"Greek National Pride" blog / ΑΙΓΑΙΟ / ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ / ΕΛΛΑΔΑ / Τουρκία

Πεδίο βολής θέλουν το Αιγαίο οι Τούρκοι


Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ Πολεμικού Ναυτικού, αντιναύαρχος Δημήτρης Ελευσινιώτης (δεξιά), κατά την άφιξη του στην Άγκυρα, όπου τον υποδέχτηκε ο αρχηγός των τουρκικών ναυτικών δυνάμεων, ναύαρχος Ουγούρ Γιγίτ (αριστερά)

ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΠΟΛΛΑΤΟΥ

pollatos@protothema.gr

Ενώ οι φρεγάτες τους κάνουν κρουαζιέρες γύρω από το Σούνιο και τα νησιά μας, αξιώνουν την παραχώρηση μεγάλων, δεσμευμένων «από το Ελληνικό Ναυτικό, περιοχών για την πραγματοποίηση των δικών τους ασκήσεων.

Πέντε ολοκληρες μερες, από us 22 μέχρι τις 26 Νοεμ­βρίου, έμεινε ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού στην Τουρκία.

Ο αντιναύαρχος Δημήτρης Ελευσινιώτης επισκέφθηκε τη γειτονική χώρα προσκεκλημένος του αρχηγού των τουρκικών ναυτικών δυνάμεων, ναυάρχου Ουγούρ Γιγϊτ, ωστόσο η μεγάλη διάρκεια του ταξιδιού προκάλεσε εντύπωση, αφού τόσες μέρες απουσίας στο εξωτερικό δικαιολογούνται μόνο όταν πρόκειται για υπερατλαντικές επισκέψεις.

 

Την ώρα που ο αρχηγός του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού έφτανε στην Άγκυρα, τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης μετέδιδαν ότι ο αντιναύαρχος Γιώργος Καραμαλίκης και ο ναύαρχος Γιγίτ θα συζητήσουν για το εύρος  των ελληνικών χωρικών υδάτων στο Αιγαίο και θα εξετάσουν το ζήτημα του προσδιορισμού ins υφαλοκρηπίδας.

Η εκδοχή αυτή ενισχύθηκε από δηλώσεις του υπουργού Εξωτερικών της τουρκίας κ. Αχμέτ Νταβούτογλου ότι στις διερευνητικές συνομιλίες μεταξύ των δύο χωρών έχει σημειωθεί αξιόλογη πρόοδος.

Στις συνομιλίες του αντιναυάρχου Ελευσινιώτη η ηγεσία των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων δεν έθεσε το ζήτημα της υφαλοκρηπίδας.

Ο ναύαρχος Γιγίτ, όμως, προσπάθησε με έναν ελιγμό να αποσπάσει τη δέσμευση του Έλληνα αρχηγού ότι η Αθήνα θα εκτρέπει και στις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις να χρησιμοποιούν, για τις ασκήσεις, θαλάσσιες περιοχές στα διεθνή ύδατα του Αιγαίου, που όμως βρίσκονται μέσα σε ελληνικά πεδία βολής.

Η αφορμή δόθηκε όταν κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο αντιναύαρχος Ελευσινιώτης ρώτησε τον Τούρκο αρχηγό για ποιο λόγο οι τουρκικές φρεγάτες παραβιάζουν τα ελληνικά χωρικά ύδατα και φτάνουν να πλέουν 3-4 μίλια από τις ακτές της Αττικής.  Κατά πληροφορίες, ο ναύαρχος Γιγίτ επιφυλάχθηκε να απαντήσει.

Επιβεβαιώνοντας εμμέσως ότι τα τουρκικά πλοία κάνουν κρουαζιέρες γύρω από το Σούνιο και τα ελληνικά νησιά παρακάμπτοντας τη λογική της αβλαβούς διέλευσης, ο αρχηγός των τουρκικών ναυτιών δυνάμεων διαμαρτυρήθηκε εμμέσως για το ότι -όπως ισχυρίστηκε- οι ελληνικές δυνάμεις μονοπωλούν τα πεδία βολής στην Άνδρο και την Κρήτη.

Στις συγκεκριμένες περιοχές, που είναι ενεργοποιημένες σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους για την πραγματοποίηση στρατιωτικών ασκήσεων και εκπαιδευτικών γυμνασίων, τον πρώτο λόγο έχουν οι ελληνικές ναυτικές και αεροπορικές δυνάμεις.

Δικαίωμα

Για την τουρκική στρατιωτική ηγεσία, όπως φάνηκε, η λογική αυτή δεν είναι αποδεκτή, αφού προφανώς θα επιθυμούσαν να αποκτήσουν το δικαίωμα να ασκούνται στα συγκεκριμένα πεδία βολής. Ιδίως όμως στο πεδίο βολής Κρήτης γυμνάσια μπορούν να κάνουν -εκτός από την Ελλάδα  το Βέλγιο, η Ολλανδία και η Γερμανία, ενώ είναι πραγματικά περίεργο τι είδους ασκήσεις θέλει να κάνει η Τουρκία ανοικτά των Χανίων!

Επιπλέον, σε πολλές τουρκικές ασκήσεις οι ελληνικές αρχές επιτρέπουν στις τουρκικές δυνάμεις να χρησιμοποιούν τμήματα στο πεδίο βολής Άνδρου, οπότε ο υπαινιγμός του αρχηγού των τουρκικών ναυτικών δυνάμεων ότι θα πρέπει να αλλάξει το καθεστώς χρήσης σε δύο από τα σημαντικότερα πεδία βολής του Αιγαίου λαμβάνει Ξεχωριστή σημασία και χρήζει λεπτομερούς αξιολόγησης.

Εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

58 thoughts on “Πεδίο βολής θέλουν το Αιγαίο οι Τούρκοι

  1. ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!!.Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ!!!!.ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ.ΟΤΑΝ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΘΕΛΙΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΟΛΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ.

  2. O ουσιαστικός στόχος των Τούρκων είναι η δημιουργία πεδίου βολής ανατολικά της Μυκόνου στο κέντρο του Αιγαίου στα συνορα του 25 μεσημβρινού.

  3. Το (θεμα) με τον 25 μεσημβρινο (ευσεβεις ποθει τουρκιας)δεν ειναι σημερινο…..αμεσως μετα την εισβολη (αττιλας 2)ο Καραμανλης ο γερος για να κατευνασει τον Ελληνικο λαο εβγαλε την Ελλαδα απο τη συμμαχια του Νατο….οταν ομως ξαναεπεστρεψε η τουρκοι ως μελος προεβαλαν βετο οσον αφορα τον επιχειρισιακο ελεγχο του Αιγαιου γιατι η αμερικανοι τους ειχαν δωσει τον ελεγχο οταν η Ελλαδα ειχε φυγη απο το Νατο!!!!!!Αυτα ειναι πασιγνωστα και απορω πως καποιοι προσπαθουνε να ταυτισουνε την πολιτικη του Γιωργου Παπανδρεου με τον 25 μεσημβρινο!!!!!Παντος το οτι οι τουρκοι κατα καιρους (διαρρεουν τους ευσεβεις τους ποθους)δεν σημαινει οτι ειναι και νομος του Ελληνικου κρατους!!!!!ουτε οτι αυτοι (ζητανε)εμεις θα τρεχουμε να τους το δωσουμε…..λιγο κοινο νου…ρε παιδια!

  4. θάνο,

    Τι εννοείς τι δουλειά εχουν στη Μύκονο. Εδώ θέλουν το πεδίο βολής της Ανδρου.

    Οταν ο Νταβούτογλου λέει το Αιγαίο κοινό σπίτι και οι ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ τύπου ΖΑΓΚΛΟΣ λένε να συζητήσουμε «πολιτισμένα» τις τουρκικές διεκδικήσεις, διμερείς διαφορές τις βαφτίσανε οι «πεφωτισμένοι», γιατί σου προξενεί απορία.

    Γιατί νομίζεις οτι κράζω τους πεμπτοφαλαγγίτες και τις γραφίδες?

    Σε πρόσφατη νατοική ασκηση εξαιρέθηκε ολο το Αν.Αιγαίο!!!!!!! από τον επιχειργσιακό έλεγχο της Ελλάδας.
    Τυχαία γίνανε? Πήγε ο ΓΑΠ στη σύνοδο της Λισσαβώνας του ΝΑΤΟ και δεν εβγαλε μιλιά. Καρφίτσωσε χαμόγελο, εβγαλε και φωτογραφίες.
    ΄
    Ο Δρούτσας ο ασήμαντος ΥΠΕΞ έγινε ποιο Τούρκος από τους Τούρκους στην ΕΕ για την ενταξη τους.

    Στη δεκαετία του 80 λέγαμε και φωνάζαμε για τη Λήμνο στο ΝΑΤΟ που την εξαιρούσανε ως αποστρατικοποιημένο νησί. Τώρα με τους ΝΕΝΕΚΟΥΣ θα μιλάμε για ολο το Αν.Αιγαίο πέραν του 25ου μεσημβρινού. Ο Κουρής και ο Λυμπέρης ως ΓΕΕΘΑ που ουτε δεχόντουσαν να τους επισκεφτούν οι αμερικανοί επιτετραμένοι παρόλες τις ασφυκτικές πιέσεις δεν ήταν χαζοί ουτε δεξιοί. Ηξεραν τα σχέδια και τις επιδιώξεις των Τούρκων από το 74.

    ΓΡΕΒΕΝΑ,
    Ζεις στο κόσμο σου ή δε καταλβαίνεις. Για διάβασε τι εγινε στη νατοική ασκηση και ασε το λιβανιστήρι του ΓΑΠ. Οι ευσεβείς πόθοι των τούρκων ενα κλικ θέλουν για να γίνουν status και με νατοική σφραγίδα. ΚΑΙ ΕΣΎ ΠΑΡΑΛΗΡΕΙΣ για το ΓΑΠ?

  5. Τι εγινε στην ασκηση;αποχωρησε η Ελληνικη πλευρα,αυτο λες;Οσο για το Γιωργο;;;Βασιλη των πιστευω….πραγματικα,και ουτε πιστευω οτι θα (πουλησει)κατι οπως πολλα ΜΜΕ φερεφωνα πιστευουνε για δικους τους λογους και οχι (πατριωτικους)οι αλλαγες φιλε Βασιλη που πανε να γινουνε στην Ελλαδα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ,καποιοι θα ξεβολευτουνε,εσυ τη λες θα μεινουνε ολοι αυτοι με τα χερια σταυρομενα;;;ειναι (λογικο)να του κανουνε πολεμο…….το τι εχουμε να ακουσουμε απο εδω και περα δεν λεγετε….τι για προδωσιες,τι για ξεπουλημα……θα τον χτυπησουνε εκει που (ποναμε)ολοι μας…..στα εθνικα θεματα…..μονο που επαψα να ειμαι ΠΛΕΟΝ ΤΟΣΟ ΑΦΕΛΕΙΣ!!!!!!!χωρις να θελω να πω οτι εσυ εισαι,απλα πολλες φορες κουβαλαμε τον (νερο)στην πλατη μας την προπαγαντα των συντεχνιων χωρις να το καταλαβαινουμε……

  6. Αν προχωρούσε ο GAP σε επέκταση χωρικών υδάτων στα 12 ν.μ. θα είχαν τελειώσει όλα αυτά ?

  7. Γρεβενά,

    Εχεις μπερδέψει το σώβρακο με τη γραβάτα. συντεχνίες με τουρκικές διεκδικήσεις.

    Η πλειοψηφία αυτών που γνωρίζει μισή αράδα επί των ελληνοτουρκικών δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στο ΓΑΠ επί των εθνικών θεμάτων γιατί πολύ απλά ο ΓΑΠ είναι μόνο κατά 25% Ελληνας. Το ιδιο εχουν δηλώσει΄δημόσια τα αδέλγια του ΝΙΚ και Αντριου.

    Ιδού τα εργα τους,
    1)Σχέδιο Ανάν
    2)Οικολογικές ανησυχίες για Μπουργκάς,
    3)Καραχασάν, Σιμεπόγλου στη Θράκη,
    4)βιβλία ιστορίας με Τζεμ,
    5)ιθαγένεια στους Λαθρομετανάστες,
    6)συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο
    7)τοποθέτηση Δραγώνα,
    8)σταμάτημα στις αναχαιτήσεις
    9)Δικαίωμα να αποκαλούνται Τούρκοι οι Μουσουλμανοι της Θράκης κατά παράβαση της Συνθήκης της Λωζάνης.

    Αν μετά από ολα αυτά εσύ τον πιστεύεις είναι αλλο καπέλο.

  8. Θάνο,

    Τα 12 μίλια θα ακύρωναν το 95% των τουρκικών αξιώσεων.

    Το εγκλημα εγινε το 1999-2004. Η Τουρκία πήρε ενταξιακό καθεστώς χωρίς δεσμευση για το Αιγαίο. Η ελάδα τότε είχε τη διοργάνωση των Ολυμπιακών. Μόλις είχε μπει στο ευρώ. Τι θα εκανε η Τουρκία? Δε θα επαιρνε το ενταξιακό καθεστώς? Θα εκανε πόλεμο σε μία χώρα που θα διοργάνωνε Ολυμπιακούς Αγώνες?

    Ας εκανε μονομερή κίνηση όπως η τουρκία με το ψευδοκράτος. Ας εδινε και ένα δίαυλο για τους πλόες από και προς τη Μαύρη Θάλασσα.
    Η Τουρκία θα εδινε μαχες οπισθοφυλακών με προσφυγές για να τα ανατέψει. Ε και? Εσύ ομως θα το είχες κατοχυρώσει αφού έχεις ψήφισμα της ελληνικής βουλής και τη συνθήκη ΜΟΝΤΕΓΚΟ BAY μαζί σου. Ησουν στο ευρώ θωρακισμένος από την κερδοσκόπους εναντι της δραχμής και με τη τουρκία γονατισμένη.

    Αλλά ο ΓΡΑΙΚΎΛΟΣ ΓΑΠ στο κείμενο του Ελσίνκι αναγνώρισε συνορικαές διαφορές με τη τουρκία. Αντί να κλείσει το ζήτημα το ανοιξε διάπλατα.

  9. Το σχεδιο Αναν ηταν μια μπλοφα τη Ελληνικης-Κυπριακης πλευρας!!!!Το σχεδιο Μπουργας δεν σταματησε(;)απο την Ελληνικη πλευρα,αλλα απο την τυχοδιωκτηκη σταση της Βουλγαριας!Για την συνεκμεταλευση που λες….ποσο ποιο ξεκαθαρος να ειναι ο Γιωργος;ειπε μεσα στην Ελληνικη βουλη (πρωτη φορα Ελληνας πρωθυπουργος)οτι δεν υπαρχει θεμα συνεκμεταλευσης!!!!!!αν εσυ εισαι απιστος Θωμας ειν αι δικο σου θεμα!Τη δραγωνα τη διωξανε (και πολλη καλα κανανε)(8)εχεις εσυ τετοια πληροφορησει;δεν ισχυει κατι τετοιο!!!!(9)ποιος ειπε τετοιο πραγμα;Ελληνες μουσουλμανοι ειναι!αν κατα καιρους οι τουρκοι θετουνε και προσπαθουνε κνα εκμεταλευτουνε τη μειονοτητα,ειναι αλλο θεμα!Ειναι δικαιωμα σου να πιστευεις οτι θελεις…..ειναι δικαιωμα μου να μην ειμαι αφελεις!Να εισαι σιγουρος οτι με της αλλαγες (κεκτημενα συντεχνιων)που πανε να γινουνε στην Ελλαδα καποιοι θα προσπαθησουνε με νυχια και με δοντια να (διαβαλουνε)το Γιωργο και την κυβερνηση του…….ειναι γνωστο το παραμυθη με την δηθεν ευαισθησια καποιον στα Εθνικα θεματα…..μονο που τους πηραμε χαμπαρι!!!!!!!

  10. Το σχεδιο Ελσινκι,μην το κρινεις χωρις να το ξερεις η αντλεις την οποια πληροφορησει απο ΜΜΕ που αλλους σκοπους εξυπηρετουνε!!!!!

  11. Τά έγραφα από καιρό καί μέ θεωρούσατε γραφικό, θρησκόληπτο ότι οί τούρκοι ένα αιώνα μετά τήν εκδίωξη [τήν περίοδο τών βαλκανικών πολέμων ] θά ξαναγυρίσουν στά καί θά απειλούν τήν Ελλάδα έκ τού σύνεγκυς τών 6 μιλίων. Μάς τά έχουν αγιορείτες [Παίσιος ,Ιωσήφ Βατοπαιδινός]. Όχι δέν είμαι κολλημένος αλλά αφού ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΩ; Τώρα πλέον είμαι σίγουρος ότι ή ώρα πού οί πασσάδες τής Άγκυρας καί οί μπέηδες τής πόλης θά χτυπήσουν είναι κοντά. Αυτό δείχνουν τά σημεία τών καιρών [οικονομική αδυναμία, προδοτική ηγεσία πολιτικάντηδων] ιδανική ευκαιρία δηλαδη. Γιά τούς τούρκους νά ανατρέψουν κατά τό δυνατό τίς εδαφικές απώλειες πού είχαν από εμάς στούς βαλκανικούς πολέμους. Τό πιστεύω ακράδαντα ότι πλησιάζει ή ώρα Ελληνοτουρκικού πολέμου. GREVENA IQ: Σοβαρά εμπιστεύεσαι τόν πατριωτισμό τού GEOFRY GEORGE PAPADREOU ΜΙΝΕΙΚΟ ; [διότι αυτό είναι τό πραγματικό ονομά του], αλλά καί τής αμερικανορόκ πρακτορίστικης κομπανίας του; Ότάν από τό 1999 ό ίδιος δήλωσε ότι: θά προτιμούσε νά δώσει λίγα στρέμματα Ελληνικής γής γιά νά τά βρούμε μέ τους γείτονες. Πού τό δήλωσε; στήν ομογενειακή εφημερίδα τής Οττάβα »πατρίδες» τού Θωμά Σάρα. Επομένως τό νά επιμένεις νά τόν εμπιστεύεσαι καί νά έχεις τήν ψευδαίσθηση τού πατριωτισμού γιά τό άτομο αυτό ….. Μάλλον έχεις IQ ραδικιού φίλτατε. Βγάλε λοιπόν τά πράσινα κομματικά γυαλιά καί ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ… Άν είσαι καλόπιστος… ΥΓ = Διευκρινίζω δέν υποστηρίζω κανένα κόμμα γιατί όλα όσα δημιουργήθηκαν από τήν εθνική συμφορά τού 1974 ώς έδω κινήθηκαν στήν πορεία καταστροφής τής Ελλάδας. ΓΙΑΤΙ; ΔΙΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΙΔΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗ

  12. Γρεβενά,

    Μπλόφα το σχέδιο Ανάν? Στη Κύπρο έχουν βουίξει για μαύρο χρήμα από τους Αγγλοαμερικανούς προς συγκεκριμένους πολιτικούς και δημισιογράφους.

    «Τούρκοι πολίτες να λέγονται αμα θέλουν » για να εισπράξει το BRAVO GIORGOS από τη Χουριέτ.

    Τη Σιμπεόγλου αυτός δεν την έκανε ευρωουλευτή του ΠΑΣΟΚ, τη Καραχασάν αυτός δε τη πρότεινε για νομάρχη. Τη Δραγώνα ο ΓΑΠ δε τη φύτευσε στο παιδείας?

    Σχετικά με το πεδίο βολής στη Μύκονο που θέλουν οι Τούρκοι ο ΓΑΠ ειδικά το εχει αποδεχτεί στα πλαίσια της συμφωνίας της Μαδρίτης και του διαλόγου με το ΤΖΕΜ περί στρατηγικών συμφερόντων στο Αιγαίο. Τι μας λες τώρα?

    Ακουσες να αναλάβει καμία πρωτοβουλία για το ΜΠΟΥΡΓΚΆΣ? Ακουσες να καταγγέλει δημόσια τη Βουλγαρία για τη στάση της? Εστειλε κανένα υπουργό στη Σόφια για να μιλήσει με το Μπορισοφ? ΟΧΙ γιατί κρύβεται πίοσψ από αυτούς και βολεύεται. Για αυτό και εχει εισπράξει 3 διαβήματα διαμαρτυρίας από τους Ρώσους?

    Για τις αναχαιτήσεις λές οτι εχεις κλείσει τα αφτιά σου. Τουλάχιστον δε διαβάζεις εφημερίδες? Δε ξέρεις ότι δε γίνονται αναχαιτήσεις πλέον μεταηύ 6-10 μιλίων. Δε διαβάζεις όρι στις παραβασιάσεις σημειώνται ΜΗΔΕΝ ΕΜΠΛΟΚΕΣ.

    Εκτός από τον αφελή υπάρχει ο εγκάθετος, και ο ασχετος.

    Πίστευε, προσκυνα, το ΓΑΠ αλλά μεχρι ενα οριο σοβαρότητας…

  13. Τι να μη κρίνω για το ΕΛΣΊΝΚΙ?

    Ξέρω να γράφω και να διαβάζω άπταιστα ελληνικά.

    «Η ελλάδα αναγνωρίζει συνοριακές διαφορές με τη Τουρκία»

    ΥΠΟΓΡΑΦΗ-ΓΑΠ ΕΛΣΙΝΚΙ 1999

    » Η Τουρκία έχει στρατηγικά συμφέροντα στο Αιγαίο»
    ΥΠΟΓΡΑΦΗ-ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΜΑΔΡΙΤΗ 1997

    «Στα Ιμια δεν ισχύει το προηγούμενο status quo»
    YΠΟΓΡΑΦΗ ΣΙΜΗΤΗΣ 1996

    Τα νησιά του Αν.Αιγαίου δεν ανήκουν επιχηρησιακά στο CAOC Λάρισας στα πλαίσια της κατάργησης των ορίων των στρατηγείων

    ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ 2002

    Υπάρχει καμία διαφωνία από κανένα????

  14. Καμία διαφωνία!
    Τους Τούρκους τους έχουμε κάνει μάγκες εμείς!
    Βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας!
    (Καλά κάνουν κάποιοι και ελπίζουν πως ο ΓΑΠ θα τα πάει καλά. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
    Πρώτα θα πεθάνουμε εμείς και η Πατρίδα μας.)

  15. Θα ηταν ποιο δικαιο να τον κρινουμε στην ωρα του!!!!!!εσεις πρωτα σταυρωνετε καποιον και μετα τον ακουτε!!!!!εχουμε διαφορετικη αποψη……

  16. Δικαιωμα σας,να εχετε αυτη την αποψη!!!!δικαιωμα μου να εχω διαφορετικη!!!!!για σας ολοι ειναι προδωτες ολοι ειναι απατριδες….ολοι εκτος απο εσας!!!!!δεν ειναι λιγο εγωιστικο αυτο που λετε;;;

  17. Στην Ελλαδα εχουμε μαθει στη μιζερια!!!!ακομα και εκει που πραγματικα υπαρχει μια καλη ειδηση,εμεις να βλεπουμε τα (αρνητικα)ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι Ελληνες εχουνε αποψη για ολα;;(προπονητες,οικονομολογοι,στρατηγικη αναλυτες)ξερολες….σε ολα!

  18. Γρεβενιώτη, χαρά στο κουράγιο σου που προσπαθείς να βάλεις την συζήτηση στα πλαίσια της καλής συμπεριφοράς!
    Αλλά φίλε μου εφόσον τον ξέρεις τον ξεχειλωμένο πρωκτό! Δεν γίνεται συζήτηση μαζί του, εξάλλου εμείς οι 5-6 που διαφοροποιούμαστε μαζί του δεν είμαστε Έλληνες αλλα προδότες!

  19. Σχόλιο για το βίντεο του Νίκου.
    Νίκο, δεν εχω ξανακούσει τίποτα απο τα λόγια του Πατέρα Παΐσιου ποτέ. Αλλά μου φαίνονται γνωστά, επειδή μου χάρισαν ένα βιβλιο («Οι προφήτες μας αποκαλύπτουν…» εκδόσεις «Ο ποιμενικός αυλός» Άγιον Όρος το οποίο έχω φτάσει μέχρι την μέση.
    Έχει προφητείες των:
    Μεγ.Κωνσταντίνου (4ος αι.)
    Αγίου Μεθοδίου (4ος αι.)
    Οσίου Ανδρέα (6ος αι.)
    Αγίου Ταρασίου (8ος αι.)
    Λέοντος του Σοφού (10ος αι.)Και άλλων.
    Λένε ολοι τα ιδια πράγματα που λέει και ο Πατέρα Παΐσιος αιώνες όμως πρίν.
    Μάλλον και ο Π.Παΐσιος έχει διαβάσει το ίδιο βιβλίο.
    Πρέπει να το διαβάσεις και εσύ!!Ψάξ το!
    Απάντηση πρός GREVENA IQ:
    Μακάρι να αποδειχθεί απο τα γεγονότα πως έχεις δίκιο! Θα δείξει!

  20. Επώνυμε
    Οι προφητείες δεν είναι του Παΐσιου!
    Τις ερμηνεύει μόνο!
    Το ίδιο βιβλίο έχω κι εγώ και μάλιστα με αφιέρωση του ίδιου του συγγραφέα (Αβραάμ μοναχού) και το είχα πάρει όταν είχα επισκεφτεί την Μονή Φιλοθέου στο Άγιο Όρος πριν δυο χρόνια περίπου!

  21. Υ.Γ.
    Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε το 2009, πράγμα που σημαίνει ότι ο παΐσιος δεν το διάβασε διότι απεβίωσε το 1994.

  22. Ναι!Έχεις δίκιο το τσέκαρα!!
    Σου είπα είμαι πρωτάρης στα περί προφητειών, ευχαριστώ για την διευκρήνιση!!

  23. Οι άνθρωποι πάνε στο διάστημα, μιλούν για κβαντικές θεωρίες, για αποδικωποίηση του DNA κλπ, και εμείς έχουμε τον δόκτωρ παΐσιο τελειόφοιτο τρίτης δημοτικού κρυμμένος σε ένα μοναστήρι, κηφήνας και άπλυτος, αλλά, προφήτης!
    Αυτόν να πιστεύεται ορε Έλληνες για να πάμε μπροστά! Αυτόν που λέει δεν είμαι Έλληνας, αλλά χριστιανός!

  24. Γρεβενά,

    Είναι Λάθος οι υπογραφές που σου ανέφερα??? Τι εννοείς? Να ξεπουλήσει τα ιερά και όσια πρώτα και μετά να τον κρίνουμε????.

    Ποιανού πολιτικού στο παρελθόν αμφισβητήθηκε η ελληνικότητα πολύ πριν γίνει πρωθυπουργός?????????

    Από ποιον περιμένεις να υπερασπιστεί την ελλάδα?
    Από τον 25% Ελληνα, τον υποστηρικτή της παγκόσμιας διακυβέρνησης, τον ανίκανο που δε ξέρει να γράφει και να μιλάει ελληνικά ως κατοικος 25 χρόνια στην Ελλάδα.
    Συμπτωση είναι που πίσω από κάθε αντεθνικό σχέδιο και πρόσωπο βρίσκεται η πολιτική και η υπογραφή του?

    Σύμπτωση είναι τα 9 εργα του?

    Κατάλαβε και κάτι άλλο. Ο ΓΑΠ δεν είναι πρωθυπουργός αλλά πρωθυπουργεύει στην εποχή ΔΝΤ!!!!!!!! Τις αλλαγές τις επιβάλλει η τροικα που δανείζει οχι ο ΓΑΠ. Εξάλλου αυτό δεν εννοούσε οταν είπε από το Καστελόριζο
    «Απωλέσαμε την εθνική κυριαρχία»
    Γραικύλε πεμπτοφαλαγγίτη,

    Γραικύλε,

    Πάρτο χαμπάρι. Ενας τουρκοχαφιές χυδαιολόγος και εθνοαποδομητικό μίασμα με φουλάρι που συναντάς στη πλατεία κολωνακίου είσαι.

    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕ ΣΥΖΗΤΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ!!!!

  25. Zanglos
    Είπε ποτέ ο Παΐσιος ‘’δεν είμαι Έλληνας, αλλά χριστιανός’’ ;;;
    Σεβάσου του νεκρούς!!!!!!
    Και μιας και είσαι και αρχαιοελληνιστής και δωδεκαθεϊστής θα σου το πω αλλιώς :
    ΕΠΟΥ ΘΕΩ = Να ακολουθούμε (τον) Θεό
    ΕΠΙ ΝΕΚΡΩ ΜΗ ΓΕΛΑ = Να μην περιγελάμε (κοροϊδεύουμε) τους νεκρούς
    Και το πιο ωραίο ρε χαμένε…. Ο ΖΑΓΚΛΟΣ ΕΣΤΙΝ = 966 = ΧΑΜΕΝΟΣ

  26. OK, τώρα να μας πεις το μαύρο πρόβατο τι αριθμό βγάζει? Μήπως το 0+0=0
    Δεν γελώ με κανέναν νεκρό, αλλα με ζωντανούς νεκρούς, που προσκυνούν πτώματα, πιστεύουν σε κακογραφίες, βλέπουν θαύματα και νεκρούς που μιλούν στους πιστούς (πρόσφατα ο παΐσιος)
    Αλλα το μεγαλύτερο θαύμα είναι πως τόσοι άνθρωποι πίστεψαν σε μια μεγάλη απάτη!

  27. Bασιλη ειναι δικη σου αποψη οτι ειναι Ελληνας μονο κατα 25%του εκανες και τεστ DNA?δεν μπορω συνεχεια να απανταω στα ιδια ερωτηματα σου!!!!!εισαι απολυτος σε αυτα που λες και αυτο ειναι το λαθος σου!απολυτος δεν μπορει να εισαι ουτε για τον εαυτο σου, οχι για τους αλλους!!!!!Πιστευεις λανθασμενα οτι ολοι ειναι προδοτες εκτος απο εσενα,ολοι προσπαθουνε να πουλησουνε την πατριδα,εκτος απο εσενα,σαν τους χουντικους που αφου προδοσανε την Κυπρο μετα λεγανε οτι το κανανε για να σωσουνε την Ελλαδα (δεν το λεω για σενα)εισαι πολλη εγωιστης σε ατα που πιστευεις και δεν μπορω να κανω κατι εγω για αυτο!!!!!ειναι τουλαχιστο αδικο να κρινεις τοσο αυστηρα το Γιωργο χωρις ακομα να εχουμε δει δειγματα γραφης!το οτι (κυκλοφορουνε)στο διαδυκτιο διαφορα δεν σημαινει οτι ειναι και νομος του κρατους….το οτι ο καθε (δημοσιογραφος)λεει το μακρη και το κοντο του….δεν σημαινει οτι ο καθενας απο εμας πρεπει να τα παρει και στα σοβαρα!Σου ξανα λεω το Γιωργο Παπανδρεου τον πιστευω!!!!!!κριμα που δεν του δινεις λιγο χρονο….αλλα σιγουρα θα αλλαξεις γνωμη στο μελλον….να εισαι σιγουρος για αυτο!!!!!!κριτικη ναι αλλα καλοπροαιρετη….οχι να τους σκυλοβριζουμε γιατι ειναι μοδα στην Ελλαδα να τα φορτωνουμε ολα στους πολιτικους!εσυ παντος δεν κανεις καλοπροαιρετη κριτικη στο Γιωργο και αυτο φαινετε!!!!!!

  28. MONON H AΓNOIA KAI Ο ΦΟΒΟΣ ΤΡΕΦOYN ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ.
    ΟΥΚ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ
    ΤΣΟΥΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΝΑΕΙ, ΟΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΙΛΑΕΙ.
    XΛΑΡΑΤΙΣ ΜΩΡΗ ΜΑΡΙΟ, ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟ.

  29. Αγαπητέ Γρεβενά, ομολογώ ότι, ενώ παλαιότερα μου ήταν αποκρουστική η μέχρι λιβανισμού εμμονή σου με τον ΓΑΠ, τώρα τη δέχομαι κάπως σαν γλυκιά αλλά μισοπεθαμένη ελπίδα. Δυστυχώς, σε αυτά που επισημαίνει ο Βασίλης έχει δίκιο. Η κριτική του ενδεχομένως να είναι εμπαθής, βασίζεται όμως σε πραγματικά δεδομένα και γεγονότα. Έχει δώσει δείγματα γραφής ο ΓΑΠ ως προς τα πιστεύω του και τις επιλογές του και τις πρακτικές του, δεν είναι χθεσινός. Αυτά δεν θα πρέπει να τα αγνοεί ένας πατριώτης.
    Τώρα, μακάρι να έχει κάνει την επιτυχημένη του αυτοκριτική, να έχει αναγνωρίσει τα λάθη του και τα ιδεολογικά και τα αμπελοφιλοσοφικά/εθνομηδενιστικά/εθνοκαταστροφικά (όπως πχ, ότι είναι «ανθρώπινο δικαίωμα» η λήψη της Ελληνικής ιθαγένειας από όσους κατοικούν στη Ελλάδα), ελπίζω δηλαδή ότι η ευθύνη (και τι ευθύνη ε?) να τον σοβάρεψε (αν και δεν το βλέπω πάντα)και να ακούει και κανέναν σωστό πατριώτη (όσους έχει αφήσει ακόμα) μέσα κι έξω από το πασόκ, αλλιώς…. εγώ να σου πώ την αμαρτία μου, το φοβάμαι το παιδί, αλλά εύχομαι να έχεις δίκιο εσύ που πίνεις νερό στ᾿όνομά του.

  30. zanglos
    Συνεχίζεις έτσι ;;;
    Τι πάει να πει ‘’που προσκυνούν πτώματα’’ ;;;
    Για ποια ‘’μεγάλη απάτη μιλάς’’ ;;;

  31. Άστα ρε μαβροπροβατε, ψιλά γράμματα, που να τα ψάχνουμε τώρα!
    Διάβασε τι λέει ο προφήτης και ενημερώσου το τι μέλει γενέσθαι.

  32. Zanglos
    Ο παισιος έφυγε απο την ζωή και πρέπει να τον σέβεσαι!
    Αυτό ήθελα να σου πω μόνο!

  33. Γρεβενά,

    Γιαγιά Πολωνέζα (μινεικο)Μητέρα Αμερικανίδα,μεγαλωμένος στη στοκχόλμη, φοιτητής στην Αμερική.

    Μιλαέι και διαβάζει κάκιστα ελληνικά. Φανατικός οπαδός της παγκόσμιας διακυβέρνησης.
    Τι συμπέρασμα βγαίνει????

    Τις υπογραφές και τα ονόματα που σου είπα τα αναγνωρίζεις??? ΝΑΙ ή ΟΧΙ
    Συμφωνείς ότι είναι αντεθνικές υπογραφές ενάντια στην εθνική κυριαρχία και ασφάλεια της χώρας ??? ΝΑΙ ή ΟΧΙ

    Εχεις αντιληφθεί οτι για να πετάξει η ΟΑ στη Λήμνο στη Σάμο στη Χίο στη Μυληνήνη θα πέρνει το αεροπλάνο εντολές και πορεία από την ΥΠΑ Τουρκίας και οτι τα νησιά θα υπάγονται στο FIR Τουρκίας?

    Εχεις αντιληφθεί τι σημαίνει αυτό για τη κυριαρχία των νησιών αυτό το πράγμα???

    Εχεις αντιληφθεί οτι με το πεδίο βολής στο Αιγαίο που θέλουν οι Τούρκοι ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ Ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας????

    Εχεις αντιληφθεί οτι σε λίγο θα είναι οι Τούρκοι που θα κάνουν διαβήματα για παραβιάσεις του FIR οταν θα πετάει η ΠΑ στα νησιά του Αν.Αιγαίου????

    Στρατιωτικοί καταξιωμένοι από το ΠΑΣΟΚ όπως ο Βασιλακόπουλος, ο Κουρής, ο Βελλίδης
    εχουν βγεί και κράζουν το ΝΕΝΕΚΟ ΓΑΠ.

    Ο ΓΑΠ σιγουρα θα γράψει ιστορία όπως ο Τσολάκογλου, ο Ιωαννίδης, ο Ζαχαριάδης, ο Σαμψών, ο Μακάριος αν τον αφήσουμε να κάνει τα σχέδια του.

  34. Περι… ΜΙΝΕΙΚΟ

    »ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΔΥΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΟΠΟΥ ΔΥΝΑΣΤΕΥΣΣΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΘΝ ΝΑ ΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΔΗΘΕΝ ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΝ ΚΟΤΣΩ ΚΑΡΑΜΑΝΛΩΦ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΗΤΑΝ ΒΟΥΛΓΑΡΟΝΤΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΛΑΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΝΑΓΕ ΤΟ ΑΦΤΙ ΤΟΥ.Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΝΕΙΚΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΧΕ ΜΗΤΕΡΑ ΠΟΛΩΝΟΕΒΡΑΙΑ ΕΞΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΩΝΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΙΣΡΕΥΣΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΤΣΑΝΤ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΗΤΑΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΑ,ΕΝΩ ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΑΦΟΥ ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΩΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ ΔΗΛΆΔΑ ΚΟΥΒΑΛΟΥΣΕ ΠΑΠΙΕΣ ,ΣΑΣ ΕΦΕΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΣΕΡΒΙΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΨΕΥΤΟΔΙΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΠΑ.ΣΟ.Κ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ,Η ΛΥΣΗ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΥΦΗΛΙΟΥ.»

    Αναδημοσίευση απο :
    ethnikososialistis.pblogs.gr

  35. Φίλτατε Νίκο, ο κατάλογος από εβραιογενής και άλλους που μπροσταρησαν στην Ελλάδα, όπως Σημίτης, Έβερτ κλπ είναι πολύ μακρύς.
    Δεν πιστεύω ότι κανείς ήθελε ηθελημένα το κακό της Ελλάδας και οπωσδήποτε όχι ο ΓΑΡ σήμερα.
    Ότι δεν είναι ο καλύτερος συμφωνώ, είναι όμως κατά πολύ καλύτερος από τον μπουχέσα καραμανλή.

  36. Ζανγκλέ ο Καραμανλής όμως δεν ‘’παρέδωσε’’ τα νησιά!!!
    Τι θα γίνει αν ‘’κάνει πράξη’’ τα.. ‘’όνειρά του’’ ο ΓΑΠ και δώσει ‘’δώρο’’ τα νησιά στους τούρκους ;;
    Ο Καρατζαφέρης περιμένει το ‘’ατόπημα’’ του ΓΑΠ και μετά τον κόβω πρωθυπουργό….
    (Το είχε πει άλλωστε το 2009)

  37. Αν και αν, έτσι θα κρίνουμε, με τα αν?
    Αν και η γιαγιά μου είχε καρύδια θα την έλεγαν παππού!
    Μέχρι στιγμής εγώ αν και αντιπασοκος, δεν έχω δει κάτι από όλα αυτά τα σενάρια προδοσίας κτλ

  38. Μου αρεσει ο τροπος που σκεφτεσε γενικα φιλε Αντρεα,στο εχω ξανα πει!!!ο Γιωργος Παπανδρεου σιγουρα εχει κανει και λαθη ανθρωπος ειναι και αυτος οπως ολοι μας,σιγουρα εχει αναθεωρησει πολλα απο αυτα που πιστευε,σκεψου αυτο που θεωρουσες δεδομενο πριν 2-3 χρονια σε σενα και ξανα σκεψουτο σημερα!!!!!(και εγω το ιδιο)η ανθρωποι αλλαζουνε και κυριως ειναι αλλο να εισαι στην αντιπολιτευσει και αλλη η ΕΥΘΥΝΗ του να εισαι πρωθυπουργος!!!!Οταν ξεκινησα να γραφω σε αυτο το ιστολογιο ειχα μεγαλη οργη για το πολιτικο συστημα και κυριως για τον Καραμανλη(το διαστημα εκεινο μολις ειχα γυρισει απο της διακοπες μου στη Ροδο και αισθανομουνα μεγαλη οργη για τον Καραμανλη,γιατι ειχα βαρεθει να απολογουμε στους τουριστες για την χρεοκοπια της Ελλαδος που αυτοι θεωρουσανε δεδομενη)Με τον καιρο καταλαβα οτι ολο το πολιτικο συστημα εχει ευθυνες και οτι ολοι ειχανε βαλει το χερακι τους ωστε σημερα η Ελλαδα και οι Ελληνες να εχουνε ταυτιστη με τους λοποδυτες σε ολο το κοσμο,βεβαια εξακολουθω να πιστευω (και οχι μονο εγω) οτι ο Καραμανλης εχει τεραστιες ευθυνες!!!!Πιστευω οτι οι περισσοτεροι φοβοι των φιλων εδω μεσα ειναι υπερβολικη (περι ξεπουληματος του Αιγαιου κτλ)απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου η μεν ελεγαν στο δε οτι πουλανε την Ελλαδα,οτι δινουνε το Αιγαιο κτλ.Πιστευω οτι τα περισσοτερα ΜΜΕ,οπως και το διαδυκτιο αλλους σκοπους θελουν να εξυπηρετησουνε με ολα αυτα τα δηθεν περι ξεπουληματος…..τα συμφεροντα που κρυβοντε απο πισω ειναι τεραστια (δημοσια εργα,αγορα οπλων,κεκτημενα συντεχνιων,δημοσια περιουσια)παραδειγμα αν εσυ ησουνα μεγαλος επιχειρηματιας στην Ελλαδα και ηθελες να παρεις ενα μεγαλο εργο τι θα εκανες;;;;;δεν θα πιεζες την κυβερνηση με θεμιτα η αθεμιτα μεσα;;;;το ιδιο κανουνε και ολοι αυτοι!!!!!!για τον επιχειρηματια δεν υπαρχει Πατριδα….μονο το κερδος!Φιλε Βασιλη προσπαθω να καταλαβω την οργη που εχεις γιατι μου θυμηζεις τον εαυτο μου πριν 10 χρονια!!!!και εγω ετσι πιστευα οτι ολοι ειναι προδοτες,ολοι σκεφτοντε πονηρα και εις βαρος της Ελλαδος,δεν ειναι ομως ετσι……οτι και αν σου πω δεν θα καταλαβεις……αλλα καθως θα μεγαλωνεις,αυτα που πιστευες ως απολυτα θα αρχιζουνε να ξεθωριαζουνε,θα σκεφτεσε ποιο ρεαλιστικα……να θυμασε ομως κατι ουτε και ο υπερεθνικισμος ειναι καλος για την πατριδα σου….τα παραδειγματα ειναι μπροστα μας…..υπερεθνικιστης ηταν και ο Μιλοσεβιτς,του διαλυσανε τη Γιουγκοσλαβια σε χρονο μηδεν και το βιοτικο επιπεδο τον Σερβων εχει παει πισω 40 χρονια!!!!!για αυτο μην εισαι τοσο απολυτος και τοσο αρνητικος οταν ακους για τον διαλογο που κανουνε οι πολιτικοι με την Τουρκια,Σκοπια κτλ.με το διαλογο και τη διπλωματια κερδιζεις περισσοτερα αν εισαι εξυπνος!Βασιλη θελω να σου κανω μια ερωτηση…..εισαι απο αυτους τους (Ελληνες)που παρακαλανε καθε μερα να αποτυχη ο Γιωργος Παπανδρεου;;;;;γιατι πολλοι (Ελληνες)ξεχνανε η κανουνε οτι δεν καταλαβαινουνε….αν τα καταφερει ο Γιωργος,θα τα καταφερει ολη η Ελλαδα ολοι οι Ελληνες!!!!!!

  39. Γρεβενά,

    Ψέλισσες μία αρκούντως υποπτη λέξη πολύ προσφιλής σε εθνοαποδομητές και εθνομηδενιστές: ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    Το πλέγμα της ελληνοτουρκικής διένεξης δεν το κατέχεις λόγω της πολύ μεγάλης εξειδίκευσης. Παρακάτω ένας συγκριτικός πίνακας των θέσεων της Ελλάδας του τότε με το τώρα.

    1) Το 1987 ο Αντρέας είπε «Πάμε σε πόλεμο αν το Σισμίκ κάνει ερευνα σε ελληνική υφαλοκριπίδα».
    2010 Τουρκικό πλοίο ερευνών ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟ εκανε ερευνες στη Σαμοθράκη κα ανοιχτά της Θράκης.

    2) 1990 Αχμέτ Σαδίκ: Θα κάνω τουρκικό κόμμα στη Θράκη. Ενα βράδυ «εφυγε» σε τροχαίο.
    2010 Τουρκικός συνδυασμός στις νομαρχιακές εκλογές.
    3) 1991 Τούρκος πρόξενος Κομοτηνής Καταπατούνται δικαιώματα τούρκων στη Θράκη. ΑΠΕΛΑΣΗ
    2010 Τούρκος πρόξενος υπαγόμενος στη ΜΙΤ αλωνίζει και κάθε μέρα επαναλαμβάνει τα ιδια.

    4)1993 η Ελλάδα θα μπλοκάρει για πάντα τη νέα δομή ΝΑΤΟ αν καταργηθούν τα επιχειρησιακά όρια των στρατηγείων και δε δεχτουμε υπαγωγή της Λάρισας σε τουρκικό στρατηγείο.
    2003 Υπαγωγή Λάρισας στη Σμύρνη, κατάργηση ορίων με υπογραφή ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ
    5)1981,1985,1987 Δεν παραχωρούμε σπιθαμή εδάφους αέρα θάλασσας
    1999 Η ελλάδα εχει συνοριακές διαφορές με τη τουρκία Υπογραφή ΓΑΠ
    1996 Ιμια Αλλαγή status quo, αναγνώριση ζωτικών συμφερόντων στο Αιγαίο Υπογραφή Παγκαλος

    6)1984 Πτέραρχος Κουρής. Τα τουρκικά αεροπλάνα θα αναχαιτίζονται ανηλεώς σε όλο το FIR ως αγνωστα ίχνη αφού δεν καταθέτουν σχέδια πτήσεως και σε περίπτωση παραβιάσης των 10νμ θα εμπλέκονται τα ελληνικά κανονικά σε αερομαχίες ακόμα με εικονικές καραρρίψεις μέχρι τελικής αποχώρησης τους.
    2010 ΓΑΠ. Καμία εμπλοκή με τουρκικά αεροσκάφη από 6-10νμ Μόνο σε έκτατες περιπτώσεις.

    7)1993 Τουρκική φρεγάτα έξω από τη Μήλο. Αμεση απογειώση ζεύγους μ-2000 τα οποία οχι μόνο πέταξαν σύριζα από πάνω της αλλά εστειλαν και δύο «φιλάκια».
    2010 Τουρκικές κρουαζιέρες εξω από το Σούνιο και τη Ραφήνα, επιδειξη σημαίας χαρτογραφώντας το βυθό για δρομολόγια υ/β στο στενό Καφηρέα εκει που βγαίνει ο ελληνικός στόλος για το Αιγαίο.

    8)1981-1996 βετο στην ενταξη τουρκίας χρηματοδοτικά πρωτόκολλα κλπ
    1999-2010 ζεμπεικια, κουμπαριές, παλαμάκια, φωτό, κλητήρες της Τουρκίας στην ΕΕ

    9)1992 Ψηφισμα βουλής για 12νμ
    2010 Χωρικά υδατα κτένα

    10)Ετήσια Ασκηση Παρμενίωνας στα νησιά του Αν.Αιγαίου
    2010 Μετά από 3 χρόνια αναβολών εγινε στις Κυκλαδες. Του χρόνου ισως στην Υδρα, τη Κερκυρα

    Και άλλα πολλά….

    Υπάρχει κανείς εκτός από γραικύλους τύπου ΖΑΓΚΛΟΣ που θα πούν ότι δεν ΥΠΟΧΩΡΟΎΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ????

  40. Γρεβενά, μακάρι μόνο καλά να κάνει ο Γιώργος και το πασόκ για την Ελλάδα. Προσωπικά θα είμαι ο τελευταίος που θα τα αρνηθεί. Αλλά και τα στραβά θα πρέπει να τα δείχνουμε και να τα λέμε γιατί, όπως είπες, κανείς δεν είναι αλάνθαστος. Μακάρι να έχεις δίκιο βρε Γρεβενά. Έτσι κι αλλιώς, ο Γιώργος θα κυβερνήσει άλλα τρία χρόνια απ΄ότι φαίνεται, οπότε, θα την έχει την ευκαιρία του να σε δικαιώσει και μακάρι, το ξαναλέω, μακάρι.

    ροσωπικά είμαι

  41. Αλλά, θέλω να μου πεις και αυτό Γρεβενά: Άν, λέω, άν, τελικά δεν καταφέρει μια δίκαιη συμφωνία ο Γιώργος για το Αιγαίο και το παρατήσει το πράμα, πώς θα ξαναμαζέψουμε όλη αυτή την κατάσταση που περιγράφει παραπάνω ο Βασίλης?

  42. Βασίλη, στη ερώτηση σου αν υπάρχει άλλος εκτος από τον γραικύλο Zanglo, απαντώ, ναι, η χιλιοτρυπημένη κωλοτρυπίδα σου, σιχαμερέ κίναιδε.

  43. ANΔΡΕΑ όπως τη μαζέψαμε το 87 και ακόμα χειρότερα στα Ιμια.
    Ζάγκλο,τελικά είσαι δωδεκαθειστής ή όχι;μας μπερδεύεις.Αν όντως είσαι,και εκείνοι πίστευαν σε θεότητες που δεν έβλεπαν,ζητούσαν χρησμούς και αφιέρωναν παρθένες στους βωμούς.Ας σεβαστούμε την επικρατούσα θρησκεία,στο τέλος δεν φταίει ο χριστιανισμός για τα εγκλήματα των χριστιανών.Χρειαζόμαστε σημεία αναφοράς ως ΕΛΛΗΝΕΣ και ο χριστιανισμός είναι ένα από αυτά.

  44. Γιάννη, έχει σημασία το τι πιστεύω? Είμαι βασικά άθεος, δεν πιστεύω σε δημιουργούς και πράσινα άλογα, αλλά σαν Έλληνας έχω μια έλξη για τους θεούς τον προγόνων μας και όχι τον εκδικητικό θεό της ερήμου. δεν έχω πρόβλημα με τους χριστιανούς, αλλα εξάπτομαι όταν μερικοί βλαμμένοι μιλούν για θαύματα και προφήτες!
    Στη γη υπάρχουν 40 χιλ θρησκείες! Όλοι κατέχουν την απόλυτη αλήθεια, οι τρις δε αδελφές θρησκείες ισλάμ, ιουδαϊσμός και χριστιανισμός, έχουν το δικαίωμα να σκοτώνουν τους αλλόθρησκους και να έχουν άφεση αμαρτιών!
    Αλλα πως μπορεί κάποιος να απαιτεί σεβασμό για την θρησκεία του όταν δεν σέβεται την θρησκεία του άλλου?

  45. Ζαγκλο,Γραικύλε τουρκοχαφιέ,

    Χεστήκαμε για το θεό σου.
    Ενα ονειδος εισαι, προδότης της ιστορίας της παράδοσης και της θρησκέιας του τόπου που ζούμε εμείς οι ελληνες.

    Ενα μπάσταρδο στη καταγωγή και στο αίμα είσαι, μεγαλωμένος σε χαμετυπεία και καταγώγια, που προσπαθεί να πείσει για την ελληνικότητα του.

    Ενα πεμπτοφαλλαγίτικο μίασμα, μία σύχρηστη εντεταλμένη γραφίδα επί πληρωμή που αντιπροσωπεύει τις απόψεις Σόρος και Κίσσιγκερ για την Ελλάδα.

    Μία ρυπαρή μεινότητα νενέκων και οσφυοκαμπτών που βάφτισαν τις τουρκικές διεκδικήσεις διμερείς διαφορές.

    Αυτό είσαι και τα σχόλια σου στις 29/11 θα σε ακολουθούν πάντα ΓΡΑΙΚΎΛΕ.

  46. Ζάγκλο δεν διαφωνώ σε κάτι απο όσα λες,έλξη για την αρχαιότητα νοιώθουμε όλοι μας,εγώ απλώς ανέφερα την επικρατούσα θρησκεία ως σημείο αναφοράς των Ελλήνων σήμερα.Και μόνο για αυτό δεν θα έπρεπε να σε χαλάει ιδιαίτερα.

  47. Σούφρα No1
    Σου έχω πει και παλαιότερα, όταν σε πιάνει η κρίση και χέζεις από το στόμα, θα ακολουθείς την συνταγή.
    Χλιαρό ντούς τρία δάκτυλα εκεί που ξέρεις και μια παχιά για να λασκάρεις, ξεχειλισμένε πρωκτέ.

  48. Γραικύλε,

    Μα΄λλον τελείωσε η επίρρεια της δόσης σου και το πέρασμα των αραπάδων.

    Μία βόλτα από τη οδό Φυλής που μεγάλωσες και ανατράφηκες θα σε «φτιάξει» εδικά από πίσω. Ξέρεις εσύ ως κτηνίατρος.

  49. Ακριβώς, σαν κτηνίατρος ξέρω από θηλυκά ζώα σαν και σένα, άχρηστε κηφήνα, ξεκωλιάρη πούστη.

  50. Προτεινω σε ολους τους φιλους του ιστολογιου να κατεβασουνε τους τονους και να ασχοληθουνε με την ουσια!Σημερα στο enkripto (εν κρυπτω)εχει ενα πολλη καλο αρθρο του Σαββα Καλεντεριδη σχετικα με το μεγα λαθος (;)του Καραμανλη του γερου,οταν εβγαλε την Ελλαδα απο το ΝΑΤΟ αμεσως μετα τον Αττιλα 2 (για εσωτερικη καταναλωση)ανοιγοντας τον Ασκο του Αιολου στο Αιγαιο!!!!!Η Ελλαδα ειχε την αποκλειστικη ευθυνη του Αιγαιου,χωρις καμια διεκδικησει απο τη μερια της τουρκιας,μετα μολις η Ελλαδα επεστρεψε η τουρκια προεβαλε βετο και μπηκαμε ξανα αλλα με τους (ορους)της τουρκιας!!!!!!!η ευθυνη της ΝΔ διαχρονικα ειναι απλα τεραστια……

Σχολιάστε