"Greek National Pride" blog / ΑΛΒΑΝΙΑ / ΕΛΛΑΔΑ / ΙΣΤΟΡΙΚΑ

Μια «αρβανίτισσα» γράφει για τους «Αρβανίτες»…


Με τον όρο Αρβανίτες ονομάζονται οι πρώην αλβανόφωνοι Έλληνες της Αλβανίας, οι οποίοι, λόγω των αναστατώσεων στη Βαλκανική, τον 13ο αι. μετακινήθηκαν εκούσια ή ακούσια σε διάφορες άλλες χώρες της περιοχής ενώ πολλοί από αυτούς καταληξαν σε περιοχές της Ελλάδας.

Εκεί  έγιναν γνωστοί με το όνομα Αρβανίτες – τους το έδωσαν οι γηγενείς -, ως προερχομένων από το Αρβανο, όπως έγινε  και με άλλους εποίκους Βατικι-ώτες, Σοφικί-τες, Σπετσιώτες, Υδραίους κ.λπ. Αφομοιώθηκαν με τους ντόπιους, και ακόμη πολέμησαν μαζί τους εναντίον των Τούρκων.

Διατήρησαν μόνο το γλωσσικό ιδίωμα, το οποίο σταδιακά εξαλείφθηκε, ενώ πολιτιστικά, κοινωνικά και εθνικά αφομοιώθηκαν πλήρως, αποκτώντας όπως και οι Βλάχοι,  ατόφια ελληνική εθνική συνείδηση και αυτοπροσδιορίστηκαν ως Έλληνες.

Υπάρχουν σαφέστατες ενδείξεις  ότι οι Αρβανίτες μιλούσαν  μια πρωτοελληνική-πελασγική (και άρα αρκαδική) διάλεκτο, ενώ οι παραδόσεις τους χάνονται στα βάθη της Ελληνικής Αρχαιότητας, που παρ’ όλη τη σημασία τους κανένας ιστορικός δεν ερεύνησε, όπως έπρεπε. Γιατί εν ολίγοις, κανένας δεν ξέρει ακριβώς ούτε τι σημαίνει η λέξη «Αρβανίτης»!  Ας αρχίσουμε λοιπόν, από αυτό ακριβώς: πόθεν το «Αρβανίτης»; Την ονομασία  αυτή αναφέρει πρώτη  η Αννα η Κομνηνή   στο βιβλίο της  «Αλεξιάδα».

Πολλές είναι οι μελέτες που  μιλούν για την πόλη «Άρβανο» της Βορείου Ηπείρου, ως σημείο αναφοράς ενός πληθυσμού που  μετακινήθηκε από εκεί και ήρθε και μετοίκησε στην Ελλάδα, γύρω στον 12ο, 13ο και 14ο  αι. μ.Χ.  Πολλοί είναι όμως οι Αρβανίτες στην Ελλάδα που δεν έχουν ως τόπο καταγωγής ούτε την Ήπειρο, ούτε το συγκεκριμένο  «Άρβανο» αλλά παραδόξως άλλα «Αρβάντ», πόλεις με το ίδιο όνομα δηλ., τις οποίες δεν αναφέρει καμία μελέτη!

Έτσι, προκύπτει το εξής ερώτημα: ποιο ήταν το μητροπολιτικό «Άρβανο» ή «Αρβάντ»; Ήταν στην Ήπειρο το μητροπολιτικό κέντρο ή το Άρβανο της Ηπείρου ήταν μια πελασγική περιοχή, όπως τόσες άλλες;

Τα ταξίδια των Αρκάδων, απογόνων του Γενάρχη Πελασγού, προς την Ιταλία, τη Γαλλία, τον Πόντο, την Ηπειρο, την Τουρκία και την Κύπρο, είναι ιστορικά καταγεγραμμένα και οι αποικίες τους γνωστές. Αυτό που δεν έχει ερευνηθεί όσο θα έπρεπε είναι τα ταξίδια των Αρκάδων στον Νότο, στην αρχαία Αίγυπτο και στην περιοχή της Παλαιστίνης.

Πολλοί λίγοι γνωρίζουν ότι η αρχαία Αίγυπτος ονομαζόταν «Αρκαδία» την εποχή των Πυραμίδων, ενώ η περιοχή της Παλαιστίνης είχε σωρεία πελασγικών πόλεων, εκ των οποίων μία πόλη με το όνομα «Αρβάντ» ήταν επικεφαλής μιας συνομοσπονδίας που ήκμαζε ως ελληνικό εμπορικό κέντρο για πάνω από 500 χρόνια!

Στην αρχαία Φοινίκη, λοιπόν, μια περιοχή του σημερινού Λιβάνου, υπήρχε η πόλη Αρβάντ, η πόλη  που έδωσε το όνομά της, σε πολλούς από τους Έλληνες τους  ονομαζόμενους παλαιότερα «Πελασγούς» ή «Λέλεγες» , δηλ. τους Αρκάδες και τους Λάκωνες. Το Αρβάντ ή Αραβάντ (πελασγική διάλεκτος) ή Άραδος (αττική διάλεκτος) – (Arvad ή Arwad ή Aradus), ήταν πόλη-λιμάνι βορείως της Τρίπολης , και 2 χλμ. μόλις από την ακτή της Συρίας. Η συγκεκριμένη  Τρίπολη είναι αρχαία πόλη (την οποία οι Άραβες ονομάζουν Tarabulus), και βρίσκεται στο βορειοδυτικό Λίβανο. Αποτελεί λιμάνι στη Μεσόγειο και ως εκ τούτου άνθιζε το διαμετακομιστικό εμπόριο κυρίως φρούτων και βαμβακιού. Οι Λιβανέζοι πιστεύουν ότι έχει ιδρυθεί μετά το 700 π.Χ., επειδή δεν αναφέρεται μέχρι τους Περσικούς χρόνους οπότε και εμφανίζεται ως πρωτεύουσα της Φοινίκης και συγκεκριμένα της ομοσπονδίας Τύρου, Σιδώνος  και Αρβάντ. Η πόλη έχει άνθηση  με τους Σελευκίδες και με τους Ρωμαίους αυτοκράτορες. Το 638 μ.Χ. περνάει στους Άραβες και το 1109 μ.Χ. στους σταυροφόρους οι οποίοι όμως καταστρέφουν την μεγάλη βιβλιοθήκη της πόλης.

Έτσι, το Αρβάντ, ήταν το σπουδαιότερο βόρειο κέντρο των «Φοινίκων» κατά τους Λιβανέζους ιστορικούς, των Ελλήνων Πελασγών όμως, όπως πραγματικά ήταν. Για πολλά χρόνια προ Χριστού, ήταν πρωτεύουσα της Φοινίκης, και από εκεί προήλθε η λέξη «Αρβανίτης»  με φωνήεντα ανάμεσα στα σύμφωνα της λέξης. Αλλά ως μια δυναμική πρωτεύουσα, είχε σχέσεις με όλα τα Αρβάντ ή Άρβανα: Το Αρβάντ της Γαλλίας , (στην περιοχή της Τουλούζης, στην νότια Γαλλία, είναι γνωστό ότι εκεί υπήρχαν Αρκαδικές αποικίες. Η ίδια η Μασσαλία ήταν ελληνικό λιμάνι.), το Αρβάντ του νοτίου Ιράν. Στις περιοχές δηλ. όπου υπήρχαν Πελασγοί. Η ιστορία διδάσκει ξεκάθαρα πώς μεταφέρθηκε η πρωτεύουσα από την Ήπειρο στη Φοινίκη, σε κάποια δύσκολη συγκυρία: όταν μετά τη βασιλεία του Πύρρου, η περιοχή της Ηπείρου παρήκμασε και έγινε πεδίο συνεχών πολεμικών συγκρούσεων (μετά το 240 π.Χ.), τότε η πρωτεύουσα της Ηπείρου μεταφέρθηκε και πάλι στην Φοινίκη. Οι Ηπειρώτες, πολέμησαν λίγο αργότερα κατά της Ρώμης, αλλά νικήθηκαν από τον Aemilius Paullus, το 167 π.Χ., ο οποίος μετέφερε χιλιάδες σκλάβους στη Ρώμη.

Αιώνες πριν, ο δρόμος Ήπειρος-Φοινίκη, είχε γίνει αντίστροφα, στην περίπτωση του Κάδμου, ο οποίος από τη Φοινίκη «πέρασε» στην Ήπειρο όπου και πέθανε στη Βουθόη. Ο βίος του και η ιστορική του πορεία (Θήβαις κλπ.) φανερώνει την ενότητα ενός αρχαϊκού κόσμου που ήταν Πελασγικός, όπου η Ήπειρος ήταν η «Απείρω Ταν»:

Νόμισμα της Ηπείρου, του 238 π.Χ. και παλαιότερα. Εικονίζεται ο Δωδωναίος Ζευς στεφανωμένος με φύλλα βελανιδιάς. Στην πίσω πλευρά εικονίζονται δύο κεραυνοί σε σχήμα αναστρόφων «Ε» και η λέξη «ΑΠΕΙΡΩΤΑΝ».

Αλλά το «κλειδί» για την ιστορική έρευνα είναι η περιβόητη επίκληση του Αχιλλέα  στον Δωδωναίο Δία, που όμως είναι «Πελασγικός»:

«Ζευ άνα, Δωδωναίε, Πελασγικέ, τηλόθι ναίων, Δωδώνης μεδέων δυσχειμέρου` αμφί δε Σελλοί σοί ναίουσ’ υποφήται ανιπτόποδες χαμαιεύναι». (Ομήρου, Ιλιάς, Π, 233-235).

Αυτό που μαρτυρεί ο Αχιλλέας, με την επίκλησή του στον Δία, είναι ότι ο βασιλεύς (άνα) των Ελλήνων, είναι Πελασγικός και βρίσκεται μακριά (τηλόθι). Ο Δίας, λατρεύεται στην Ήπειρο, έχει συζευχθεί την Διώνη, αλλά δεν βρίσκεται εκεί. Σε ποια μακρινή περιοχή βρίσκεται;

Το όνομα του Αρβάντ της περιοχής της Φοινίκης μαρτυρεί που βρίσκεται ο Πελασγικός Δίας: το άλλο όνομα του Αρβάντ, είναι Άραδος και οι κάτοικοί του λέγονται Αράδιοι.

Ήπειρος. Νόμισμα του 234-168 π.Χ. Εικονίζεται μπροστά η Διώνη και στην  πίσω πλευρά η λέξη AΠEΙPΩTAN ανάμεσα σε τρίποδα και σε  δάφνινο στεφάνι.

«Άρα  Διός» σημαίνει «περιοχή του Διός», συνεπώς περιοχή ελεγχόμενη από Έλληνες. Είναι Πελασγοί γιατί το Αρβάντ είναι η πόλη Αράδ της Παλαιάς Διαθήκης και είναι πολύ αρχαιότερο από τους Εβραίους του Μωϋσή που έρχονται στην περιοχή γύρω στο 1200 π.Χ. και διεκδικούν το δικαίωμα συγκατοίκησης από τον Πελασγό βασιλέα της περιοχής:

« Και ήκουσεν ο Χανανείς βασιλεύς Αράδ ο κατοικών κατά την έρημον, ότι ήλθε Ισραήλ οδόν Αθαρείν, και επολέμησε προς Ισραήλ οδόν Αθαρείν, και καταπροενόμευσεν εξ αυτών αιχμαλωσίαν. Και ηύξατο Ισραήλ ευχήν Κυρίω και είπεν’ εάν μοι παραδώς τον λαόν τούτον υποχείριον, αναθεματιώ αυτόν και τας πόλεις αυτού. Και εισήκουσε Κύριος της φωνής Ισραήλ και παρέδωκε τον Χανανείν υποχείριον αυτού, και ανεθεμάτισεν αυτόν και τας πόλεις αυτού και επεκάλεσεν το όνομα του τόπου εκείνου Ανάθεμα…(Παλαιά Διαθήκη, «Αριθμοί»,κεφ. ΚΑ’ παρ. 1-4)».

Το παραπάνω νόμισμα είναι αργυρό τετράδραχμο (137-126 π.Χ.). Η γυναίκα που εικονίζεται είναι η θεά Τύχη (Tyche), η οποία φορά ως κορώνα τα «Τείχη». Στην πίσω πλευρά, η θεά Νίκη (Nike) κρατάει κλαδί φοίνικα. Τόσο οι ομόηχες λέξεις «Τύχη» και «Τείχη», όσο και οι –επίσης ομόηχες- λέξεις «Φοίνικας» που παραπέμπει στην «Φοινίκη» είναι ελληνικές. Τα δήθεν «φοινικικά» γράμματα αναφέρουν την ελληνική λέξη «Αραδίων», που φυσικά είναι οι κάτοικοι της Αράδου (Αρβάντ) και τα γράμματα αριστερά αποτελούν την γραμματική απεικόνιση του έτους κυκλοφορίας του νομίσματος.

Χαναάν (Khanaan) είναι η αρχαϊκή ονομασία της περιοχής που ανήκε η Άραδος, το Αράδ της Παλαιάς Διαθήκης, το τόσο μισητό στους Εβραίους του Μωϋσή και στους ραββίνους που έγραψαν εκτός από το βιβλίο των Αριθμών και το βιβλίο της Γενέσεως (Κεφ. Θ, παρ. 18-27), αφού και εκεί ομιλούν για τον «επικατάρατο» Χαναάν, τον εγγονό του Νώε. Είναι προφανές, ότι υπάρχει μίσος για τις Ελληνικές-πελασγικές φυλές που κατοικούσαν την Γη της Επαγγελίας, προ Μωϋσέως, αλλά στα γεγονότα αυτά θα αναφερθούμε σε άλλο άρθρο. Εδώ θα πούμε, ότι οι ιστορικοί δεν έχουν δώσει επίσημη ερμηνεία στο όνομα «Χαναάν» και το κατατάσσουν στα «αγνώστου» προελεύσεως. Όμως, οι πρώτες αναφορές του ονόματος αυτού γίνονται σε προϊστορικούς χρόνους, κατά την 3η  χιλιετία π.Χ. Η πρώτη γραπτή αναφορά γίνεται τον 18ο αι. π.Χ. σε κείμενο που βρέθηκε στα ερείπια της Σουμεριακής πόλης Mari, με την οποία προφανώς είχε σχέση στα πλαίσια της λειτουργίας των πόλεων-κρατών, το οποίο ίσχυε εκείνη την εποχή. Γύρω στην 2η χιλιετία π.Χ. το ίδιο όνομα ανευρίσκεται σε μια επαρχία της Αιγύπτου, η οποία είναι δυτικώς παραθαλάσσια (στη Μεσόγειο) και συνορεύει στο βορρά με τον Λίβανο, στα ανατολικά με την κοιλάδα του Ιορδάνη και στο νότο με μια νοητή γραμμή που περιλαμβάνει τη Νεκρά Θάλασσα και τη Γάζα. Αυτή η περιγραφή δίνεται και στη Βίβλο (Παλαιά Διαθήκη, Αριθμοί, 34.1–12).

Όλες αυτές οι περιοχές όμως είναι πελασγικές. Υπήρχαν επτά φύλα που αποτελούσαν τότε τον πληθυσμό της ευρύτερης περιοχής και περιγράφονται στην Παλαιά Διαθήκη (Δευτερονόμιο 7:1): «τον Χετταίον και Γεργεσαίον και Αμορραίον και Χαναναίον και Φερεζαίον και Ευαίον και Ιεβουσαίον…». Οι κάτοικοι της περιοχής «Χαναάν» έμειναν γνωστοί στην ιστορία ως «Φοίνικες», και σε τρείς τουλάχιστον περιπτώσεις φαίνεται ότι είναι λαός πελασγικής καταγωγής:

«Γιαβάν» ή «Γιαβάς» στην εβραϊκή λέγονται οι Έλληνες. Άρα οι «Ιεβουσαίοι» είναι Έλληνες.

«Χάναζ’» λέγεται στην πελασγική (στην αρβανίτικη διάλεκτο), η «Σελήνη». Άρα, όταν ομιλούμε για «Χανανίτες» ομιλούμε για «Σέλληνες» (Έλληνες). Το σύμβολο της ημισελήνου έχει βρεθεί σε ελληνικά νομίσματα της περιοχής, και επιβεβαιώνει ότι υπάρχει σχέση μεταξύ «Χαναάν» και «Χάναζ».

Η πελασγική Πελοπόννησος, ονομάζεται από τους Αρβανίτες «Αμορέ» (Amoree) και «Μορέας» ή «Μοριάς». Η γεωγραφική συνέχειά της στην Παλαιστίνη είναι αδιαμφισβήτητη αφού η ίδια η Ιερουσαλήμ (πόλη με ελληνικό όνομα – η πόλη του Ιερού των Σολύμων), χτίστηκε πάνω σε λόφο με το όνομα «Μοριά». Άρα, οι «Αμορραίοι» δεν είναι παρά Πελασγοί   «Μοραϊτες».

Αλλά δεν θα επεκταθούμε περισσότερο. Το Αράδ ή Αρβάντ έχει μια ιστορία από την εποχή του Νώε και αυτό είναι αρκετό για να επιμείνουμε στο να λεγόμαστε Αρβανίτες, σε πείσμα αυτών που θέλουν να ξεχάσουμε ότι αφήσαμε ένα ακόμη κράτος (το Ισραήλ) να δημιουργηθεί σε Ελληνικά Εδάφη.

ΠΗΓΗ

19 thoughts on “Μια «αρβανίτισσα» γράφει για τους «Αρβανίτες»…

  1. Μεταφορά σχολίου από τη διαχείρηση

    Adriano Xhafaj

    Tin istoria sas tin episteueste mono esis .Ean oi aloi ekso simfonoun i oxi dhen sas njazi .Tou layston mi piezete na to pisteuoume kai emis .Ego pisteuo ton Elina apo Prebeza ton K.Niko Stylo o opios exei metafrasi ta pellasgjika kimena tou Dhipilou 725 p.k pou anigji ston Korinthiako Politismo ,tou Liomnou kai telefta kai ala px tis Thivas kai Livadhias .

    Otan aftoi oi pellasgo-albanoi milousane ALBANIKA sto xoro tis simerinis Eladhos tote oi arbanites
    DHEN EINAI METANASTES STIN ELADHA ALLA OI DOPYOI KATIKOI .
    PYOI EINAI OI KSENOI DHEN KSERO

    Thimitho oti i eleniki grafi iparxi apo 4 eona p.x eno ta Albanika tris eos 20 eones prin tis elenikis
    basi ton engrapton afton i THIVA eitan me albanou katikous me tous opyous emis exoume engrafa esis oxi .

  2. Μεταφορά σχολίου από τη διαχείρηση

    Adriano Xhafaj

    Αγαπητέ κ. Rokaj!

    Ego Νίκο Στύλο υπογράφων, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Çamoxoria των Prevezon από το έτος 1973 και ζει στη Γερμανία, μετά από μια μακρά χρονικα εργασία για να επιβεβαιώθουν ότι oi arvanites, δηλαδή. διάλεκτο ομιλητές της Albanikis γλώσσας στην Ελλάδα, einai oi arxeoi κάτοικοι αυτής της χώρας kai oxi μετανάστες ligon eonon, όπως θα mas ithele to episimo ελληνικό kratos, askolithika με τις adhiavastes prokristianikes επιγραφές στο χώρο της σημερινής λεαποφεύγεται συστηματικά να λεγιετε πια είναι αυτή η γλώσσα
    επιβεβεοθικα ότι οι αρβανιτες είναι μια πρωτόγονη γλλοσα, και διαπιστοσα ότι αυτό που λένε οι υπάλληλοι του Πανεπιστημίου Αθηνών έχουν προσαρμόσει την ελληνική εθνική προπαγάνδα.

    Με αυτό τη πολυχρονι προσπάθεια και εμπιστοσινι έφτασα στη δικι μου διάλεκτο της Αλβανικής γλώσσας για να διαβάσετε πολλές από αυτές τις επιγραφές, και δεν ειναι μόνο από το χώρο πάνω από την ελληνική, αλλά και στο εξωτερικό, και συγκεκριμένα από την Ιταλία και την Τουρκία, και στην Αθήνα αιτος 2003 κικλοφορισε το βιβλίο μου “Στοιχεία προϊστορική πολλά αρχαία κείμενα στην αλβανική γλώσσα, “η οποία με τη μετάφραση με τον τίτλο” Ιερα Ιστορια τον Arvanitον ” κικλοφορισε στιν Πρίστινα,

    ..Oi epigrafes, που βρέθηκαν και βρίσκονται συνεχώς σε meri pu katikunte από arvanites ενο οι Έλληνες epistimones oxi μόνο δεν αναγνωρίζουν ότι δεν είναι ελληνικa, αλλά εξακολουθούν να υποστηρίξουν ότι η γλώσσα τους είναι άγνωστη.

    Ως γνώστης της καλής ελληνικής γλώσσας, ή καλύτερα ως γνώστης όλων των μορφων προφορική ή γραπτή, διλαδι dimotikes (Ελληνική λαϊκή), katharevusës (Πρώην επίσημη ελληνική), η αρχαία ελληνική και εκλισιαηκι, πολλές αλβανικές λέξεις, διαπιστώνο ότι απο τους συγγραφεους της αρχαίας ελληνικής μετάφρασης από αυτά που θεωρούνται ως ξένες

    ….eine megalo

  3. Μεταφορά σχολίου από τη διαχείρηση

    Adriano Xhafaj

    Δεδομένου ότι το πρόβλημα της ανάγνωσης αυτών των επιγραφών, οι οποίες υποστηρίζουν μια σειρά επιστιμονες ότι είναι γραμμένα στην αλβανική γλώσσα, του σεναρίου, ως σημείο εκκίνησης είναι η καλύτερη ουσια αλφάβητα και λόγια, δεν βρέθηκε στην Λεξικά σημερινή αλβανική επίσημη, ήταν πίσω από τα κείμενα και λεξικά διάφορες όπου έχουμε μεγάλα λόγια και γράμματα, όπως ; Marko Boçari με τη χρήση και τα οποία Dhaskal Todri γράφει, ότι θα μας βοηθήσουν να διαβάσει αρχαίες επιγραφές ονομάζεται αδιαβαστα.

    Στην προσπάθεια για να έλθει πιο κοντά ακαδημαϊκούς ή καλύτερα να παρέχουν πρόσβαση στις γραπτές λέξεις με μεγάλα αλφάβητο, το 2007 στα Τίρανα qarkulloi βιβλίο με τίτλο “Λεξικό της Boçarit Marko”, εκτός εάν ένα έγγραφο για να να τους αφήσουμε να καλέσετε προβλήματα πρόσβασης της αλβανικής γλώσσας αλφάβητο, είναι μεταγράφεται ως μέρος αυτού του λεξικού με την αγγλική αλφάβητο σήμερα. Επιπλέον, πολλοί φορά ασχολούνται με Ελληνικό-Αγγλικό λεξικό της Panajot Kupitorit, όπου, λόγω των πολυάριθμων επιστολών που χρησιμοποιεί, aritur μου σε ένα είδος αδιεξόδου και αναμένουν απαντήσεις σε βοηθήσει, αναζήτησα albanologë από διάφορα σχετικά με αυτό το πρόβλημα.

    Ήταν να διαπιστωθεί ότι ο στόχος της εξάλειψης των οργανισμών είναι η επίσημη ελληνική διάλεκτο arvanitas χρόνο, ο οποίος μπορεί να πει με μεγάλη θλίψη, ότι δεν συμβαίνει μόνο από shkujdesja πλήρως, αλλά από αμέλεια από την αλβανική πλευρά σε μια προσπάθεια για την πρόσφατη θα ήθελα να σας lutesha Φυσικά και ξέρω ότι δεν μου γραπτώς την εργασία, αλλά τουλάχιστον δεν δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον μόνο για τα έργα άγνωστων arvanitasve, αλλά να περιλαμβάνει και την περίληψη λόγια του μεγάλου λόγια του αλβανικού διάλεκτο , ότι εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ντρέπεται λέξη, την οποία θα βρείτε σε γραπτή apominaret να Anastas Kulluriotit, λέξεις πλήρωσε με τη ζωή αγωνίζονται για τη μάθηση της γλώσσας, της Ακαδημίας Επιστημών της Αλβανίας να αφαιρεθεί

  4. Μεταφορά σχολίου από τη διαχείρηση

    Adriano Xhafaj

    Albaniki Pellasgiki Gllosa stin Ati-inè(Athi-in)
    Adriano

    I sinisfora tis simerinis Alvanikis gllosas stin Eleniki gllosa ine paradhigmatiki Dhen kriazete pio poli na katallavume oti i gllosa ton dopion elinon itan Pellasgjiki .
    Ara jati i simerini gllosa ton Elinon klironomai afta ta onomata xoris na eksigjisonte apo afti ti gllosa ,afto parameni aneksigjito .Pantos edho kai mia fora glitonun apo Alvaniki gllosa i opia dhikni tin anoterotita tis . Aneksartita apo ti lene dhiafori ethnikistes oi Alvanoi dhiknun oxi mono pu ine dopjoi alla “sinisforun,, stus Elines kai sta Elenika . Arxizume
    Elli-nik = Ellit- nikai ////
    Bota – nik = to Kosmo (bota ) – nikao to idhio
    Elli-in alvanika= ellit-mas////
    S`elli-in albanika=oxi(s)ellit-mas edho pefti ti theoria oti to onomo ellin proerxete apo s`elli////
    ET-nik Albanika= papudhes(et)-nikites////
    Ati-ki albanika = ati(babas) tutos(ki)////
    Ki-at alb= ki(tutos ) at(babas)////
    Ki-fisi tutos soji (fisi)////
    Ath-in alb= At(baba) in (dhikomas)////
    ILLI-JON(il-jon) albanika=asteri-mas////
    Gra-niko(m/Aleksandros) Gra=gjinekes ,nikao to idhio ////
    Pan-gra(t) =pan-gjinekes////
    Aga-mem-non alb= Aga tis manas(mem) non (i pio jera-pio ilikiomeni)//// kai pola ala

    Apo meletes mu leksi Nikao (Nikisa,nikites,Nikia,Niko…) ine ton Maqedonon Alvanon .Ara sitin eleniki bike argotera
    Theoria mu jia ton onomo Greki Proti fora dhimosievete To siguro ine to ki pu simeni tutos .Eno jia to gre dhino tin afti ti gnomi . Ine Albaniko-Arvanitiko onomo pu tote itan to idhio ethnos opos legjete simera .Gre = N`gre opos Arta pu oi Albanoi tis legane N`arta (apodhigmeno)
    Antimetopizontas etsi Greki = N`gre ki sta Elenika to noima ine tutos (ki) sikoni (ngre ) ( xtiria , xtizi)) .Sti dhikimu perioxi (Mallakastra – Alvanias ) exi xorio Gre-shi ,Grec-alli pio pera, kai sto tellos sta Arvanitika xoria kato-Italias vriskete to gnosto xorio Grecci pu exi vgali megala onomata stin Ameriki . Rexhis Filbin kai Kara Dioguardi dhimosievun tin Italo-Alvaniki proelevsi afto sto
    http://www.videosurf.com/video/regis-philbin-and-kara-dioguardi-have-albanian-roots-59964313
    Enas poli gnostos tileparusiastis (Rexhis) kai Kara apo oikojenia ton Senator Dioguardi
    Afto san arxi…Oi Alvanoi sigura apodhiksun mono apo afto tonizo oxi mono ine DOPJOI alla kai pellasgjoi kai olas…..To Pankosmio politizmo exi KLEPSI apo tus Arxeus Alvanus kai ala .Anamenete na ta dhimosievo kai ales fores ,ektos to parakato . Stin Eladha omos dhen dhekonte akoma eno stin Italia ,Turkia,Austria ine realistes. Stin Italia itan gnosto oti mekri sto 20-to eona i mikaniki ton Etruskon itan paron apo tus Romeus .Edho mia Erotisi .Jati dhen grafun i mikaniki ton Elinon ? Ara o politizmos ton Elinon itan adigrafo ton Etruskon .Kai to alfavito episis
    Tora sas parusiazo tis meres tis evdhomadhas opos ine simera jia na katallavete poso arxeoi ine oi Alvanoi . Protos tin theoria afti to dhimosieftike o Nikos Stillos

  5. Μεταφορά σχολίου από τη διαχείρηση

    Adriano Xhafaj

    Η ΕΠΙΣΤΙΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ……ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ)

    Μετα απο το ετος 2004 αποδεικτικε επισημα απο πολλες πλευρες οτι οι γλλωσα των Πελλαζγγων κλυρονομιετε απο Ιλλιρικη και Αλβανικη–Αρβανιτικη γλλωσα..Και μαλιστα η Αρβανιτικη γλλωσα σαν παλια γλλωσα ειναι πιο γνυσια Καποτε ηταν και η ελληνικη γλλωσα στο ιδιο κλαδος.Δυστιχος σημερα αυτη η γλλωσα δεν εκπρωσοπευει πλεον τη πιο αρχαια γλλωσα τις Εουροπης .Καταρχιν οι σημερινοι Ελληνες δεν καταλλαβαινουν τι γραπτη γλλωσα του Ο-μυρου και μιλλαμε για το κοινο, μπερδευετε με τι γλλωσα του Μακριγανη που ειναι προσφατα.Εγω τα λεω με ΛΥΠΗ αφτα αλλα στις αναφορες πρεπει να υπολογιζεις και Εθνικιστες οι οποιοι τα κανουν ολα …ελληνικα..Και εγω ειμαι σε θεση να αποδειξω χωρις αμφυβολια την ,χωρις συζυτιση ανωτερη Αλβανικη-Αρβανιτικη .Δεχομαι συζυτισεις για το θεμα αυτο.
    Στην προσπαθια της μεταφρασης τις ετ-ρουσκικις (πελλασγικης) γλλωσας ενα μεγαλο ρολο επεκσαι και ο Ελληνας απο την Υπειρο Νικο Στιλλο(σστιλλα=κολλονα στα αλβανικα).Αυτος εφερε επανασταση στην μεταφραση.Διοτι ειχε προσπαθιες απο πολλους και απο ελληνες .Και ομως ουδεν σκολιο για αυτο το τον ανθρωπο επιστημονα επειδη, στην Ελλαδα δεν τους αρεσει οτι η Αλβανικη – Αρβανιτικη να εκπροσοπευει τη πιο αρχαια γλλωσα τις Εουροπης , στις τρεις θεσεις του κοσμου. Μετα που εγεινε δεκτοι η μεταφραση απο ολους (ιδειετερα απο τους αλβανους) ολλοι πανε στα πελλασγικα γραπτα .Ο ιδιος ο Νικος μας πληροφορει οτι ….μονο στη Τιρρηνια(Ιταλια)που λεγετε αλλιος οι ΕΤΡΟΥΡΙΑ της Ιταλιας ειναι πανω απο 10000(δεκα χιλιαδες)απομειναρια γραπτα αλλα δεν υπειρχε ΕΠΙΣΙΜΟ μεταφραση.Επισης στο μουσειο του Βερολινου ειναι ο Αλβανος στο καθρεφτη με τις δυο γυναικες και την θεραπινα τους του 3-του αιωνα π.Χ. Στην Φλορεντια(Ιταλια) ηταν ο Αλβανος με τους δυο γιους του( Πελλασγος,Ταλος που δειχνει ακομα μια φορα ποιος κλυρονομει τι πελλαζγικη) και τι νυφη του του 3-του αιωνα π.Χ ,στον καθρεφτη και αυτο. Οποιος θελει να εχει μια εικονα απο το πελλασγικο γραπτο μπορει να μαθει εδω.
    http://kopanakinews.wordpress.com/2008/11/06/432/
    Ο Αλ-βανος ηταν γινομενος ΧΡΙΣΟΣ για τους Πελλασγους που στην κλυρονομικη γλλωσα (την Αλβανικη-Αρβανιτικη) Χρυσος σημενει Αρ (που ειναι και χωραφι,και χρυσο,φλουρι). Εγεινε πολυ απλα τωρα να εκξιγισετε το ονομα Αρ-βανιτες. Οταν ο Αλ-βανος ειχε και το ονομα Αρ τοτε Αλ-βαν==Αρ-βαν. Αλ-βανιτες===Αρ–βανιτες. Τι ηταν ΑΛ? Τιτλος. Αλ οι βαν(μπαν) θα ποι Γινομενος μεγα….Ονοματα εποι 4.000 χρονιαΑλ-κëτα=Αλκετα(τουτοι -αλ) Αλη-ε(θιλ), Αλ-υςς, Αλι-ου(αρσ.)Αλ-κι(τουτος αλ), Μëm-Αλια(Τεπελενι)=Μητερα (mëm) Αlie , Αλ-αλλαχ (μεγα),Αλ -τζαζηρα (μεγα),Αλ-ιμ=μεγαλε μου(σημερα χαλιμ).αλλα και Αλ-Καπονε……..ονοματα 15-20 αιωνες πριν το Αλ-Μουχαμετ. Επισης Σ`αλ-αμ-ιν σημενει οχι (Σ), αλ (μεγα) αμ-ιν (ΜΙΤΕΡΑ-ΜΑΣ) ,Αλ-Καπονε = μεγα Καπο ,διλαδι κοκορα…μεγασ κοκορας
    Ο Αλβανος στις αλλες γλλωσες γενικα βοριο-δυτικες λεγοταν αλ-πχαν και το ονομα Αλ-πε εξηγισετε με τιν αλβανικη
    αλ(μεγα) πε (ιδες)….
    .Αλφα -βετ εξηγισετε με τιν Αλβανικη-Αρβανιτικη . Αλφα-μπët . Η Ελληνικη ομως ,που ηταν διεθνες γλλωσα δεν εχει καθολου γραμμα Ë ,ë και το μεταμωρφονει το γραμμα αυτο σε Ε,ε-ψιλον . Oλο μαζι Αλφα-μπët στα ελληνικα εχει γινει Αλφα -μπετ ,αργοτερα Αλφα-βετ και Αλ-φαβιτο
    Μεταφραση κανατε (bëtë = μπετε) την Αλ-φα ,Αλ-πχα ,Αλ-πχαν
    Τωρα στο τελος μια αναλυση περι προελευσης τις Παν ,Πανα-γιωτ ,Πανα-γιων ,Παν-ρρη,Παν-ρριτ, Παν-ικ,Παν-γρατ,Παν-δελη,Παν-ορε ,Παν-δια ,Παν-ιςς,Παν-ιμ,Παν-ιν,Παν-αμα, Παν-ατ,Παν-ζεου,Παν-ιλλ,…..κτλ
    Στη γνησια γλλωσα τον Αλ-βανον,Αρ-βανον εχουμε λιγιες διαφορες στι χρηση του Ë,ë-E,e
    Δειλαδη Πανë θεοριτε Πανε ,Παν-δëλλι γινετε Παν-δελλι ,δελι,Παν-ζëου γινετε Παν-ζεου
    Το Ελληνικο ΠΑΝ ειναι αποδεδυγμενο Αλβανο-Αρβανιτικο .Εχει ντοκουμεντα πολυ αρχαιοτητως απο τα ελληνικα
    Μεταφραση Παν= μεγαλος ,Παναγιοτ= δικι σου παν ,Παναγιον= δικι μας γιων ,γγιων,γγη-ιων,Πανα-ρρι =καθετε παν ,
    Πανα-ρριτ = μεγαλονει παν ,Παν-ικ = φυγε παν ,Παν-γρατ = παν γυναικες Παν-δελι = παν ηλιος,(διαλεκτο των τοσκ) Παν-δια,Πανδι = Παν-ηλιος (διαλεκτο των μακεδονων Αλβανων) …ιςς=ιταν, ιμ= δικο μου,ιν = δικο μας,αμα= μητερα(παν-αμα) ατ,ατ-ιν,ατι-κι = μπαμπα (ατ) , ατι – ιν = μπαμπας μας , ατι-κι ,κι-ατ = τουτος (κι) μπαμπας (ατ) ,ιλλ=αστερι

    poli egrafa alla etima ta eko .kalo dhiabasma ka ta leme abrios

  6. Μεταφορά σχολίου από τη διαχείρηση

    Luxor

    Γράφει ο “τσετσένος”…

    “Μετα απο το ετος 2004 αποδεικτικε επισημα απο πολλες πλευρες οτι οι γλλωσα των Πελλαζγγων κλυρονομιετε απο Ιλλιρικη και Αλβανικη–Αρβανιτικη γλλωσα..Και μαλιστα η Αρβανιτικη γλλωσα σαν παλια γλλωσα ειναι πιο γνυσια Καποτε ηταν και η ελληνικη γλλωσα στο ιδιο κλαδος.Δυστιχος σημερα αυτη η γλλωσα δεν εκπρωσοπευει πλεον τη πιο αρχαια γλλωσα τις Εουροπης”

    ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ. ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2004 ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΕΠΙΣΗΜΑ…κλπ.

    ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ. ΣΤΕΚΕΙΣ;

    ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΛΕΣ;

    ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΝΕΡΑΙΣΕΙΣ;

    ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ (ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ).

    ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΝΤΟΝΙ ΜΕ ΑΗΔΙΕΣ. ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΟΤΙ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ.

    ΣΑΣ ΜΑΘΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΠΑΤΕ… ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ;

    ΑΣ ΤΗ ΚΛΕΨΟΥΜΕ…

    ΑΛΛΑ ΦΙΛΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ…

  7. όπως και τα αδέρφια τους οι τούρκοι που λένε ότι έρχονται άπο άλλο πλανήτη χααχαχαχαχαχαχαχααλβανοπασοκοελληνα
    ΛΑΜΑΧΟΣ

  8. Ληγμένα παίρνει ο Αλβανός ! Να του πει κανείς να αλλάξει προμηθευτή !

  9. Τι βλακοπαραλήρημα είναι αυτό του πρακτοράλου Adriano Xhafaj?
    Πολύ δεν του πάει να ασχολούμαστε μαζί του πλέον?
    Χεσ… τον επιτέλους.

  10. Luxsor !
    Niko Stillo
    και διαπιστοσα ότι αυτό που λένε οι υπάλληλοι του Πανεπιστημίου Αθηνών έχουν προσαρμόσει την ελληνική εθνική προπαγάνδα
    και διαπιστοσα ότι αυτό που λένε οι υπάλληλοι του Πανεπιστημίου Αθηνών έχουν προσαρμόσει την ελληνική εθνική προπαγάνδα
    Einai o metafrastis tis Pellasgjikis Gllosas pou ton stirizoun oi arbanites kai to Arbanitiko Sillogo
    Stous arbanites afta kai oxi se emena
    Pes stous arbanites ean tolmate ,dhioti o K.Nikos einai arbanitis EPISTIMONAS kai exei kani pola biblia
    Alithia esi ti biblio ekanes ?
    Ekdhosis Yerou
    “Στοιχεία προϊστορική πολλά αρχαία κείμενα στην αλβανική γλώσσα, “η οποία με τη μετάφραση με τον τίτλο” Ιερα Ιστορια τον Arvanitον ” κικλοφορισε στιν Πρίστινα,
    dhiabase prin kanis antirisi ean mporis na to bris dhioti theorite oti to biblio afto einai
    ANEPITHIMITO OPOS KAI OI ARBANITES STIN ELADHA
    Ego millao gia to kino ton elinon dhen millao gia 100 epistimones Kai kanis dhen katallabeni ton O-MIRI (MIRI Albaniki leksi simfonis ?)

    ……………………………………………………………………………………………………………………………

    Τα ταξίδια των Αρκάδων, απογόνων του Γενάρχη Πελασγού, προς την Ιταλία, τη Γαλλία, τον Πόντο, την Ηπειρο, την Τουρκία και την Κύπρο, είναι ιστορικά καταγεγραμμένα και οι αποικίες τους γνωστές. Αυτό που δεν έχει ερευνηθεί όσο θα έπρεπε είναι τα ταξίδια των Αρκάδων στον Νότο, στην αρχαία Αίγυπτο και στην περιοχή της Παλαιστίνης.
    Ontos exete dhikeo
    Palo-stin = kaki epoxi sta albanika
    Kanan ,iparxi akoma stin Albania afto to onoma
    Fili-stin ,= epoxiaki filoi
    kai afto kai to onoma Filli ,Fi-llip,einai ton Makedonon -Illirion prin mpi stin El.Gllosa
    kiono stixio ILLI ,Illi-jon,Illi-ri,A-Ki-Ill(akill)Illia,Illir-janè,Illir-ada…dhekadhes
    pou Ill=asteri ,Ill-jon= astri mas
    Alios Die+ellit (Dielli) o kentrikos ,o theos ton theon ,o foberos ……

    ……………………………………………………………………………………………………………………………….

    Gia na katallabete pliros
    Meleti tou Nikou Stillou pou ego simplirono ta dhikamou

    Tora sas parusiazo tis meres tis evdhomadhas opos ine simera jia na katallavete poso arxeoi ine oi Alvanoi . Protos tin theoria afti to dhimosieftike o Nikos Stillos
    Ego omos ekfraso ti gnomi mu kai ksexorizo kai simplirono

    I kirioteri mera ine i mera tu iliu
    ,Kiriaki pu ine DIE-ELLI (ilio-elli) O Dias ton Albanon ,Arvaniton,Arbereshon o kentrikos,.o theos ton theon(theoria mu ) e DIE–ELLA
    Dheftera ine imera tis Selinis (e Xana)
    Triti ine imera tu planiti Mars (e Marta)
    Tetarti tu planiti Merkur Me to idhio onomo (e Merkur-a)
    Pemti ine i mera tu JUPITER (Dia jia tus Elines) omos o Dias ton Elinon dhen ine o theos ton theon ,o kentrikos .(ego). Jia tus arxeus Alvanus planiti DIA itan
    o fuskomenos ,o prismenos….pu sta Alvanika ine analloga imera tu Fryturit ,Buaviturit e Enjturit
    Parashkevi (dhikimu theoria ) jia tus Pellasgus Alvanus itan i mera tu komenu dhaktilidhi tu Saturn Oi arxeoi Alvanoi to theorusane tu komenu
    Apo metafrasi tis Alvanikis sta elenika tu komenu = e Premturit
    To Savato (theoria mu) itan ,meto pu dhen fenotan alo planites me eleftero mati tu Zeus .Emri Ze proerxete apo Alvaniki Ze = foni . Proti fora to exun dhimosievsi afto dhio Amerikani tu Natsional Gjeografik sto etos 1933 stin episkepsi stin Alvania .Lipon imera tu Zeus itan imera tu thorivu gjenika tu Xtipitu (Zeus keravnos ).Jia na exume mia kaliteri gnomi palia theorusan thavma ,kai thavma ine pragmati o tropos tis akois apo ena meros sto alo apo kilometra makria ,ta xtipimata ton keravnon kai dhiforon fenomenon tis fisis opos kai to thorivo ton ifestion I afto to savato oi arxeoi Alvanoi to onomastikane imera tu Xtipitu = e Shtinorit ,Zeus keravnos
    Se kathe xrisi Alb i Albanika bori na prosthesete sigura kai Arvanitika
    Dhen iparxi GLLOSA STO KOSMO NA SINGRINETE ME TA ALVANIKA(ARVANITIKA)..METO KIKLO TIS HANAS (fegari,selini) peripu 28-29 meres oi Pellas-gji Alvanoi ixane mirazi tus mines (meleti mu) …..ali istoria pu oi ponjiroi Elines jia pano apo 2000 xronja ta kripsane epitidhes ….dhioti oi KAL-DHEU (alogo-xomatos) itan Alvanoi……
    Kai sinexizun na lene oti afti i gllosa exi xathi …..Alios pios akui tus Albanus….kai tha parun meros afti (oi Albanoi) sto Eleniko politizmo .Kai edho ena megalo bravo tu mekri stigmis elina Niko Stillo pu itan o protos pu ipokinise ti meleti ton thematon afton
    Gjirizume sto thema mas
    Lioshia,Menidhi,Spata,Lopesi(peania)Varibopi,Mallakastra(perioxi mu stin Albania me to xorio EKALI)Kapandriti,Oropo,Vari,Varibopi,(varri=tafos)Vula,Illi-jon(asteri-mas)PLAKA,Drapetsona,Argjiro-poli,Kaminia,Ki-fisi(a),Markopulos,Milesi isos kai S`ki-pseli(skipse) kai dhekadhes onomata mikron perioxon…..diladhi oles oi palies gjitonies stin Athina ixane Alvaniko-Arvanitiko onomo
    Ekatondadhes horia
    Ute 3% stixia dhen exi i Eladha stin Alvania se singrisi me to ti exi i Alvania stin Eladha

    ………………………………………………………………………………………………………………………………..

    OI ELINES EINAI ….ALBANOI (STIXIA)

    Komati apo to vivlio “Jera istoria ton arvaniton,,tu megalu kai mi-sizitimenu apo epistimonikis skopimotitas tu Elina NIKO SHTILLO
    To vivlio afto ekdhothike apo Printing Press,prishtine.2004.arxika ….argaotera sta tirana ,pote omos stin Eladha .
    Otan oi elines dhen epitrevoun vivlio tou Elina me dhiaforetiki apopshi ,tzaba o kopos pou sizitame .
    Ara oi politizmenoi dhen theloun agathia sta podhia . Ta agathia megalonoun xrono me xrono kai oi epistimjoi stin Eladha kapia stigmi tha ta vrune dhentra ,mprosta tous kai dhen tha mporoun na ta apofevgoun alo .As yellane prokatavoli
    I mumia tu Zagreb tora ine sto Egjipto..To onoma tis ine jia tus Elines Alkmena…mesasta fasha skepasmena tis ixie ena para poli palio, ena engrafo pu IPARXI kai ine DOKUMENT ANAMFIZVITI…pu eksigjisete me tin pellasgjiki kai tin klironomia tis pellasgjikis tin Albaniki Tonizo episis oti i Al-kmena jia tus Elines kai jia tus Albanus itan i MITERA TU I-RAKI-LLI(S)(IRAKLLIS).Tora i eksigjisi me tin ALBANIKI kani ton IRAKLLI-ALBANO aftomato

    Epta kefalio
    I megali JOA mas jenise//
    ton agapito printsipa ton fonozmenon theo//
    ton trito klironomo tu ORO//
    Mas jenithike i megali JOA//ton agapito printsipisa fonazmenin Pana-gjia//
    Aetos agori//
    mas jenise i Megali Joa //
    tri-mialinen (miallo),tin agapiti principisa ALI-en(Al-kmina)

    mas jenise i megali Joa//
    ton agapito principa jinomenos Theos//ton dhidhimo evdhomino//
    o dhefteros evdhominos,agapito trimiallo//
    kratai tin dikearxia

    I vasilisa tu Vuketiu(Katanik) Alie//ekane to dheftero spidi tin S`iria//ezise dheksia tu Tavariu//
    ekane ton vasila me anakustiko varos//tis megalis jenias benontas tis Mesopotamias//
    11-Principas(Agjinori) tis megalis jenias pu komatiaze tin Siria
    12 -Tiseu
    13 -Agjinori
    14 -Ki-liku
    15 -Kafituesi,o piastis tu vujdhi(dhefteros Kronis)
    16 -Aisna ponirisa(Ilektra) jinomeni Panagjia pu
    EFERE TUS JONEUS STIN ATHINA

    Pios efere tus JONEUS stin Athina ???
    Aisna-Ilektra i Alvanidha Vasilisa ,efere tous ELINES (Joneous, jonidhes ) stin Athina
    Kai Athin= Ati-in ,sta arvanitika= patera , Baba -mas
    Ati-ki = sta arvanitika = toutos(ki) o babas edho mpenoun oi gllosollogjikes mou meletes
    O Elinas prin na einai Elinas eitan …….ALBANOS ,oxi Arvanitis
    Elinas = Elli-in (sta alvanika ellit-mas ) diladhi i ellit ton Albanon sti Siria.
    Kai kati alo o Ram-Shesho (ram-ses) , o Ram-msusi (ram-sus) tha pei Shesho -ishopedhosi , epidhi ishopedhose tin Afriki (Fara-JON ,diladhi JONIS Alvanos, kai Elinas )
    Amoun prepi am-in diladhi oi Fara-jonidhes itan AM-IN , mitera (am) in (dhikimas)
    Ara o Alvanos Figurari 25 aiones prin kristu ,eno to aima mas oi elines 1500-1800 xronjia argotera ….pola ala

    ………………………………………………………………………………………………………………………………..

    Pros to dhiaxiristi
    Με τον όρο Αρβανίτες ονομάζονται οι πρώην αλβανόφωνοι Έλληνες της Αλβανίας, οι οποίοι, λόγω των αναστατώσεων στη Βαλκανική, τον 13ο αι. μετακινήθηκαν εκούσια ή ακούσια σε διάφορες άλλες χώρες της περιοχής ενώ πολλοί από αυτούς καταληξαν σε περιοχές της Ελλάδας.
    Με τον όρο Αρβανίτες ονομάζονται οι πρώην αλβανόφωνοι Έλληνεςdhen stexete epistimonika
    kai Albano-fonoi kai elines
    tote oi elines tis Albanias einai

    Elino-fonoi alla albanoi ,simfonis ?
    me tin idhia koncepto antimetopisis

  11. Tora edho kai ligjes mines stin Albania ,alla ezisa arvanites ,ezisa to arbanitiko tragoudhi live sta xorafia sto 1991 sta xoria tis Thibas,kai dhen mporo na mi askolieme me tous arbanites ,pragma mou mou perni poles ores ,kathe mera .
    Exei mpi sti psiki mou pleon afto to pragma ,epidhi theoro oti oi arbanites exoun kathe dhikeoma ma zisoun to arbanitismo tous .Eno dhiapistono oti episima oi elines dhen tous adhikoun eos elines .Molis omos thelis na fernis sti mimni tous oti eisai kai arbanitis allazi telios to pragma .Dhen mporo na to theoro eos politismeno afto to pragma .I simerini Eladha plironi dhekaeties lathi .Eno eprepe na rriksi mis matia kai se afto to problima ,na metarithmisti .
    Simera dhiapistono dhen emene tipote apo to kastro tou Elenikou Ethnikismou kai mono .Oloi anfibaloun tous pantes .
    Kai i elipsi tis dhiathesis na beltionoun ligo xiroterebi ta pragmata .O Arbanitis Niko Stylo ekane eklishi na aniksoun stin albania Kladhos tis Arbanitikis Gllosas edho kai dhio xronjia .Na to omos pou kanis dhen endiaferthike eno eprepe na tethi se alarm to zitima .Dhen iparxoun statheres filies ean dhen iparxoun stathera sinferonta .O pote ego blepo fos sto tounel pou tha beltioni ta pragmata gia tous arbanites .
    kai blepo oti ean theloun kapgoi i oxi to Arbanitiko Kladhos sta Elenika Panepistimia ton Athinon dhen iparxi dhinami pleon na to empodhizi .Gia na theorounte oi arbanites me ta idhia dhikeomata me tous …..apisteuto…tourkous .
    I teliki mou erotisi einai
    Gati na ftasoume eos edho ?

  12. Adriano Xhafaj,

    στο προτελευταίο σχόλιο σου, με ρώτησες κάτι.

    Είχα τη «παράνοια» να διαβάσω όλα τα μηνύματα σου με μεγάλη προσοχή. Επίσης είδα ορισμένα και από τα videos που ανάρτησες.

    Δεν πρόκειται να απαντήσω σε κάποια ερώτησή σου γιατί απλούστατα δεν πρόκειται να συννενοηθούμε.

    Και αν θες τη γνώμη μου, αν συνεχίσεις να μην απαντάς σε ότι σε ρωτάνε και απλώς αναρτείς σχόλια 1.000 λέξεων, κανείς δεν θα σε πάρει στα σοβαρά και θα έχεις τη τύχη που είχες και στο

    kopanakinews.webblog

    που ενώ ξεκινήσατε μες στα «μέλια» με το 30ο περίπου σχόλιο γίνατε «μπίλλιες»,

    στην ανάρτησή τους:

    ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ …ΜΠΟΥΡΔΕΣ

    Όπως αντιλαμβάνεσαι όντως παρακολουθώ πολύ προσεχτικά όσα αναρτείς και παραθέτεις.

    Φιλικά / Λουκάς (Διαχειριστής)

  13. Adriano Xhafaj,

    Είσαι μπάμ μέσα σε delirium tremens αγαπητέ ! Απ’ότι ξέρω ο Νίκος Στήλλος δεν ήταν ούτε επιστήμονας αλλά ούτε και γλωσσολόγος ! Δεν μας παρατάς ?

  14. Comment από Λουκάς | Ιουνίου 9, 2010
    I alithia einai oti osi askolyounte me tin istoria dhen einai istoriani .Kai ego mesa edho alla molis ixia ksekinisi ton »antartiko polemo»kai pola dhen iksera kai pola ematha kai pola dhen ksero .

  15. Ας μάθουν να γράφουν σωστά ελληνικά ορισμένοι εδώ μέσα και μετά μιλάνε… Δυσκολεύομαι να διαβάσω τα κείμενα ορισμένων… Μια ελληνικά με ένα σωρό ορθογραφικά και συντακτικά λάθη και μια greeklish…

  16. ΠΟΛΥΣ ΚΑΥΓΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ! ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΜΕΝΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ «ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ» ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ, ΠΟΥ ΟΣΟΙ ΜΕΛΕΤΟΥΝ (ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ) ΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΟΟΥΓΓΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΕΠ’ ΟΥΔΕΝΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΘΟΡΙΣΑΝ ΣΑΝ «ΑΛΒΑΝΙΑ» ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ [το νότιο τμήμα – που ελέγχει το στενό του OTRANTO] ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΡΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΤΟΣΟ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΕΚΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ [ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ] ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΥΤΗ, ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΤΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΔΟΣΑΝ ΠΑΝΤΟΥ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ, ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Α’ ΠΑΓΚ. ΠΟΛΕΜΟΥ ΟΙ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΙ (αν και ηττημένοι) ΚΑΙ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ, ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΝΕΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΑΥΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ «ΚΡΑΤΗΣΕ» ΚΑΙ Ο ΕΜΒΕΡ ΧΟΤΖΑ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

    ΤΟ ΘΕΜΑ, ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΙΚΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ Ή ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ….

    ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ !

  17. Comment από Παρατηρητής | Ιουνίου 11, 201
    Συμφωνώ απόλυτα. καλά θα κάνουν να ψάξουν για ίχνη και στοιχεία Μυκηναϊκου πολιτισμού στις περιοχές τους και τους Ρωμαίους Τίτο Λίβιο και τον Πλούταρχο γιατί για της Τεύτα και τον Σκερδελαϊδα που ήταν Ιλλυριοι πειρατές δεν γράφουν τίποτε. Αλήθεια νομίσματα αλβανικά βρέθηκαν ή μήπως έχουν πάνω ελληνική γραφή. Για τα νεκροταφεία τύμβων τους μίλησε κανείς; Υπάρχει ένας ονόματι Eric Higgis του Cambridge, ας ψάξουν να βρούν τις μελέτες τους. Παρεμφερείς επιστήμες Κοινονιολογία Και Λαογραφία για πληροφορίες και έθιμα που ανάγονται στον Όμηρο. Ας μελετήσουν και το αλβανικό Iliria, είναι Αλβανικό ορθό επιστημονικό να μάθουν τι βρήκαν. Όσο για το Βουκεφάλας= Βούς+κεφαλή. περιγραφική του κεφαλιού του ζώου. είχε μεγάλο κεφάλι που έμοιαζε με βοδιού. η Ημιμάθεια είναι χειρότερη απ’ την αμάθεια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s