.Γ. δεν καταλαβαινω την συμπαθια σου αλλα χαιρομαι που εισαι απο τους λιγους εδω μεσα.

    Τ.Γ.2 δεν μου απαντησες ακομα,που στηριζεις οτι η θεσσ/νικη θα ηταν καλυτερη;;ισως επειδη δεν θα ηταν ελληνικη μηπως;

  22. Η θρησκεία είναι η αρχή πολλών κακών, αλλά και κάποιων καλών. Δεν είναι όλα άσπρα μαύρα, υπάρχουν και χρώματα.
    Δεν έκαναν οι Εβραίοι το ολοκαύτωμα. Αυτό είναι απάτη των Χιτλερικών για να δικαιολογήσουν την αποκτήνωσή τους. Έχουν και οι Εβραίοι τα τέρατά τους, αλλά οι περισσότεροι δεν είναι όπως λες. Iστορία διαβάζω, και οι σχέσεις μας με τους Εβραίους δεν ήταν ποτέ μόνο κακές ή μόνο καλές. Ο Πλεύρης είναι ή απατεώνας ή του έχει γίνει βαθιά λοβοτομή και λέιε αυτά που λέιε από αμάθεια. Μετά την επικράτηση του Χριστιανισμού έχουμε το μεγάλο θρησκευτικό πρόβλημα, όχι πριν. Πριν υπήρχε συμβίωση επι το πλείστον, και συγκρούσεις, αλλά περισσότερο συμβίωση. Παράδειγμα ο Ηρώδης ο Μέγας και ο φιλελληνισμός των περισσοτέρων βασιλέων τους με τα ελληνικά τους ονόματα, οι οποίοι μετέτρεψαν το Ισραήλ σε χώρο με ελληνικό πολιτισμό. Ο Πλεύρης έχει κάνει τεράστια ζημιά στην Ελλάδα, την έχει βιάσει πνευματικά.

    Και εμένα δεν μου αρέσουν τα ξεχωριστά νεκροταφεία και οι ξεχωριστοί γάμοι, αυτά διχάζουν τους λαούς. Τι θα πει Εβραίος, Χριστιανός και μουσουλμάνος, όλοι σε διαφορετικά νεκροταφεία; Ούτε στο θάνατο και ούτε στον τάφο μέσα δεν μπορούμε να είμαστε μαζί; Αυτά είναι παλαβά πράγματα.
    Στη Γάζα και αλλού πράγματι, ορισμένοι Εβραίοι έχουν κάνει εγκλήματα. Βρίσκονται σε φάση απόγνωσης και στην ουσία κακό στον εαυτό τους κάνουν. Δεν είναι ούτε τόσο έξυπνοι, ούτε τόσο ισχυροί όσο οι αντισημίτες φαντάζονται.
    Του Εβραίους τους περισσότερους τους θεωρώ εργατικούς και δίκαιους, ανθρώπους, εργατικούς, και γι΄αυτό σου λέω πως η θεσ/νίκη θα ήταν καλύτερη αν είχε περισσότερους Εβραίους.
    Όσο για τον Χριστιανισμό, είναι μείγμα Εβραϊσμού, Ελληνισμού, Αυγυπτιακής, Συριακής και Περσικής φιλοσοφίας, και όχι μόνο Εβραϊκός. Μόνο ενα Ευαγγέλιο, το Κατα Ματθαίον, γράφτηκε πρώτα στα Εβραϊκά Αραμαϊκά, και δεν είναι αυθεντικό αυτό που έχουμε εμείς στα ελληνικά, αλλά περιλαμβάνει μέρη του αυθεντικού. Όλα τα άλλα δεν είναι έργα Αποστόλων. Άλλο πράγμα οι πρώτοι Χριστιανοί, και άλλο πως έγινε ο Χριστιανισμός στην πορεία.
    Οι Εβραίοι ένα μέρος ήθελαν να κάνουν κράτος για να μην τους σφάζουν κάθε τόσο, ξαφνικά, μόνο και μόνο επειδή έχουν άλλη θρησκεία. Οι δε αποζημιώσεις που πήραν είναι ψίχουλα μπροστά στον κόσμο που εχασαν και την ψυχική ζημιά που έπαθαν και θα έχουν μέσα τους για πάρα πολύ καιρό ακόμα. Αν ποτέ μάθεις τι έκαναν οι Ναζί στην Ελλάδα, δεν θα ξαναπείς τίποτα κακό για τους Εβραίους, διότι τότε θα καταλάβεις. Έχω πολλά ντοκιμαντέρ σχετικά στο ellinikesaxies.blogspot.com
    Οι Έλλαδίτες δεν γνωρίζουμε ιστορία και είμαστε ένας λαός με χαμηλό δείκτη παιδείας, για να μην πω νοημοσύνης. Δες τι ψηφίσαμε οι περισσότεροι για να καταλάβεις πόσο ηλίθιοι είμαστε. Η υποκουλτούρα μας και ο ανατολίτικος σκυλαδισμός μας είναι οι μεγάλοι εχθροί μας, και κανένας άλλος λαός. Όταν απκτήσουμε παιδεία και πολιτισμό, τότε θα δούμε άσπρη μέρα.

  23. Ιουλιανέ, για δες εδώ σχετικά με τα πογκρόμ των Ελλήνων από της Κου Κλουξ Κλαν, και πώς ένας λαός μπορεί άδικα να στραφεί ενάντια σε ένα άλλο

  24. Αγαπητέ Σιδηρούντιος δεν καταλαβαίνω την επιμονή σου να κάνεις τον συνήγορο των Εβραίων αλλά δική σου και σεβαστή άποψη .
    Προσωπικά θα έλεγα πως μερικά βίντεο δεν έχουν κανένα βάρος απέναντι σε στοιχεία και μαρτυρίες . Μαρτυρίες που προσπάθησαν να εξαφανίσουν οι «αθώοι» Εβραίοι !
    Το «ολοκαύτωμα» δεν το έκαναν οι Εβραίοι το 40-45 το ανέχομαι , αλλά τα κατάφεραν πολύ καλά στην Παλαιστίνη σχεδόν 60 χρόνια συνεχώς ! Από την στιγμή που πάτησαν το πόδι τους στο μέρος αυτό , δεν σταμάτησαν να κλέβουν και να σκοτώνουν . Τους δόθηκε κάπου από στο 6-7% του Παλαιστινιακού κράτους και σήμερα έχουν περίπου τα 80% με λαθραίες αποικίες ! Αυτός είναι ο «ειρηνικός» λαός ? Για έναν λαό που υποθέτεται πώς υπέφερε τα χειρότερα μου φαίνονται σαν δήμιοι και όχι σαν θύματα !
    Σαν Έλληνας δεν θέλω να έχω τίποτα κοινό με δολοφόνους παιδιών ! Και μην μου λες για επιθέσεις αυτοκτονίας και τα λοιπά , οι Παλαιστίνιοι δεν έχουν άρματα , αεροπλάνα και κανόνια . Τα παιδιά που αντιμετωπίζουν μόνο πέτρες έχουν και καμιά ελπίδα επιβίωσης . Πολεμούν με ότι έχουν , το κορμί τους και το κουράγιο τους . Δεν είναι τρομοκράτες όπως το παρουσιάζει η ισραηλινή προπαγάνδα , απλά αντιστέκονται με τα μέσα που έχουν !
    Και κάτι άλλο , εάν οι Εβραίοι που πέθαναν στα στρατόπεδα των ναζί ήταν 6.000.000 το έχω δει σε επίσημα προπολεμικά και μεταπολεμικά εορτολόγια που απογράφουν τους πληθυσμούς της Ευρώπης . Η διαφορά για τους Εβραίους ήταν 60.000 άτομα και σε καμιά περίπτωση 6.000.000 !! Και η καταμέτρηση αυτή συμπεριλαμβάνει και τους Εβραίους που διέφυγαν στα ξένα !
    Σήμερα , μερικά φερέφωνα τους έχουν βγάλει στα 7.500.000 και ένας στο αστρονομικό 12.000.000 που δεν ήταν καν ο Εβραϊκός πληθυσμός όλου του κόσμου εκείνη την εποχή !
    Να σταματήσουν αυτά τα παραμύθια !

  25. Περί αριθμών, μόνο απο Θεσ/νίκη έφαγαν 50000. Δεκάδες άλλες πόλεις έχασαν τεράστια νούμερα. Γνώρισα γέρους από βόρεια Ελλάδα που είχαν φίλους Εβραίους. Τα νούμερα που λες εσύ έχουν βγει από Ναζιστές και είναι ψεύτικα. Κάποιο Εβραίοι πράγματι έχουν κάνει εγκλήματα φρικτά, κάποιοι άλλοι όμως είναι ακόμα και φιλοπαλαιστίνιοι. Δεν είναι όλοι το ίδιο, όπως ούτε και οι γερμανοί είναι το ίδιο.

  26. φιλε Σιδηρουντιε,πραγματικα δεν καταλαβαινω, το κολλημα σου με τ απαιδια του αβρααμ.
    εχεις και εσυ την ιδια νοοτροπια,εκτος αν εισαι εβραιος, πρεπει οπωσδηποτε να δεχτουμε οτι εχουν δικιο,οτι πεθαναν 6,000,000 οτι δεν κανουν κακο στην παλαιστινη οτι ειναι αθωοι.

    ε δεν το πιστευουμε,τι να κανουμε τωρα δηλαδη.
    μπορω να σου βρω δεκαδες βιντεο που να δειχνουν την παρωδια του ολοκαυτοματος.
    και στο φιναλε ρε αδερφε εχουμε δικες μας γενοκτονιες να κλαψουμε και να λυπηθουμε.
    δεν θα ασχολουμαστε αλλο με τα παιδια του ισραηλ,τουτς μεγαλυτερους ρατσιστες της υφηλιου.
    λες ειναι εργατικοι,και μακαρι να ηταν στην θεσ/νικη,μονο αυτοι ειναι εργατικοι;και οι αλβανοι εργατικοι ειναι,τι πρεπει να κανουμε να τους δωσουμε τα γιαννενα;

    ενα πραγμα για να κλεισω,
    εαν αυριο εξαφανιζοταν ο »περιουσιος λαος» να εισαι σιγουρος δεν θα ελειπε σε κανεναν……ουτε στο θεο του.

  27. Δεν ξέρω τι κακό σας έχουν κάνοι οι Εβραίοι και σας φταίνε για όλα. Εμένα πάντως δεν μου φταίνε. Για σας είναι οι θύτες. Για ‘μένα είναι θύματα και αυτοί. Πράγματι, έχουν κανει κάποιοι εγκλήματα εναντίον των Παλαιστινίων και σήμερα στο Ισραήλ έχουν ακροδεξιές κυβερνήσεις.
    Ιουλιανέ, περιούσιος λαός δεν υπάρχει, και κανένας λαός δεν πρέπει να εξαφανιστεί.
    Εμένα εχθρός μου είναι ο σκυλαδισμός, το ρουσφέτι, ο ραγιαδισμός, το χουντοπρασινομπλέ ιδεολογικό σύστημα που γονάτισε την χώρα, η θρησκοληψία, η απάτη και η αμάθεια. Κανένα λαό εχθρό δεν έχω.

  28. Σιδηρούντιος , λες οι Ναζιστές να μην είχαν άλλο να κάνουν παρά να διαστρεβλώνουν εορτολόγια ? Μιλάμε εδώ για τα εορτολόγια 1938-1939-1948 . Ας πούμε πώς είναι πλαστά όπως λες , για ρίξε μια ματιά σ’αυτά που σου στέλνω και πρόσεξα την αναφορά του Κόκκινου Σταυρού , από το 1973 μέχρι το 1978 έκανε έρευνες για τα υποθετικά θύματα σε ΌΛΑ τα στρατόπεδα συγκέντρωσής ! Και αυτοί λένε ψέματα ? Και τα θύματα δεν είναι μόνο Εβραίοι αλλά από όλα τα έθνη , είναι το σύνολο των θυμάτων . Από την Θεσσαλονίκη ΈΦΥΓΑΝ 50000 Εβραίοι δεν πήγαν όλοι στα στρατόπεδα , και οι περισσότεροι σώθηκαν από Έλληνες , τι μας λες εδώ ? Εγώ μιλώ για τα θύματα και μόνο ! Παίζεις με τα λόγια αγαπητέ . Εγώ με τα στοιχεία που διαθέτω όχι λόγια ! Ρίξε και μια ματιά στο τελευταίο βἰντεο να δεις πόσο «καλοί»είναι , ακόμα και οι άθεοι δεν έχουν αυτή την ασέβεια με την θρησκεία ! Υπάρχουν και χειρότερα εάν θέλεις . Ένα έθνος που καταπατά τα νομικά δικαιώματα άλλου έθνους σε βάση ενός βιβλίου (και ας το θεωρεί ιερό) δεν θέλω με κανένα τρόπο να το θεωρώ «φιλικό» . Το Ταλμούδ δεν είναι τίτλος ιδιοκτησίας ! Δεν μας έχουν κάνει κακό οι Εβραίοι ? Σε ποιόν πλανήτη ζεις ? Και ποιόν λες άμαθο ?
    Περαστικά σου !

    http://video.google.com/videoplay?docid=-353398236087827211&hl=el#

    http://video.google.com/videoplay?docid=-353398236087827211&hl=el#docid=-7317867358016009692

    http://video.google.com/videoplay?docid=-353398236087827211&hl=el#docid=1378187046558909857

    http://video.google.com/videoplay?docid=-353398236087827211&hl=el#docid=-1154851922811076341

  29. O Σιδηρούντιος έχει δίκιο δεν υπάρχουν ούτε φίλοι ούτε εχθροί αλλά μόνο συμφέροντα αυτό το κατανοούμε καλύτερα όταν διαβάζουμε τον διαχρονικό Θουκυδίδη.

  30. Προσωπικά δεν μου χρειάζεται καμία στατιστική και νούμερα για να καταλάβω τι έγινε. Έχω προσωπική εμπειρία από τρεις πόλεις. Θεσ/νίκη, Λοτζ και Βιέννη. Κοι οι τρεις πόλεις αυτές είχαν πολλούς Εβραίους, και τους ξέκαναν. Στη Θεσ/νίκη υπηρέτησα και έχω φίλους Σαλονικιούς. Επίσης ήμουν στην ΕΣΘ όπου μίλησε με πολλούς ηλικιωμένους. Κανείς τους δεν μου είπε ότι δεν έγινε ολοκαύτωμα, και μάλιστα μερικοί είχαν φίλους Εβραίους που ποτέ δεν γύρισαν. Δες εδώ μία Εβραιοπούλα τι λέει : http://panosz.wordpress.com/2009/10/31/molho/
    και εδώ
    http://ellinikesaxies.blogspot.com/2010/04/blog-post_2455.html
    Νομίζεις ότι λένε ψέματα αυτές οι δύο κυρίες;
    Τα σοιχεία σου παραπάνω κάνουν μπαμ ότι ειναι μαγειρεμένα.
    Υπήρξαν όλα, και τα στρατόπεδα και όλα. Αυτοί που λένε ότι δεν υπήρξαν είναι τα παιδιά και τα εγγόνια των δολοφόνων που δεν μπορούν να πιστέψουν το μέγεθος της αποκτήνωσης των δικών τους προγόνων.

  31. Δεν φταίτε εσείς που λέτε αυτά, φταίει οι καταραμένοι Χιτλερικοί Έλληνες που πήραν την Ελλάδα στα χέρια τους με την βοήθεια των εισβολέων Άγγλων και Αμερικανών και έθαψαν την ιστορία της Ελληνικής τραγωδίας από τους ναζιστές. Τα Ναζιστικά καθάρματα έγιναν άρχοντες του τόπου, και χάρισαν μάλιστα και τις Ελληνικές αποζημιώσεις στους φίλους τους Γερμανούς. Οι Ναζιστές στην Ελλάδα έφτιαξαν την ιστορία της και διαμόρφωσαν την κοινή γνώμη. Εχθρός τους ήταν οι Κομμουνιστές και οι Εβραίοι. Συνεργάτες τους οι Τούρκοι, Γερμανοί, Βούλγαροι, Ιταλοί, Άγγλοι, Αμερικάνοι, Πέρσες, Άραβες. Η Ελλάδα σήμερα είναι αυτή που είναι διότι δεν γνωρίζει ιστορία και δεν έχει παιδεία. Η κουλτούρα της είναι ανατολίτικη, αραβοτουρκική. Μας πάνε για πολιτική παράδοση στο Ισλάμ, για Οθωμανία. Η πολιτιστική παράδοση έχει γίνει με την εισβολή και επιβολή του σκυλαδισμού σαν κουλοτούρα του τόπου. Αν υπάρχουν σκοτεινά κέντρα που επέβαλαν την σκυλαδοκουλτούρα, αυτά δεν είναι ούτε κομμουνιστικά ούτε Εβραϊκά. Είναι τουρκοαραβικά. Ο τσιφτετελληνισμός ουδεμία σχέση έχει με την Ελλάδα των φιλοσόφων και του πολιτισμού.

  32. Σιδηρούντιε,

    για σένα όποιος δεν είναι αναρχικός ή αριστερός είναι ναζιστής.

    Ξεκόλλα Σιδηρούντιε και μην σκορπίζεις και μοιράζεις ταμπέλες. Είναι παλιό το κόλπο σας.

    Όποιος δεν συμφωνεί με τα όσα λέτε του κολλάτε τη ταμπέλα, του ναζιστή, του φασίστα, του αιμοδιψή, του ακραίου, του ρατσιστή και όλες αυτές τις γνωστές αηδίες.

    Αφου σου αρέσουν τα βιβλία όπως συχνά μας λες. Πηγαινε και κατέβασε το παρακάτω να μορφωθείς.

    ΚΑΤΗΓΟΡΩ το KKE με μαρτυρα το ιδιο !!!

    Πρόκειται για ένα σπανιότατο βιβλίο.Εκδόθηκε το 1950 και προσπάθησαν όπως καταλαβαίνετε να το εξαφανίσουν. Περιέχει αποσπάσματα και φωτοτυπίες από παλιούς «Ριζοσπάστες». Ξεκινά από το 1918 έως το 1949 περίπου. Αυτό το βιβλίο πρέπει να το διαβάσουν όλοι. Ειδικά οι οπαδοί του ΚΚΕ.Περιέχει αυτούσια αποσπάσματα από παλιούς «Ριζοσπάστες».

    Μερικά από τα θέματα που περιέχει:
    «Η θέση του ΚΚΕ στο Μακεδονικό»
    «Περι αυτονομίας της Μακεδονίας και Θράκης 1924-1935»

    Ένα απόσπασμα από το βιβλίο. Γράφει ο τότε γραμματέας του ΚΚΕ Π. Πουλιόπουλος:

    «Οι Μακεδόνες αδιακρίτως καταγωγής…ποθούνε και αγωνίζονται να ξαναενώσουν τα 3 τμήματα της διαμελισμένης πατρίδας των και να αποκτήσουν ενιαία και ανεξάρτητη κρατική ύπαρξη. Το ίδιο συμβαίνει και με το θρακικό λαό, ο οποίος είναι διαμοιρασμένος από την τουρκική, βουλγαρική και ελληνική μπουζουαρζία. «Ριζοσπάστης 14-12-1924».

    Το βιβλίο αυτό δεν στρέφεται ενάντια στο ΚΚΕ. Η απόκρυψή του όμως στρέφεται ενάντια στην ελευθερία της σκέψης. Η έρευνα δεν μπορεί να έχει περιορισμούς. Όποιο καθεστώς ή κόμμα περιόρισε την έρευνα στο τέλος αποδείχθηκε ακραίο και φασιστικό, με την πλήρη έννοια του όρου.

    -Συγραφέας: Γ.Π. ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ
    -Εκδόσεις:
    -Έτος έκδοσης: 1950
    -Σελίδες: 160

    Click to access 493_katigorw_to_KKE_me_martyra_to_idio.pdf

  33. Καλημερα σε ολους.

    καταρχην Σιδηρουντιε θα συμφωνυσω με το ταιλευταιο σου σχολιο οτι :Ο τσιφτετελληνισμός ουδεμία σχέση έχει με την Ελλάδα των φιλοσόφων και του πολιτισμού.

    τωρα για το ολοκαυτομα,εχω να προσθεσω το εξης,σιγουρα πεθαναν ανθρωποι,σιγουρα υπηρχαν τα στρατοπεδα,οπου ομως δεν ηταν μονο εβραιοι,και ελληνες περασαν απο εκει.
    τα θυματα τελικα ποσα ηταν ισως δεν το μαθουμε ποτε,εγω ομως πιστευω οτι δεν ηταν με τιποτα 6000000 που λενε,με τιποτα.
    τελος οσοι και να ηταν γιατι πρεπει να ειναι δικο μας προβλημα ειτε πεθαναν 10 ειτε 1010 ειτε 1,000,000,000
    εμας τι μας νοιζει,γιατι πρεπει και να το αποδεχτουμε και να λυπομαστε και να συμφωνουμε οπωσδηποτε,αυτο δεν καταλαβαινω;;ας τα βρουν αυτοι με τους γερμανους.

    γιατι να μην δειξουμε την ιδια ευαισθησια για τους ινδιανους της αμερικης,οπου εκει ειχαμε ολοκληρωτικη εξωντοση πληθυσμων,με τους αρμενιους,με τους ποντιους με εμας,με τους τσιγγανους που καθαρισε ο χιτλερ..ε γιατι;;;
    υπαρχει μεγαλυτερο ολοκαυτομα απο τους γενιτσαρους που επεβαλαν οι οθωμανοι;;;;ειμασταν απο τους ποιο πολυπλυθεις λαους στην μεσογειο και εχουμε μεινει μονο 10,000,000;; ποσες γενιες ποσα εκατομυρια χαθηκαν σε 400 χρονια γενιτσαρισμου;;;

    γιατι πρεπει να ασχολουμαστε μονο με αυτους,μονο αυτοι εχουν δικαιωμα σε στηριξη.
    γιαυτο δεν τους γουσταρω.ειναι ολα καθοδηγουμενα αλλιως εαν ειχαν υποφεροι πραγματικα θα ειχαν διαφορετικη αντιληψη.
    πιστευε οτι θες αλλα μην προσπαθεις να μας πεισεις για κατι που ειναι αυτονοητο.

    οπως σου ειπα και αυριο να εξαφανιζοντουσαν δεν θα λειψουν σε κανεναν.

    Υ.Γ. Ο καιρος αλλαζει,καποτε θα βρεθουν οι αραβες απο πανω και τοτε θα καταλαβουν τι θα πει ολοκαυτωμα…….

  34. Βεβαίως Σιδηρούντιος , βεβαίως ! Σου δείχνω στοιχεία αλλά μόνο το «τι σου είπαν» μετρά ! Ποιος προσπαθεί να καταχαράξει ιστορία εδώ ? Μας μπερδεύεις με τους Έλληνες «ναζιστές» , «φασίστες» και άλλα όμορφα όταν τα στοιχεία που σου δείχνω είναι ξένα . Σε τι Γερμανοί , Αυστραλοί , Αμερικάνοι και άλλοι έχουν πειραχθεί από Έλληνες ναζιστές του 45 ? Και βεβαίως το μηχάνημα που τραβά ο Αυστραλός είναι ναζιστικό και αυτό και δεν «γράφει» τα πτώματα που υπάρχουν κάτω από το χώμα ! Εάν είναι έτσι γιατί δεν πήγε εκεί έστω και ένας με δικό του μηχάνημα για να τους διαψεύσει ? Εύκολο θα ήταν ! Γιατί απλά δεν έχουν κανένα επιχείρημα μπροστά στην επιστήμη , δεν είναι όπως «μου εἰπαν» , «πιστεύω» , «νομίζω» !
    Ίσα ίσα που σήμερα ανοίγουν τα μάτια οι Έλληνες και δεν είναι χάρη ψευδό φιλοσοφικές απόψεις !
    Δεν έχω πολιτικό χρώμα και καμιά ιδεολογία δεν με αγγίζει , μόνο με αυτά που βλέπω βγάζω συμπεράσματα , αρέσει δεν αρέσει !

  35. Γιατί πρέπει να εξαφανστούν οι Εβραίοι; Τα ίδια που ορισμένοι από εμάς λέμε για αυτούς λένε και οι Γκρίζοι Λύκοι για μας, τους Αρμένιους και τους Κούρδους. Όλες οι σφαγές εναντίον αμμάχων πρέπει να μελετηθούν και να μην ξαναγίνουν ποτέ. Οι Ναζιστές μας είχαν και εμάς για κατώτερη ράτσα και μας έκαναν και αυτοί γενοκτονία, όμως, τους αγκαλιάσαμε και τους κάναμε συμμάχους στην ΕΕ. Μόλις πήγαμε να ζητήσουμε αποζημιώσεις και να κάνουμε συνεργασία με τους ανταγωνιστες τους Κινέζους, τα γερμανικά ΜΜΕ άρχισαν την εκστρατεία προπαγάνδας εναντίον μας. Είναι φρικτά αυτά που γράφουν. Μας έχουν τα ΜΜΕ τους για σκουλίκια. Δεν τα γράφουν πλέον τα δικά μας ιστολόγια το τι λένε, λες και έχει πέσει γραμμή να το βουλώσουμε. Άρχισαν να χτίζουν φούρνους και για μας, και τα παιδιά μας θα τα κάνουν σαπούνι. Με τα μέτρα που πήραν και την πολιτική που κάνουν διέλυσαν ακόμα μια φορά την Ελλάδα. Για εσάς οι Εβραίοι είναι πίσω από όλα τα κακά. Μήπως είναι Εβραίοι όλοι αυτοί οι Γερμανοί που είναι ενάντια στην Ελλάδα; Υπάρχει μίσος, και θέλουν να μας εξαφανίσουν οι Ναζιστές, διότι πιστέυουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν Γερμανοί κι ότι εμείς είμαστε από την γένα μας κατώτεροι, υπάνθρωποι, δούλοι. Τέτοια πλύση εγκεφάλου τους έκαναν, αυτά πιστεύουν. Υπάρχουν βέβαια και οι σωστοί Γερμανοί που είναι μαζί μας, αλλά είναι η μεοψηφία, τα γερμανοκομμούνια, οι αριστεροί Γερμανοί, που και αυτούς είχαν οι Ναζιστές στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

    Οι Εβραίοι είναι οι μόνοι που αγωνίζονται συστηματικά να μην ξεχαστεί το δικό τους ολοκαύτωμα. Εμείς, οι παθητικοί Χριστιανοί, τι κάναμε; Γύρισε και το άλλο μάγουλο μας λένε οι πνευματικοί μας, αδέλφια μας είναι οι Τούρκοι μας λένε, να τα ξεχάσουμε όλα, και τα ξεχάσαμε, και έσκυψαν οι ρασοφόροι μας και φίλησαν το χέρι των δολοφόνων μας. καλά μας κάνατε, τους είπαν και τους λένε, μας στείλατε και μας στέλνετε στον παράδεισο, στην αιώνια ευτυχία. Πάρτε όλα επι γης, εμάς ο άλλος κόσμος μας ενδιαφέρει. Και όταν σφίξουν και τα πράγματα, πατάνε και μία περιστομή οι πιστοί μας, και γίνονται και Μουσουλμάνοι άμα λάχει. Ε, πρώτα από όλα ο Θεός, σου λένε. Το αν είναι κάποιος Χριστιανός η Μουσοσυλμάνος, λένε οι θρήσκιοι, είναι δευτερεύουσης σημασίας.
    Πάλι λοιπόν οι Εβραίοι φταίνε για την δική μας ανωμαλία και ατελείωτη ανικανότητα; Το δικό τους ολοκαύτωμα είναι και δική μου υπόθεση, όπως κάθε ολοκάυτωμα κάθε λαού, πρέπει να είναι υπόθεση όλων. Δεν πρέπει να ξεχαστούν, δεν πρέπει να κερδίσουν όσοι αρνούνται τα ολοκαυτώματα, διότι την άλλη μέρα πάλι θα κάνουν και άλλα.
    Κύριοι, ένας Εβραίος, μόνος, ο δικηγόρος Λέμκιν, χωρίς καμία στήριξη, έδωσε τη ζωή του για την αναγώριση του κάθε ολοκαυτώματος ως έγκλημα εναντίον της ανθρωπότητος. Έχασε όλη του την οικογένεια, 40 άτομα, στους φούρνους. κανείς δεν στήριξε τον Λέμκιν, και μόνο 7 άτομα πήγαν στην κηδεία του. Πέθανε μονάχος και πάμπτωχος.
    Η ιστορία που έχουμε μάθει είναι στο μεγαλύτερο μέρος της μία μεγάλη απάτη. Οι Εβραίοι έγιναν μισητοί επειδή δεν πίστεψαν σε μία από της μεγαλύτερες απάτες όλων των εποχών, βρείτε εσείς πια αυτή ήταν. Το ότι κάποιοι Εβραίοι σήμερα έχουν γίνει σαν τους Ναζιστές είναι επειδή έχουν χάσει κάθε ελπίδα ότι ο κόσμος μπορεί να τους καταλάβει, και πιστέυουν ότι μόνο με την βία θα επιβιώσουν. Εμείς, οι σοφοί και άξιοι και μεγάλοι υπερπολιτισμένοι Έλληνες, αντί να μπούμε ανάμεσα σε Παλαιστίνιους και Εβραίους να βοηθήσουμε για λύση, τι κάνουμε; Κλέβουμαι την χώρα μας, ο ένας τον άλλο, και χωρεύουμε τσισφτετέλι και ζεμπεκιές στο ρυθμό που παίζει το σεξουαλικό τρίγωνο Μέρκελ – Γκόλντμαν Σακς – Ερντογάν;

  36. Λούξορ, μπορείς να κατεβάσεις παρακαλώ αυτό το κείμενο κάπου από όπου θα μπορέσω να το πάρω με ένα απλό λίνκ; Δεν μπορώ να το πάρω από εκεί που λες. Επίσης, δεν και τις αναρτήσεις σχετικά με εμφύλιο στο ιστολόγιό μου ellinikesaxies.blogspot.com , θα βρεις απόψεις και από τις δύο πλευρές. Ήξερες ότι και ο ΕΛΑΣ και ο ΔΕΣ έδωσαν μάχες εναντίον των αποσχιστών Σκοπιανών ΣΝΟΦ και ΝΟΦ και εναντίον Βουλγάρων; Δεν ήταν όλοι οι κομμουνιστές το ίδιο, και δεν έκαναν όλοι τα ίδια λάθη. ‘Αποψή μου είναι ότι τα μεγάλα λάθη του εμφυλίου τα έκαναν οι Χιτλερικοί μας, και όχι οι Κομμουνιστές μας. Αν είχες διαβάσει τα άρθρα μου ίσως να καταλάβαινες ότι πιστεύω σε μία πολιτική ιδεολογία που λέγετε Αξιοκρατία, σε μία φιλοσοφία του Πανελληνισμού, και κεντρικός μου ήρωας είναι ο Αλέκος Παναγούλης. Δυστυχώς τον Παναγούλη τον δολοφόνησε και τον έθαψε το πολιτικό σύστημα, και κανένα κόμμα δεν υιοθέτησε της ιδέες του. Ο Παναγούλης ήταν η συνείδηση και μετενσάρκωση του Σωκράτη στον 20ο αιώνα, ένας πολιτικός φιλόσοφος αντάξιος των αρχαίων και μία μορφή πάνω στην οποία μπορούμε να χτίσουμε την νέα Ελλάδα.

  37. Σιδηρούντιε,

    πάτα το link,

    μετά εκεί που θα σε πάει έχει 2 speedometer.

    Κλικάρεις κάτω από το αριστερό το «free user».

    Μετά αρχίζουν και μετράνε αντίστροφα τα δευτερόλεπτα.
    Δεν κάνεις τίποτα. Απλώς περιμένεις.

    Μόλις γίνουν 0 (σταματήσουν) τότε κλικαρε το «download» και πάρτο με save στο computer σου.

  38. Σιδηρούντιος

    Μιλάς , μιλάς και απαντήσεις δεν δίνεις στα ερωτήματά μου . Εάν δεν έχεις τίποτα ποιο θετικό από τα συνηθισμένα κλαψουρίσματα υπέρ Εβραίων δεν πιστεύω πώς τα σχόλια σου είναι και τόσο χρήσιμα . Δεν έχουν πείσει κανέναν , αντιθέτως όσο και πάει και είσαι βαρετός . Φορτώνεις τους Έλληνες με όλα τα κακά του κόσμου επειδής δεν συμφωνούμε με τις θεωρίες σου .
    Εξαφανιστούν η όχι οι Εβραίοι λίγο με νοιάζει , τι θα κάνω για να επιβιώσει η πατρίδα μου με ενδιαφέρει . Δεν πάει να πει πώς θα τους κάνω πόλεμο , και δικαίωμά μου(μας)να μην τους έχω (έχουμε) εμπιστοσύνη η το λιγότερο να μην τους θέλουμε για σύμμαχους .
    Εἀν δεν ξἐρεις(η δεν θέλεις να ξέρεις) τι έχουν κάνει εναντίον των Ελλήνων ας τους υπερασπίζεσαι . Εάν δεν ξέρεις (η δεν θέλεις να ξέρεις)τι κάνουν σήμερα στην ΟΙΚΟΥΜΈΝΗ οι Εβραίοι , ας τους υπερασπίζεσαι .
    Δικαίωμά σου και ας κάνεις λάθος !
    Στοιχεία βγαίνουν κάθε μέρα , επιστημονικά και καθαρά ! Όπως το γεγονός που από δεκαετίες μερικοί «επιζώντες» από διάφορα στρατόπεδα μας έδειχναν το «αναγνωριστικό» τατουάζ τους όταν μόνο στο Auswitchz το έκαναν ποτές στα Dachau , Buchenwald και άλλα !
    Εάν δεν θέλεις να τα δεις δεν μπορεί να σε βοηθήσει κανείς !

  39. Λούξορ, ευχαριστώ για τις οδηγίες. Το πήρα. Από μία πρώτη ματιά μοιάζει με έργο απατεώνα. Για παράδειγμα δεν λέει για τις μάχες, όπως σου είπα, μεταξύ Ελλήνων κομμουνιστών και σλαβοφώνων. Άλλα αντί άλλων λέει. Η ΣΝΟΦ (σλαβοσκοπιανοί) μαζί με Έλληνες ταγματασφαλήτες πολέμησαν στην Μακεδονία στο πλευρό των Ναζί και των Βουλγάρων ενάντια στον ΕΛΑΣ. Συνεργάτες των Σκοπιανών στην Μακεδονία ήταν τα Ναζιστικά τάγματα ασφαλείας, δες και τη φωτογραφία που ανάρτησες.
    Κατ΄εμέ, σύμφωνα με όσα γνωρίζω, η ηγεσία των κομμουνιστών ήταν προδότες το 1922, και πατριώτες το 1940-1944. Ο απλός κοσμάκης, πάντα πατριώτης είναι για μένα, ότι χρώμα και να του φορέσεις. Ο εμφύλιος κατ’ εμέ δεν έγινε διότι οι κομμουνιστές τον ήθελαν. Ο εμφύλιος ξεκίνησε με την εισαγωγή του φασισμού στην Ελλάδα από τον Μεταξά και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, και τα βασανιστήρια που αυτός άρχισε. Πολλοι φασίστες Έλληνες στην κατοχή έγιναν προδότες, και συνεργάστηκαν με τους κατακτητές Σκοπιανοβούλγαρους φασίστες, με τους Γερμανούς και τους Ιταλούς, και πολέμησαν όλοι μαζί ενάντια στο πατριωτικό ΕΑΜ – ΕΛΑΣ.

    Μχαι Γαι, η εύκολη λύση για όλα τα βάρη είναι να βρούμε κάποιον άλλο να του τα φορτώσουμε. Τίποτα κακό δεν μας έχουν κάνει οι Εβραίοι γενικά. Κάποιοι Εβραίοι έβλαψαν κάποιους Έλληνες κάποιες φορές. Το ίδιο έχει γίνει και από δική μας πλευρά. Και οι Έλληνες ακόμα μεταξύ μας συχνά βλάπτουμε ο ένας τον άλλο.
    Εσύ και εγώ είμαστε διαφορετικοί. Εμένα με νοιάζει όλος ο κόσμος να μην πάθει τίποτα, εσένα μόνο η Ελλάδα. Πάντως, η Ελλάδα είναι στο κέντρο του ενδιαφέροντος και των δύο.
    Όταν ήμουν μικρός ήδα από κοντά δύο διαφορετικές γυναίκες με το τατουάζ αριθμό. Η μία ήταν μία κυρία από την οποία αγόραζα φωτογραφικά στη Θεσ/νίκη. Η άλλη ήταν μία κυρία που έγινε χριστιανή και είχε παντρευτεί Έλληνα. Δεν τις ρώτησα σε ποιό στρατόπεδο πήγαν για να σου πω. Αυτό που έχω να σου πω είναι ότι γνωρίζω πάρα πολλά για το τι απίστευτα κτήνη και αδίστακτοι ήταν και είναι οι Ναζιστές. Στο χωριό του παππού μου μία γυναίκα με πολλά παιδιά, χείρα μέσα στην πείνα αρνήθηκε να παραδώσει το μοναδικό γουρουνάκι που είχε στους Γερμανούς. Της τίναξαν τα μυαλά στο αέρα μπροστά στα παιδιά της. Δείτε τα καταρραμένα τα βίντεο στο άγνωστο ιστολόγιό μου, για το πως ξεκοίλιαζαν οι Ναζί τα μωράκια τα Ελληνάκια, και πως τα έκαιγαν ζωντανά μπροστά στους γονείς τους. Τα καθάρματα οι συνεργάτες τους δοσίλογοι που πήραν την Ελλάδα στα χέρια τους δεν στα έμαθαν αυτά στο σχολείο; Πολλά Ελληνικά και ξένα ιστολόγια είναι γεμάτα κρυπτοναζιστική προπαγάνδα που παέι να κάνει την μέρα νύχτα και ρίχνει όλα τα κακά του κόσμου στους Εβραίους. Την ελληνική ιστορία την έχουν ξεσκίσει οι κρυπτοναζιστές. Όλους Εβραίους τους βγάζουνε, και αν τους στριμώξεις θα σου πουν ότι και ο Χίτλερ Εβραίος ήταν, και το ολοκαύτωμα Εβραίοι το έκαναν για να τιμωρήσουν όσους συγγενείς τους δεν ήθελαν να κάνουν κράτος. Γεμάτο είναι το Ισραήλ από ανθρώπους που έχασαν μανάδες, πατεράδες, συζύγους, και τα παιδιά τους ακόμα.
    Δεν είναι βρυκόλακες οι Εβραίοι, θα το καταλάβουμε ποτέ;

  40. είδα, κάνω πολλά λάθη, διότι συνήθως γράφω και στέλνω αμέσως.

  41. Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από ναζιστές και ισλαμοφασίστες. Να μην πέφτουμε θύματα,

  42. Ακούστε εδώ τους ίδιους τους ΕςΕς να μιλάνε για το τι κάνανε. Εσείς είστε χειρότεροι.

  43. Ακούστε τον σλοβάκο ναζί, σαν να μιλάει γνήσιος ταγματασφαλήτης δικός μας

  44. Ακούστε αυτόν τον άνθρωπο πως προσπάθησε να θάψει την μάνα του

  45. Αφιέρωμα σε κάθε άνθρωπου που νομίζει ότι οι άλλοι είναι θύματα πλύσης εγγεφάλου, και όχι αυτός που νομίζει ότι οι Εβραίοι είναι πάντα οι κακοί.

  46. Γιατί μιλάω με αρνητές του ολοκαυτώματος;
    Διότι εάν σταματήσουμε να μιλάμε μεταξύ μας δεν θα βγει ποτέ άκρη. Η άγνοια είναι η μητέρα όλων των κακών. Ο αγώνας για την εξανθρώπιση της ανθρωπότητας είναι μεγάλος και διαχρονικός. Πιστεύω ότι ακόμα και ένας βασανιστής αθώων μπορεί να γίνει άνθρωπος, όπως και έγινε στην περίπτωση κάποιων από τους προσωπικούς βασανιστές του Παναγούλη. Ο άνθρωπος μπορεί να αλλάξει, και από κτήνος να γίνει άγιος, και από αμαθής και πραπληροφορημένος να μάθει. Αυτά βέβαια δεν ισχύουν πάντα, όμως μπορούμε και πρέπει να αγωνιστούμε για να βρούμε αποτελεσματικούς τρόπους μάθησης και προσέγγισης της αλήθειας. Πρέπει να έχουμε ελπίδα για το μέλλον. Τα ολοκαυτώματα έγιναν και είναι πιο φρικτά από αυτά που με λόγια μπορούμε να πούμε. Εαν εμείς, τα θύματα των ολοκαυτωμάτων, δεν ενώσουμε τις προσπάθειές μας, αυτά θα ξαναγίνουν. Η ανθρωπότητα είναι πάντα ικανή για το καλύτερο, αλλά και το χειρότερο. Η ανθρωπότητα, επίσης, από την φύση της έχει μία τάση να θεωρεί τον εαυτό της πολύ καλύτερο από αυτό που πραγματικά είναι, με αποτέλεσμα να μην μπορεί εύκολα να κατανοήσει και να πιστέψει στο πόσο μεγάλη αποκτήνωση έφτασε στο παρελθόν, αλλά και μπορεί να φτάσει στο μέλλον.

  47. ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΟΥΤΕ ΕΒΡΑΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
    ΠΟΛΛΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ »ΠΕΡΙΦΗΜΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ»».
    DAVID IRVING.Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΧΗ.ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΚΟΒΟΣΤΗ.

  48. εγω ακομα δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να συμφωνυσουμε με τον Σιδηρουντιος;

    α και οι ταγματασφαλιτες σιδηρουντιε δεν πουλησαν τη μακεδονια στον τιτο οπως τα φιλαρακια σου του εαμ.

  49. Διάβασα και είδα ότι βάλατε εδώ. Ούτε διαβάσατε ότι έγραψα, ούτε τα βίντεο είδατε, ούτε τα λινκς. Δεν πρέπει να συμφωνείτε με εμένα εάν έχω άδικο, εάν κάνω λάθος, εάν λέω ψέματα.
    Ο Ιρβινγκ αναθεώρησε της απόψεις του στους αριθμούς του ολοκαυτώματος, και τον άκουσα στην τηλεόραση.
    Κάποτε έλεγα και εγώ αρκετά από αυτά που λέτε εσείς. Άλλαξα γνώμη μετά από ψάξιμο. Το ΕΑΜ κύριοι δεν πούλησε τίποτα, το ΕΑΜ έκανε διαδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα και ο λαός έπεφτε με τα κορμιά του πάνω στα τανκς για να μην δωσουν οι Γερμανοί την Μακεδονία και Θράκη στου Βουλγαροσκοπιανούς. Είστε αμαθέστατοι, σας έχει γίνει Ναζιστική πλύση εγγεφάλου, την Ελλάδα κατέλαβαν Ναζιστές και οι συνεργάτες τους και την κυβερνάνε ακόμα. Δείτε το καταραμμένο το ιστολόγιό μου. Μάθαμε την ιστορία από τα χείλη των προδοτών και όχι των ηρώων της.
    Οι αριθμοί των θυμάτων του ολοκαυτώματος είναι μάλλον μικρότεροι από τους πραγματικούς. Στην Ελλάδα, πρόσφατη μελέτη της κίνησης για τις αποζημειώσης δίνει 13% του πληθυσμού απώλειες. Τα κτήνη οι συνεργάτες των κατακτητών δεν έκαναν καμία σοβαρή ενέργεια να πάρουν αποζημειώσεις. Συνεχίζουν και θεωρούν τους μεγαλύτερους εχθρούς τους τους Έλληνες κομμουνιστές και τους Εβραίους. Αυτό είναι το δικό σας σκυλαδιστάν κύριοι. Η Ελλάδα η δική μου είναι άλλη.

  50. Παναγιώτα Σταθοπούλου, η μεγάη ηρωϊδα για την οποία εσείς τίποτα δεν μάθατε :

    Του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Σ. ΚΡΙΚΟΥ, Ριζοσπάστης (προσοχή, κομμουνισμός !!!)
    Στο μεγάλο συλλαλητήριο που έγινε στην Αθήνα στις 22 Ιούλη 1944 ενάντια στην κάθοδο των Βουλγάρων στη Μακεδονία, μπροστά στα γερμανικά τανκς όρθωσαν το ανάστημά τους οι νεολαίοι της ανεπανάληπτης εκείνης εποχής. Πρώτη στους πρώτους, με τη σημαία μπροστά, στάθηκε η ΕΠΟΝίτισσα Παναγιώτα Σταθοπούλου. Το τανκ πέρασε πάνω της, παρασύροντας μαζί και άλλα παιδιά. Μέσα σε κείνη την τρομοκρατία της Κατοχής, θάφτηκε στο νεκροταφείο Ζωγράφου, σε οικογενειακό τάφο, όπου και σήμερα βρίσκεται…
    Η Παναγιώτα Σταθοπούλου γεννήθηκε στην Αμερική από γονείς που κατάγονταν από το Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας. Στην Κατοχή βρέθηκαν στην Ελλάδα και εγκαταστάθηκαν στη συνοικία του Γκύζη, στην οδό Βαλτινών, η οποία μετά τη θυσία της Παναγιώτας πήρε το όνομά της. Ομως, με την απελευθέρωση οι κυβερνήσεις αφαίρεσαν το όνομά της και επανήλθε στο προηγούμενο!
    Τα χρόνια πέρασαν… Η ηρωική μορφή της Σταθοπούλου βρέθηκε στην αφάνεια και στη λησμονιά. Υστερα από χρόνια, επί δημαρχίας Δ. Μπέη, στήθηκε μια υποτυπώδης πλάκα απέναντι από εκεί που βρισκόταν το σπίτι της (στο άλσος, γιατί στην πολυκατοικία που έγινε δε δέχτηκαν να τοποθετηθεί) και έτσι παραμένει, φθαρμένη από το χρόνο.
    Στο χωριό όμως των γονιών της, στο Μεγάλο Χωριό, στήθηκε ένα μεγαλόπρεπο μνημείο με φροντίδα του αντιστασιακού Αυγέρη Αυγερόπουλου και των συγγενών της, με απούσα πάντα την πολιτεία. Επίσης στη συμβολή των οδών Ομήρου και Πανεπιστημίου – στο χώρο που έπεσε η Παναγιώτα Σταθοπούλου κάτω από τις ερπύστριες των γερμανικών τανκς – στη γωνία της Εθνικής Τράπεζας υπάρχει μια πλάκα με τα ονόματα των πεσόντων και της Παναγιώτας. Χρέος, έστω και τώρα, της πολιτείας είναι να δώσει, επιτέλους, στην οδό Βαλτινών το όνομα που της πρέπει, ώστε ο «δρόμος να έχει τη δική του – και δική της – ιστορία», να γίνει «οδός Παναγιώτας Σταθοπούλου». Περιμένουμε από την Ντ. Μπακογιάννη… να επιδείξει την απαιτούμενη ευαισθησία ώστε να προχωρήσουμε σ’ αυτή τη γενναία απόφαση μετονομασίας.

  51. Είστε τα πνευματικά παιδιά των βασανιστών της Ηλέκτρας Αποστόλου,

    Από τον κομμουνιστικό Ριζοσπάστη, προσοχή !!!
    Του Γιώργου Πετρόπουλου :
    Η ηρωική μας Ηλέκτρα απαντούσε αγέρωχα στις ερωτήσεις των βασανιστών της:

    Ηλέκτρα Αποστόλου:
    – Από πού είσαι;
    – Από την Ελλάδα!
    – Πού κατοικείς;
    – Στην Ελλάδα!
    – Πώς σε λένε;
    – Είμαι Ελληνίδα!
    – Ποιοι είναι οι συνεργάτες σου;
    – Ολοι οι Ελληνες!».
    «Ο κάτωθι υπογεγραμμένος ιατροδικαστής Πέτρος Τζαφέρης, μεταβάς σήμερον την 26ην Ιουλίου 1944 εις το ενταύθα νεκροτομείον, ενήργησα λεπτομερή αυτοψίαν και νεκροψίαν επί του πτώματος αγνώστου γυναικός ετών 39 περίπου.
    Πληροφορίαι: Μετεφέρθη διά του υπ’ αριθμ. 375 εγγράφου του Σταθμού Α` Βοηθειών, παραληφθείσα εκ του ξενοδοχείου «Κρυστάλ».
    Νεκροψία: Το τριχωτόν της κεφαλής έχει αποκοπή ατέχνως και ανωμάλως διά μαχαιριδίου. Κατά το πρόσθιον τμήμα της κόμης παρατηρείται φρύξις των τριχών. Από της ρινός και του στόματος φαίνεται έρευσεν αίμα. Από της μιας μασχάλης προς την ετέραν διά του στήθους και συνεχιζόμενα όπισθεν του κορμού υπάρχουσι δύο παράλληλα αποτυπώματα, δίδοντα την εντύπωσιν ότι παρήχθησαν εκ της πιέσεως χοντρού σχοινίου. Φαίνεται ότι το σώμα της θανούσης απαιωρήθη εν ζωή διά των μασχαλών. Κατά τους καρπούς των χειρών παρατηρούνται εντυπώματα εκ σχοινίου. Κατά τη ράχιν της ρινός και αμφοτέρας τας παρειάς και τα βλέφαρα παρατηρούνται εκχυμώσεις κυανώδεις ως και εξοίδησις. Οι χαρακτήρες δεικνύουσι ότι εγένετο συνεπεία γρονθοκοπημάτων. Κατά τας οπισθίας επιφανείας αμφοτέρων των βραχιόνων παρατηρούνται εκχυμώσεις. Κατά τους γλουτούς, μηρούς, κνήμας και άκρους πόδας, υπάρχουσι εκχυμώσεις συρρέουσαι ταινιοειδείς, χρώματος κυανώδους, λίαν πυκναί και έντονοι. Κατά τα κατώτερα των κνημών και άκρους πόδας, παρατηρείται εξοίδωσις κυανού βαθμού. Αι εκχυμώσεις αύται ως και οι των βραχιόνων, παρήχθησαν κατόπιν δράσεων σκληρών και αμβλέων οργάνων (μαστιγίων, βουνεύρων, πλεκτού σύρματος, σχοινίου, αλύσεως κλπ.), βιαιότατα κατενεχθέντων. Το τριχωτόν του εφηβαίου παρουσιάζει φρύξιν των τριχών. Κατά τη ραχιαίαν επιφάνειαν του αριστερού άκρου του ποδός παρατηρείται έγκαυμα δευτέρου βαθμού εκτάσεως ταλλήρου. Κατά τη μετατάρσιον χώραν του αυτού ποδός έτερον έγκαυμα δίδον όμως τους χαρακτήρας του μετά θάνατον γενομένου. Αι τρίχες των μηρών και κνημών παρουσιάζουν φρύξιν. Φαίνεται ότι εγκαύματα και φρύξις οφείλονται εις επίθεσιν κατ’ αυτά ανημμένων σιγαρέτων.
    Το γλυπτό της Ασπασίας Παπαδοπεράκη «Μνημείο για την Ηλέκτρα» φιλοτεχνήθηκε για το Δήμο Ηρακλείου Αττικής

    Η διάνοιξις των μαλακών μορίων της κεφαλής έδειξεν εκχυμώσεις κατ’ αυτά. Η διάνοιξις της κρανιακής κάμψης έδειξεν οίδημα της λεπτής μήνιγγος και διεύρυνσιν των αγγείων αυτής. Ο στόμαχος περιείχε τροφάς εξ άρτου και ντομάτας.
    Συμπέρασμα: Επί του πτώματος βεβαιούνται κακώσεις προκληθείσαι εκ μαστιγώσεως ήτις εγένετο διά διαφόρων οργάνων (μαστιγίου, βουνεύρου, αλύσεως, πλεκτού σύρματος), άτινα έδρασαν αλλεπαλλήλως και βιαιότατα, ως και κακώσεις εξ απαιωρήσεως από των μασχαλών, επίσης εγκαύματα εν ζωή και μετά θάνατον γενόμενα. Ο θάνατος οφείλεται κυρίως εις τας κακώσεις καθ’ όσον τα εγκαύματα είναι μικράς εκτάσεως.
    Σημείωσις: Η ταυτότης της θανούσης εξηκριβώθη υπό της Σημάνσεως, ένθα ήτο σεσημασμένη ως κομμουνίστρια υπ’ αριθ. 59953. Το πτώμα ανήκε εις την Αποστόλου Ηλέκτραν του Νικολάου»1.
    Παραθέσαμε ολόκληρη την ιατροδικαστική έκθεση γύρω από τις συνθήκες θανάτου της ηρωικής αυτής γυναίκας, της κομμουνίστριας Ηλέκτρας Αποστόλου, δεδομένου ότι δεν μπορεί καμία άλλη περιγραφή να περιγράψει με μεγαλύτερη ακρίβεια το μαρτύριό της. Ενα μαρτύριο που είχε και συνέχεια, παρόλο που συνηθίζεται ο θάνατος να προκαλεί το στοιχειώδη σεβασμό των ζωντανών στους νεκρούς: Την επομένη, 27 Ιουλίου 1944, το πτώμα της Ηλέκτρας Αποστόλου βρέθηκε πεταμένο στους δρόμους της Αθήνας. Φαίνεται πως το μίσος των ελληνόφωνων και γερμανόφωνων αρχών κατοχής απέναντι στους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης δε σταματούσε με το θάνατο. Πόσο μάλλον, όταν αυτοί οι αγωνιστές είχαν επιδείξει κι έναν ξεχωριστό ηρωισμό. Ποια, όμως, ήταν τούτη εδώ η αγωνίστρια, που συγκέντρωσε πάνω της τόσο μένος;

    Ξεχωριστή κομμουνίστρια
    Η Ηλέκτρα Αποστόλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1912 και σε ηλικία 14 χρονών, το 1926, οργανώθηκε στην ΟΚΝΕ. Υπάρχουν, όμως, και μαρτυρίες που λένε πως με το λαϊκό κίνημα συνδέθηκε το 1925, όταν ήταν 13 ετών. Η Μέλπω Αξιώτη, για παράδειγμα, περιγράφει ως εξής το πολιτικό βάπτισμα της νεαρής κομμουνίστριας2: «Στα 1925, τότε που το ΚΚΕ έμπαινε μέσα στο στίβο της εθνικής ζωής κι άρχιζε τη μεγάλη πορεία του, μια μέρα σ’ έναν κεντρικό δρόμο της Αθήνας στεκόταν ένα κοριτσάκι με δύο μαύρες κοτσιδούλες κι ένα κολλαριστό άσπρο φουστανάκι κι έριχνε κρυφές ματιές τριγύρω. «Βρε τι κάνεις εδώ;», της λέει ένας γνωστός που περνά και που ήξερε καλά την οικογένεια. «Σουτ, του γνέφει η μικρή, μην πεις τίποτα στο σπίτι. Μοιράζω προκηρύξεις». Από τότε αρχίζει η πολιτική δράση της Ηλέκτρας Αποστόλου. Ηταν τότε 13 χρονών. Καταγόταν από αστική οικογένεια. Μα, από μικρό παιδί είχε προσέξει τη φτώχεια και την αδικία που υπάρχει στον κόσμο, και το μυαλό της άρχισε να ψάχνει για να καταλάβει τις αιτίες που χώριζαν την κοινωνία στα δύο, και τον τρόπο για να λείψουν οι αδικίες». Τα ίδια υποστηρίζει πάνω – κάτω και ο Ν. Κιτόπουλος, προσθέτοντας πως το οικογενειακό της περιβάλλον οδήγησε την Ηλέκτρα στην ανάγκη να συγκρουστεί μαζί του και στο τέλος, σε ηλικία 18 ετών, να φύγει από το σπίτι της3.
    Το σπίτι, όπου έμενε η Ηλέκτρα, στο Ηράκλειο Αττικής

    Εν πάση περιπτώσει, η Ηλέκτρα πολύ γρήγορα έγινε από τα πιο δραστήρια στελέχη της ΟΚΝΕ στην πρωτεύουσα, ενώ το 1930 αναδείχτηκε μέλος της καθοδήγησης της ΟΚΝΕ Αθήνας και, ταυτόχρονα, έγινε μέλος του ΚΚΕ. Στα 1933 διηύθυνε την εφημερίδα της ΟΚΝΕ «ΝΕΟΛΑΙΑ», είχε υπό την ευθύνη της το τμήμα της εργαζόμενης νεολαίας και ανέπτυξε ξεχωριστή δραστηριότητα στην οργάνωση της αντιφασιστικής πάλης του λαού, όπου το ΚΚΕ είχε ρίξει ιδιαίτερο βάρος. Ηταν τέτοια η δράση της Ηλέκτρας στον τομέα αυτό, που πήρε μέρος στο Παγκόσμιο Αντιφασιστικό και Αντιπολεμικό Συνέδριο Γυναικών, που έγινε στο Παρίσι, ως επικεφαλής της ελληνικής αντιπροσωπείας.
    Το 1935 πήρε μέρος στο 6ο Συνέδριο της Κομμουνιστικής Διεθνούς Νέων (ΚΔΝ), εκπροσωπώντας μαζί με άλλους Ελληνες νεολαίους την ΟΚΝΕ. Σύμφωνα, μάλιστα, με τον Β. Μπαρτζιώτα, ο ίδιος και η Ηλέκτρα έμειναν για ένα διάστημα στη Μόσχα, αυτός ως εκπρόσωπος της ΟΚΝΕ στην ΚΔΝ κι εκείνη ως βοηθός του. «Χρησιμοποιήσαμε – γράφει ο Β. Μπαρτζιώτας4 – το διάστημα αυτό για να πλουτίσουμε τις θεωρητικές μας γνώσεις και ν’ αφομοιώσουμε την πλούσια ενιαιομετωπική πείρα του διεθνούς κινήματος νέων».
    Οταν γύρισε στην Ελλάδα, η Ηλέκτρα έγινε μέλος του Γραφείου της ΚΕ της ΟΚΝΕ. Για την επαναστατική της δράση, φυλακίστηκε και εξορίστηκε πολλές φορές. Η Μεταξική Δικτατορία την έκλεισε στις γυναικείες φυλακές Αβέρωφ κι όταν αποφυλακίστηκε πέρασε στην παρανομία και στάλθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου ανέλαβε γραμματέας του Γραφείου της ΟΚΝΕ Μακεδονίας – Θράκης. Το 1939, όμως, συλλήφθηκε και στάλθηκε εξορία στην Ανάφη5. Σύμφωνα, όμως, με τον Κ. Μπίρκα, η Ηλέκτρα έφτασε εξόριστη στην Ανάφη «μια μέρα του Ιούλη του 1938»6. Τέλος πάντων, λίγο πριν εξοριστεί στην Ανάφη, κατά τη μεταγωγή της, γέννησε στο κρατητήριο την κόρη της.
    Η αξεπέραστη πατριώτισσα
    Η Ηλέκτρα με την κόρη της Αγνή

    Το Σεπτέμβρη του 1942, η Ηλέκτρα δραπέτευσε από το Τμήμα Μεταγωγών Αθήνας. Σύμφωνα με μαρτυρίες ανθρώπων που τη γνώρισαν, η ίδια περιέγραφε ως εξής εκείνη τη δραπέτευσή της7: «Απ’ τό νησί (σ.σ. απ’ την Ανάφη) έκανα αίτηση, σε συνεννόηση με την ομάδα, να μεταφερθώ στο νοσοκομείο για εγχείρηση στο στομάχι. Υστερ’ από πολλά, η αίτησή μου έγινε δεκτή και μ’ έφεραν συνοδεία με το παιδί μου στο Τμήμα Μεταγωγών της Αθήνας. Εκεί περίμενα μερικές μέρες για να αδειάσει θέση στο Νοσοκομείο. Οσο περνούσαν οι μέρες, τόσο το αποφάσιζα να το σκάσω από κει μέσα, παρόλο που ‘χαμε πει να το σκάσω απ’ το νοσοκομείο… Ζητάω από κάτι γυναίκες της Εθνικής Αλληλεγγύης να μου φέρουν ένα παλιοφούστανο κι ένα τσεμπέρι και αφού μου τα ‘φεραν, τους παραδίδω το παιδί. Ολα τώρα τα ‘χα έτοιμα και περίμενα. Τ’ απόγευμα, μόλις άρχισε να σουρουπώνει, κάθισα στη συνηθισμένη μου θέση στο κατώφλι του κρατητηρίου. Τέτοια ώρα, μου άνοιγαν λίγο κάθε βράδυ για να πάρω αέρα. Εκανα την άρρωστη και την αδιάφορη και δεν κοιτούσα καθόλου το σκοπό. Μόλις σουρούπωσε, περνάει κατά τύχη ένας χωροφύλακας και μου δίνει μια τσανάκα με μακαρόνια να του τα φυλάξω, ώσπου να γυρίσει. Απ’ τον ουρανό τα γύρευα και μου ‘ρθαν στη γη. Κοιτάω να δω τι γίνεται ο σκοπός. Είχε γυρίσει την πλάτη του και κουβέντιαζε με μια γυναίκα. Πετιέμαι σαν αστραπή μέσα στο κρατητήριο, αλλάζω βιαστικά, βάζω το τσεμπέρι στο κεφάλι, παίρνω την τσανάκα με τα μακαρόνια στο χέρι και δρόμο για την έξοδο. Περνάω την αυλή χωρίς να βιάζομαι και φτάνω στο σκοπό της μεγάλης σιδερένια πόρτας. «Καληνύχτα» του λέω. «Καληνύχτα κυρά μου», απαντάει. Εγινε, όπως είχα υπολογίσει. Με πέρασε για μία απ’ τις καθαρίστριες. Βγαίνω στο δρόμο και περπατάω σιγά – σιγά, ώσπου να στρίψω τη γωνιά. Μόλις έστριψα, παρατάω τα μακαρόνια σ’ ένα πεζούλι και το βάζω στα πόδια, ώσπου χάθηκα μέσα στο πλήθος».
    Αμέσως μετά τη δραπέτευσή της, η Ηλέκτρα ανέλαβε την καθοδήγηση της οργάνωσης «Λεύτερη Νέα» και με την ίδρυση της ΕΠΟΝ έγινε μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της. Στη συνέχεια, πέρασε στην κομματική δουλιά κι έγινε μέλος της καθοδήγησης και υπεύθυνη της διαφώτισης της ΚΟΑ. Ηταν η επικεφαλής της ομάδας που έφτιαχνε το έντυπο προπαγανδιστικό υλικό στην Αθήνα, βοηθώντας τις μεγάλες λαϊκές κινητοποιήσεις κατά των κατακτητών.
    Η Ηλέκτρα συλλήφθηκε από την Ειδική Ασφάλεια – που έδρευε στο ξενοδοχείο «Κρυστάλ» – στις 25 Ιουλίου του 1944, βασανίστηκε απάνθρωπα και δολοφονήθηκε. Δολοφόνοι της, όπως αποκάλυψε μετά την απελευθέρωση ο «Ριζοσπάστης»8, ήταν ο Λάμπου, που αργότερα έγινε υποστράτηγος Χωροφυλακής με συνεργάτες τον Παρθενίου, ένα κατακάθι της κοινωνίας, και τον Μηνά Καθρέπτη (δεξί χέρι του Παρθενίου), χαρακτηριστική περίπτωση κτηνανθρώπου.
    Η Ηλέκτρα, ως κομμουνίστρια, λαϊκή αγωνίστρια και πατριώτισσα, κράτησε υπέροχη στάση απέναντι στους βασανιστές της. «Από άνθρωπο του ΕΛΑΣ που είχαμε και μέσα στην «Ειδική Ασφάλεια» – γράφει ο Β. Μπαρτζιώτας9 – μάθαμε για τα βασανιστήρια και την ηρωική στάση της αξέχαστης Ηλέκτρας μας…

  52. Να οι Έλληνες κομμουνιστές, πριν να αρχίσουν οι δικοί σας πνευματικοί πρόγονοι τον εμφύλιο :
    από http://www.xatzikostas.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=133&Itemid=50

    Η πρώτη εικοσάδα πήρε θέση απέναντι από τις κάννες των όπλων. Ο επικεφαλής των Γερμανών γύρισε προς τον Σουκατζίδη:
    – Ρώτησέ τους αν έχουν τίποτα να πούνε.
    Ο Σουκατζίδης μεταφράζει. Και τότε με μια φωνή οι μελλοθάνατοι απαντούν:
    – Ζήτω η Ελλάδα. Ζήτω η λευτεριά!
    Στην επόμενη στιγμή θα τους θερίσουν τα πολυβόλα.
    ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΚΤΕΛΕΣΜΕΝΩΝ
    Λίγο πριν αντικρίσουν το εκτελεστικό απόσπασμα, κατά τη μεταφορά τους στο Σκοπευτήριο, πολλοί από τους μελλοθάνατους κατάφεραν να γράψουν μερικές λέξεις στα δικά τους αγαπημένα πρόσωπα και να πετάξουν τα σημειώματα στους δρόμους της Αθήνας. Λέξεις γεμάτες ανθρωπιά, πόθο για τη ζωή, λέξεις γεμάτες ιδανικά.
    ΛΥΚΟΥΡΙΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ 14 χρόνων, από την Καλλιθέα : «Πατέρα, με πηγαίνουν στην Καισαριανή για εκτέλεση με άλλους επτά κρατούμενους. Μη λυπάστε! Πεθαίνω για τη Λευτεριά και την Πατρίδα».
    ΑΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΗΛΙΟΣ 22 χρόνων, από την Ηλεία :«Έτσι πεθαίνουν οι τίμιοι αγωνιστές. Πεθαίνω περήφανος. Ζήτω η Λευτεριά! Ζήτω ο ελληνικός λαός!
    ΓΛΕΖΟΣ ΝΙΚΟΣ 22 χρόνων, από την Πάρο: «Αγαπητή μητέρα, σας φιλώ. Χαιρετισμούς. Σήμερα πάω για εκτέλεση πέφτοντας για τον ελληνικό λαό».
    ΚΙΟΣΕΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ 19 χρόνων, από το Χαλάνδρι :«… Δεν τρέμω καθόλου, αλλά γράφω όρθιος. Αναπνέω για τελευταία φορά το μυρωμένο ελληνικό αέρα. Χαίρε Ελλάδα, πατρίδα ηρώων. Ζήτω η πατρίδα!»
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ 17 χρόνων από την Αθήνα:«Υπομονή κι υπομονή, καρτέρι και καρτέρι, και τούτος ο Σεπτέμβριος τη Λευτεριά θα φέρει».
    Σε ένα από τα τετράστιχά της, λίγο πριν εκτελεστεί.
    ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ «1-5-44. Αφήνω γεια σε όλους σας. Σας φιλώ όλους. Γεια σας για πάντα. Ζήτω η Ελλάς, ζήτω το ΕΑΜ!»
    ΛΙΤΙΝΑΣ ΜΑΝΟΛΗΣ 28 χρόνων, από την Κρήτη: «Σήμερα το πρωί τουφεκιζόμεθα. Πέφτουμε για την πατρίδα, με γέλιο στα χείλη για τη Λευτεριά. Πέφτουμε για τη Λευτεριά. Να είστε περήφανοι».
    ΜΑΚΡΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ Από το Γύθειο :«Έχω πολύ, μα πάρα πολύ θάρρος και αντιμετωπίζω την κατάσταση γελαστός. Να είστε υπερήφανοι. Κρατήστε ψηλά-ψηλά τη σημαία και θάψτε τον αιμοβόρο φασισμό, ξένο και ντόπιο. Το σώμα μας ας γίνει ολοκαύτωμα για τη λαοκρατία, θυσιάζοντάς το στο βωμό της Λευτεριάς».
    ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ Δάσκαλος από την Αμαλιάδα:«Πεθαίνω για τη Λευτεριά».
    ΜΑΡΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ Γεωπόνος από τα Χανιά:
    «Καλύτερα να πεθαίνει κανείς στον αγώνα για τη Λευτεριά, παρά να ζει σκλάβος».
    ΜΠΟΥΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Από το Μελιγαλά: «… Σας φιλώ όλους. Ζήτω η Ελλάδα!»
    ΟΡΦΑΝΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 19 χρονών : «Αύριο, 16 Ιανουαρίου, θα με τουφεκίσουν. Ζήτω η γλυκιά μας Ελλάδα».
    ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑΣ ΜΗΤΣΟΣ Από την Αχαγιά Πάτρας :«Αγαπημένοι μου, ο θάνατός μου δεν θα πρέπει να σας λυπήσει, αλλά να σας ατσαλώσει πιο πολύ για την πάλη που γίνεται. Σφίξτε τις καρδιές σας και βγείτε παλικάρια από τη νέα δοκιμασία. Έτσι θα μας τιμήσετε καλύτερα. Όταν ο άνθρωπος δίνει τη ζωή του για ανώτερα ιδανικά, δεν πεθαίνει ποτέ».
    ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΣ ΡΟΥΣΟΣ Βουλευτής των Φιλελευθέρων, από τη Νεάπολη της Κρήτης. Πρωτοστάτησε στην ίδρυση του ΕΑΜ : «… Θα προχωρήσω περήφανος, γιατί γεννήθηκα Έλληνας. Δυστυχώς, το βάρος αυτής της κληρονομιάς δεν το αισθάνονται όλοι. Στρέφομαι σε σας, διαλεχτοί μου για να σας επαναλάβω εκείνο που πολλές φορές σας έλεγα. Η ζωή μου ανήκει στην πατρίδα. Καμιά θυσία δεν μπορεί να θεωρηθεί μεγάλη όταν γίνεται για την Ελλάδα και καμιά κληρονομιά δεν είναι πιο μεγάλη από εκείνη που αφήνει ένας τίμιος θάνατος για την πατρίδα».
    ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΒΒΑΣ Από την Καλλίπολη Θράκης: «Ας μάθει όλη η Ελλάδα πως ούτε στιγμή δεν χάσαμε την πίστη για την τελική νίκη. Καμιά δύναμη δεν θα μπορέσει να τσακίσει το Κ.Κ.Ε. Θα νικήσει!»
    ΣΙΡΜΠΑΣ ΚΩΣΤΑΣ 22 χρόνων, από τα Τρίκαλα Θεσσαλίας :«… Έχετε γεια! Ζήτω η Ελευθερία! Ήταν γραφτώ να πεθάνω τον Απρίλη».
    ΣΟΥΚΑΤΖΙΔΗΣ ΝΑΠΟΛΕΩΝ Από την Κρήτη (καταγόταν από την Προύσα της Μικράς Ασίας) : «Πατερούλη, πάω για εκτέλεση. Να’ σαι περήφανος για το μοναχογιό σου. Γεια, γεια πατερούλη. Αδελφούλα μου, πάω για εκτέλεση. Σε λάτρεψα πολύ, όσο και τη γυναίκα μου. Δεν μπόρεσα να σας κάνω ευτυχισμένες. Λίγη αγάπη στον μπαμπά, όσο ζει. Γεια, γεια σου λατρευτή μου αδελφούλα».
    ΣΙΝΑΝΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ Καταγόταν από τη Μικρά Ασία : «Αγαπημένοι μου γονείς, όταν θα λάβετε την παρούσα επιστολή μου, εγώ δεν θα είμαι πια ζωντανός. Δεν θα κλάψετε για μένα. Δεν θέλω δάκρυα και θρήνους. Εσείς ξέρετε, διότι πάντα σας το έλεγα, ότι εγώ δεν θα πεθάνω άρρωστος στο κρεβάτι, αλλά θα πεθάνω όρθιος, μαχόμενος, και από μπαρούτι. Έτσι και θα γίνει σε λίγες ώρες. Μη στεναχωριέστε καθόλου. Το εναντίον, πρέπει να είστε υπερήφανοι για μένα, που θυσιάζομαι στον αγώνα για τη πατρίδα και την ελευθερία».
    ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ Από τα Μεγάλα Καλύβια Θεσσαλίας :«Αγαπητέ Νίκο, όταν θα πας στα Τρίκαλα, πέρνα από το χωριό μου και φίλα μου το γέρο μου. Οι κόποι του με έφεραν ως εδώ. Δεν ζηλεύω αυτούς που ζουν, μα αυτούς που θα ζήσουν σ’ ένα κόσμο ελεύθερο».
    ΤΣΑΤΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ 24 χρόνων, από τη Λάρισα: «Αγαπημένες μου φίλες, συντρόφισσες στον αγώνα για την Ελευθερία, πεθαίνω άξια και τιμημένα, σαν Ελληνίδα. Όμως μη λυπάστε. Άλλες θα ξεφυτρώσουν μετά το θάνατό μου, χιλιάδες. Μανούλα, χάνεις μια κόρη που δεν σου ανήκει, γιατί ανήκει πριν απ’ όλα στην Ελλάδα. Με το θάνατό μου γίνονται κόρες σου όλες οι κόρες της Ελλάδας κι εσύ γίνεσαι μάνα όλου του κόσμου και όλων των λαών που πολεμούν για τη Λευτεριά, τη δικαιοσύνη και την ανθρωπότητα. Είμαι περήφανη, ώστε δεν περίμενα τέτοια τιμή να πεθάνω εγώ, ένα φτωχό κορίτσι του λαού, για ιδανικά τόσο ωραία και υψηλά. Θα ήθελα η εκτέλεση μου να γίνει σ’ ανοιχτό χώρο για να ρίξω μια τελευταία ματιά μου στον Όλυμπο και στα βουνά όπου κατοικεί η αξία κι η ελπίδα της Ελλάδας. Στον τάφο μου φέρνετε, αν μπορείτε, κόκκινα λουλούδια. Τίποτ’ άλλο. Και χτυπάτε με κάθε μέσο τη βαρβαρότητα».
    ΤΣΙΡΚΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Από την Ήπειρο :«Γεια και χαρά! Σας φιλώ όλους με πολλή αγάπη». «Πρωτομαγιά. Γεια σας όλοι, πάμε για μάχη».
    ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ : «Η βραδιά πέρασε όλο με τραγούδια πατριωτικά. Γλυκιά μου μάνα, φεύγω. Το κορμί μου πια δεν υπάρχει. Μην κλαις, ηρωικιά Ελληνίδα. Άσε τα δάκρυα. Γέρο, κουράγιο. Σφίξε τα δόντια. Σπύρο… άγριε! Να κάθεσαι ήσυχα και ξέρε ότι οι τσολιάδες με σκοτώνουν μια, κι ήθελες και συ να γίνεις τέτοιος… Θάρρος, κουράγιο! Πεθαίνω και βλέπω τη Λευτεριά να γλυκοχαράζει».

  53. Αγαπητέ Σιδηρούντιος , πολύ….μελοδραματικό υλικό ! Αλλά ότι και να κάνει , κανείς δεν θα είναι ποτές τέλειος σε προπαγάνδα . Μέσα από τα δικά σου βίντεο θα σου πω γιατί εσύ ο ίδιος ενισχύεις την άποψή μου για «μαγειρεμένα» στοιχεία !
    Πρώτα από όλα δεν μου αρέσει ο τρόπος που προσπαθείς να μας φορτώσεις το βάρος των λαθών άλλων λαών .
    Εδώ κανείς δεν έχει πει πώς δεν υπήρξαν αγριότητες ΚΑΙ σε Εβραίους , τα κυριότερα συμπεράσματα που έβγαλα με το να δω τα βίντεο που ανάρτησες εἰναι τα εξής !
    Η μαρτυρίες που βλέπεις είναι από αιχμάλωτους Πολωνούς αντάρτες και Ρώσους ΜΑΖΊ με Εβραίους . Το ακούς ξεκάθαρα όταν λέει «Jesus , Mary , what a pain» . Στο Auschwitz περισσότεροι ήταν αιχμάλωτοι πολέμου παρά Εβραίοι ! Μετά τους έκαναν όλους Εβραίους . Εύκολο γιατί τα κουφάρια δεν έχουν ταυτότητα !
    Πολύ συγκινητικό ο άνθρωπος που ήθελε να θάψει την μάνα του και πιστεύω πώς ήταν ειλικρινής ! Αλλά γιατί διάολο τον κάνουν Εβραίο όταν έχει μια…..εικόνα στον τοίχο πίσω του ?
    Και αυτός που λέει πώς τους απελευθέρωσαν οι Ρώσοι , πρόσεξες την φωτογραφία αμέσως μετά ? Τι όμορφα και στρουμπουλά πρόσωπα , και τι καθαρές πυτζάμες ! Εάν αυτοί υπέφεραν από την πείνα να μου τρυπήσεις την μύτη ! Θα τους τάισαν και έπλυναν οι SS για την φωτογραφία μάλλον !
    Το να δείχνεις πτώματα είναι εύκολο , δεν μπορούν να σου πούνε ποιοι είναι !
    Τα στρατόπεδα με τους φούρνους τους έφτιαξαν ΜΕΤΆ τον πόλεμο , υπάρχουν σχέδια εποχής και μαρτυρία του εργολάβου που τα «αποτελείωσε» . Αρχικά ήταν τεχνικά ΑΔΎΝΑΤΟΝ να υπήρχε μαζική εξόντωση .
    Θέλω να πιστεύω πώς είσαι ειλικρινείς αλλά έχεις επηρεαστεί με τον μελοδραματικό τρόπο που σου πλασάρουν το «δικό» τους Ολοκαύτωμα !
    Εάν είσαι Έλληνας ασχολήσου λίγο με τα δικά μας , αρκετά θύματα έχει γνωρίσει ο λαός μας για να προβαίνουμε αυτόν των άλλων !
    Οι Εβραίοι είναι έξυπνοι και τα βγάζουν πέρα μια χαρά , τα τσεπώνουν κανονικά και ο Γερμανικός λαός πληρώνει δισεκατομμύρια κάθε χρόνο στα «θύματα» και τις οικογένειες τους . Η προπαγάνδα τους έχει πιάσει τόπο ! Εμείς δεν έχουμε πάρει δεκάρα !
    Αλλά τι να πω ? Σε μια εποχή που κάνουν τους σφαγείς θύματα και τους εχθρούς φίλους με το έτσι θέλω , δεν με εκπλήττει και πολύ ! Αντί να μαθαίνουμε την δική μας ιστορία και να τιμούμε τους δικούς μας νεκρούς μας υποχρεώνουν να μαθαίνουμε άλλων ιστορία και να διαστρεβλώνουμε την δική μας ! Εμείς είμαστε βεβαίως οι αμαθείς , άθλιοι , αμετανόητοι , φασίστες , ρατσιστές , αιμοβόροι και πολεμόχαροι ! Όχι οι άλλοι !
    Και κάτι άλλο που δεν μου αρέσει καθόλου , μα καθόλου , είναι το γεγονός πώς σε διάφορα κράτη (σχεδόν σε όλα) έχουν βάλει τα τσιράκια τους να νομοθετούν στο θέμα για να φιμώσουν τις αντιδράσεις ! Αυτοί είναι οι φασίστες , ρατσιστές που επιβάλουν δικτατορικούς νόμους , δικαίωμα μου να αντιφωνώ , εάν κάνω λάθος να μου δώσουν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΆ στοιχεία και όχι μόνο λόγια !
    Δεν έχεις συνειδητοποιήσει πώς ο κόσμος ξυπνά , και οι Γερμανοί θα το καταλάβουν σε λίγο , θα αρχίσει πάλι το κυνήγι γιατί τους έχουν εξαπατήσει(κλέψει) και κουβαλάνε ένα σύνδρομο από γενιά σε γενιά !
    Δύο φορές οι Εβραίοι έσπρωξαν την Γερμανία σε πόλεμο , αυτοί ήταν οι χρηματοδότες του Χίτλερ ΚΑΙ των συμμάχων ! Αυτοί χρησιμοποίησαν τους αιχμαλώτους στα στρατόπεδα για φτηνό εργατικό δυναμικό ! Δεν ρωτάς τον Bush πώς έκανε περιουσία ο παππούς του ?
    Αρκετά ποια ! Μην κουράζεσαι και πολύ , τα «στοιχεία» που μας βάζεις εδώ τα ξέρουμε από δεκαετίες , δεν κρατάνε όμως σε επιστημονικές έρευνες ! Όλες οι επιστήμες κάνουν προόδους με σύγχρονα μηχανήματα , το ένα στοιχείο διώχνει το άλλο όπως και στις αστυνομικές έρευνες .
    Δεν έχεις δώσει ΚΑΜΊΑ απάντηση στα ερωτήματά μου που είναι ακριβής !

  54. Το σύνολο των νεκρών στα στρατόπεδα είναι περίπου 11 εκατομμύρια. Η Ναζιστική μηχανή ήταν ότι ποιό απάνθρωπο. Υπάρχουν άνθρωποι που και άγγελο να δουν να τους ζητάει λίγο νερό δεν θα τους το δώσουν. Έχω την αίσθηση ότι μιλάω με νεκρούς, ίσως πλέον νεκρός να είμαι εγώ. Δεν αντέχω άλλο την εθελοτυφλία. Υπάρχουν μεγάλες λίστες με ονόματα ανθρώπων, άδειασαν ολόκληρες πόλεις και χώρες, δεν το πιστεύεις; Οι Εβραίοι ήταν πάρα πολλοί σε όλη την ανατολική Ευρώπη. Μετά τον πόλεμο δεν έμεινε σχεδόν κανείς τους. Δείτε την Ελλάδα, λίγες μόνο εκατοντάδες γύρισαν ζωντανοί στην Θεσ/νίκη. Τι θέλετε να δείτε για να πιστέψετε; Γατί πέρνετε το μέρος των Ναζιστών που από την πρώτη στιγμή, σαν τους Κεμαλιστές, λένε πως τίποτα κακό δεν έκαναν; Η πρώτες γενιές Γερμανών μετά τον πόλεμο ήταν πολύ αντιναζιστές, διότι τα έζησαν. Τώρα φουντώνει πάλι ο ναζισμός παντού μέσα στη νεολαία. Το είπα και παραπάνω, ο άνθρωπος δεν μπορεί να πιστέψει ότι είναι το μεγαλύτερο κτήνος του πλανήτη. Δεν μπορεί να πιστέψει το κακό που εχει κάνει. Είναι πολύ ευκολότερο να φωρτόσουμε όλα τα στραβά σε κάποιους από εμάς, στους Εβραίους, παρά στην πρωτόγονη κτηνώδη απολίτιστη και αμαθέστατη φύση μας.
    Βίντεο υπάρχουν πάρα πολλά. τα περισσότερα είναι φιλοναζιστικά. Ο Ναζισμός, το κτήνος μέσα στον άνθρωπο δεν πέθανε και η ανθρωπότητα κάποτε θα υποφέρει πάλι σε μαζική κλίμακα.

  55. Οι Εβραίοι δεν παλεύουν το ζήτημα των αρνητών του ολοκαυτώματος σωστά. Ακολουθούν λάθος τακτικές. Εμείς καμία απολύτως τακτική δεν ακολουθούμε ενάντια στη Γερμανία που κατέστρεψε την Ελλάδα πολλές φορές στην ιστορία μας, διότι είμαστε ραγιάδες λοβοτομημένοι οι περισσότεροι.
    Εδώ που ήρθα και ζω στο εξωτερικό βλέπω πως αντιμετωπίζουν οι ντόπιοι ένα ξένο που τα καταφέρνει καλύτερα από αυτούς. Υπάρχει ζήλια και φθόνος για τον ξένο αν καταφέρει κάτι καλύτερο από τον Γερμανό. Δες τι κατάφεραν οι Έλληνες που πήγαν στην Γερμανία και τι στην Αμεικη, την Αυσταλία, την Νότια Αφρική. Οι Γερμανοί είναι ρατσιστές και ποτέ δεν επέτρεψαν σε ξένους μετανάστες να κάνουν επιχηρήσεις μεγάλες. Εργάτες στα εργοστάσια πήγαν οι Έλληνες στην Γερμανία, εργάτες έμειναν. Στην Αμερική οι Έλληνες λαντζέριδες και ανθρακορύχοι πήγαν, και μεγιστάνες έγιναν πολλοί.
    Κύριέ μου Μχαι Γαι, έχεις μια καλή προαίρεση και φιαλαλήθεια, και θα βρεις την άκρη αν συνεχίσεις να ψάχνεις. Μην μπερδεύεις το διεθνές κεφάλαιο με τους Εβραίους. Το μεγάλο κεφάλαιο δεν είναι μόνο Εβραϊκό και δεν έχει πατρίδα και θρησκεία.

  56. Ναι, είπα πολλά στραβά εναντίον μας, αλλά πρέπει να πω και κάτι καλό που πιστεύω. Είμαστε ο ηρωϊκότερος λαός, τουλάχιστον του 20ου αιώνα. Αντισταθήκαμε στους πάντες και νικήσαμε στην ουσία τους πάντες στα πεδία των μαχών, όπου αποφασίσαμε να πολεμήσουμε.

  57. Σιδηρούντιε,

    ένα κακό για μένα είναι ότι ο Χιτλερ δεν πρόλαβε να καθαρίσει ολόκληρη τη ράτσα των εβραίων με συνέπεια να μας πηδάνε κανονικότατα σήμερα.

    Δεύτερον. Λες πως ο ηρωικόερος λαός της υφηλίου είναι ο Ελληνικός κλπ…

    Δεν κόβεις τις μαλακίες? Μιλα σοβαρα. Εχεις καταλάβει το κακό που έκανε ο ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ στην Ελλάδα?

    Εχετε καταλαβει ότι μας χωρίσατε στα δύο ενώ δεν είσαστε ούτε το 10%.

    Εχεις καταλάβει ότι το ΒΙΒΛΙΟ που κατέβασες έχει φωτογραφιες που ειναι ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ και οχι τις μαλακιες που μας τσαμπουνας απο το indymedia, ΞΕΚΑΘΑΡΑ σας ΞΕΒΡΑΚΩΝΕΙ κωλο προδοτες…

  58. Ευχαριστώ πολύ. Έχεις καταλάβει ότι τα παραπάνω είναι αλήθεια, τόσο για την Σταθοπούλου, όσο και για την Αποστόλου, τον Σουκατζίδη και τους άλλους; Έχεις καταλάβει ότι το ΕΑΜ δεν ήταν οι προδότες, αλλά προδότες ήταν οι Χιτλερικοί Έλληνες, οι οποίοι έκαναν και κάνουν στην Ελλάδα αυτό που λες οτι κάνουν οι Εβραίοι;

  59. ΟΡΚΟΣ ΑΝΤΑΡΤΩΝ ΕΛΑΣ

    ««Εγώ, παιδί του Ελληνικού Λαού, ορκίζομαι ν’ αγωνιστώ πιστά στις τάξεις του ΕΛΑΣ για το διώξιμο του εχθρού από τον τόπο μας, για τις ελευθερίες του Λαού μας, κι ακόμα, να είμαι πιστός και άγρυπνος φρουρός προστασίας στην περιουσία και το βιος του αγρότη. Δέχομαι προκαταβολικά και την ποινή του θανάτου αν ατιμάσω την ιδιότητα μου ως πολεμιστής του Έθνους και τον Λαού και υπόσχομαι να δοξάσω και να τιμήσω το όπλο που κρατώ και να μην το παραδώσω εάν δεν ξεσκλαβωθεί η Πατρίδα μου και δεν γίνει ο Λαός νοικοκύρης στον τόπο τον».

    ΟΡΚΟΣ ΤΑΓΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

    «Ορκίζομαι εις τον Θεόν τον άγιον τούτον όρκον, ότι θα υπακούω απολύτως ΕΙΣ ΤΑΣ ΔΙΑΤΑΓΑΣ ΤΟΥ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΔΟΛΦΟΥ ΧΙΤΛΕΡ. Θα εκτελώ πιστώς απάσας τας ανατεθεισομένας μοι υπηρεσίας και θα υπακούω άνευ όρων εις τας διαταγάς των ανωτέρων μου. Γνωρίζω καλώς, ότι διά μίαν αντίρρησιν εναντίον των υποχρεώσεων μου, τας οποίας διά του παρόντος αναλαμβάνω, θέλω τιμωρηθή ΠΑΡΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ».

  60. Για δες εδώ, μετά το έκτο λεπτό και τα 30 δευτερόπλεπτα έχει φωτογραφία του παππού σου. Ζητήστε συγνώμη.

  61. Για δες εδώ ποιούς ποιούς πολεμούσαν οι κομμουνιστές, μετά το πρώτο λεπτό και τα 39 δευτερόλεπτα. Μετανοείστε, σταματήστε να λατρεύετε τον Χίτλερ και την πορπαγάνδα του.

  62. Ακουσε φιλε Σιδηρουντιε,

    αφου εισαι πραγματικά ευαισθητος, σε παρακαλω δωσε σημασια και σε όλους τους Ελληνες που ειναι άνεργοι σήμερα, σε όλους εκείνους που αγαπάνε τη χώρα τους επίσης και είναι άνεργοι.

    Ετσι όπως μιλάς μας δείχνεις ότι δεν ζεις στη χώρα που εμεις ζουμε και τραβάμε το λούκι, εσυ φιλε ζεις καπου αλλου (οχι απαραιτηττα βολεμενος) και εμεις απλως σε ακουμε…

  63. να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε.

    Φιλε Σιδηρουντιος,αφου βλεπεις οτι δεν πειθομαστε γιατι τοσο μενος και απαιτηση να δεχτουμε αυτα που λες;

    το να ξερει κανεις ιστορια δεν ειναι προνομιο του ΚΚΕ και των οπαδων του.
    το ΚΚΕ εχει την ταση να οικιοποιητε την αγαπη για την πατριδα,την ιστορια,τους εργατικους αγωνες.
    το εεκαναν παρα πολυ καλα στην αντισταση οποιος δεν ειναι μαζι μας ειναι γερμανος.
    αυτοι ειναι οι μοναδικοι υπαιτιοι για τον εμφυλιο,ειτε αρεσει στον περισσο ειτε οχι.

    η ναζιστικη μηχανη,μ ετα 11,000,000 θυματα δεν ηταν οτι χειροτερο γνωρισε ο κοσμος.

    το χειροτερο ηταν η σοβιετικη μηχανη του σταλιν με τα 20,000,000 θυματα σε καιρο ειρηνης με τις εθνοκαθαρσεις.
    τοτε χαθηκε και το ελληνικο στοιχειο στην ουκρανια και την γεωργια.

    ο καθενας πιστευει οτι θελει,δεν θελουμε να μας πεισεις για τιποτα.

  64. ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΡΑΒΗΞΕ ΠΟΛΥ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ. Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ.

  65. Δεν είναι η ιστορία όπως μας την έμαθαν. Δεν είμαι ούτε Σταλινικός ούτε κομμουνιστής, σας το είπα πολλές φορές. Είπα και σε ποιόν πολιτκό πιστεύω, τον Αλέκο Παναγούλη. Ο Στάλιν έφαγε λιγότερους και ήταν μικρότερο κτήνος από τον Χίτλερ, ακόμα και στον τρόπο που ξέκανε κόσμο. Δεν ήταν το ΕΑΜ ο υπεύθυνος για τον εμφύλιο ούτε ο Στλακιν, ψάξτε, σας έστειλα ορισμένα, υπάρχουν λεπτομέρειες. Τον εμφύλιο οργάνωσε και άρχισε ο γέρο Παπανδρέου και οι Χιτελρικοί. Ψάξτε «Δεκεμβριανά 1944,» και συμφωνία Καζέρτας. Δεν διστάζω να δίνω δικιο σε όποιον έχει δίκιο. Έγραψα και υπερ του ιωαννίδη ακόμα ότι δεν ήταν αυτός ο προδότης του Κυπριακού, θα με καταλάβετε; Είδα πρώτα τα στοιχεία. πρώτα,σαν εσάς, έλεγα ότι μου έλεγαν τα παπαγαλάκια και η παράδοση. Δεν είναι όλα όπως τα μάθαμε και όπως μα τα είπαν. Υπάρχει πολύ απάτη και πλεκτάνες. Η κοινή γνώμη είναι καθοδηγούμενη. Πρέπει να φύγω για μερικές μέρες, οπότε δεν μπορώ τώρα να συνεχίσω. Όποιος θέλει να με βρει να μου γράψει, έδωσα ιστολόγιό μου παραπάνω. Πολύ στεναχωριέμαι να βλέπω μίσος εναντίον αθώων. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα.

  66. Αγαπητέ Σιδηρούντιος στο σχόλιο 67 είσαι σοβαρός η πλάκα μας κάνεις ? Οι πανέξυπνοι Εβραίοι , για να μην αντιμετωπίζουν ένα θέμα «σωστά» , πάει να πει πώς δεν έχουν ἀλλη επιλογή και μηδέν στοιχεία . Η μόνο αντίδραση που ξέρουν είναι να ΕΠΙΒΆΛΟΥΝ την άποψή τους με φασιστικά μέτρα όπως και σε άλλα θέματα , σου αρέσει η όχι ! Κάνεις λόγο για μίσος εναντίον ἀλλων , πώς το λες αυτό ? Εγώ το λέω φασισμό και δικτατορία , και ο φασίστας και δικτάτορας δεν είναι ΠΟΤΈ αθώος και μισαλλόδοξος , αλλά ο καθένας με το βιολί του !
    Λες επίσης πώς το κεφάλαιο δεν είναι Εβραϊκό , σε ποιόν πλανήτη ζεις ? Rothschild , Rockfeller , Bernake , Greenspan , Soros , Straus-Khan , Trichet , Morgan , Goldman&Sachs κτλ. , σου λένε τίποτα ? Θα μπορούσα να γράφω ὠρες με ονόματα του παρελθόν και του σήμερα . Αυτοί προκαλούν παγκόσμιες κρίσεις για τα συμφέροντά τους και δεν τους καίγεται καρφί για το τι θα απογίνουν εκατομμύρια άνθρωποι ! Το κεφάλαιο μπορεί να μην έχει πατρίδα αλλά θρησκεία έχει !

  67. Κύριε Μ Υ, αρκετοί Εβραίοι κατα την άποψή μου ακολουθούν λάθος τακτική. Στοιχεία και το δίκιο με το μέρος τους έχουν για το ολοκαύτωμα, αλλά δεν αντιμετωπίζουν τους αρνητές σωστά. Δεν έχουν ψυχραιμία επειδή ακριβώς έζησαν απίστευτη θηριωδία.
    Βέβαια υπάρχουν και φασίστες Εβραίοι, όπως και στην Ελλάδα έχουμε αρκετούς φασίστες. Ούτε εμείς όμως, ούτε οι Εβραίοι σαν λαοί είμαστε φασιστικοί.
    Λέω ότι το κεφάλαιο δεν είναι μόνο εβραϊκό. Τι ότι έχουν παράδοση σαν τραπεζίτες ορισμένοι Εβραίοι είναι αλήθεια. Δες όμως ότι και αυτοί έχουν αφεντικά και μετόχους από όλο τον κόσμο. Σήμερα το χρήμα είναι πολύ περισσότερο σε χέρια Κινέζων, Αράβων, Καουμπόηδων, Ρώσων, Γερμανών και άλλων, παρα σε χέρια Εβραίων. Και είπαμε, το ότι όλοι οι Εβραίοι έχουν κοινή πολιτική και κοινούς στόχους, για ‘ μένα είναι παραμύθι της Χαλιμάς. Είναι τόσο έντονες οι μεταξύ τους διαφωνίες ώστε ακόμα και στη χώρα που έφτιαξαν δολοφόνησαν οι ίδιοι και έναν από τους πρωθυπουργούς τους. Μην είματσε τυφλωμένοι, και να μην φοβόμαστε φαντάσματα. Δεν μπορεί επιεδή ίσως υπάρχει ένας Εβραίος μεγαλοαπατεώνας να βάζουμε σε φούρνους τον μικροπωλητή Εβραίο της γειτονιάς μαζί με την οικογένειά του. Η αποκτήνωση όσων είναι υπέρ της εξόντωσης του λαού των Εβραίων δεν έχει όριο.

  68. Κύριε Λούξορ, να βοηθήσω την κατάσταση προσπαθώ και ‘γω. Το πρώτο πράγμα που ππροαπσθώ να πω είναι το ότι εάν δεν αποκτήσουμε ιστορική αυτογνωσία, δεν θα πάμε πουθενά ως χώρα. Πατάμε πάνω σε σάπια θεμέλια. Κάναμε το μαύρο άσπρο. Επικράτησε στον τόπο μας ο φασισμός σαν πολιτκή νοοτροπία, και αυτό είναι εμφανές. Φασιστικά, σχεδόν μοναρχικά κυβέρνησαν οι πρωθπουργοί μας, εδω και πολλές δεκαετίες. Ο αρχηγός του κάθε κόμματος έγινε αυτοκράτορας. Αν δεν πετάξουμε τον φασισμό έξω από την χώρα, απο λατινική αμερική που έιμαστε θα γίνουμε υποσαχάρια αφρική.

  69. σε ποια χωρα ο αρχηγος κομματος δεν ειναι αυτοκρατορας;;
    πως θα κυβερνηθει αλλιως το κομμα.
    και μιλας κιολας,γιατι δεν λες για τους φιλους σου τους αριστερους;;υπαρχει ποιο δικτακτορικη διακυβερνηση απο το ΚΚΕ;;
    πλακα μας κανεις,ισοβια γραμματεας η παπαρηγα.θα μας κανεις και υποδειξεις για φασισμο;καθαριστε πρωτα την αριστερα και μετα μιλατε για τα αλλα κομματα.
    εκει τουλαχιστον υπαρχουν και οι αμφβισβιτιες,την παπαρηγα τα τελευταια 15 χρονια ποιος την εχει εσοκομματικα αμφισβιτησει;;;
    και η λατινικη αμερικη και η υποσαχαρια αφρικη κουμουνιστικα καθεστωτα ειχαν,γιαυτο ειναι εκει που ειναι.

    αστο Σιδηρουντιε δεν πειθεις κανεναν,σαν να διαβαζω το ριζοσπαστη εισαι.

  70. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.Η ΙΚΑΝΟΤΑΤΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΙΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΘΕΤΙΚΟ.

  71. Ιουλιανέ, κάποια σωστά πράγματα μπορούν να λένε όλες οι εφημερίδες. Όλους πρέπει να ακούμε και να διαβάζουμε. Σου το ξαναλέω, ο πολιτικός μου χώρος είναι αυτός:
    http://ellinikesaxies.blogspot.com/2010/04/blog-post_7702.html

    Ευμένη, τελικά ποιοί είναι οι καλύτεροι πιλότοι του κόσμου, οι Ισραηλινοί ή οι Έλληνες;

  72. Υπερβολές Σιδηρούντιε , υπερβολές ! Που βλέπεις πώς θέλω να στείλω κάποιον στον φούρνο ? Επειδής δεν τους εμπιστεύομαι είπα πώς θέλω να τους κάψω ? Δεν είμαι…Εβραίος για να σκοτώνω παιδιά .
    Στο σχόλιο 4 το λέω ξεκάθαρα και το εννοώ «Έχω μεγάλο θαυμασμό για τους στρατιώτες που αρνήθηκαν να υπηρετήσουν στα κατεχόμενα εδάφη !» Εάν βρεις ΜΙΑ λέξη στα σχόλια μου να μας το πεις .
    Όσο για τους τραπεζίτες και εκτός τους Κινέζους (όπου το χρήμα είναι κρατική περίπτωση και όχι ιδιωτική because κομουνιστικό καθεστώς) καλύτερα να ελέγξεις την ΘΡΗΣΚΕΊΑ τους και όχι την υπηκοότητα τους , είναι δύο διαφορετικά παράμετρα .
    Και μόνο ΈΝΑΣ είναι μεγαλοαπατεώνας ? Δεν ξέχασες κάποιους εσύ που είσαι καλά πληροφορημένος ?
    Τι προσπαθείς να κάνεις ? Να με αποσταθεροποιήσεις με εύκολα επίθετα ? Μην κουράζεσαι , και για να είμαι ειλικρινής όσο επιμένεις να απαντάς χωρίς στοιχεία στις (απλές) ερωτήσεις μου , τόσο λίγο σε παίρνω στα σοβαρά ! Τα λόγια (καλά η κακά) μένουν λόγια . Εγώ σου ζητώ να τεκμηριώσεις τα λεγόμενά σου και εσύ αποφεύγεις να δώσεις τα στοιχεία που θα διέψευδαν ότι σε ρωτώ και τα κείμενα που έδειξα ! Δεν σου ζητώ να μου γράψεις βιβλίο , θέλω να μου δείξεις δικά σου αυθεντικά κείμενα που θα λένε το αντίθετο ! Απλό δεν είναι η δεν έχω γίνει σαφής ? Η μάλλον έχω γίνει πάρα πολύ σαφής ?

    Νά’σε καλά

  73. Υπάρχει πλήθος στοιχείων για το ολοκαύτωμα, δεν είναια απατεώνες, είναι αλήθεια. Δεν είμαι ολοκαυτωματολόγος. Δες εδώ, οι άνθρωποι μας άνοιξαν τα μάτια για το ποιός ήταν ο δάσκαλος του ΑΊνστάΙν :
    Μία συνεργασία και φιλία μεταξύ Έλληνα και Εβραίου που πήγε την ανθρωπότητα μπροστά. Ο Αϊνστάϊν δήλωσε δημόσια πόσο εκτιμούσε τον Έλληνα δάσκαλό του. Στην Ελλάδα ο μεγάλος αυτός δάσκαλος θάφτηκε για δεκαετίες, διότι είχε την ατυχία να ήταν Βενιζελικός ellinikesaxies.blogspot.com

  74. LOL ! Είσαι απίθανος Σιδηρούντιε ! Ποιος μας έμαθε για τον Καραθεοδωρή ? Εγώ το ξέρω από τον καιρό που σπούδαζα(και σου επιβεβαιώνω πώς είναι πολύ , μα πολύ , μακριά) πώς ο Einstein «δανείστηκε» τις θεωρίες του Tesla και του Καραθεωδορή ! Δεν βλέπω σύνδεσμό αλλά υποθέτω πώς μιλάς γι αυτήν την «συνεργασία» ! Ναι και ξέρουμε από που πηγάζει η ατομική ενέργεια που μας έδωσε την….ατομική βόμβα ! Όταν του ανακοίνωσαν για τις συνέπειες τις πρώτης ατομικής βόμβας , ο Einstein δεν είχε καμία αντίδραση σαν να μην είχε καταλάβει τι ακριβός σὐμβαινε ! Πολύ καλός «επιστήμων» ο άνθρωπος !
    Κάνε και καμιά βόλτα στις εθνικιστικές σιωνιστικές ιστοσελίδες να καταλάβεις καλύτερα πώς δεν είναι ακριβός όπως σου τα λένε , εκεί τα έχουν γαργάρα ! LOL

    Καλό σου βράδυ

  75. Το είδες το βίντεο; Άκουσες τι είπε ο ένας και τι ο άλλος; Μιλάνε ειδικοί για τον Καραθεοδωρή.

  76. Δες σε παρακαλώ τον Έλληνα που μιλάει για την θεωρία της σχετικότητας, δεν την έκλεψε κανείς.

  77. Φιλε σιδηρουντιε καλημερα.

    αν και εχει δικιο ο Ευμενης οτι εχουμε ξεφυγει απο το θεμα,δεν μπορω να αντισταθω στον πειρασμο.

    Για το σχολιο μου 83 την εκανες αλλα παπαρηγα,επι της ουσιας δεν απαντησες τιποτα.γιατι δεν λες οτι ποιο φασιστικη διακυβερνηση κομματος απο το ΚΚΕ δεν υπαρχει;

  78. Καλημέρα. Σε αντίθεση με άλλα κόμματα, ο ΚΚΕ μάλλον έχει μία ισχυρή κεντρική επιτροπή η οποία έχει την ουσιαστική κομματική εξουσία, και όχι η γ. γραμ. Παπαρήγα. Νομίζω ότι το ΚΚΕ κάνει γενικά ότι πει η ΚΕ και η βάση απλά ακολουθεί. Την συμπαθώ την κ. Παπαρήγα διότι είναι έντιμη και πιστεύει πραγματικά αυτά που λέει, αλλά δεν συμφωνώ με πολλά από όσα λέει, ιδιαίτερα περι του ζητήματος της διαχέιρησης της οικονομίας. Περισσότερο συμπαθούσαν τον μακαρίτη τον Γράψα, που νομίζω ότι είχε δίκιο στη ρήξη του με το ΚΚΕ. ¨ηταν πεντακάθαρος άνθρωπος, όπως είναι πολλοί κομμουνιστές. Δεν τους έχω για προδότες, πλην ελαχίστων, οι οποίοι υπάρχουν σε όλα τα κόμματα. Εάν μετά από όλη αυτή την κρίση δεν βγουν τα αριστερά κόμματα πρώτα, τότε πρέπει να κάνουν μαζικό χαρακίρι.

  79. αρα εστω και εμεσως καταλαβαινω οτι συμφωνεις μαζι μου οτι ειτε η παπαρηγα ειτε η ΚΕ του ΚΚΕ,το ΚΚΕ ειναι το κομα με τον πιο απολυταρχικο και φασιστικο τροπο διοικησης.

  80. κατα τη γνώμη μου, δεν είναι οι πιο απολυταρχικοί, διότι αυτοί τουλάχιστον έχουν μία ολιγαρχία στην ηγεσία τους, ενώ το πρασινομπλέ έχει πάντα ένα και μόνο άνθρωπο στην κορυφή από τον οποίο έρχετε όλη σχεδόν η εξουσία. Ο συν έχει μάλλον μεγαλύτερη δημοκρατικότητα, αλλά σοβαρό πρόβλημα να αντιληφθεί την κοινωνική πραγματικότητα. Έχει και ο συν πολλούς εντίμους, αλλά κάτι περίεργο παίρνουν, και τα κάνουν θάλασσα την τελευταία στιγμή. Και το λαος έχει εντίμους. Το μεγάλο πρόβλημα του λαος είναι η αντεθνική ιδεολογική πλύση εγκεφάλου που έχει γίνει στον ιδρυτή του και κάποια στελέχη του. Νομίζουν ότι ο σιωνισμός είναι το πρόβλημα της Ελλάδος, και συνεχίζουν την αντισημιτική προπαγάνδα που ήρθε στην Ελλάδα εισαγόμενη από την γερμανία, επι μεταξά και χίτλερ. Έτσι, βγάζουν από πάνω τους όλες τις μεγάλες ιστορικές προδοσίες που έκαναν εναντίον της Ελλάδος. Πιστεύω ότι μόνο εάν γίνουν υποχρεωτικοί οι μεικτοί γάμοι μεταξύ μελών του συν και του λαος, θα προκύψει κάτι καλό, διότι και οι δύο έχουν προβληματικά γονίδια, τα οποία με την ενδοκομματική αιμομιξία που κάνουν, οδηγούν σε έξαρση των κληρονομικών τους πνευματικών ασθενειών. Θα γράψω ένα σενάριο για το πως νομίζω ότι μπορεί να σωθεί η χώρα. Όπως βλέπεις, ο καθένας μας έχει το ψώνιο του. Το ομολογώ. Μπορώ όμως να μείνω και σιωπηλός θεατής, εαν κάποιος πιστεύει ότι κακό κάνω που μιλάω και λέω τέτοια περίεργα πράγματα.

  81. φιλε σιδηρουντιε,εχω παθει πλακα.πως φτασαμε να φταιει ο μεταξας;;;πως τα κανεις πως τα στριβεις;ρε φιλε μεγαλη σχολη το ΚΚΕ.ετσι δηλαδη μια φορα να βγειτε κυβερνηση ετσι απο περιεργεια να δω τι θα κανετε απο ολα αυτα που λετε.
    απορω παντως οι τοσοιιι κουμουνιστες στην ελλαδα μετα το 45 γιατι δεν πηγαν στη γη της επαγγελειας την ΕΣΣΔ και εκατσαν στην ελλαδα.

    παντως δεν θελω να μεινεις σιωπηλος,η αρχη της δημοκρατιας ειναι ο διαλογος,εστω και εαν δεν συμφωνω μαζι σου.
    εχει μεγαλο ενδιαφερον ο τροπος που αιτιολογεις τα γεγονοτα,ετσι γιατι θελω να καταλαβω τη σχολη προπαγανδας του ΚΚΕ.

  82. αγαπητέ μου, οι γερμανοί έφτιαξαν το τέρας της επαναστάσεως του 1917. πράκτορές τους ήταν λένιν και λοιποί. ήθελαν να ανοίξουν πληγές στη ρωσία εχθρό τους. το ιστολόγιό μου δεν το διαβάζεις καθόλου. οι γερμανοί όμως έχασαν έλεγχο του δικού τους τέρατος. επειδή οι γερμανοί χρησιμοποίησαν αρκετούς πράκτορες που είχαν εβραϊκές ρίζες, και επιδή έχασαν τον ελεγχό τους, τρομοκρατήθηκαν, ιδαίτερα μετά την επικράτηση του κομμουνισμού στην ρωσία, διότι θεώρησαν ότι πλέον απειλούνται και οι ίδιοι από το δημιούργημά τους. έτσι, οι ίδιες υπηρεσίες έφτιαξαν τον χίτλερ και άλλους, όπως τον μεταξά. ο αντικομμουνισμός στην ελλάδα ήρθε επι μεταξά με τα βασανιστήρια και τις εξορίες κομμουνιστών. Ο μεταξάς ήταν φασίστας και γερμανόφιλος μέχρι το παρα πέντε. Αν έχεις χρόνο και διαβάσεις τις αναρτήσεις μου δεν θα χάσεις αγαπητέ μου. σε πληροφορώ ότι έιμαστε οι περισσότεροι μεγάλα θύματα πλύσης εγκεφάλου. δούλεψε πολύ πλυντιρέξ στην ιστορία, χιλιάδες τόνοι επι χιλιάδων τόνων. Σου προτείνω να κάνεις φίλο και ένα κομμουνιστή να ανταλλάξατε απόψεις εν ηρεμία.
    Νομίζεις αληθινά ότι είμαι του ΚΚΕ; Μακάρι να είχε σχολή προπαγάνδας το ΚΚΕ, αλλά μάλλον μόνο σχολή επανάληψης έχει της ίδιας και της ίδιας ταινίας.

  83. Η ασκηση ειναι προπομπος μιας ισραηλινης επιχειρησης εναντια στις πυρηνικες ιρανικες εγκαταστασεις.
    Η κινηση Τουρκιας-Βραζιλιας καθε αλλο παρα θετικη κριθηκε απο τις ΗΠΑ. Ειναι εξω απο τα στρατηγικα σχεδια της Αμερικης η κατ οποιονδηποτε τροπο πυρηνικοποιηση της Περσιας.
    Και επειδη οι δυνατοτητες πολιτικων ελιγμων εκ μερους του Αμερικης ειναι εν μερει περιορισμενες στα πλαισια της διεθνους νομιμοφανειας του Σ.Α. του Ο.Η.Ε. το Ισραηλ θα ξεκαθαρισει το τοπιο.
    Τωρα, αυτο που θα πρεπει να ειναι αναμενομενο ειναι οτι ισως θα ζητηθει απο την Ελλαδα να συμμετασχει σε μια τετοια επιχειρηση.
    Η οικονομικη δυσχερεια της χωρας συνδυαζομενη με την στηριξη των ΗΠΑ δεν πρεπει να αφηνει πολλες αυταπατες για την δυνατοτητα της χωρας να αρνηθει ενα τετοιο αιτημα.
    Υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα κοινης ελληνοισραηλινης επιχειρησης κατα του Ιραν με ολα τα επακολουθα και για τα δυο κρατη.
    Μην γελιομαστε, οι πολιτικες πεποιθησεις της συμερινης ελληνικης κυβερνησεως ειναι συμαντικα αποκλινουσες απο τις αντιστοιχες των τελευταιων 30 ετων.
    Υπαρχει σιγουρα μια αμιγως ατλαντικη προσεγγιση η οποια καταργει τις οποιες αμφιβολιες για την σκοπιμοτητα συμμετοχης της χωρας σε ενα τετοιο εγχειρημα.
    Και δοθεντος του γεγονοτος οτι οι κυβερνωντες μας δεν χαρακτηριζονται απο συνεση αλλα μαλλον απο ρηχη αντιμετωπιση των προβληματων-τρανταχτο παραδειγμα οι αφελεις χειρισμοι της οικονομιας-τοτε θα πρεπει να θεωρουμε οτι με μαθηματικη ακριβεια η Ελλαδα θα συμμετασχει σε ενα τετοιο κτυπημα εαν της εχει αυτο ζητηθει.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s