
Την προσέλκυση περισσότερων τουριστών έχει ως στόχο η ανακαίνιση
του Ιερού Ναού της Αγίας Ελένης
Ειδικού Συνεργάτη
Ο Δήμος Σελτσούκλου του Ικονίου αποφάσισε να ανακαινίσει τον ιερό ναό της Αγίας Ελένης που έφτιαξε η μητέρα του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου. Ο ιστορικός ναός που διακρίνεται για τις τοιχογραφίες του θα ανακαινιστεί και θα μετατραπεί σε μουσείο.
Ο αρμόδιος για την ανακαίνιση ερευνητής του Πανεπιστημίου Σελτσούκ κ. Μετέ Μιμίρογλου δήλωσε ότι έχουν γίνει έργα συντήρησης του ναού άλλες δυο φορές από το 1880 μέχρι σήμερα. Προστέθηκε ο νάρθηκας, επισκευάστηκε ο τρούλος και ανανεώθηκαν οι τοιχογραφίες.
Οι τοπικές αρχές του Ικονίου εκτιμούν ιδιαίτερα τον τουρισμό και τα οφέλη του. Πόλος έλξης για τους επισκέπτες της περιοχής είναι το Μαυσωλείο του Τζελαλεττίν Ρουμί που ίδρυσε το τάγμα των Μεβελβήδων με τους γνωστούς περιστρεφόμενους δερβίσηδες.
Τώρα θέλουν να αξιοποιήσουν και τον ναό της Αγίας Ελένης. Μακάρι το ίδιο να έκαναν και άλλοι δήμοι της Μικράς Ασίας όπου υπάρχουν πολυάριθμοι χριστιανικοί ναοί, αντί να τους χρησιμοποιούν ως στάβλους ή αποθήκες.
DEN XERO TI NA PO.O GERON PAISIOS ELEGE,OTAN AKOYTE OTI OI TOYRKOI ANAKAINIZOYN EKLHSIES TIS ETOIMAZOYN GIA NA TIS LEITOYRGHSOYME EMEIS
Club τις κάνουν όπως αυτες της Κυπρου…
Όλοι οι χριστιανικοί ναοί είναι χτισμένοι επάνω στα γκρεμίσματα Ελληνικόν Ναών που οι βάρβαροι χριστιανοί κατέστρεψαν!
Οπου άρθρο για εκκλησίες πετάγεται και η καρικατούρα ο Ζαγκλούλης-ΛΟΛΕΚ να παίξει τη γνωστή κασέτα.
Ρε σούργελο εμεινες στην ιδια τάξη από τα θρησκευτικά?
Μήπως σε πληρώνουν με το κομμάτι την ώρα την εβδομάδα?
Δεν εξηγείται αυτός ο κομπλεξισμός.
Ξεπέρασες και τα παιδάκια των χιλιαστών που μοιράζουν φυλλάδια στο δρόμο ή πάνε πόρτα πόρτα.
Την αλήθεια είπα, σε ενοχλεί ιουδαιοχριστιανέ?
Σούργελο κίναιδε.
Ποια αλήθεια παπαγαλάκι?
Τη γραφική ανυπόληπτη και καρναβαλική που μας έχεις ζαλίσει?
Αυτά να τα γράφεις στο EPIC ATHEIST που συστήνεις και προέρχεσαι.
Εκεί θα βρει ανταπόκριση το κήρυγμα σου της «πεφωτισμένης» μπουρδολογίας και του «φωτός» του αληθινού που μόνο εσύ είδες και μερικοί άλλοι δακτυλοδεικτούμενοι περιθωριακοί.
Κουράγιο το πάρκο του Ελληνικού έρχεται.
Σου υπόσχομαι να στείλω επιστολή στη Μπιρμπίλη να μεριμνήσει για μία εξέδρα όπως στα ευρωαπικά πάρκα για να παίζεις τη κωμωδία σου τις ηλιόλουστες ημέρες και να πετάμε ντομάτες όπως στην Ισπανία.
Αν είχες ίχνη Ελληνικότητας θα ήξερες ότι όλοι οι χριστιανικοί ναοί είναι κτισμένοι επάνω στους γκρεμισμένους Ελληνικούς Ναούς.
Είμαι βέβαιος ότι το γνωρίζεις, αλλα είσαι τόσο μεγάλος πούστης που αρνείσαι και τα διαστρέφεις τα πάντα.
Το φως και ο πολιτισμός έλαμψε στην Ελλάδα στην εποχή που οι Έλληνες προσκυνούσαν στον Όλυμπο, και όχι στον εκδικητικό θεό του μισους από την έρημο της ανατολής.
Δεν θέλω μαζί σου τέτοιου είδους αντιπαράθεση, μάθε να μιλάς σαν άνθρωπος γιατί θα σε απαντήσω την γλώσσα που καταλαβαίνεις, μαϊμού.
6.ψυχασθενή τα χάπια σου και ύπνο.
Βασίλη οι πρόγονοι σου σε λίγο θα ανακαινησουν και την Ακρόπολη
Γεια σου Jens!
Ο βασίλης είναι τούρκος στον χαρακτήρα,
εβραίος στο θρήσκευμα, πούστης στο σώμα
και βόθρος στο μυαλό!
Γεια σου ζανγκλος χα χα δεν μου λες η σελίδα που μετατρέπουμε τα greeklish σε ελληνικά δεν λειτουργεί Άλλο
Οι άλλες που δοκίμασα σου επιτρέπουν μόνον λίγες λέξεις
Έχεις Καμία άλλη σελίδα που να μπορώ να γράφω μεγάλα κείμενα ;
D.I POY EISAI NA PEIS KATI GIA TIS YBREIS.PROHGOYMENH FORA XORIS NA BRISOYME H NA THIXOYME KAPOION PETAXTHES EPEIDH EIPAME OTI KAPOIOI KRINOYN MONO APO TON KANAPE, TORA DEN EXEIS NA PEIS TIPOTE?
Δοκίμασε αυτήν και πήγαινε στο «Δοκιμάστε την»!
http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp
Zanglissen dra åt helvete ! 😉
Έλεος βρε παιδιά!Όπου βλέπουμε άρθρα που αναφέρουν για ανακαίνιση χριστιανικών ορθόδοξων ναών και ότι άλλο συμβαίνει στην Τουρκία αμέσως αναφορά στις προφητείες Παίσιου και Κοσμά Αιτωλού;
Αν είναι δυνατόν να δίνουμε τόσο βάση στις όποιες προφητείες ηχούν γλυκά στα αυτάκια μας και να τις αναπαράγουμε έτσι αβίαστα!
Στο μεσσαίωνα τους ζουν μερικοί!
Έλεος!!!Όχι άλλο κάρβουνο!
Τοτε ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΣ θα πρεπει οι Δ.Ι. και Μιλήσιος να σταματησουν να αναρτουν θεματα με «εκκλησία» και «τουρκια»
Pingback είπα εγώ κάτι τέτοιο;
Στον θρησκόπληκτο του σχολίου @1 αναφέρθηκα περισσότερο όπου κατευθείαν το μυαλό του πήγε στον Παίσιο όταν είδε αυτό το άρθρο!
θρησκόληπτος θα λεγα καλύτερα!
Ανώνυμε, 14
Jag förstår att de är du ping, ingen problem, med denna kyla vi har i Stockholm, jag föredrar helvete som är säkert varmt!
Pingback!Εσύ είσαι αυτός που έκανε το σχόλιο 14;
Καλά το είπες Πέλοπα, περί θρησκόπληκτου πρόκειται!
Zanglissen dina sinnen och ett halvt kilo och målarens The Jerk
Ναι zanglo!Έχεις δίκιο υπάρχει τελικά η λέξη θρησκόπληκτος!
Έλα 22@ σχόλιο pingback,προδόθηκες!
Ping @ 22
δεν βγαίνει νόημα!
Αλήθεια Πέλοπα?
Εγώ νόμιζα ότι ήταν δικη μου επινόηση!Χε..χε..
Ζανκλος 1ον ο,τι έχω να πω το λέω στα ισια!!!!
2ον δεν ξέρω σουηδέζικα!!!!
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΣ εσυ τι ζόρι τραβας για την παρτη μου ;;;;
Σε διόρισε δικηγόρο του ο ζανκλος :;;;
Εγώ κάποιον SATAN, EL, O KAIΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ,ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ,Δεν μας χέζεις ρε Νταλάρα κτλ κτλ θυμάμαι που χρησιμοποίησε όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς για ονόματα αλλάζοντας τα σαν τα πουκάμισα συν το γεγονός ότι το συγκεκριμένο υποκείμενο ασχολιόταν με κάτι «δίαιτες»!Και τι υποκείμενο!Από τα πολύ σπάνια!
OK, ίσως να είναι και έτσι, το σχόλιο δεν ήταν προσβλητικό, αλλα το δεύτερο δεν βγάζει νόημα.
Zaglisen εσύ με λες και ο τσίου τσίου που κουφάθηκε πάλι αφού τα είπες χίμα όπως πάντα το πρωί, δηλαδή τι είπε? βασικά μια από τα ίδια!
SATAN, EL, O KAIΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ,ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ κλπ δεν τους ξερω τους κυρίους!
Παντα γραφω ως pingback και δεν συνηθηζω να αλλάζω σαν μερικούς μερικούς εδω μεσα!!!
Αυτο για τις διαιτες είπες δεν το καταλαβα!
Αστα ψόφια ρε!
«zanglisen» σε εχουν πει πολλοί!
και τι με αυτο ;
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΣ Α… καλα εσυ είσαι μεγάλο πανηγύρι…..
Πανηγύρη είσαι εσύ ρε ανακατώστρα!Φαντάζομαι πόσα ονόματα έχεις χρησιμοποιήσει!
Παίδες όποιος παραπονιέται ότι χρησιμοποιούν το όνομα του ο πρώτος ύποπτος για εμένα είναι ο pingback!
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΣ μάθε ορθογραφία και μετά βρες αποδείξεις ώστε οι κατηγορίες σου να ευσταθούν!!!
Η ορθογραφία του zanglos δικαιολογείται διότι είναι του εξωτερικού, η δική σου ΟΧΙ!!!
Πάντως όλη αυτή η ιστορία με την μάνα του Κωνσταντίνου την Ελένη, που βρήκε λέει ένα καρφί από αυτά που κάρφωσαν τον χριστό, είναι ιστορίες για καλικάντζαρους! Για πολύ γέλιο!
Τώρα βέβαια αν είσαι πιστός, κοζάρεις από μια άλλη οπτική τεθλασμένη γωνία το όλο θέμα και βλέπεις αυτό που θέλεις να δεις και όχι αυτό που που πραγματικά είναι!
Ιστορίες γι αγρίους είναι Zanglo όλα!
Πιο εύκολα μπορεί κανείς να ανακαλύψει την αλήθεια στην για τα γεγονότα του παρελθόντος στην αρχαία ελληνική μυθολογία παρά ψάχνωντας την
στις θρησκείες!
pingback συγνώμη!Εδώ όντως έκανα λάθος και σε κατηγόρησα άδικα!!
zanglos Τα καρφιά, ο μανδύας, ο σταυρός και πολλά άλλα βρέθηκαν!!
Τα έθαψε όμως όλα το γαμημένο το Βατικανό με τις γαμημένες σταυροφορίες του, μαζί και τα αρχαία ελληνικά χειρόγραφα!!!
Ιστορίες γι αγρίους είναι Zanglo όλα!
Πιο εύκολα μπορεί κανείς να ανακαλύψει την αλήθεια για τα γεγονότα του παρελθόντος στην αρχαία ελληνική μυθολογία παρά ψάχνωντας την
στις θρησκείες!
Επαναδιατύπωση έκανα μόνο!
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΣ Δεκτη!!!
Η συγνωμη δεν έχει καμία αξία, αλλα το θάρρος να την ζητάς!!
απο τις λίγες φορές που συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!Καλή συνέχεια να έχεις!
Ping, εγώ κατ’αρχήν πιστεύω ότι ο χριστός σαν φυσικό πρόσωπο δεν έχει υπάρξει, αλλα αυτό είναι μεγάλη ιστορία να χωρέσει σε ένα σχόλιο.
Η εποχή που υποτίθεται γεννήθηκε ο χριστός, είναι πολύ καλά καταγεγραμμένη, κανείς ιστορικός, ούτε καν ο Ιώσηπος αναφέρει για κάποιον χριστό!
Όσο για την Ελένη, μετά από 200 χρόνια είναι πολύ ανόητο να πιστεύουμε ότι μπορεί να βρέθηκε ο σταυρός και το καρφί, δεν νομίζεις!
Ο Χριστός ήταν υπαρκτό πρόσωπο, το οποίο δίδαξε, έκανε θαύματα, και θανατώθηκε για εμάς, επειδή κάποιοι δεν τον πίστεψαν και τον θεώρησαν τσαρλατάνο όπως και κάποιοι σήμερα! Στην αρχαία Ελλάδα δεν ήταν γνωστός ακόμα ο Ιησούς διότι η φήμη του δεν πρόφτασε να απλωθεί στην μεσόγειο επειδή θανατώθηκε σχετικά νέος!
Μετά το σχίσμα των εκκλησιών από μια σε δυο και την δημιουργία των καθολικών, έγιναν εγκλήματα εις βάρος του ελληνισμού και γενικότερα της ανθρωπότητας!
Οι ίδιοι οι παπικοί κατάσφαξαν κόσμο και κοσμάκη με τις σταυροφορίες τους περιλαμβανομένων και των βυζαντινών, κατακλέβοντας ο,τι είχε διασωθεί!
Η λόγχη του πεπρωμένου, το άγιο δισκοπότηρο, ο χιτώνας, ο σταυρός και τα καρφιά, αφού τα έκλεψαν και τα καταχώνιασαν στις κατακόμβες του Βατικανού, είπαν ότι χάθηκαν !
Ολίγον τι άσχετο με τον χριστιανισμό!Έχει όμως άμεση σχέση με θρησκεία!Για μιά ακόμη φορά αποδεικνύεται πως οι θρησκείες είναι ότι χειρότερο έχει ποτέ γνωρίσει η ανθρωπότητα!Κάποτε συνέβαιναν κάτι τέτοια στο όνομα του χριστιανισμού!Στις μέρες μας τα βλέπουμε στο όνομα του Ισλάμ!Είναι πολύ σκληρή εικόνα και όποιος δεν αντέχει να μην το δει!Αν θεωρούν το δημοσίευμα μου ακατάλληλο οι κύριοι Δημήτρης και Μιλήσιος τους προτείνω να το κατεβάσουν και ζητώ συγνώμη!:
Να το διαγράψουν ήθελα να πω!όχι να το κατεβάσουν!
Jens,
Bλαχογερμανέ εγκληματία της ανθρωπότητας ποιος σε ρώτησε και τι σε νοιάζει τι θα κάνουμε την ΑΚΡΌΠΟΛΗ.
Μια φορά για πώληση στους γερμανούς δεν είναι. Πάρτο χαμπάρι.
Τράβα πιές καμία μπύρα και φάε κανένα λουκάνικο.
Λαμόγιο να πληρώσεις τις πολεμικές αποζημειώσεις που χρωστάς στην Ελλάδα για τα εγκλήματα που έκανες.
Μίλησαν όλοι μιλησε και ο βλαχογερμανός βιομηχανικός εργάτης της πεντάρας.
Πελοποννήσιε,
Σωστά μιλάς γαι το σχόλιο 1.
Δεν είδα ομως να κάνεις αντίστοιχο σχόλιο για το Ζαγκλόυλη-ΛΟΛΕΚ που πετάγεται σα το μεθάνιο και παπαγαλίζει τα ιδια και τα ιδια.
Δε μας αποκάλυψε βέβαια που και με ποιο τρόπο επικοινωνεί με το Δία και βρήκε την αλήθεια και το «φώς» το αληθινό.
Στον Ολυμπο με κεραυνούς στα οπίσθια του?
Στο Λούσιο ποταμό οπου πλένει τα πόδια του?
Στο Ταύγετο που αυτοθάφτηκε ο Λιαντίνης
Στη Λήμνο που έχει το σιδηρουργείο ο Ηφαιστος?
Στο Μαίναλο μέσα στο δάσος μέσω του Πάνα?
Η σε κάποιο άσυλο ψυχοπαθών και ψυχασθενών οπου είναι το πιθανότερο?
Εγώ πάντως σε προσκαλώ να πάμε στις 06/03/11 στο Πατρινό καρναβάλι. Εκεί θα είναι σίγουρα ο ΛΟΛΕΚ και Ο ΤΣΙΟΥ ΤΣΙΟΥ και δούμε πως επικοινωνούν με το Δία.
Να μας πουν και τι σύνδεση έχουν μέσω δορυφόρου, e-mail, βουντού, σημάτων καπνού και σε τι ταχύτητες.
http://www.youtube.com/watch?v=ef0MZYA_Xis
eidika afieromeno gia ton basili
http://www.youtube.com/watch?v=7JO_YKCO57U
o basilis se olo to megaleio tou
akouste ton sto tilefono
Ο τρόπος που επικοινωνώ με τον Δία, είναι μέσω της μάνας σου το μουνί, σκατόπουστα.
Στο πατρινό καρναβάλι θα ντυθείς μαρία από την βηθλεέμ και εγώ αρχάγγελος γαβριήλ με τον κρίνο στο χέρι να στον δίνω στο στόμα, σιχαμερέ κίναιδε.
Δεν ντρεπεσαι με αυτα που γραφεις ?
Όχι!
Αυτά που γράφω είναι απάντηση σε αυτά που γραφει ο κίναιδος,
αν θέλεις να σέβονται τα σεβάσματα σου, θα σέβεσαι τα σεβάσματα τον άλλον.
Ενταξει, αλλα όχι και έτσι…
Και μην ξεχνας οτι τα σεβασματα του βασιλη είναι και σεβασματα των άλλων που δεν σε βριζουν…
Ακριβώς, για αυτό τον λόγο αυτός ο αλητήριος προκαλεί και βρίζει τα σεβάσματα τον Εθνικών Ελλήνων, για να βρίσω και εγώ και να κερδίσει συμπάθειες!
Τόσο διαβολεμένος είναι!
Hellas Patriot, θα τολμούσε αυτός ο αλήτης να ειρωνευθεί τους μουσουλμάνου? Ποτέ!
Κανένα δόγμα δεν θα ειρωνευόταν γιατί σέβεται και φοβάται, αλλα, την θρησκεία τον προγόνων μας έμαθε από τους βρυκόλακες παπάδες ότι είναι OK να την χλευάζει!
Επίσης, όπως ανέφερα, αν πω κάτι ανάλογο εγώ για τον χριστιανισμό, γίνομαι υβριστής και κερδίζει συμπάθειες! Έτσι δεν είναι?
Ο βασίλης είναι ένας μεγάλος δολοπλόκος, ψεύτης, πολύ κακός μάλλον από παιδικά τραύματα (μάλλον γαμημένος) και πάντα βάζει φωτιές σε όποιο άρθρο γράψει!
Να φύγεις από το blog ρε αλήτη! Ουστ!
Γιατί δεν τα βρίσκετε μεταξύ σας Συνέλληνες;
Πέλοπα, ε βάλε και μια φωτό από σένα να σε δω!
Έβαλα μια φωτό από μένα και τον γιο μου στο logotype από τις διακοπές μας πέρσι το καλοκαίρι στην Χαλκιδική, Υπέροχα!
ok!zanglo σε λίγο!Έγινε!Μια χαρά είστε!Να σου ζήσει και ο γιός σου!
Ευχαριστώ Πέλοπα!
Μην τρομάξει βέβαια κανείς!Στην φώτο βγήκα λίγο «άγριος»!!Μοιάζω αρκετά στον αδερφό μου όμως αν και τον περνάω 16 χρόνια!
Xα..xα.. πολύ σαν άγριος φαίνεσαι ρε θεριό!
Έχω και πολύ καλύτερες φωτογραφίες όμως!
Δεν έχει σημασία φιλε μου, μια χαρά είσαι!
Δεν κάνουμε επίδειξη, ήθελα μονο να σε δω στη φωτό!
Και εγώ zanglo χάρηκα πάρα πολύ σε είδα με το παιδί σου!Εύχομαι πραγματικά ότι καλύτερο!
Zanglos φαίνεσαι σοβαρός άνθρωπος στη φωτογραφία και
δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλος ο οχετός των σχολίων σου προέρχεται από εσένα…..
Φιλε ping, ελπίζω να με επιτρέπεις την οικειότητα, ναι, να είσαι βέβαιος ότι είμαι ευγενικός kai ειλικρινείς όπως γαλουχήθηκα στην σουηδική κοινωνία, αλλα έχω της μάνας μου τα χούγια, όταν νευριάσω δεν έχω σύνορα.
Λυπάμαι παρα πολύ που βρίζω, αλλα είναι για κάποιον που το αξίζει, ζητω συγγνώμη από τους επισκέπτες!
Αλλα, δεν την μπορώ την κόντρα, τρελαίνομαι, αν είσαι μαζί μου ευγενικός να σου δώσω την καρδια μου και ότι θέλεις, αν με πας κόντρα τύπου βασίλη βρίζοντας με το γάντι, το μυαλό μου κάνει σενάρια πως θα του κόψω το λαρύγγι!
τι θα μπορούσε να απαντήσει του βασίλη κανεις μετά από αυτά τα σχόλια???
αν επιθυμείς διάλογο βασίλη καλός αν όχι συνέχισε το βιολί σου.
σου ξαναπροτείνω κύριε πιλότε,οικονομολόγε, "πολιτικοεπιστιμονα" και δικηγόρε τις κακιας ώρας,να έρθεις στις 21 φεβρουαρίου να μου τα πεις όλα κατάμουτρα,φέρε και τα πτυχία σου μαζί γιατί θα φέρω και εγώ κωλόχαρτο από την γερμανία για να δούμε τι έχει πιο πολλή αξια,
τα ανύπαρκτα πτυχία σου η το κωλόχαρτο γερμανίας???
λοιπόν σοβαρά τώρα,έτσι όπως σε κατάλαβα εδώ και κάτι εβδομάδες ,είσαι ένας αποτυχημένος άνεργος που δεν ξέρει τι να κάνει και πως να περάσει την μέρα του.
καταρχάς λόγο δουλειάς έχω δει χιλιάδες άτομα στην ζωή μου και έχω μάθει να διαβάζω ανάμεσα στις γραμμές,
εσύ στο υπογράφω ότι είσαι ένας τσαρλατάνος ονειροπαρμένος loser και τίποτα παραπάνω.
προφανώς δεν μπορείς να χωνέψεις την αποτυχημένη μίζερη ζωή σου και δημιούργησες έναν φανταστικό κόσμο βάζοντας όλους τους βασιλίδες που είχες από τα παιδικά σου χρονια ονειρευτεί.
δεν έχεις καν την στοιχειώδη κοινωνική μόρφωση απέναντι στους συνομιλητές σου και μας λες ότι σπούδασες πολιτικές επιστήμες???μονο ιατρική σου λείπει,
άντε λοιπόν τι περιμένεις ?
δεν έχω γνωρίσει ακόμα "αντροπο" με 4 πτυχία εσύ είσαι ο πρώτος.
συνεχώς είσαι πνεύμα αντιλογίας
"ψευτοιπεριφανος" εγωιστής και dieustrauloneis γεγονότα
που είναι τετελεσμένα .
ο καθένας σήμερα μπορεί να πάει στο "ωικιπεδια" και να δει αν ο χίτλερ ήτανε αυστριακός η κινέζος
εσύ όμως παίρνεις ορισμένα στοιχεια τα παραποιείς σύμφωνα με τις πεποιθήσεις σου και μετά τα παρουσιάζεις σαν (ειδικός)
σε κατάλαβα πρώτη φορα όταν μιλούσες για τα f 16 ακριβώς επί λέξη το σχόλιο σου το είδα στο περιοδικό άμυνα και τεχνολογία.
είσαι για γέλια και για κλάματα ταυτοχρόνως.
καταρχάς σε ρώτησα τρεις φορες με τι ασχολείσαι τι ηλικία έχεις αλλα ακόμα να απαντήσεις,,όλο κρυφτούλι μου παίζεις.
είδα μια απάντηση σου στον jonny ,απαράδεχτος μιλάμε ,αίσχος εσύ ντροπιάζεις το ελληνικό στοιχειο και ιστορία με τον χειρότερο τρόπο ,"αμβιβαλω" ειλικρινά αν είσαι έλληνας.
στην γερμανία έχουμε "γερμανορωσσους" και "γερμανορουμανους" και σχεδόν όλοι από αυτούς είναι npd και ξέρεις γιατί???
γιατί έχουνε ανάγκη ταυτότητας και αναγνώρισις ενώ άμα δεις τις φάτσες τους κάνουν μπαμ από χιλιόμετρα έχουνε και προφορά άστα να πάνε,παρόλα αυτά θεωρούν τους εαυτούς τους για τους τέλειους γερμανούς.
έτσι και εσύ μάλλον θα ανακάλυψες τις τουρκικες ρίζες σου και δεν συμβιβάζεσαι "γιαυτο" και αυτή η αντίδραση
Χε..χε.. Ωραία του τα είπες Jens, περίμενε τώρα την απάντηση, ίσως πάει πίσω στον A παγκόσμιο πόλεμο! όπου ο παππούς σου, ο κακός Γερμαναράς σκότωνε γάλλους!
Καλο βραδυ σε σένα και σε όλα τα παιδιά του blog!
Υπάρχουν και ήπιοι χαρακτηρισμοί που μπορείς να χρησιμοποιείς!
Η ελληνική γλώσσα είναι η πιο πλούσια και η μοναδική στον κόσμο που έχει πάνω από 6.200.000 λέξεις και 90.000.000 λεκτικούς τύπους και σίγουρα θα βρεις τις κατάλληλες φράσεις για να “πλακώνεσαι” με άλλους!!!
Δοκίμασε λίγο και θα δεις!
Πρέπει να σταματήσετε ολόκληροι μαντράχαλοι να πλακώνεστε σαν τα κοκόρια εδώ μέσα!!!
Μετά τις προτάσεις του μαυροπροβατου προς Δ.Ι. και Μιλήσιο αποφάσισα να κάνω ανακωχή με όλους!
Ο Πελοποννήσιος έκανε και αυτός μια καλή αρχή και μπράβο του!
Κάνε κι εσύ το ίδιο!
Ping, δεν βρίζω ποτε αν δεν με βρίσουν και στο πρώτο βρίσιμο η ειρωνεία πάω πάσο.
Τον βασίλη τον πρότεινα 2-3 φορες να σταματήσουμε και συνέχισε να με προκαλεί.
Πρόσεξε και θα δεις, ποτέ δεν βρίζω αν δεν με βρίσουν,
καλο βραδυ!
βασίλη
για πες μου σε παρακαλώ αν μισώ όπως λες εσύ την ελλάδα ,γιατί κάνω τότε όλα αυτά που κάνω????
γιατί τρέχω με τα παιδιά μου από δάσκαλο μπουζουκιού σε δάσκαλο ποντιακής λίρας και από σε χορευτικό σύλλογο σε κοινότητα και αντιστρόφως???γιατί περνάω τόση ώρα στο blog αυτό να μιλώ με εσένα τον ανεγκέφαλο που πλάθει με την φαντασία του νέους κόσμους?
θα μου εξηγήσεις????
το κατοχικό δάνειο ,τα κλεμμένα αρχαία την αποζημίωση θα σου την δώσω προσωπικά όταν θα βρεθούμε στην αθηνα,
φυσικά αν είναι όσα λες περί πτυχίων αλήθεια εγώ όχι μονο θα σου ζητήσω γονατιστός συγγνώμη όχι μονο θα ανακαλέσω στο blog δημόσιος αλλα θα ανεβώ στην ακρόπολη να με ακούνε όλοι,
αλλα ξέρω ότι δεν έχεις τα κότσια να έρθεις ,ξέρω ότι μπλοφάρεις ,άσχετος αν ονομάζεις εσύ τους άλλους "μπουρδολογους" εσύ είσαι ο μεγαλύτερος ψεύτης άνανδρος και "κομπλεξικοσπου" έχω μέχρι στιγμής γνωρίσει,ένα νούμερο ένας κλόουν και τίποτα παραπάνω.
καλά για τόσο χαζούς μας περνάς τώρα ειλικρινά?????
πες μου ποιος με τόσα πτυχία όπως εσύ ξημεροβραδιάζεται στο internet ποιος????
είσαι σχεδόν πάντα μέσα στο blog,ποτε δουλεύεις?ποτε αναχαιτίζεις τους προγόνους σου ??ποτε κανονίζεις τα οικονομικά τις ελλάδας ?ποτε υπερασπίζεσαι το δίκαιο ρομπέν των δασών εσύ???
ποτε τα κανεις όλα αυτά???για λεγε???
έχω χορτάσει από λόγια θέλω αποδείξεις .
σε περιμένω στις 21 στην αθηνα για να μου αποδείξεις ποσο άδικο έχω .
φυσικά περιμένω να επικαλεστείς ασθένεια,ταξίδι υπηρεσία η καμια άλλη φτηνή δικαιολογία.
εν ολίγοις ξέρω ότι δεν θα έρθεις .
πριν το ξεχάσω εσύ αποφασίζεις που και τι θα φάμε εφόσον δεν σου αρέσει η γερμανική κουζίνα όπως είπες (λες και ξέρεις τι είναι γερμανική κουζίνα) τα έξοδα φυσικά δικά μου ακόμη και το ταξί σου ,
ιδού λοιπόν απόδειξε ποσο λάθος είμαι ,που θα βρείς καλλίτερη ευκαιρία???
άμα θέλεις θα βάλουμε και φωτογραφία μετά στο blog που θα σε ζητω συγγνώμη,άντε λοιπόν τι περιμένεις????
Καλημέρα, από την παγωμένη Στοχόλμη (-20 μείον!)
Jens αν δεν σε βρίσει όπως πάντα ο βασίλης, προτείνω να ξεχάσουμε την αντιπαράθεση
και να κάνουμε διάλογο με βάση τον σεβασμό και την λογική.
Τώρα βεβαια το θεωρώ λίγο αφύσικο να μην λάβεις την απάντηση σου το τι έκανε
ο Χίτλερ στον B παγκόσμιο πόλεμο και τι έκανε ο παππούς σου στον A πόλεμο.
Και εγώ δεν θα κάνω κριτική πριν δω την απάντηση, πιστεύω τώρα ο βασίλης είναι
σε αποστολή να καταρρίψει μερικούς τούρκικους γλάρους.
Jens,
Επειδή ξεσάλωσες είναι ώρα να μπεις στη θέση σου για μί ακόμα φορά.
1)Σε ότι έχει να κάνει με τα σχόλια σου θα σου απλά ότι η γελοία πρόσκληση σου απορρίπτεται. Ουδέποτε στη ζωή μου έχω αποδεχτεί πρόσκληση από γερμανό Ούνο. Είναι θέμα αρχής. Για το ταξί που προθυμοποίηθηκες να πληρώσεις κάνε οικονομία τα λεφτά για τη πληρωμή των πολεμικών αποζημειώσεων.
2)Μίλησες για τα σχόλια των F-16 και ότι ξέρεις να διαβάζεις πίσω απ΄τις γραμμές. Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να μου πεις συγκεκριμένα το σχόλιο και την ημερομηνία δημοσίευσης.
3)Μίλησες για τα πτυχία. Σου πέφτει βαρύ αλλά τι να κάνουμε. Δε νομίζω ότι επειδή κάποιος αφιέρωσε χρόνια στη ζωή του πάνω από τα βιβλία θα πρέπει να το αποδεικνύει στο κάθε κομπλεξικό τιποταπουθενατζή σαν εσένα. Δε γνώρισες είπες ανθρωπο με 4 τυχία. Μάλλον ο κύκλος σου είναι από αγράμματους και μέτριους. Δε είναι σπουδαίο κατόρθωμα όσο νομίζεις ούτε δύσκολο. Απλά θέλει χρόνο υπομονή και συγκέντρωση. Ενας κάτοχος διδακτορικού που κάνει 5 χρόνια ή ένας κάτοχος POST DOC που θέλει άλλα 4 τ είναι? Τι σου λέω όμως? Αγνωστες λέξεις για βλακόμετρα με υπεροπτικό ύφος. Στο δικό μου κύκλο να σου πω είμαι ο μόνος που δεν έχει διδακτορικό.
4)Μίλησες με τη γνωστή γερμανική επαρση για Loser, καθάρισμα τουαλέτας, μεροκάματο κλπ κλπ κλπ. Ανάξια απάντησης.
5) Εκτός από την γνωστή πλαστογράφηση της ιστορίας που προσπάθησες να κάνεις λέγοντας μας ότι ο Χιτλερ ήταν αυστριακός αρα οι γερμανοί που τον εξέλεξαν τον αποθέωναν και οι γερμανοί υπουργοί ήταν αμέτοχοι μας είπες ότι κάνεις και επενδύσεις και μα ςταίζεις.
Πήρες για όλα απαντήσεις αλλά μιλιά δεν έβγαλες.
6)Τελικά πιστεύω για εσένα ότι στα μαθητικά σου χρόνια στην ελλάδα πρέπι να έφαγες καρπαζιά που πήγε σύννεφο και στα μαθήματα πρέπι να ήσουν κουμπούρας. Οι συμμαθητές σου δε πρέπει να σε έκαναν παρέα και σε είχαν απομονώσει. Θα τους έλεγες τιποτα γερμανικές εξυπνάδες και σε είχαν του κλώτσου και του μπάτσου. Ο πατέρας είπες ότι ήταν δάσκαλος. Αρα να υποθέσω ότι στην ελλάδα φοίτησες σε κάποιο ελληνογερμανικό σχολείο και μόνο λόγω του πατέρα σου περνούσες τις τάξεις. Γι αυτό και η απορία σου για τα 4 πτυχία όταν σε όλο το κόσμο τίνει να γίνει ο μέσος όρος τουλάχιστον για 3.
5)Την ελληνική ιστορία και πραγματικότητα ουδόλως τη γνωρίζεις γιατί απλά ήσουν τουρίστας στη τάξη. Δεν εξηγούνται αλλιώς τα ανοσιουργήματα που λες.
7)Για τις πτήσεις γλάρων καλαμιών κλπ κλπ που ανέξοδα λες και α΄λλοι φρόντισε να μάθεις ότι από μια ηλικία και μετά ή αν βγει κλάσμα μυωπίας στα μάτια ή αν είσαι σε κάποια επιτελική θέση οι πτήσεις τερματίζονται.
8) Η γερμανική κουζίνα μου είναι οικεία απο το πέρασμα μου στη Βόννη και στη Χαιδελβέργη γι αρκετό καιρό.
Οταν θα μάθεις καλύτερα την ελληνική ιστορία και αποτινάξεις τη θεωρεία Φαλμεράουερ που πρεσβεύεις ίσως σου κάνω τη χάρη να φάμε μαζί.
Καλή εβδομάδα
Ζαγκλούλη,
Για ποια θρησκεία μιλάς?
Για τη δωδεκαθειστική μπουρδολογία που αντιπροσωπεύει το 0,0001 % της ελληνικής κοινωνίας?
Ισα και όμοια θα βάλουμε τις γραφικές καρικατούρες σου με το επίσημο θρήσκευμα της χώρας ?
Υπάρχουν και άλλοι πολλοί που δεν ασπάζονται το χρισταινισμό, που δε πιστεύουν σε τίποτα ή που πιστεύουν σε αλλο δόγμα.
Είσαι ο μαοναδικός μαζί με το Τσιου-τσίου-Ιουλιανό που συστηματικά ολημερίς στρατευμένα κάνετε αυτό το πράγμα.
Η πρόταση μου είναι απλή και ξεκάθαρη.
Θα σταματήσεις το χυδαιολόγιο κατά της επίσημης θρησκείας των ελλήνων και τη προπαγάνδα σου. Αυτά μπορείς να τα κάνεις ανενόχλητα στο EPIC ATHEIST.com που συστήνεις κα στο φίλο σου Jens.
Sine Qua Non
ΥΓ. Το PR δε σε σώζει πάντως.
Η χυδαιολογία μου, όπως λες, κατά του χριστιανισμού, είναι απάντηση
κατά της χυδαιολογίας σου κατά της θρησκείας τον προγόνων μου,
δεν είμαι 12θεϊστής και στο έχω πει επανελημμένα, αλλα εσύ το βιολί σου.
Αν λες το δωδεκάθεο μπουρδολογία εγώ λέω τον χριστιανισμό σκέτο μπουρδέλο,
κατάλαβες μαϊμού?
Οι Ολύμπιοι θεοί και τα αγάλματα (α=γάλω), δεν είναι καρικατούρες,
είναι ότι καλύτερο έχει κάνει ο άνθρωπος ανά τους αιώνες και όλος ο κόσμος τα θαυμάζει.
Καρικατούρες κακάσχημες με μαυριδερούς εβραίους, στραβομύτες,
κοκαλιάρηδες είναι οι ζωγραφιές που προσκυνάς.
Tι γελοίο! Δηλώνεις Έλληνας υποτιμάς τα Ελληνικά αγάλματα που όλος ο κόσμος θαυμάζει και προσκυνάς, με δέος (τρομάρα σου), μια κακόγουστη ζωγραφιά!
Σταματα να προκαλείς και γίνε άνθρωπος. Καραγκιόζη, γενίτσαρε.
ΥΓ. Τον Jens δεν μπορείς να τον δεις, εμενα θα μπορέσεις το καλοκαίρι? Για να τα πούμε ένα χεράκι?
Περασες απο Heidelberg ???
Σοβαρά ; Ποτε πια χρόνια ; Ποιοι Ήτανε στην χρόνια σου να Πάω να τους βρω ,
Εγώ εδω μένω εδω και σχεδόν 22 χρόνια
Ποιους έιχες στην επετηρυδα σου ;
Που έμενες ; Πες μερικά ονόματα απο μαγαζιά , δεν σε Πιστεύω ειλκρινα
Εγώ σου δίνω την ευκαιρία να με ταπεινωσεις δημόσιως μπροστα σε όλο το Blog
Γιατί αρνησε ;
Βασιλάκη, για πες μας τι συμβαίνει μαζί σου?
Είσαι σε επιτελική θέση και δεν πετάς,
η’ κάποιας ηλικίας, η’ έχεις μυωπία?
Μήπως ο λόγος που είσαι έτσι κακός
(θα έλεγε διεστραμμένος)
είναι γιατί απέτυχες στην σταδιοδρομία σου?
Μην ντρέπεσαι, μίλα! Εγώ σε είπα την μισή ζωή μου!
Πάντως η απόρριψη της πρόσκλησης του Jens,
γιατί είναι……ούνος, μπράβο!
Aυτό θα πει Έλληνας! Όχι παίζουμε!
Jens,
Δε θα σου χαλάσω χατίρι αν και δε χρειάζεται αυτό για να γελοιποιηθείς γιατί αυτό έχει ήδη γίνει.
Μιας λοιπόν και θέλεις να μάθεις για τη Χαιδελβέργη αν και εσύ είσαι από τη Στουτγκάρδη άκου
1)Στο δρόμο ευθεία από τους δίδυμους πύργους πάνω από το ποτάμι υπάρχει μια ταβέρνα που λέγεται RATSKELLER που σερβίρει γερμανικό φαγητό. Είναι μία τυπική μπυραρία.
2) Στο πεζόδρομο της παλιάς πόλης απέναντι στη πλατεία που βρίσκεται το κόκκινο κτίριο του πανεπιστημίου υπάρχει ένα διάσημο ζαχαροπλαστείο της πόλης που τις φτιάχνει σοκολατένια αγάλματα. Απένατι του είναι κατάστημα που πουλάει πορσελάνες ΡΌΖΕΝΤΑΛ.
3)Απένατι από το GALERIA KAUFHOF που είναι στο τέρμα ή αρχή του μεγάλου πεζόδρομου είναι η μεγάλη αφετηρια του τράμ.
4)Στο παράλληλο δρόμο του Marriot που είναι στις οχθες του Νέκαρ είναι το ινδικό εστιατόριο Τας ΜΑΧΆΛ.
5)Στην ανηνηφόρα πριμ φτάσουμε στην αφετηρία του τελεφερίκ για το κάστρο έχει ιταλικό εστιατόριο και δίπλα του ένα χαλάδικο.
6) Στο σιδηροδρομικό σταθμό όπως κοιτάς το κτίριο έχει Burger King και στη πλάτη σου όταν κοιτάς είναι η Europecar.
Mέσα στο σταθμό αριστερά όπως μπάινεις το πρώτο μαγαζί αριστερά είναι ανθοπωλείο το δεύτερο πουλκάει φρέσκους χυμούς και εθυεία μπροστά είναι τα εκδοτήρια εισητηρίων.
O νοικιάρης λεγόταν Baumman Βαυαρός που πέθανε πριν από 3 χρόνια από την επάρατο νόσο χήρος.
Τώρα που τελείωσε το ξεφτίλισμα σου για τη Χαιδελβέργη ελπίζω να βάλεις μυαλό.
Τα αρχαία αγάλματα ανιστόρητη καρικατούρα όλοι οι ελληνες τα σέβονται και τα τιμούν.
Γι αυτό και κάνουμε αγώνα για την επιστροφή των Ελγίνειων Μαρμάρων χρόνια τώρα ΚΟΥΦΙΟΚΕΦΑΛΑΚΗ.
Για αμέτρητες κλεμμ΄νες αρχαιότητες από τις παράνομες ανσκαφές των Γ
Τι δουλειά έκανες αν επιτρέπεται?
Ποιος τιμά τα αγάλματα ρε καρνάβαλε?
Οι χριστιανοί που τα κατέστρεψαν?
Μα τόσο μαλάκας ψεύτης είσαι?
Συνέχεια της προηγούμενης
Για τις κλεμμένες αρχαιότητες από τις παράνομες ανασκαφές των Γερμανών, για τα αρχαία αγάλματα που είναι στο μουσείο της Περγάμου δε θα πεις τίποτα ΞΕΦΤΙΛΑ?
Οι γερμανικές αποζημειώσεις είναι «παλιά» ιστορία λες. Τα αγαλματα των αρχαίων????
Μούγγα και εδώ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑ?????
Τι σχέση έχουν τα αρχαία αγάλματα που είναι πολιτιστική κληρονομιά της ελλάδος με τη μπουρδολογική θρησκεία του 0.0001% που πιστεύεις?????
Τη γνώμη για το χριστιανισμό την εχεις πει χιλιάδες φορές. Δε κάνεις και άλλη δουλειά 7/24/365.
Προφανώς έχεις αθενική μνήμη πέρα από το απύθμενο θράσος σου για να λες ότι το χυδαιολόγιο σου έναντι στη επίσημη θρησκεία του ελληνικού κράτους είναι αντίποινα.
Υπάρχει και μνήμη και κρίση.
Το 0,0001% που αποτελείς στα μαθηματικά λέγεται περιθώριο λάθους. Στα θρησκευτικά λέγεται αίρεση, στα οικονομικά αμελητέα ποσότητα, στα λαικά καρναβαλική καρικατούρα.
Διαλέγεις και παίρνεις.
Μια φορά πάντως η θρησκευτική θεωρεία σου του δόγμα δε λέγεται όπως ο ινδουισμός ο μοσουλμανισμός η σαιντεολογία, ο χιλιασμός κλπ κλπ.
Για το πατρινό καρναβάλι για το ασυλο ψυχασθενών για σημείο στίξης το συζητάμε.
Για να τελειώνω μαζί σου. Αν τολμήσεις και ξαναγράψεις το παραμικρό χυδαιολόγημα εναντι αυτού που πιστεύει η συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας (το γιατί και πως δε σε αφορά ούτε σε ρώτησε κανένας) θα ακους αυτά που διαβάζεις τόσο καιρό για την αίρεση σου.
Τελευταία σου ευκαιρία
SINE QUA NON.
Γαμώ το στόμα σου και την εβραϊκή σου πιστη, παιχνιδιάρη κίναιδε.
Αν θα ξαναγράψεις υποτιμητικά για το δωδεκάθεο
θα έρθω να σε βρω και να σε σκίσω το στόμα ποντικέ.
Όλα τα μουσεία του κόσμου είναι γεμάτα γλυπτά που τα λατρεύουν,
οι εβραιοχριστιανοί μονο τα κατέστρεφαν μωρή μουνάρα!
Αλήτη, δολοπλόκε, ξεκωλιάρη!
Ο Πελοποννήσιος των παραπάνω σχολίων είμαι από το άλλο gravatar profile που έχω!Δεν πιστεύω να σας πειράζει κύριε Δημήτρη!
Κυριέ Βασιλή!
Γιατί δεν κανονίζεται τα ραντεβού που σας έχουν προτείνει ο Jens και o Zanglos ;
Πιστεύω πως θα τα βρείτε μεταξύ σας αν γνωριστείτε!Θα λυθούν πιθανότατα και αρκετές παρεξηγήσεις που έχουν δημιουργηθεί μεταξύ εσάς και των κυρίων Jens kai Ζanglos!
Δεν χρειάζεται να καταφύγετε καν σε ακρότητες όπως αυτές που έχω διαβάσει παραπάνω!
Ούτε και επίδειξη γνώσεων και πτυχίων χρειάζονται κατά την γνώμη μου!
Με όλον τον σεβασμό και στις τρείς πλευρές!
Zαγκλούλη,
0,0001 %
Προσπάθησε να θυμάσαι αυτό το νούμερο για να καταλαβαίνεις τι αντιπροσωπεύεις και ποιο είναι το έρεισμα σου.
Οσο για απειλές, επικηρύξεις 1000 ευρώ 3000 ευρώ, διάλεκτο χωματερής από «πολιτισμένο»
έχουμε χορτάσει και έχουμε βαρεθεί.
Στην Ελλάδα που υπάρχουν θέατρα για παραστάσεις του δωδεκαθεισμού??????
Σε ρωτάω για να το έχω και να το συστήσω σαν εναλλακτική της θεατρικής σάτιρας ή κωμωδίας.
Σε ρώτησα ζαγκλούλη συγκεκριμένα για τα κλεμμένα αρχαία εκθέματα στα γερμανικά μουσεία. Εχεις να πεις κάτι ή θα κάνεις τη πάπια για να μη δυσαρεστήσεις το φίλο σου jens τον αντισημίτη και φασιστάκο που μας είπε ότι τα εγκλήματα δεν έκαναν οι γερμανοί αλλά κάποιος αυστριακός.
Τα αρχαία αγάλματα τα οποία όλοι οι Ελληνες σέβονται και τιμούν ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ σε καρικατούρες του 0.0001% που τα οικειοποιοπυνται ως θρησκευτικά σύμβολα.
Γι αυτό και αγωνιζόμαστε γι τα Ελγίνεια μάρμαρα αλλ΄ακαι για άλλες αρχαιότητες κλεμμένες της πολιτισμικής μας κληρονομιάς όπως από τους εγκληματίες γερμανούς του τόπου μας.
Σίγουρα έχετε e-mail ίσως facebook,twitter κτλ!
Μπορείτε να βριστείτε όσο θέλετε μεταξύ σας και αλλού, χωρίς να είναι οι υπόλοιποι φίλοι του ιστολογίου, αναγκασμένοι να βλέπουν αυτόν τον οχετό ύβρεων!
Στον Βασίλη και τον Zanglo αναφέρομαι!
Αν σας προσβάλει αυτό να μου το πείτε!
Φιλικά και στους δύο σας!
Και γιατί να με ρωτήσεις ρε γαμημένε για τα κλεμμένα γλυπτά από τους Γερμανούς?
Εγώ θα απαντήσω για αυτό το πράμα? Από αυτό φαίνεται ότι είσαι ομοφυλόφιλος Και πουτάνας γέννημα.
Τα Ελληνικά γλυπτά στα μουσεία του κόσμου, θαυμάζονται από όλους τους ανθρώπους, αλλα καταστράφηκαν με μίσος από τον ιουδαιοχριστιανισμό που προσκυνάς και τώρα σας έπιασε δήθεν η αγάπη για τα γλυπτά, βρομιάρη κίναιδε.
Γιατί το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι χρησιμοποιείς διάλεκτο χωματερής και προπαγανδίζεις το 0.0001%.
Γιατί αν ήσουν Ελληνας και όχι Σουηδός υπήκοος θα νοιαζόσουν και θα αγωνιζόσουν για την επιστροφή τους όπως και θα στηλίτευες τη παράνομη κατοχή τους.
Ο αγώνας ΜΠΟΥΦΟ για την επιστροφή τους έχει ξεκινήσει χρόνια πριν ακόμα γεννηθείς εσύ και συνεχίζεται αδιάλειπτα. Είναι το οραμα ελλήνων και ελλήνων. Δε αποτελούν βάση θρησκείας για πυροβολημένους και ανύπαρκτους σαν εσένα.
Γι αυτό σου λέω ότι είσαι μπουρδολόγος «πολιτισμένε» 0.0001%
Αλλη μια καρπαζιά στο κεφάλι. Να δω πότε θα στρώσεις αν στρώσεις γιατί τον αράπη όσο και να πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.
Η διάλεκτος που χρησιμοποιώ είναι αυτή που σε αξίζει, πως μπορείς ρε παρανοϊκέ πανήβλακα δολοπλόκε, να με κατηγορήσεις για τα γλυπτά που έχουν κλέψει, ιταλοί, γάλλοι, εγγλέζοι και γερμανοί? Μα είσαι τόσο διεστραμμένος?
Τον αγώνα μου σε όλα τα επίπεδα σαν Έλληνας και σαν άτομο τον δίνω ΠΑΝΤΑ όταν μου δίνεται ευκαιρία και να είσαι βέβαιος ότι πείθω, με γνώσεις αλλά πάνω από όλα με το ήθος μου που όλοι σέβονται και αυτό επιβεβαιώνεται με την αποδοχή μου σε διαφορα club καθαρά Σουηδικά, καθώς και την εμπιστοσύνη που έχω από τους συνεργάτες μου.
Εσύ μιλάς σαν γυναίκα, όχι σαν άνδρας, λες ψέματα και όλο δολοπλοκίες κάνει το άρρωστο μυαλό σου, προκαλείς φασαρία, ποτέ δεν συμφιλιώνεσαι, αλλά όταν ανάψει η φωτιά, γλιστράς σαν κατίνα με την ουρά στα σκέλια χωρίς να ντρέπεσαι.
Αν έχεις αποτύχει στην ζωή σου, αν έχεις προβλήματα, δεν σε φταίει ο κόσμος, δεν κερδίζεις τίποτα με αυτή την κακία σου, προσαρμόσου στην κοινωνία και γίνε άνθρωπος.
Nα είχαμε να λέγαμε αμπέλια να κλαδεύαμε.
Σε ρώτησα συγκεκριμένα για τα κλεμέμνα από τη γερμανία. Σιγήν ιχθύος.
Μήπως τελικά θέλετε οι δωδεκαθειστές τα κλεμένα αγάλματα να μείνουν στο εξωτερικό για να διαφημίζετε τη μπουρδολογία σας ????
Ολα να τα περιμένει κανείς από γραφικούς του 0.0001%.
Διάλεκτος χωματερής, κομπλεξισμός, μισαλοδοξία, λεξιπενία και ανερμάτιστη προπαγανδιστική μπουρδολογία από αποτυχημένους με «χοντρό» πορτοφόλι που τι βρίσκουν με αλλοδαπές ιερόδουλες.
Αυτό είναι το «ήθος» σου.
Αποτελείς παγκόσμια πρωτοτυπία
α)να δηλώνεις ελληνας και να μη ξέρεις ελληνικά χωρίς χρήση λογισμικού.
β)φανατικός αρχαιολάτρης και ειδωλολάτρης και να μη γνωρίζεις αρχαία ελληνικά.
Μόνο εσύ μπορούσες να το καταφέρεις αυτό.
Οσο για το «Ζαγκλειον ήθος» έχουμε
α)Διάλεκτος χωματερής
β)Επικυρήξεις για μαχαιρώματα μέσω πληρωμένων μαχαιροβγαλτών.
γ)Ευχές για προσβολή από καρκίνο !!!!!!
δ)Υβρεις για μανάδες και νεκρούς.
Μόνο σε υπάνθρωπους, μιάσματα και υπόκοσμο συναντά κανείς το παραπάνω «ήθος»
Σίγουρα στις ελληνικές λέξεις ΓΗΓΕΝΉΣ,ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ, ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ, ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ που πρέπι να κατανοήσεις πρέπει να προσθέσεις και τη λέξη ΗΘΟΣ.
Κουράγιο για το νέο ξεφτίλισμα σου καρικατούρα του 0.0001%.
ΒΑΣΙΛΗ ΕΙΠΕΣ:
«β)φανατικός αρχαιολάτρης και ειδωλολάτρης και να μη γνωρίζεις αρχαία ελληνικά.»
ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΘΡΗΣΚΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΟΥ;ΤΑ ΑΡΑΜΑΙΚΑ;
Ε;ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΡΑΜΑΙΚΑ;
ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΕΙΣΑΙ!
ΝΕΥΡΑ ΟΛΟ ΝΕΥΡΑ!ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ.ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΑΡΑΜΑΙΚΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
Γαμώ το στόμα σου, τρισάθλιε δολοπλόκε κίναιδε.
Τα γλυπτά, όσα δεν πρόλαβε να καταστρέψει ο ιουδαιοχριστιανισμός, βρίσκονται σε πολλά μουσεία ανά τον κόσμο.
Εσύ να προσκυνάς και να φιλάς το βρώμικο τζαμι από εικόνες με κακογραφίες από κοκαλιάρηδες, μαυριδερούς, στραβομύτες, εβραίους, τον σφαγέων του λαου μας kαι να γονατίζεις σαν σκλάβος στον εκδικητικό θεό του μίσους από την έρημο, βλάκα.
Δήθεν σε ενδιαφέρουν τα γλυπτά, να δεις θεούς και φιλοσόφους, αυτά που κατά βάθος μισείς, υποκριτή!
Αυτά που οι διεστραμμένοι παπάδες και ο νεκροθάφτης του Ελληνισμού, χριστιανισμός κατάστρεφε με μανία εχθές!
Δεν αξίζεις ούτε μια τρίχα από τα αρχίδια μου.
Οτι πεις νεόφερτη μαιμουδίτσα.
Χαλάω εγώ χατίρι για το 0.0001% ????
Για πες μας σε παρακαλώ ΜΑΙΜΟΥ υπάρχει νομική υπόσταση σε συλλογικό επίπεδο της μπουρδολογίας σας του 0.0001% σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους ελληνικούς νόμους?
ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!!!!!!. Συνεπώς τι είστε και με ποιους μιλάμε τη στιγμή που οι ελληνικοί νόμοι και πολιτεία δε σας αναγνωρίζει ?????
ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.
Σου κόπηκε το γέλιο απότομα ΕΛΛΗΝΑΡΑ μαιμού ??????.
Περαστικά και στείλε μου ανταππόκριση με σοβαρότερα επιχειρήματα όταν θα αποκτήσεις έχεις νομική υπόσταση τουλάχιστον.
Κάθε Σάββατο βραδάκι διάβασα ότι έχετε συνάθροιση και λέτε το πόνο σας. Θα προσπάθήσω να παρευρεθώ για να ακούσω από πρώτο χέρι τη κωμωδία σας αντί να πάω Θέατρο πριν το μεγάλο πανηγύρι στο Πατρινό Καρνβάλι στις 06/03/11.
ΔΕ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΦΙΛΑΡΑ.ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΟΥ ΤΑ ΑΡΑΜΑΙΚΑ ΤΑ ΜΙΛΑΣ;ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΓΙΓΕΝΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΑ ΓΕΝΙΑ;ΤΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΣΟΥ;ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΙΣ ΠΛΑΚΑΣ ΠΕΤΑΣ.ΣΟΥ ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΣΑ ΤΙΣ ΚΛΑΝΙΕΣ…
Από τον τρόπο που γραφεις σκέφτεσαι εκφράζεσαι, καταλαβαίνω ότι είσαι μια μισοριξιά, ένας κοινωνικά αποτυχημένος χωρίς φίλους και η μονη σου διασκέδαση είναι να κανεις ζαβολιές κρυβόμενος στην ανωνυμία, γιατί στην πραγματικότητα είσαι δειλός σαν κουνέλι.
Εμείς οι Έλληνες Εθνικοί είμαστε η ασβεστη φλόγα της Ελλάδας, εσύ είσαι ένας προσκυνημένος γενίτσαρος και εχθρός της Ελλάδας.
Το ότι γεννήθηκες από μουνί πουτάνας μάνας σε κάνει ακόμη χειρότερο πούστη.
Ζάγκλειον «ήθος» ζάγκλειος «διάλεκτος της χωματερής» ζάγκλειος απήχηση 0.0001%.
Επαναλαμβάνω την ερώτηση μου
Αυτή η μπουρδολογία του 0,0001% που τη λέτε ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΜΟ κλπ κλπ κλπ έχει νομική υπόσταση ως συλλογική πίστη, δόγμα σύμφωνα με τους ελληνικούς νόμους????
Αν κατάπιες τη γλώσσα σου δε πειράζει.
Δεύτερη ερώτηση
Πως είναι δυνατόν φανατικοί αρχαιολάτρες να μη γνωρίζουν αρχαία ελληνικά???
Υπάρχει αγγλολάτρης, κινεζολάτρης που να μη ξέρει τη γλώσσα της χώρας που λατρεύει η θαυμάζει???
Μου θυμίζεται σοβιετικά παπαγαλάκια που προπαγάνδιζαν μετά από πλύση εγκεφάλου και δε καταλάβαιναν τι έλεγαν.
ΥΓ. Τα αρμάικα που λες είναι μάλλον αποκύημα της φαντασίας σου που χρόνια σε γελούσε.
ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΑ ΟΧΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΑ!ΑΠΑΝΤΑ ΡΕ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΟΥ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΗΛΩΝΩ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΙΝΚΑΣ.ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ;ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑΝ;
ΥΓ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΗΣ!ΚΑΙ ΤΑ ΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΑΝΓΚΛΟ!ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΒΡΙΣΙΕΣ!!!!!!ΝΤΡΟΠΗ ΖΑΝΓΚΛΟ!!!!!!!!ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΜΑΙ!!!ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΧΩ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΤΟ E-MAIL ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ!
Τα σχόλια @93, @94,@97,101 κυριέ Δημήτρη είναι δικά μου και σας ζητώ χίλια συγνώμη!
Απαράδεκτοι και οι δύο σας ΒΑΣΙΛΗΣ και zanglos!
όποες προσβολές ακολουθήσουν θα μείνουν αναπάντητες!
@98 σχόλιο ντροπή σου να μιλάς έτσι χυδαία για πεθαμένη γυναίκα!
Εγώ δε γνωρίζω για τα αρμαικα ως γλώσσα του χριστού. Το ακούω από εσένα. Συνεπώς μη μου πεις για «πεφωτισμένη γνώση» και «φως αληθινό».
Τώρα το παράδειγμα σου με τους Ινκας είναι ατυχές.
Για να σε φέρω ποιο κοντά στην αίγυπτο δε θα γνωρίσεις λάτρη ή αρχαιολόγο του πολιτισμού της που δε διαβάζει και μιλάει αιγυπτιακά των φαραώ. Δε στέκει αυτό που λες γιατί γελάνε και τα τσιμέντα.
Τώρα για το ζαγκλιον «έπος» είναι πρωτάκουστο να μη μιλάει ελληνικά του δημοτικού και να μη ξέρει αρχαία αν και δηλώνει φανατικός ελληνολάτρης.
Η σχέση σου με το Ζαγκλούλη και το αν τα εχεις πάρει ή οχι είναι δικό σας θέμα.
ΥΓ. Δεν είσαι είπες δωδεκαθειστής. Τι ακριβώς είσαι???
Πελοποννήσιε
Ξέφυγες ή κάνω λάθος?????
Καλα ρε βασίλη Όλοι μαζι σου τα βάλανε
Είναι Όλοι λάθος και μόνο ΕΣΥ εισαι ο έξυπνος εδω ;
Πνεύμα αντιλογιας και τίποτα Άλλο
Τόσα αποθυμενα έχεις μέσα σου ;
Σε όλα μέσα εισαι ότι θέμα και να ανοιχτεί πάντα Όλοι ανηδεοι είναι εκτός απο εσένα
Που θα παει αυτο ;
Ελληναρα μπριχ σαφρο αινταρμπο χατ ;
Ρε δεν θα ξανασχοληθώ με κανέναν από τους δύο σας!Φροντίστε μόνο να μην βλέπουμε τέτοιες αισχρές φράσεις όπως:μπουρδολογίες,γ…ω μαναδες,καρικατούρες,πορδομ…..ες,πουσ…ς κτλ κτλ!
Ο Σεβασμός και η αξιοπρέπεια δεν αποκτιούνται έτσι!Κερδίζονται με το σπαθί!
Από εδώ και εμπρός σας αγνοώ και τους δύο!Εύχομαι ότι καλύτερο και στους δύο σας!
Ρε σιχαμερέ παιχνιδιάρη, έχω πει εκατό φορες δεν πιστεύω σε κανένα θεό,
εσύ κολλας το 12θεϊστή γιατί έτσι σε βολεύει.
Σέβομαι τους θεούς τον προγόνων μου και όταν εσύ τους χλευάζεις
και νομίζεις οι εβραίοι θεοί σου είναι καλύτεροι εγώ τους κατουρώ.
Δεν ξέρω αρχαία Ελληνικά, λοιπόν? Δεν είμαι Έλληνας?
Εσύ μιλάς εβραϊκά που είσαι εβραιολατρης?
Αυτό το 0.0001 που ειρωνεύεσαι κάποτε ήταν η επίσημη θρησκεία τον Ελλήνων
που έλαμψε ένας μεγάλος πολιτισμός, ώσπου ο χριστιανισμός τα γκρέμισε όλα,
αλλα η αλήθεια σήμερα στην εποχή του computer ταξιδεύει ελεύθερα και γρήγορα
και κάθε μέρα οι άνθρωποι διαπιστώνουν την απέραντη απάτη του χριστιανισμού. Γκαστρώθηκε λέει η μαρία μυρίζοντας τον κρίνο και γέννησε τον χριστό,
κανεις ιστορικός δεν είδε, δεν άκουσε ΤΙΠΟΤΑ και μετά 100 χρονια
άρχισαν οι εβραίοι να κράζουν για τον μεσσία, με κατάρες κατά τον Ελλήνων!
Όλοι οι δολοφόνοι γίνανε άγιοι! Όσο περισσότερο σφαγέας τού Ελληνισμού
τόσο μεγαλύτερος άγιος και μέγας!
Στο διάβολο και εσύ και η σιχαμερή θρησκεία σου γουρούνι,
Εγώ είμαι Έλληνας και προσκυνώ στον Όλυμπο, όχι στην jerusalem.
Jens,
Mόνο οι γνωστοί και κάποιοι με 2-4-8 ονόματα του ιδιου αντιεκκλησιαστικού μπλόκ αν δεν ξέρεις να διαβάζεις και να μετράς. .
Τι έγινε με τη Χαιδελβέργη????? Με τα Φ-16 που διάβαζες πίσω από τις γραμμές????
Κατάπιες τη γλώσσα σου ???
Ελπίζω να έβαλες μυαλό.
Γειά σου Jens!Θα σου πρότεινα να μην πάρεις την θέση κανενός σε αυτή την διαμάχη!όσο μπορείς κράτα αποστάσεις!
Μην προκαλείς τον Βασίλη,άστον!Γιατί θα βλέπουμε συνεχώς βρισιές και λιγότερα επιχειρήματα!Τι άλλο να πω!
Φιλικά στο λέω!
Εντάξει, έχετε δίκαιο, παρασύρθηκα στην τακτική του βασίλη στην συνεχή προβοκάτσια με ψέματα, ειρωνείες και προκλήσεις και απάντησα με χυδαίες ύβρις!
Tα δεδομένα δεν αλλάζουν όμως, ο βασίλης είναι ένας δολοπλόκος προβοκάτορας και μεγάλος πούσταρος.
Ζαγκλούλη,
Το που πιστεύεις δεν ενδιαφέρει κανέναν.
Ερωτώ για 3η φορά 0.0001% και για να σε διευκολύνω στο διατυπώνω ως εξής.
Αυτό που προπαγανδίζεις που εγώ το λέω ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΜΟ και εσύ ΕΘΝΙΚΟΣ με τα δικά σου λόγια
ΔΙΑΘΕΤΕΙ νόμιμη υπόσταση ????
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ως πίστη, δόγμα συλλογικό από τους ελληνικούς νόμους και το επίσημο ελληνικό κράτος????
Μη ντρέπεσαι και μη φοβάσαι να απαντήσεις.
Ισως λυτρωθείς.
Φαντάζομαι τα κάκιστα και ασυναρτητα ελληνικά σου είναι αρκετά για να καταλάβεις τι εννοώ.
ΥΓ. Ελπίζω να θυμάσαι όταν σου είπα ότι οι ελληνικοί νόμοι δε κάνουν διακρίσεις εφαρμόζονται απαρέγγλιτα σε όλη την ελληνική επικράτεια.
ΥΓ2 Ο ορκος του Ελληνα αναφέρεται σε Πίστη Υπακοή στους Νόμους και στο Σύνταγμα και Προστασία της Σημαίας.
Πελοποννήσιε
Εχασες την εξωθεν «καλή μαρτυρία» που «εχτιζες» μέσω του καθωςπρεπισμού και της οβιδιακής μετάλλαξης.
Στο είχα πει με σχήμα λόγου ευγενικά. Μη παριστάνεις τον ΟΗΕ γιατί δε μπορείς και δε σου πάει.
Υπάρχει μία παροιμία
Θέλει να κρυφτεί η ….. αλλά δε μπορεί.
Βλέπεις μήπως φάντασματα η ονειρεύεσε ξυπνιος βασίλη ;
Αυτα που είπες τα γράφει ο κάθε τουριστικός οδηγός
Αρκεί να μπει κανείς στην σελίδα της Heidelberg
Περιμένω Ακόμα ονόματα καθηγητών και επετηρυδα να ψάξω και να βρω
Γιατί αλλάζεις όλο θέμα ;;;
Όλο τσαλιμακια μου εισαι Αλλά σε εμένα δεν πιάνουν Αυτά
Du hast deiner Meister gefunden mein lieber
Δεν προπαγανδίζω για κανένα 12θεϊσμό, γιατί απλούστατα είμαι άθεος, εσύ θέλεις να με κανεις 12θεϊστή, η τούρκο χαφιέ, η πράκτορα σκοπιανό και ένα σορό άλλα για να με πολεμήσεις, όλα αυτά είναι προβοκάτσια και ψέματα μιας πουτάνας σαν και σένα.
Δεν με αρέσει να χλευάζεις τους θεούς τον Ελλήνων και να μπροστάρης τους σφαγείς του λαου μας εβραίοχριστιανούς. Δεν με ενδιαφέρει το ποσοστό τον 12θεϊστών, οι οποιοι αν θες να ξέρεις, κανείς δεν πιστεύει σε θεό δημιουργό όπως εσύ ο βλάκας πιστεύεις, αλλα σε φυσικές δυνάμεις και αρετές.
Σαν την πουτάνα συνέχεια αναφέρεις τα ίδια και τα ίδια για σημαίες, κεμάλ, τα φτωχά Ελληνικά μου, αυτό δείχνει ποσο μικρός και πούστης είσαι. Αυτό που κάνεις εσύ, είναι ότι βάζεις όλους ετικέτες, εντολοδόχους, εθνομηδενιστες, και αλλα πολλά για να τους πολεμήσεις.
Είσαι μια άρρωστη καρικατούρα κατίνα που μαλώνεις με όλους, σαν δαρμένη πουτάνα, η τακτική σου είναι πλέον γνωστη, προβοκάτσια και επανάληψη πολλές φορες την μέρα τα ίδια και τα ίδια ώσπου να πάει πάσο οποιος διαφωνεί μαζί σου η να βρίσει, οπότε κερδίζεις συμπάθειες, δεν είναι και άσχημη τακτική, αλλα αν γινόσουν άνθρωπος, θα ήταν καλύτερα.
Δεν έχει νόημα να γράφεις κατά τον 12θεϊστών γιατί δεν ανήκω εκεί, εκτος και αν είσαι εβραίος και θέλεις να προσβάλεις τον Ελληνισμό, συνέχισε με αλλα, όπως τούρκος, σκοπιανός, κεμάλ, μίασμα, αγνώστου πατρός, από γονείς της οδού φυλής και αλλα χαριτωμένα που έλεγες παλαιότερα, αν και εσύ βέβαια δεν βρίζεις! O κόσμος του blog σε έμαθε, είσαι μια θλιβερή προσωπικότητα για λύπηση!
ΒΑΣΙΛΗΣ-zanglos
ΦΤΑΝΕΙ !!!
Μετά από ένα μήνα περίπου απουσίας μου από το ιστολόγιο σας βρίσκω ακόμα τσακωμένους, ακριβώς όπως σας «άφησα»!!!
ΛΗΞΤΕ ΤΟ!!!
Πελοπονησιε εισαι ένας απο τα λιγοστά άτομα που εκτιμώ ιδιαίτερα εδω παρότι εισαι ακόμη πόλλη νεαρός στην ηλικία
Πρωσοπικα σου λέω το εξής ότι άμα συνεχίσεις έτσι να επιχηρηματολογεις και να σκέφτεσε να σεβεσε και να πρατεις , Είμαι σίγουρος ότι μια μέρα θα φτάσεις πόλλη ψηλά στον τομέα σου
Χαίρομαι ειλικρινά να γνωρίζω νεαρούς σαν και εσένα .
Η Ευρώπη χρειάζεται άτομα σαν και εσένα
Πάλεψε το και κανε το καλύτερο δυνατό για εσένα όσο δύσκολο και αν φαινετε
Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις
Δίνει πάντα 110% του εαυτού σου σε ότι κανείς
Ευχαριστω Jens (@117 σχόλιο) για τα καλά σου λόγια!Στο τομέα ηλεκτρολογίας είμαι καθώς τελειώνω το τεχνολογικό εκπαιδευτικό ίδρυμα Λαμίας!
Και εγώ σε εκτιμώ να ξέρεις αν και αισθάνομαι άβολα που σου μιλάω στον ενικό!
Μιά χαρά μου τα λες :»Πάλεψε το και κανε το καλύτερο δυνατό για εσένα όσο δύσκολο και αν φαινετε»!προσπαθώ!
Κατά τη γνώμη μου μην ασχολήσε με τον Βασίλη
κάνε πως δεν υπάρχει!
Αν σου είναι εύκολο πέισε και το zanglo να σταματήσει να γράφει τέτοια άσχημα πράγματα όπως αυτά που διάβασα πιό πάνω,
που μόνο θλίχη μου προκαλούν διότι είμαι σίγουρος πως είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος
όμως χάνει τον έλεγχο!
Εύχομαι πραγματικά ότι καλύτερο και πάλι συγνώμη που γράφω στον ενικό!!
Πελοποννήσιε, εγώ και να θέλω δεν ξέρω να γράψω στον πληθυντικό, πιστεύω και ο Jens λίγο πολύ.
Λυπάμαι που με κρίνεις έτσι αυστηρά αλλα έχεις και δίκαιο, έβρισα χυδαία, θα ήθελα να βρίσω ακόμη περισσότερο, μα ποιο πολύ ακόμα θα ήθελα να έχω μροστά μου αυτό το λαμόγιο για να τον σκίσω το στόμα του από το ένα αφτί στο άλλο.
Ναι είναι αλήθεια αρπάζομαι γρήγορα, αλλα είμαι συνήθως το αντίθετο με normal ανθρώπους, ευδιάθετος και καλοπροαίρετος.
Αυτό το σκυλί και η πρόστυχη προβοκάτσια του κάθε μέρα να επαναλαμβάνει συνειδητά ψέματα με έχει φτάσει στα σύνορα να κάνω έγκλημα…
Ζαγκλούλη 0,0001%
Ποια προβοκάτσια???? Ποιο ψέμα???
Παραληρείς επειδή πέφτει ξεφτίλισμα?????
Ερώτηση για 4η φορά
Αυτό που πιστεύεις το 0,0001% οπως εσύ το λες ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ
α) έχει νομική υπόσταση στην Ελλάδα ????
β) αναγνωρίζεται από την ελληνική πολιτεία και τους νόμους της ως συλλογική πίστη- δόγμα ????
γ)Σας επιτρέπει η ελληνική πολιτεία και νομοθεσία να αποκαλείστε Θρησκεία????
ΝΑΙ ή ΟΧΙ ?????
Απάντησε για να τελειώνουμε μία και καλή με τη πάρτυ σου. Είσαι μία κίνηση πριν το τελειωτικό ΜΑΤ.
Σου δίνω χατιρικώς την ευκαιρία να ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ αυτό που εκρυβες επιμελώς τόσο καιρό απο τους αναγνώστες TOY BLOG.
OMOΛΟΓΗΣΕ το!!!! Μη ντρέπεσαι!!!!!!
Πελοπονησιε
Σου το έχω ξαναπεί ότι εσυ εισαι ο τελευταίος που θα έπρεπε να ζητήσει συγνώμη για κάτι , εδω είμαστε Όλοι ίδιοι δεν χωράνε Ούτε πορτοφόλια Ούτε κοινωνικές θέσεις
Άσχετα αν μερικοί προσπαθούν μέσω αυτών να προβληθούν και να κάνουν εντύπωση
Στόχος πρέπει να είναι ο διάλογος έστω και αν ο συνομιλητής έχει αντίθετη γνώμη
Με τον βασίλη όμως δεν είναι κάτι τέτοιο εφικτό
Δεν δεχετε άλλη γνώμη εκτός την δική του
Στο θέμα ζανγκλος σου δίνω δίκαιο του τα έχω πει και Εγώ Αλλά δεν μπορω να κάνω μαθήματα έναν 47 χρόνο
Είναι έξυπνος αρκετά ας το καταλάβει μόνος του
Να σαι καλά Jens!Σε ευχαριστώ!
Προς όλους για τελευταία φορά:
Έχουμε και λέμε λοιπόν!
Ένας λάτρης του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού θα πρέπει να ξέρει οπωσδήποτε αρχαία Ελληνικά!
Ένας λάτρης του πολιτισμού των Αρχαίων Αιγυπτίων θα πρέπει να ξέρει ιερογλυφικά!
Με την ίδια πάντα λογική ένας χριστιανός που φυσικά λατρεύει τον Ιησού Χριστό θα πρέπει να γνωρίζει Αραμαικά!
Αραμαικά που είναι και η γλώσσα που μίλαγε ο πολυλατρεμένος πράγματι Ιησούς!
Αν η λογική αυτή στέκει το αφήνω στην κρίση του καθενός!
ΥΓ Δεν ανέφερα κανένα όνομα, αλλά αν κάποιος έχει την μύγα μυγιάζεται!
Ρε καραγκιόζη, 30 φορες σου το έχω πει, είμαι άθεος!
Δεν πιστεύω σε κανένα θεό! Κατάλαβες?
Και ποια είναι η ερώτηση σου ρε μουνί?
Όλες αυτές οι αηδίες και τα ψέματα που αραδιάζεις κάθε μέρα?
Τι θέλεις να σε απαντήσω? Για τους 12 θεούς?
Δεν έχουν υπάρξει ποτέ! Είναι η φύση και πλασμένοι από τους ανθρώπους.
Θέλεις να σου πω ποιοι είναι οι δικοί σου θεοί?
Είναι ένα μάτσο δολοφόνοι εγκληματίες και δολοπλόκοι σαν και σένα,
που έστησαν αυτή την αηδία που λέγεται χριστιανισμός και κρατάει τους ανθρώπους
στο σκοτάδι της δεισιδαιμονίας.
Όλο ψάχνεσαι σαν την πουτάνα να βρείς να κατηγορήσεις,
να δούμε τι θα βγάλει η σούφρα σου πάλι. Γαμημένε κίναιδε.
Zαγκλούλη,
Εχεις γράψει πάνω από 100 φορές ότι είσαι Ελληνας Εθνικός ότι λατρεύεις του θεούς των αρχαίων ελλήνων.
Εχεις επικαλεστεί το Δία. Εχεις πει ότι δε θέλεις να σου βρίζουν τους θεούς σου αυτούς.
Ασε τη πλάκα και το χριστιανισμό τι είναι και τι δεν είναι και απάντησε στην ερώτηση
Αυτό που λες εσύ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ και προπαγανδίζεις καθημερινά στο blog
α)έχει νομική υπόσταση ?
β)αναγνωρίζεται από τους ελληνικούς νόμους και τη πολιτεία ?
γ)σας επιτρέπεται από το ελληνικό κράτος να ονομάζεστε Θρησκεία?
ΝΑΙ ή ΟΧΙ ?
Ομολόγησε λοιπόν τι φοβάσαι?
Το ΠΑΡΤΥ τελείωσε.
Πελοποννήσιε
Κάνε λίγο υπομονή το πολύ 2-3 ημέρες να τον αποτελειώσω και θα το πιάσουμε το θέμα σου με τη νέα σου ιδιότητα.
Μία κίνηση πριν το ΜΑΤ είναι ο Ζαγκλούλης που ψυχοραγεί και τρώει τα λυσσακά του για τον επίσημο διασυρμό του με σφραγίδα και υπογραφή.
Μωρή κατίνα, σε γαργαλάει η κωλοτρυπίδα και λύσσιαξες για πούτσα?
Σαν Έλληνας έχω σεβασμό ΜΟΝΟ στους θεούς τον προγόνων μου
και δεν θέλω αδελφές και ιουδαιοχριστιανοί σαν και σένα να τους χλευάζουν,
ποτέ δεν είπα ότι πιστεύω σε κανέναν θεό, αυτά και αλλα πολλά είναι
κατασκευάσματα σου, ξεκωλιάρη.
Και αν ακόμα πίστευα στους Ολύμπιους θεούς, λοιπόν? θα με αφορίσεις μήπως?
Παπάς είσαι η σε έχεουν γαμήσεις παπάδες?
Άντε γαμήσου ρε ξεχειλισμένη κωλοτρυπίδα, η πίστη μου ότι και να είναι
δεν σε αφορά, βλάκα, προσκύνα τον εκδικητικό θεό του μισους από την έρημο
που κατέστρεψε τον Ελληνικό πολιτισμό, και κλαίγε την άμοιρη
την μοίρα σου και την κατάντια σου. Μουνί.
Την παρτίδα σκάκι που αναφέρεις ότι είμαι δυο κινήσεις πριν το ματ,
θα πρέπει να βγάλεις τις τσίμπλες και να καταλάβεις ότι η παρτίδα τελειωσε
και σε πήγα γαμιοντας ματ και όσες φορες και να σε παίξω πάλι θα χάσεις,
και ξέρεις γιατί? Θα στο πω να το μάθεις, γιατί οι θέσεις σου είναι λάθος!
Ενώ εγώ όταν δίνω μάχη πάντα κερδίζω γιατί είμαι στο σωστό στρατόπεδο
με σωστές θέσεις! Κατάλαβες κατίνα?
Ζαγκλούλη,
Αδικα παραληρείς. Δε δε σώζει το λογίδριο ούτε τα φληναφήματα ούτε η χωματερή σου
Οι ερωτήσεις είναι απλές και κατανοητές. Δεν αναφέρονται σε προσωπικά σου χαρακτηριστικά ούτε σε ιδιότητες ούτε σε γνώσεις ούτε σε κοινωνική θέση.
Αναφέρονται οι ερωτήσεις στο ψευδο-ιδεολόγημα που προπαγανδίζεις και το έχεις αποκαλέσει ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ.
Απάντησε στις ερωτήσεις να ενημερώσεις τους διαχειριστές, το ΒLOG, τα παιδιά, τι σε θεωρούν οι ελληνικοί νόμοι και πως σε αντιμετωπίζει η ελληνική πολιτεία.
Μη ντρέπεσαι ούτε να φοβάσαι.
Φαντάζομαι να θυμάσαι αυτό που λέει ο όρκος του Ελληνα.
Πίστη, Υπακοή στο Σύνταγμα στους Νόμους και στη Σημαία.
Βέβαια εσύ είσαι Σουηδός υπήκοος αλλά ας κάνουμε μία προσωρινή εξαίρεση.
Το Πάρτυ τελείωσε δυστυχώς για εσένα και την εντεταλμένη προπαγάνδα σου. Μία κίνηση πριν το ΜΑΤ της παρτίδας είσαι.
Αντε πάλι μια από τα ίδια! Στην εποχή του βυζαντίου, η λέξη Έλλην, Ελληνικό, είχε απαγορευτεί διά ποινής θανάτου από τους χριστιανούς! Άπειρα τα γραπτά ιεραρχών όπου ο Έλληνας ισούται με μίασμα και πρέπει να εξαφανισθεί! Σήμερα ο βασιλάκης, ερεθίζεται γιατί δηλώνω Έλληνας Εθνικός! Τι ακριβώς σε ενοχλεί βασιλάκη? Το Έλληνας η το Εθνικός?
Είσαι μια τραγική καρικατούρα, μια κατίνα που το μίσος σου σε έχει τυφλώσει και δεν ξέρεις τι λες! Και σε ρωτώ, είσαι Έλληνας, η εντεταλμένος να διασπείρεις την διχόνοια μέσα στους Έλληνες? Μήπως θα με απαγορεύσεις να λέγομαι Έλληνας? Αυτό βεβαια το επιχείρησες ανεπιτυχώς για ένα μεγάλο διάστημα και συνεχίζεις ακόμη λέγοντας με, εφόσον δεν γνωρίζω αρχαία, δεν μπορώ να είμαι λάτρης της αρχαίας Ελλάδας!
Δηλαδή? Ρε συ, επικοινωνείς με το μυαλό σου η έχεις μονο σκατά μέσα? Δεν έχω το δικαίωμα να λέγομαι Έλληνας Εθνικός? Δεν έχω δικαίωμα να λατρεύω τον αρχαίο μας πολιτισμό? Είσαι τόσο κακός και δολοπλόκος που πάντα πέφτεις στον λάκκο που ανοίγεις σε άλλους. Η παρτίδα σκάκι βασιλάκη τελείωσε και είσαι MAT, Death, Kapoutt, Finito, Dött!
Άντε λοιπόν βασιλάκη, θα με πεις αν έχω δικαίωμα
να λέγομαι Έλληνας Εθνικός, ναι η όχι?
Έχω δικαίωμα να λατρεύω τον αρχαίο μας πολιτισμό,
εφόσον δεν γνωρίζω αρχαία Ελληνικά, ναι η όχι?
Έχω δικαίωμα να γαμώ το στόμα σου, ναι η όχι?
Βουβαμάρα σε έπιασε? Μιλα λοιπόν! Kανε την κίνηση MAT?
Εγώ πάντως σε συμβουλεύω να γίνεις άνθρωπος και να σοβαρευτείς
κάποτε στην άμοιρη ζωή σου, ποτέ δεν είναι αργά, κατάλαβες ποντικέ?
Zαγκλούλη,
Κάνεις απέλπιδες προσπάθειες μιας ψυχοραγείς πριν το τελειωτικό ΜΑΤ της παρτίδας.
Το Ελληνικό κράτος έχει Σύνταγμα, νόμους και δικαστήρια. Αυτά σου επιτρέπουν ή σου απαγορεύουν τι να κάνεις και τι να λες.
Ντρέπεσαι να απαντήσεις στις ερωτήσεις?
Φοβάσαι μην εκτεθείς στους εργοδότες σου?
Απαρνιέσαι τον ευατό σου και τα γραφόμενα σου?
Ενημέρωσε το BLOG τους διαχειριστές το ΔΙ που έχεις επικαλεστεί, τι λένε οι Ελληνικοί νόμοι οι αποφάσεις των δικαστηρίων και η επίσημε ελληνική πολιτεία
για το ψευδοιδεολόγημα ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ.
Είπες ότι βρήκες το «φως» το αληθινό.
Ασε εμένα και την ελληνική εκκλησία. Τώρα μιλάμε για εσένα και τη σ΄χέση σου με την ελληνική πολιτεία και τους νόμους.
ΕΛΛΗΝΑ ΕΘΝΙΚΕ όπως αποκαλείσαι ενημέρωσε το λοιπόν με το BLOG τι λέει το επίσημο ελληνικό κράτος, πως σε αντιμετωπίζει και που σε κατατάσσει.
Μία κίνηση πριν το ΜΑΤ είσαι. Είσαι καμμένο χαρτί πλέον και η μοίρα σου προδιεγραμμένη.
Ομολόγησε το για να τελειώνουμε μια για πάντα με το 0,0001%
Χε..χε,, τι λες ρε βλαμμένε? Τι παραμιλάς ρε πανηβλακα?
Καταλαβαίνεις τι λες? Για ξαναδιάβασε τα γραφόμενα σου.
Το Ελληνικό κράτος τι λέει όταν δηλώνω Έλληνας Εθνικός?
Εσύ τι δηλώνεις? Πακιστανός διεθνιστής?
Λοιπόν είσαι αξιολύπητος πραγματικά, παρόλη την κόντρα μας
σε λυπάμαι, πιστεύω τα δακτυλάκια σου τρέμουν όταν γράφεις!
ΝΑΙ ΡΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΕ, ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ,
ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΣ, ΑΥΤΟΣ ΕΙΜΑΙ!
Λοιπόν ρε ξεφτίλα άνδρα με φουστάνια, η κατίνα με πανταλόνια,
θα με πεις αν έχω δικαίωμα να λέγομαι Έλληνας Εθνικός
και να λατρεύω τον Αρχαίο μας πολιτισμό εφόσον δεν μιλώ αρχαία Ελληνικά?
Μίλα ρε πακιστανέ διεθνιστή αρουραίε, κουφάθηκες!
Σε επιασε στην απελπισία σου και το τραυλικό σύνδρομο του χε χε χε
Το τι είσαι μας το είπες 1000 φορές. Το καταλάβαμε. Είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ. Προχώρα Παρακάτω
Οι Ελληνικοί νόμοι και η Ελληνική πολιτεία τι λένε για εσένα τον ΕΛΛΗΝΑ ΕΘΝΙΚΟ????
θα πεις στο ιστολόγιο στα παιδιά και στους διαχειριστές ???
Μη ντρέπεσαι ούτε να φοβάσαι.
Ομολόγησε για τελειώνουμε. Μία κίνηση έμεινε πριν το τελεσίδικο ΜΑΤ της μπουρδολογίας σου του 0.0001%
Καλά κανεις copy συνέχεια την ίδια απάντηση? Δεν έχεις επιχειρήματα ούτε φαντασία?
Όταν δηλώνεις Έλληνας Εθνικός, σημαίνει ότι είσαι Έλληνας και αγαπάς το Έθνος σου!
Η πολιτεία τι να πει? άλλαξε το δεν μας κάνει? Και οι διαχειριστές και οι επισκέπτες?
Μα τι λες ρε παλιό αδελφή? Τι να με ρωτήσει ποιος ρε βλάκα?
Δηλώνω Έλληνας Εθνικός και λες θα με κρίνει η πολιτεία?
Δηλώνω ότι είμαι λάτρης του αρχαίου μας πολιτισμού και με λες
δεν έχω δικαίωμα γιατί δεν ξέρω αρχαία Ελληνικά?
Ουστ ρε ξεφτίλα κίναιδε αποκαλύφθηκες αρουραίε!
Γρήγορα στην τρύπα σου, τρέξε και μη σε ξαναδώ μπροστά μου!
Κυριε Δημήτρη και Μιλήσιε εδώ όμως η κατάσταση είναι απαράδεκτη τελειώς!Με όλο τον σεβασμό προς τα εσάς!!
Λοιπόν συνέλληνες κατόπιν πίεσης από τον βασίλη με το καλλιτεχνικό τσίου τσίου,
ομολογώ ενοποιών σας ότι είμαι Έλληνας Εθνικός και λάτρης του αρχαίου
Ελληνικού πολτισμού μέχρις τελευταίας ρανίδος του αίματος μου!
Δικάστε με και καταδικάστε με! Αλλα πρώτα πέστε μου ποια είναι η κατηγορία?
Αν δεν ξέρετε να ρωτήσετε τον βασίλη τσίου τσίου, που εδώ και ένα μηνα ανά μανά
κράζει την ίδια κατηγορια εναντίον μου.
Εγώ βέβαια σαν λίγο βουνίσιος (από αίμα), αντέδρασα να τον βρίσω primitive,
και ζητω συγγνώμη για αυτό, όχι από αυτό το ζώο, αλλά από εσάς!
Στο θέμα μας, απάντησε μωρή οχιά ποια είναι η κατηγορία?
Η αλλιώς να βουλώσεις το βρομώστομά σου για πάντα!
Ζαγκλούλη, ΕΛΛΗΝΑ ΕΘΝΙΚΕ
Αφου λοιπόν ντρέπεσαι και φοβάσαι να πεις την ΕΝΟΧΗ αλήθεια στο BLOG στους διαχειριστές και στα παιδιά θα απαντήσω εγώ και αν ΤΟΛΜΑΣ διόρθωσε με.
Ερώτηση Α
Εχει το ιδεολόγημα ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ νομική υπόσταση στην ελληνική επικράτεια όπως αλλες θρησκείες????
Απάντηση : OXI !!! Το Ελληνικό κράτος αρνείται να δώσει θεσμική ιδιότητα με καθιέρωση κατάλληλου νομικού προσώπου σε αυτό που λέγεται ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ. Το Ελληνικό κράτος δεν αναγνωρίζει το δικαίωμα να αποδίδεται τιμή στην εννοια ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ και να θεωρείται ισχυρός ο αστικός της κώδικας.
Ερώτηση Β
Αναγνωρίζεται το «ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ» ως δόγμα πίστη σε ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ????
Απάντηση: OXI!!!! To ελληνικό κράτος με το νόμο 2462/1997 ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ την ονομασία ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ σε συλλογικό επίπεδο.
Ερώτηση Γ
Επιτρέπεται το «ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ» να προβάλλεται και να προπαγανδίζεται ως Θρησκεία?????
Aπάντηση: OXI!!!! Το Ελληνικό Κράτος ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ως θρησκεία την εννοια Ελληνας εθνικός και γι αυτό ΔΕ ΤΗ ΘΕΩΡΕΙ ΙΣΟΤΙΜΗ με άλλες θρησκείες.
Τι έχεις να πεις για τους ελληνικούς νόμους και την Ελληνική πολιτεία Ζαγκλούλη?? Κάνουν λάθος? Εισαι υπεράνω αυτών εσύ και οι όμοιοι σου???
Η επίσημη θέση της ελληνικής πολιτείας στο τι είναι αυτοί που αυτοπροσδιορίζονται ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟΙ είναι η ακόλουθη.
Ειδωλολάτρες,χυδαίοι(δε το πιστεύω για εσένα) οργιαστές (σου θυμιζει κάτι με αλλοδαπές ιερόδουλες), φολκλόρ άτομα.
ΡΟΥΑ ΜΑΤ ξεφτιλισμένη εντεταλμένη γραφίδα του 0.0001%!!!!
Τώρα που σε ξεδόντιασα οχιά διμούτσουνη χοροπήδα και βρίσε οσο θες.
Το σημερινό μάθημα θα το θυμάσαι για όλη σου τη ζωή. Είμαι σίγουρος!!!!!
Κύριε Δημήτρη κύριε Μιλήσιε κάντε κάτι γι αυτόν τον οχετό ύβρεων αν γίνεται!
Αυτά τα σχόλια μπορεί να τα βλέπουν και μικρά ανήλικα παιδιά!Ένας κυριούλης πιό πάνω με απείλησε έμμεσα!Τον αγνοώ παντελώς!Ένας άλλος βρίζει ασύστολα!Τον αγνοώ και αυτόν!
Μπορεί να γίνουν αναφορές όμως από προσβεβλημένους!
Η αξιοπρέπεια, η εκτίμηση και ο σεβασμός ούε απαιτούνται ούτε αποκτιούνται κατά αυτόν τον τρόπο!Κερδίζονται με το σπάθι!
ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ:
http://www.saferinternet.gr/index.php?childobjId=Text727&parentobjId=Category23&objId=Category214
Βέβαια το παραπάνω στο @39 σχόλιο ισχύει και για μένα διότι έχω βρίσει και απειλέισει και εγώ σε προηγούμενα άρθρα ανεξάρτητως αν ζήτησα συγνώμη!
απειλήσει ήθελα να πω!
Πελοποννήσιε,
Πολύ αργά για δάκρυα.
Δε σου πάει η σοβαροφάνεια η μεταμέλεια και η ψευτοευγένεια του πληθυντικού και το Κύριε ΧΨΩ.
Δε σου πάει ούτε η αληθοφάνεια όταν γράφεις με 2-3 ονόματα.
Κάτσε στην ακρη λοιπόν γιατί είσαι μικρός και το ρόλο του ΟΗΕ δε σου τον ζήτησε κανείς.
Μην υποτιμάς τη νοημοσύνη λοιπόν ούτε τη μνήμη μας.
Τι λες ρε ανθελληνικό σκουλήκι? Δεν έχουν δικαίωμα οι Έλληνες να προβάλουν την πατρώα θρησκεία και έχουν δικαίωμα όλοι οι άλλοι? Είσαι υπερήφανος για αυτό ρε ξεκωλωμένη εβραϊκή πόρνη? Η εβραϊκή σου θρησκεία είναι βουτηγμένη μέσα στο αίμα αθώων Ελλήνων, αλλα η αλήθεια κάθε μέρα και ξεδιπλώνεται όσο και να χτυπιέστε με ψέματα και αφορισμούς καταραμένε γενίτσαρε.
Δεν έχουν δικαίωμα οι Έλληνες να λατρεύουν τον αρχαίο πολιτισμό τους? Θέλεις να λατρεύουμε τον αρχαίο εβραϊκό σαν τους ιεράρχες σας? Τον avraam που στέλνει κατάρες να σφάξουν παιδιά και γυναίκες και τα ζωντανά τον εχθρών της σιών και τον λωτ που γάμησε κατά λάθος τις κόρες του?
Οι Έλληνες πλέον σας γυρίζουν την πλάτη και σας γραφουν στα αρχίδια τους εσάς και τον σιχαμερό σκοταδισμό σας. Σε ενοχλεί αφάνταστα η λέξη Έλληνας Εθνικός, δεν μπόρεσες τελικά να το κρύψεις σε ξεβράκωσα ζούλα πούστρα. Πήγαινε τώρα να κάνεις καμιά πίπα σε κανένα παπά και μετά τροχάδην για κανένα πατριώτης σου πακιστανό να στον χώση, κίναιδε.
http://www.safeline.gr/%CE%A3%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%A3%CF%84%CE%BF%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%B1
Αν πίστευα ότι αυτό το γουρούνι είναι ένστολος, θα έλεγα τον θείο μου
που είναι ανώτατος ιπτάμενος αξιωματικός να τον αποτάξει
από τις ένοπλες δυνάμεις για ανθελληνική συμπεριφορά!
Αλλα είμαι βέβαιος ότι είναι η συνταξιούχα κατίνα.
Βασιλη,το ΠΑΠΑΔΑΚΙ με τα πολλα ονοματα ελειψα λιγο και ξεσαλωσες ετσι;
Αρχισες παλι να βριζεις και να απειλεις τον κοσμο!Ειδες οτι παει να γινει κουβεντα και ειπες να το χαλασεις!
Στο ξαναλεω μην φωναζεις δεν σε ακουει κανεις!
βλεπω παλι αρχισες τους μονολογους και τ απαραληρηματα!
»Ερώτηση Α
Εχει το ιδεολόγημα ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ νομική υπόσταση στην ελληνική επικράτεια όπως αλλες θρησκείες????»
Βασιλη,το ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ δεν ειναι θρησκεια,
ειναι χαρακτηρισμος.Ειναι μη ραγιαδισμος που διακρινει τους χριστιανους!Και ακριβως επειδη δεν αναγνωριζετε φαινεται τελικα ποιος φοβαται ποιον…προτιμαει αυτο το χριστιανικο κρατος τους χιλιαδες μουσουλμανους,αλλα φοβαται το 0,001 οπως λες…γιατι αραγε;;
»Ερώτηση Β
Αναγνωρίζεται το “ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ” ως δόγμα πίστη σε ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ????»
Νομιζεις οτι νοιαζει κανεναν εαν αναγνωριζετε η οχι;
»Ερώτηση Γ
Επιτρέπεται το “ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ” να προβάλλεται και να προπαγανδίζεται ως Θρησκεία?????»
Οχι δεν επιτρεπετε κα αυτο μου κανει εντυπωση,ο τρομος της εκλησσιας να μην
δωθει βημα…αλλα σε σαιεντολογους,μασωνους και οτι μαλακια αλλη επιτρεπετε…
»Τι έχεις να πεις για τους ελληνικούς νόμους και την Ελληνική πολιτεία Ζαγκλούλη?? Κάνουν λάθος? Εισαι υπεράνω αυτών εσύ και οι όμοιοι σου???»
Εσυ δηλαδη πιστευεις οτι οι νομοι ειναι δικαιοι και σωστοι;;; Αν ναι μην σε ξανακουσω να διαμαρτυρεσε για καμια αποφαση της κυβερνησης που ειναι νομος,ετσι;
»Η επίσημη θέση της ελληνικής πολιτείας στο τι είναι αυτοί που αυτοπροσδιορίζονται ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟΙ είναι η ακόλουθη.
Ειδωλολάτρες,χυδαίοι(δε το πιστεύω για εσένα) οργιαστές (σου θυμιζει κάτι με αλλοδαπές ιερόδουλες), φολκλόρ άτομα.»
ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ειναι οι ορθοδοξοι χριστιανοι μιας και αυτοι λατρευουνε-προσκυνανε-φιλανε-περιφερουνε:εικονες απο διαφορα υλικα,σταυρους,επιταφιους,ιερες ζωνες,ιερα κοκκαλα ,ιερα μαντηλια,ταφους,οργανα βασανισμου και πολλα αλλα.
ΟΡΓΙΑΣΤΕΣ,τα μοναστηρια ειναι κεντρα οργιων και σεξουαλικων φαντασιωσεων.Χιλιαδες παιδια-παπαδακια- κακοποιουνται σε ολη την χριστιανικη επικρατια.
Το μεγαλυτερο μπουρδελο απο ολα ειναι η Ιερα συνοδος οπου ολες οι τσουλες-μητροπολιτες πανε με τους γκομενους και αΠευθυνονται η μια στην αλλη με τα πραγματικα τους ονοματα.
Απο τις μεγαλυτερες τσατσαδες ηταν ο χριστοδουλος,κατα τα λεγομενα των ιεραρχων,αληθεια πως τον φωναζαν;;
εν τωμεταξυ αυτο το 0,0001 που λες μαλλον για να το πιστεψεις εσυ ειναι ετσι;
εαν ειναι τοσο λιγο γιατι το φαβαστε;;
Το ποιος ειναι πλειοψηφια και ποσο…φαινεται
καθε κυριακη Βασιλη,που οι περισοτερες εκλησσιες εχουν μονο κατι γιαγιαδες μεσα 5-10 ατομα!
Φαινεται απο το οτι περαστηκαν νομοι και αποκαθηλωθηκαν το θρησκευμα απο τις ταυτοτητες,τα θρησκευτικα συμβολα απο δημοσιους χωρους και ερχονται και αλλα!!!
Φαινεται οτι κανεις δεν παιρνει πια στα σοβαρα την εκλησσια και τους εκπρωσοπους της
εκτος απο κατι πρωην παπαδακια σαν εσενα!
Ο χρονος σας τελειωνει και το ξερετε!
Θα φυγω παλι για επαγγελματικο ταξιδι οποτε μπορεις να ξεσαλωσεις παλι,αν και βλεπω οτι εχεις κουρασει τους παντες εδω μεσα!
δικο μου το 146 σχολιο
Γειά σου @146 σχόλιο!Ο Ιουλιανός λογικά θα είσαι!
Α οκ!Επιβεβαιώθηκε και τυπικά @147 σχόλιο!
Φιλε μου συνέλληνα ευχαριστώ για το σχόλιο!
Αλλα βάλε ένα όνομα να σε γνωρίζω!
Να είσαι πάντα καλά και καλές επιτυχίες στο ταξίδι σου,
αν ποτέ οι δρόμοι σε οδηγήσουν στην Στοχόλμη θα ήθελα να σε γνωρίσω!
Ζαγκούλη
Ελληνική Δημοκρατία/Νόμος 2462/ 1997
Το ποιηματάκι που λες μέσω COPY PASTE να το τραγουδάς στο 0,0001%.
Οι νόμοι και το επίσημο ελληνικό κράτος κατέταξαν το «ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ» στο ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ σε ενα σύλλογο φολκλόρ ατόμων.
Οταν θα σε ρωτήσει ο Βλάσσης Ρασιάς το αφεντικό σου που σε πληρώνει για να προπαγανδίζεις το μπουρδολόγημα του ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ, ποιος σε ξεβράκωσε και σε ξεφτίλισε δημόσια να του πεις.
Στις 18/02/11 κάποιος που τον ελεγαν ΒΑΣΙΛΗ αφεντικό μου.
ΥΓ. Ο κρυπτο-ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ του BLOG με τα 2 τουλάχιστον ονόματα, γνωστός αβανταδόρος του Ζαγκλούλη να ετοιμάζετε να πάρει σειρά στο ξερβράκωμα και ξεφτίλισμα.
Για λόγους ομοιογένειας τον ενημερώνω επίσης ότι θα αποκαλείτε ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ Νο 2 στο εξής.
Ώπα Ιουλιανέ!Οι απόψεις μου συμπίπτουν με τις απόψεις σου όσο αναφορά για όλες τις θρησκείες ανεξαιρέτως αλλά όσο μπορούμε ας αφήνουμε τους άλλους να γράφουν ύβρεις!όχι εμείς!
Φιλικά στο λέω αν και μικρότερος σου, χωρίς να θέλω να σου υποδείξω τι να κάνεις!Συγνώμη αν παρεξηγήθηκες μαζί μου!Αν μου επιτρέπεις να σου γράφω στον ενικό!
OK το παραδέχομαι, με ξεβράκωσες και μετά με πείρες μια υπέροχη πίπα,
σκουπίσου τώρα γιατί τα ζουμιά τρέχουν μαζί με τα σάλια σου!
Ιουλιανε,Τσιου Τσιου,Πάρης,Ανώνυμος,
Δεν αντεξες και ετρεξες σε βοηθεια ??? Σα τα σαλιγκάρια στη βροχή βγήκες.
Πουλάκι μου. Σε είχα καταλαβει γι αυτό και σε αποκαλούσα ΓΡΑΦΙΔΑ 2
Στο έχω ξαναπεί εντεταλμένη γραφίδα λίγο να σε ζορίσω κελαηδάς σα καναρίνι. Γι αυτό και εγραψες ΕΛΛΗΝΑ ΕΘΝΙΚΕ Νο2 με το ονομα τσιου τσιου.
Οι νόμοι που εχουν ψηφιστεί από το ελληνικό κοινοβούλιο με σφραγίδα της Ελληνικής δημοκρατίας σας έχουν κατατάξει στο ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.
Καμία νομική υπόσταση, Καμία αναγνώριση, Καμία τιμή, Καμία αξία.
Αν θεωρείς ότι έχεις ρεύμα ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ πήγαινε στα δικαστήρια. Το έχεις όμως και εσπασες τα μούτρα σου. Ολες σου οι αιτήσεις σου μπουρδολόγε ΕΘΝΙΚΕ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ απορρίφτηκαν.
Ούτε σας αναγνωρίζει ουτε σας επιτρέπει να μιλάτε ως θρησκεία το ελληνικό κράτος.
Αλίμονο αν κάθε ΤΙΠΟΤΑΠΟΥΘΕΝΑΤΖΗΣ και ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ 0,0001% εκανε του κεφαλιού του ερμήνευε κατά το δοκούν τους νόμους και αυθαιρετούσε .
Μια ζωή στο περιθώριο στην ανυποληψία στη γραφικότητα και στη περιφρόνηση είσασταν και εκεί θα παραμείνετε.
Οπως λέει το επίσημο ελληνικό κράτος δια του Υπουργείου
Ειδωλολάτρες, χυδαίοι, οργιομανείς.
Το Πάρτυ κομπλεξικέ με αμέτρητα ονόματα.
Γαμώ το στόμα σου κίναιδε υβριστή τον Ελλήνων.
Κίναιδοι είναι όλα τα πουσταριά του χριστιανισμού
από τον χριστό στον χριστόδουλο και
σε σένα σιχαμερό εβραϊκό σκουλήκι.
Βασιλη,τσιου,παρη
παπαδακι, και καμια 20 ακομα
ονομα για να δειχνεις οτι
εκφραζεις την πλειοψηφια.
Συνεχιζεις το παραληρημα και τους
μονολογους!
Ασκοπα,γιατι δεν σε προσεχει κανεις!
ειπαμε εδω μεσα πλην εσου ,εχουν και
παιδεια(που αγνοεις) και ευγενεια και
θεληση για διαλογο.
»Στο έχω ξαναπεί εντεταλμένη γραφίδα λίγο να σε ζορίσω κελαηδάς σα καναρίνι.»
εισαι πολυ λιγος για να με ζορισεις ΠΑΠΑΔΑΚΙ!
ειμαι απο τα 15 στην αγορα εργασιας,σε αντιθεση με σενα που εκει στο γραφειο που καθεσαι δεν ξερεις τι θα πει ζορι!
»Αν θεωρείς ότι έχεις ρεύμα ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ πήγαινε στα δικαστήρια»
Εσυ εισαι αυτος που διατεινετε οτι εκφραζεις
την πλειοψηφια….απλα δεν την εχουμε δει ακομα,μονος σου εισαι!
»Ούτε σας αναγνωρίζει ουτε σας επιτρέπει να μιλάτε ως θρησκεία το ελληνικό κράτος.»
Σιγα,και ποιον τον νοιαζει;Εγω ειμαι αυτος που λεει οτι ειμαι αθρησκος οχι αθεος!
Δεν ανηκω σε καμμια θρησκεια ακριβως γιατι το θεικο-θειο δεν εχει καμμια σχεση με την θρησκεια που ειναι ενα διαστρεβλωμενο ανθρωπινο δημιουργημα που σκοπο εχει την εξουσια και τον πλουτο!
Και γιαυτο και οι Ελληνες ηταν ο μονος λαος που ανεπτυξε την φιλοσοφια,ειχαν τα πιστευω τους,πολυ πιο αληθοφανη απο τα σημερινα,αλλα
ειχαν και τον παραλληλο δρομο της επιστημης και της φιλοσοφιας!
Αχ τελικα πιος ειναι ο δογματικος κα ο ανθελληνας;;;Εχεις ποιο πολυ μενος για αυτο το 0,0001 οπως λες παρα για τους μουσουλμανους-μασωνους-σαεντολογους που δρουν και επιβουλευονται την ελλαδα!
Τελικα τοσο πολυ φοβασαι αυτο το
0,0001;;;;μηπως τελικα δεν ειναι τοσο;;
αλλωστε αφου πλεον το θρησκευμα δεν θα αναγραφετε πουθενα κανεις δεν ξερει!
»Ειδωλολάτρες, χυδαίοι, οργιομανείς. »
ολα αυτα πρεσβευει η χριστιανικη εκλησσια,στα εχω γραψει αναλυτικα στοπιο πανω σχολιο μου,ψαξε σε μοναστηρια και την ιερα συνοδο και οτι ανωμαλια θες εκει θ ατην βρεις..ΠΑΠΑΔΑΚΙ!
Συνεχιζεις να με κοπιαρεις ελειψει επιχειριματων.
Τωρα το γυρισες στους νομους,μα δεν με αγγιζεις,εισαι λιγος, εισαι υβριστης,
χωρις σκεψη,μονο φθονο και μισος!
Βραζεις στο ζουμι σου, γιατι δεν σε παιρνει κανεις στα σοβαρα,κανεις δεν σε στηριζει,
οπλα σου η απειλη η βρισιες και οι βαρετοι μονολογοι!οπλα χαμηλης νοημοσυνης εν ετη 2011!
Θα τα πουμε σε 2 βδομαδες
καλο βρασιμο ΠΑΠΑΔΑΚΙ!
υ.γ zanglo θεικο το @153!
Είμαι περίεργος να δω αν θα τσιμπήσουν μερικοί μερικοί ρε παίδες!Ονόματα είπα;όχι!Μπορει να εννοώ τον οποιοδήποτε!Και δεν υποννοώ κανέναν!:
http://www.blackstate.gr/Alyta/Liantinis.htm
Nευράκια πολλά νευράκι ξεφτιλισμένε ΕΛΛΗΝΑ ΕΘΝΙΚΕ Νο2 ?
Παραληρείς στο ξεβράκωμα και στη αποκαθήλωση της μπουρδολογίας?
Δε καταλαβαίνω εντεταλμένη γραφίδα της πεντάρας γιατί αναφέρεσαι σε εμένα.
Υπάρχει κράτος, υπάρχουν νόμοι υπάρχουν αποφάσεις ελληνικών δικαστηρίων.
Τα εγραψα αναλυτικά. Τα αμφισβητείται ?
Αμφισβητείται το ελληνικό κράτος και τη δομή του?
Τι επιχειρήματα προβάλλεται? Τίποτα προψπικές επιθέσεις λογίδρια και εγκιβωτισμένες κασσέτες σα παπαγαλάκια.
Θα εξισώσουμε το Ελληνικό κράτος τους Ελληνικούς νόμους τις αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων με τι ακριβώς και με ποιους?
Το ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ που η ελληνική νομοθεσία θεωρεί το ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ?
Τις εντεταλμένες γραφίδες επί πληρωμή με το όνομα Ζάγκλος, Ιουλιανός & Σια ?
Αυτά σας πληρώνει να προπαγανδίζεται το αφεντικό σας ο Βλάσσης Ρασσιάς?
Ανυπακοή στο ελληνικό κράτος στην ελληνική δικαιοσύνη και στους ελληνικούς νόμους?
Γι αυτό γράφεται με 5-10 ονόματα ο καθένας?
Είστε καταδικασμένοι στο περιθώριο την ανυποληψία και τη γραφικότητα καρικατούρες του 0.0001%.
Η σφραγίδα και η υπογραφή λέει
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .
16/02/11 Η ημέρα που το ψευδο-ιδεολόγημα ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ κατέρρευσε και ξεφτιλίστηκαν οι εντεταλμένες γραφίδες επί πληρωμή Ζάγκλος και Ιουλιανός-Τσίου Τσίου-Πάρης & Σια.
Αποδείχτηκες πολύ λίγος πολύ μικρός Τσίου-Τσίου Ιουλιανέ. Νομίζατε ότι με διαφορετικές ταυτότητες πολλαπλά ονόματα θα διακινούσατε ανενόχλητοι γι απάντα το ψευδοιδεολόγημα ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ και την εθνοαποδημητική προπαγάνδα.
Το πάρτυ τελείωσε μετά το ξεφτίλισμα μαζί και η παρτίδα ΡΟΥΑ-ΜΑΤ.
Αντε τώρα να πείτε το πόνο σας στο Υπατο Συμβούλιο της Μπουρδολογίας Ελληνας Εθνικός.
Κουράγιο…..
Υποκλιθείτε στον εθνοσωτήρα μας!Ένας ηρωικός Έλληνας έσωσε το έθνος μας από εξαφάνιση με μοναδικό του όπλο, τον υπολογιστή του!
Δια μέσω των πλήκτρων συνέτριψε έναν εχθρό που απειλούσε την πανέμορφη πατρίδα μας με εθνομηδενισμό!
Έχει όμως παρόλα αυτά πάρα πολλή δουλειά ακόμη καθώς πρέπει να υπερβάλει εαυτόν!
Στην Ελλάδα έχουν εισρεύσει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι που δεν αφομοιώνονται από εμάς και δηλώνουν ως αδερφια τους, τους Τούρκους!Υποστηρίξτε τον στον αγώνα που κάνει!Κινδυνεύουμε!
Δια μέσου του υπολογιστή του αναπαυομένος στον καναπέ του με όπλο τα πλήκτρα θα σώσει την πατρίδα μας διώχνοντας τους μουσουλμάνους μετανάστες για πάντα από την Ελλάδα!
Και όσοι αρνηθούν να φύγουν, θα τους σκοτώσει κιόλας, κάνοντας απλά χρήση του πλήκτρολογίου διότι είναι υπερπατριώτης!
Τέτοιου πατριώτες θέλουμε!Τέτοιους πατριώτες έχει ανάγκη η Ελλάδα!
Ένα χειροκρότημα παρακαλώ!Παρασημοφορήθηκε ήδη για την προαναφερθέντα επιτυχία του!Αναμένονται και άλλα παράσημα!
Από εμένα έχει ένα ακόμη παράσημο που το δικαιούται και με το παραπάνω!
Το παράσημο του γέλωτα!
Ανέφερα όνομα;Έστω υποννόησα κάποιον;όχι!
Να δούμε λοιπόν!όποιος έχει την μύγα απλώς μυγιάζεται!
Να συμπληρώσω,
O κύριος υπερπατριώτης δεν έχει πρόβλημα με τους μουσουλμάνους,
ο εχθρός του Έθνους τον Ελλήνων για αυτόν, είναι οι Εθνικοί Έλληνες!
Kαι ακόμη περισσότερο όσοι τολμούν να λατρεύουν τον αρχαίο μας πολιτισμό!
Εγώ ειλικρινά όνομα δεν ανέφερα!
Αν μας κάνουν και την χάρη ας απολαύσουμε τα σχόλια που ίσως ακολουθήσουν!
Από πότε το ελληνικό κράτος και η πολιτεία
φοβάται έναν ΕΚΝΟΜΟ σύλλογο που δεν τον αναγνωρίζει και τον έχει κατατάξει
η κρατική ασφάλεια ως σύνολο οργιομανών και φολκλόρ ατόμων .
Από πότε λαμβάνεται υπ’όψιν από το Ελληνικό κράτος κάποιος Σουηδός Υπήκοος με σπαστά Ελληνικά, κάποιος φοιτητής ΤΕΙ Λαμίας και κάποιος ΤΣΙΟΥ-ΤΣΙΟΥ-Πάρης-Ιουλιανός μέλοι του Συλλόγου Ελληνας Εθνικός?
Από πότε οι προσωπικές απόψεις των ανωτέρω ΤΙΠΟΤΑΠΟΥΘΕΝΑΤΖΗΔΩΝ καρνάβαλων υπερέχουν των ελληνικών νόμων από το Κοινοβούλιο και των αποφάσεων των ελληνικών δικαστηρίων?
Είναι απολαυστικοί οι μεταξύ σας διάλογοι.
Γιαννης κερνάει, Γιάννης πίνει.
ΥΓ. Ο αρχαίος πολιτισμός και τα αγάλματα είναι πολιτισμική κληρονομιά του ελληνικού λαού και όχι του ΕΚΝΟΜΟΥ συλλόγου της πλάκας και της σάχλας ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ που αντιπροσωπεύει το 0,0001% της ελληνικής κοινωνίας.
Για να μη ξεχνιόμαστε.
06/03/11 Πατρινό καρναβάλι. Σας περιμένουμε.
Κρά… κρά… εκραξον και ειπων κρά..κρά..
Ο αρχαίος πολιτισμός και τα γλυπτά όσα διεσώθησαν,
από την λύσσα των χριστιανών!
Θα έπρεπε να πεις κυρα κατίνα!
Ρε φουκαρά, ρε τρισάθλιε δολοπλόκε, νομίζεις ο κόσμος είναι χαζός?
Όλοι σε καταλάβανε! Κανείς δεν σε μιλάει πλέον ΚΑΝΕΙΣ? Ποντικέ!
Ζαγκλούλη ΕΚΝΟΜΕ,
Ποιος με κατάλαβε ακριβώς ?
Η συμμορία «Ελληνας εθνικός» 1-4? το κομματοσκυλο και ο βλαχογερμανός?
Οτι και να κάνεις οσο και να βρίζεις οι νόμοι και τα ντοκουμέντα είναι αδιάσειστα.
Αμα εχεις πρόβλημα με τους εληνικούς νόμους και τις αποφάσεις των δικαστηρίων και την ελληνική αστυνομία δε φταίω εγώ.
Πάντως τον σκοπό μου τον πέτυχα!Καλύτερα δεν γινόταν!Είπαμε όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται!
Λάτρης της Αρχαίας Ελλάδας και να μην γνωρίζει αρχαία Ελληνικά γίνεται;
Λάτρης του πολιτισμού των Ινκας και να μην γνωρίζει την τοπική γλώσσα που μιλούσαν γίνεταί;
Λάτρης των Αρχαίων Αιγυπτίων που να μην γνωρίζει ιερογλυφικά και να μην τα μιλάει κιόλας, γίνεται;
Χριστιανός λάτρης του Ιησού Χριστού και να μην μιλάει την γλώσσα του Χριστού του, τα Αραμαικά, γίνεται;
Να στέκει η προαναφερθήσα επιχειρηματολογία με τις αρχαίες γλώσσες που προείπα και να μην είναι της πλάκας!Γίνεται;
Μυγιάγκιχτος που να μη μυγιάζεται, γίνεται;
Ας μην επαναλαμβανόμαστε άλλο!
Ο σεβασμός, η εκτίμηση και η αξιοπρέπεια δεν αποκτιούνται με το έτσι θέλω!Ούτε με απειλές!
Αποκτιούνται πολύ δύσκολα με το σπαθί και χάνονται πάρα πολύ εύκολα ίσως και με το παραμικρό λάθος αν το τελευταίο έχεις τη δυνατότητα να το αποφύγεις!
Μην επαναλαμβάνομαι πάλι!Τέλος!
Όνομα δεν είπα πάλι!Από εδώ και εμπρός ότι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί επιστρέφονται!
Εννοείτε!
Όπα! Γίναμε η συμμορία τον τεσσάρων!
ΧΑ..ΧΑ..ΧΑ.. Τι άλλο θα ακούσουμε?
Αλλα εσύ κουραμπιέ είσαι μονος και έρημος!
Σαν την καλαμια στη έρημο του Σινά!
Κύριε Δημήτρη, με όλο τον σεβασμό προς τα εσάς, χιλία
συγνώμη, γι αυτά που βλέπετε στην οθόνη
σας,όμως δεν υπήρχε κατά εμένα άλλη λύση!
Συγνώμη και από τον Μιλήσιο!
ΟΧΙ ΣΕ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΣΤΗΝ ΓΑΥΔΟ – ΝΑΙ ΣΕ ΤΖΑΜΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Posted by xryshaygh στο Φεβρουαρίου 17, 2011
Βαθιά υποκριτική είναι η στάση της ελληνικής εκκλησίας και πολιτείας ως προς το θέμα των δικαιωμάτων και συγκεκριμένα της θρησκευτικής ελευθερίας.
Αυτό το συμπέρασμα μπορεί να εξάγει κανείς από τις αρνητικές δηλώσεις και αντιδράσεις ειδικά από τον μητροπολίτη Κισσάμου για το θέμα που ανέκυψε με την πρόταση ανέγερσης ναού αφιερωμένο στον Απόλλωνα στην Γαύδο. Πρόκειται για μια πρόταση Ελλήνων και ξένων που σε επιστολή τους προς τον Περιφερειάρχη Κρήτης εξηγούν:
“Είμαστε μία ομάδα επιστημόνων από διαφορετικές χώρες, τις ΗΠΑ, την Ελβετία, τη Ρωσία, την Ουκρανία, την Πολωνία και αλλού. Ζούμε στη Γαύδο για πάνω από 10 χρόνια και σταδιακά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου γίναμε Έλληνες. Έτσι τώρα ανησυχούμε προσωπικά για τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στην Ελλάδα, την Κρήτη και τη Γαύδο. Για το λόγο αυτό, αποφασίσαμε να ιδρύσουμε στη Γαύδο το Πυθαγόρειο Ινστιτούτο Φιλοσοφικών Ερευνών για την Αθανασία του Ανθρώπου- ΠΙΦΕΑΑ”. Προσθέτουν επίσης ότι “η ίδρυση του Ινστιτούτου περιλαμβάνει την κατασκευή ενός κτιρίου με συνεδριακή αίθουσα για την διεξαγωγή σεμιναρίων και συνεδρίων και την κατασκευή του Ναού του Απόλλωνα για τη θεατρική αναβίωση αρχαίων μυστηρίων. ….
Με τη βοήθειά σας, ελπίζουμε να οργανώσουμε, στην αρχή του καλοκαιριού, ένα συνέδριο με θέμα “Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός: Η πηγή του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού”. …..
… Με ποια λογική η υπεύθυνη πολιτεία αρνείται την κατασκευή ενός ναού της θρησκείας των προγόνων μας (και το λέμε αυτό εμείς που είμαστε ΧριστιανοίΟρθόδοξοι) στην Γαύδο και την ίδια ώρα προσφέρει δημόσια γή και χρήμα για την κατασκευή τζαμιού στην πρωτεύουσα του κατά 96% Χριστιανών ελληνικού κράτους;
Ελληνα Εθνικέ Νο 3
Μπράβο που πέτυχες το σκοπό σου!!!! Τέτοιο επίτευγμα!!! Τέτοια ασυναρτησία!!!!
Να θυμάσαι μόνο επειδή τη συγνώμη την εχεις για ψωμοτύρι ότι από τότε που βγήκε η συγνώμη χάθηκε το φιλότιμο.
Η ψευτοευγένεια ο ψευτοπολιτισμός και η ψευτοσοβαροφάνεια δε σε κάνουν ούτε αξιόπιστο ούτε εγκυρο.
Διάβασε για να πάρεις πτυχίο ΤΕΙ Λαμίας και μάθε ότι οι νόμοι ψηφίζονται από το ελληνικό κοινοβούλιο κρίνονατι για τη συνταγματικόττητα τους από το ΣτΕ και οι αποφάσεις των ανώτατων δικαστηρίων είναι τελεσίδικες.
Αν λοιπόν το σαχλοιδεολογήμα σου «ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ» που πιστεύεις αδικείται από το νόμο μπορείς να πας στα ελληνικά δικαστήρια να βρείς το δίκιο σου.
Μέχρι τότε Ελληνα Εθνικέ θα είσαι αυτό που λέει ο νόμος και οι υπηρεσίες της Ελληνικής Ασφάαλειας.
Σύλλογος οργιομανών αποτελούμενος από φολκλόρ άτομα.
Ολα τα άλλα που γράφεις και θα γράψεις είναι ΑΤΟΜΙΚΑ φληναφήματα και λογίδρια αγνώστων.
Αν και φοιτητης ΤΕΙ ελπιζω γνωρίζεις τη διαφορά ατομικής δήλωσης-αυτοπροσδιορισμού και Νόμου και απόφασης ελληνικού δικαστηρίου.
Καλό διάβασμα και περαστικά.
Οπα ζανκλος στο σχόλιο 123 λες οτι είσαι άθεος ενω στο σχόλιο 22 άλλης αναρτησης … δοξαζεις τους Ολύμπιους…..
BUSTED!!!
Πάρε και το link :
https://nationalpride.wordpress.com/2011/01/08/%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%AC%CE%B3%CF%89%CF%83%CE%B5-%CE%BF-giorgos-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B3%CE%BF-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B7-%CF%80%CE%AC%CE%B5%CE%B9/
EΡΩΤΗΣΗ:
Κάποιος που ασχολήται, εδώ και πάρα πολύ καιρό, όλην σχεδόν την ώρα και συνομιλεί χωρίς σταματημό με κάτι αποκόμματα, καρικατούρες,μπουρδολόγους,τιποταπουθεναντζηδες,οργιομανείς κτλ κτλ όπως τους έχει χαρακτηρίσει τέλως πάντων, πως μπορούμε να τον χαρακτηρίσουμε και αυτόν με την σειρά του άραγε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Κάποιος που ασχολήται, εδώ και πάρα πολύ καιρό, όλην σχεδόν την ώρα και συνομιλεί χωρίς σταματημό με κάτι αποκόμματα, καρικατούρες,μπουρδολόγους,τιποταπουθεναντζηδες,οργιομανηδες κτλ κτλ όπως τους έχει χαρακτηρίσει και δεν κάνει σχεδόν τίποτε άλλο, είναι και ο ίδιος καρικατούρα, απόκομμα, μπουρδολόγος, τιποταπουθεναντζής,οργιομανής κτλ κτλ!
ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ!!
Πως λέμε δειξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι;
Πώς λέμε μαζί με τα ξερά καιγονται και τα χλωρά;
Ας παραφράσουμε και ας μεγαλώσουμε την πρώτη παροιμία!Ας πούμε δηλαδή:
Δείξε μου τον εδώ και πάρα πολύ καιρό συνομιλητή σου αυτόν που ασχολήσαι σχεδόν όλην την ώρα χωρίς σταματημό να σου πω ποιός είσαι!ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ!!!
ΕΛΑ ΔΩΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ!!!ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕ ΜΑΣ ΕΛΑ!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!
ΥΓ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΣΕ ΤΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ!
Ζαγκλούλη ,
Καλό το copy paste από την ιστοσελίδα.
Θα ήθελα όμως να τα έγραφες εσύ όλα αυτά για να δούμε και τι ελληνικά είσαι σε θέση να συντάσσεις πέρα από to χυδαιολόγιο χωματερής.
Η απάντηση είναι απλή. Ο μουσουλμανισμός είναι θρησκεία διεθνής, αναγνωρισμένη και από το επίσημο ελληνικό κράτος.
Το ψευδoιδεολόγημα ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ είναι σύλλογος φολκλόρ. Δεν υπάρχει ούτε αναγνωρίζεται θρησκεία «ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ»!!!!
Το επίσημο ελληνικό κράτος δια των αρμόδειων υπουργείων συντηρεί, επισκευάζει αρχαίους ελληνικούς ναούς και μνημεία.
Aλίμονο αν κάθε ΕΚΝΟΜΟΣ ζητούσε να κάνει και ναό.
Δεν επιτρέπει ούτε αναγνωρίζει σε συλλόγους της σάχλας όπως ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ υπό το Βλάσση Ρασσιά που δεν εχουν νομικη υποσταση να λέγονται θρησκεια και να χτιζουν ναούς σε δημοσιες εκτασεις. Ο Νόμος του 2346/1997 είναι ξεκαθαρος και σαφής.
Πονάει και τσούζει ο νόμος αλλά ετσι είναι Οσο και να χτυπιέσαι οσο και να βρίζεις μαζί με το υπόλοιπο φολκλορ-club.
ΕΛΑ!ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΜΑΣ ΑΦΘΟΝΟ ΓΕΛΩΤΑ!!
Πελοποννήσιος Η ορθογραφία σου για φοιτητής Τ.Ε.Ι. είναι απαράδεκτη..
Φιλικά.
Όπως λέμε :»εληνικούς νόμους»!
Σχόλιο σχόλιο @166!
Περιπου….
Πάνω στη βιασύνη μου αλλά καλά έκανες και μου τόνισες πως είναι απαράδεκτη η ορθογραφία μου!
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες βέβαια γι αυτό!
σχόλιο @178 Pingback!
Ας απολαύσουμε τώρα τα σχόλια που σίγουρα έρχονται αν δεν έχουν ήδη έρθει!
Το ξέρω μωρή παλιό μουνάρα ότι τους πας τους μουσουλμάνους
γιατί σε γαμάνε, και μισείς τους Έλληνες.
Έκνομο είναι το μουνί της πουτάνας μάνα σου που έκανε βίζιτες.
Έκνομο είναι το εβραϊκό σκατό που έχεις για θρησκεία,
γαμώ το σπίτι σου και την εβραϊκή σου πιστη.
Και που’σαι, ανά σε ρωτήσει η μάνα σου
«γιατί θέλει να με γαμάει αυτός ο αγροίκος ο Zanglos?»
να την πεις
«γιατί βρίζω του Έλληνες μωρή πουτάνα»
Ping, έχω δηλώσει επανελειμμένα, είμαι άθεος,
δεν πιστεύω σε θεούς δαιμόνους και μαλακίες, αλλά,
σαν Έλληνας, έχω σεβασμό στους θεούς τον προγόνων μας,
όχι στα σκατά τον εβραίων!
Βασιλάκη
Πίνω το κρασάκι μου μετά το δείπνο, γουστάρω πενιές και άσματα ανδρικά, και σε γράφω στην πουτσάρα μου λαμόγιο!
Και όνομα ακόμη δεν έχω αναφέρει!Αν είναι να δίνει απαντήσεις, ο καθένας κακομοίρης, στις όποιες ειρωνείες που γράφω τότε τι να πω!
Κοιτάτε που μέχρι αύριο σε αυτό το άρθρο, θα έχουμε συνέχιση αυτού του οχετού ύβριστικών χαρακτηρισμών!Έτσι πιστεύω!
Θα δούμε και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς εκτός από ύβρεις που φυσικά θα χαρακτηρίζουν τους ίδιους που τις δημοσιεύουν και μόνον αυτούς!Από εδώ και εμπρός!
zanglos (181) Respect!
Πελοποννήσιος (178) Είναι ορθά γραμμένο!
Οι αρχαίοι σπαρτιάτες έλεγαν, «ο καθένας είναι υπεύθυνος τον πράξεων του», λοιπόν, αν κάποιος έχει να με κατηγορήσει για κάτι, να ακούσω ευθέως.
Δεν είπα τίποτα, σέβομαι τις εξηγήσεις σου!
Δεν αναφέρθηκα σε σένα ping, πιστεύω ότι παρα
την κακή μας γνωριμία, κατά βάθος είσαι OK!
«Αιλαδα ι χορα του φοτος!»
Γυα παραδοιγμα!
Ας γραφουμαι αιτσυ απω εδο κε αιμπρως!
Δαιν αιχο καναινα πρωβλοιμα!
ΧΑ..ΧΑ..ΧΑ.. αυτά τι είναι ρε πελοποννήσιε? γαλλικά? Η βλάχικα?
Νε ωντως τω: «ασχοληται» γράφαιτε οσ:»ασχολείται»
λαιπτωμαιροιαις!
Ανορθόγραφα ελληνικά είναι zanglo!
Αλλα δεν κατάλαβα, προς τι?
Κοντρίτσα με τον ping?
Για να δούμε τώρα!Θα την κάνει την εμφάνιση του κανένας κακομοίρης;
Δεν ανέφερα κανένα όνομα και πάλι!Ας δούμε ποιός θα ξανά μυγιαστεί !Να μας προσφέρουν και άλλο γέλωτα!Τελικά πολύ πλάκα έχουν μερικοί!
Όχι καμία κόντρα απολύτως!Με κανέναν!Απλά μερικά σχόλια, μαζί με κάποια δικά μου παραπάνω έχουν ίσως από βιασύνη και μερικά ορθογραφικά λαθάκια!
Πλακίτσα πιό πολύ παρά κόντρα μεταξύ μας!Εγώ δεν έχω κανένα προβλημα με τον Pingback πλέον!
Απάντηση στο σχόλιο @192 στο zanglo!
Zαγκλούλη Ελληνα εθνικέ 1,
Εκεί που με γράφεις έχει γραμμένους τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ, το Ελληνικό κράτος οι ελληνικοί νόμοι και οι υπηρεσίες ασφαλείας της χώρας.
Καλή χώνεψη.
Θα απαντήσω τώρα έγω:Q
@1dreerw44wery ενταξη !@#$ ωφνητφ φητ ναι ναι εςτςγεεργ ωδσγργρερη φδητδ δγτςγ χαχαχα γρτερ ργηρη γγγητγτρηξ μαλαδφ!
Είδατε μερικούς πόσο σοβαρά τους βλέπω;
Άρα πέλοπα σε μένα απευθύνεσαι!
δεν πειράζει σε συγχωρώ, ίσως σου την έχει
δώσει με όλα τα βρισίδια μου…
Συλλογιόμουνα, αν, σκέψου αν, μπορούσαμε να αρθρώσουμε ένα
εποικοδομητικό διάλογο, να ανταλλάξουμε ιδέες, γνώσεις,εμπειρίες κλπ!
Τι θησαυρός πράμα! Όλοι έχουμε κάτι να πούμε που δεν το ξέρει ο άλλος!
Έτσι δεν είναι? Εγώ πιστεύω ότι έχω μια πολύ περιπετειώδη ζωή!
Τέλος πάντων είμαι στα κέφια μου και στο φιλοσοφικό μου αλλα δεν έχω κανέναν
να μιλήσω! τα παιδιά μου και η γυναικα μου δεν με πιάνουν! ……………………..
Ας συνεχίσω τώρα να δείχνω σε μερικούς με πόση σοβαρότητα βλέπω τα επιχειρήματά τους:
Κύριε βσγβφ γρηρηγφν @#$56#332 γξτρξτρ φγξητ γφξντττατ βητα 1234 ναι ναι γφξτφτφ βργργρρρηρεη φφβΕΡΓΡ ΓΓAD GRERG FFRRFG GGFJTYJTJTRTRJ HJHJK KTKRR KFKFK KFKKGKG AQWETYI8888***** ********** $$$$ $$$$)))) ))))))))))) NAI ENTAJY FILE FHER!!!!!
Δεν καταλαβαίνω τι λες βασιλάκη και δεν θέλω να με εξηγήσεις!
ZANGLO @197 σχόλιο. Δεν απευθύνομαι σε σένα!
Απλά είχα εκνευριστεί που μιλούσες τόσο άσχημα για πεθαμένο άνθρωπο!
Διότι και εσένα σε θεωρώ πολύ καλό άνθρωπο, αν και μερικές φορές παίζεις το παιχνίδι άλλων και παρασύρεσαι σε ύβρεις!
Αυτό θέλουνε να βρίζεις έτσι, για να γελάνε μαζί σου!Χωρίς να θέλω να σου κάνω τον δάσκαλο!Συγνώμη αν σε πείραξαν αυτά που μόλις είπα!
File mou, eimai megalyteros apo sena kai megalomenos mesa apo to pezodromeio, to ksero oti thlei na me parasyrei, alla, otan kapoios me pei ela sto dasos na se skotoso, tha pao, giati eho pisth ston eafto mou kai den fovamai theous daimonous kai anthropous. Theleis na me krineis kai na me svhseis? OK den eho provlhma alla den pao paso se topota kai eidika se afto to pshfhmi vasilaki XA..XA..XA..
Φιλε μου, είμαι μεγαλύτερος από σένα και μεγαλωμένος μέσα από το πεζοδρόμιο,
το ξέρω ότι θέλει να με παρασύρει, αλλα, όταν κάποιος με πει έλα στο δασος
να σε σκοτώσω, θα πάω, γιατί έχω πιστη στον εαυτό μου και δεν φοβάμαι
θεούς δαιμόνους και ανθρώπους.
Θέλεις να με κρίνεις και να με σβήσεις? OK δεν έχω πρόβλημα αλλα δεν
πάω πάσο σε τίποτα και ειδικά σε αυτό το ψοφίμι βασιλάκη ΧΑ..ΧΑ..ΧΑ..
Sorry τα έχω ήπια λιγάκι! Γεια μας!
Και να θέλα να σε κρίνω δεν θα μπορούσα τόσο εύκολα!!Σε θεωρώ πιό πολύ Έλληνα και από εμένα!Άσχετα αν δεν είσαι Έλληνας πολίτης!Ξέρεις βρε zanglo πως σε πολλά πράγματα συμφωνώ μαζί σου!όχι όμως όταν βρίζεις!Το ξέρεις πως μπορεί ακόμη και καταγγελία να σου κάνουν;
Απάντηση στο 201 σχόλιο!
Φιλε μου δεν κατάλαβες τι σου είπα στο προηγούμενο σχόλιο?
Αν είναι να πάω πάσο καλύτερα να πεθάνω!
Λοιπόν καλο βραδυ, με κούρασε αυτό το χωρίς νόημα chat,
θα συνεχίσω με κρασάκι και να φιλοσοφώ με τον εαυτό μου,
ακούγοντας παλιά λαϊκά! Να είστε καλά όλοι.
ΚΑΛΌ ΒΡΑΔΥ!Και εσυ να σαι καλα!
Τα….. (ας τα πούμε σχόλια) @196 και @198 δεν απευθύνονταν στο zanglo!
Με κάποιους άλλους όμως πολύ θέλω να διασκεδάσω!!Θα ακολουθήσουν τίποτε αξιοπρεπή σχόλια που θα αφορούν το άρθρο και μόνο ή τίποτε σχόλια για τα σκουπίδια;Ειδόμεν!