"Greek National Pride" blog / ΕΛΛΑΔΑ

Εξέγερση; Και μετά τι ;


 

by tassos

Ακούω όλο και πιο συχνά την άποψη ότι ο λαός είναι έτοιμος να  εξεγερθεί εναντίον της κυβέρνησης η οποία θα ξεπουλήσει τα πάντα σε ξένα συμφέροντα. ‘Ότι πρέπει να διώξουμε αυτούς οι οποίοι μας εξαπάτησαν, λέγοντας ότι λεφτά υπάρχουν. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου και εγώ να πνίγεται από αγανάκτηση.

Ωραία. Ας δεχτούμε λοιπόν ότι επαναστατούμε. Και μετά τι ; Τι φέρνει η επόμενη μέρα; Ποιος θα αναλάβει τον έλεγχο του κράτους ; Ας σκεφτούμε τι κατάσταση επικρατεί στην Ελλάδα από τότε που καταφέραμε και διώξαμε τους Τούρκους. Οι ίδιοι άνθρωποι μας κυβερνούν, και μετά τα παιδιά τους , και μετά τα εγγόνια τους και πάει λέγοντας.

Πιστεύω ότι όλοι λίγο πολύ έχουμε καταλάβει πλέον ότι όλοι αυτοί που βρίσκονται στην Βουλή ασχέτως εάν στο χώρο του Κοινοβουλίου κάνουν ότι φαγώνονται σαν τα σκυλιά, για το καλό μας και την οικονομικό άνθισμα της Ελλάδας, μεταξύ τους είναι οι καλύτεροι  φίλοι και όχι μόνο. Αλλά είναι και συγγενείς, αφού ο ένας παντρεύεται την κόρη του άλλου ή την ανιψιά και κατά προτίμηση από άλλο κόμμα για να δένουν οι οικογενειακοί δεσμοί πιο δυνατά. Συγχρόνως κάνουν βουλευτές τα παιδιά τους και αργότερα τα εγγόνια τους ή τα ανίψια τους . Επί πλέον ψηφίζουν ότι νόμο τους βολεύει. Τρανά παραδείγματα ο νόμος περί ευθύνης Υπουργών, η Βουλευτική ασυλία, διαγραφή των παρανομιών τους με το κλείσιμο της Βουλής, συνεχείς αυξήσεις στους μισθούς τους και ένα σωρό προνόμια και η λίστα δεν έχει τέλος.

Και όλοι αυτοί είναι τσιράκια στις “μεγάλες” οικογένειες που ελέγχουν την Ελλάδα οι οποίες, και μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι σε αυτές τις δύσκολες ώρες που περνάει  η χώρα δεν ακούγονται καθόλου, λες και δεν τους αφορά το ξεπούλημα που γίνεται. Εκτός αν παίρνουν και αυτές θέση στην αφετηρία για να αρπάξουν ότι προλάβουν.

Άρα η επόμενη μέρα θα φέρει στην εξουσία κάποιον από αυτούς που έχουν ήδη πάρει μέρος στο ξεπούλημα της Ελλάδας σε κάποια προηγούμενη κυβέρνηση. Αυτός φαντάζομαι ότι αφού κατηγορήσει  το ΠΑΣΟΚ, θα διαπιστώσει ότι η κατάσταση είναι τρομερά δύσκολη και η ότι θέση που μας έφερε η προηγούμενη κυβέρνηση δεν μπορεί να γυρίσει πίσω, άρα το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι βάλουμε το κεφάλι κάτω και να αφήσουμε την νέα κυβέρνηση να κάνει ότι καλύτερο μπορεί. Το πιο πιθανό η νέα κυβέρνηση θα είναι της Νέας Δημοκρατίας οπότε πολλά από τα στελέχη της θα ξαναγίνουν υπουργοί οπότε.. ίδια γεύση.

Θυμάμαι το 1967 με την χούντα όλοι αυτοί που χαρακτηρίστηκαν εθνοπατέρες και σωτήρες του έθνους αυτοεξορίστηκαν  από την χώρα και πήγαν στο Λονδίνο, στο Παρίσι, στην Νέα Υόρκη, στο Μονακό οι καημένοι να συνεχίσουν τον ανένδοτο αγώνα τους μέσα στην χλιδή, μένοντας στα καλύτερα ξενοδοχεία των 5 αστέρων και ζούσαν την ζωή τους τρώγοντας και πίνοντας τα καλύτερα φαγητά και διασκεδάζοντας.

Μετά την επταετία, ήρθαν στην Ελλάδα και έγιναν πρωθυπουργοί και βουλευτές έως και σήμερα και όλοι ξέρουμε το πόσο γιγαντώθηκε η χώρα μας και πόσο δυνατή και σεβαστή έγινε σε όλο τον κόσμο. Πλέον αποκτήσαμε ισχυρή βιομηχανία, ισχυρή ναυτιλία, ισχυρό τουρισμό, οι Έλληνες έχουν όλοι δουλειές, έφεραν επενδύσεις και ο Στρατός μας χαίρει εκτίμησης από όλες τις χώρες που συνορεύουμε. Γενικά είμαστε μια μικρή υπερδύναμη στην περιοχή. Τουλάχιστον αυτά μας υπόσχονταν σε κάθε εκλογική αναμέτρηση και όταν γίνονταν κυβέρνηση με έκπληξη διαπίστωναν ότι τα ταμεία ήταν άδεια και έτσι τίποτε από τα παραπάνω δεν ήταν εφικτά.

Διαφωνεί κανένας σε όλα αυτά; Εγώ δεν πιστεύω πλέον σε κανέναν. Ίσως μόνο εάν φύγουν όλοι αυτοί και το Σύνταγμα αλλάξει στην μορφή που είχε όταν είχε γραφτεί, και να προστεθούν τρεις περιορισμοί. Ο ένας περιορισμός να μην επιτρέπει αλλαγές στο Σύνταγμα παρά μόνο με δημοψήφισμα, ο άλλος να μην επιτρέπει σε κάποιον να μπορεί γίνει βουλευτής εάν  συγγενής του, οποιουδήποτε βαθμού συγγένειας, είναι ήδη βουλευτής και ο τρίτος να μην υπάρχει βουλευτική ασυλία σε καμία περίπτωση και να ελέγχονται αλλά και να δικάζονται από δικαστήρια ανοιχτά στο λαό οι βουλευτές.

Πάντως είμαι απογοητευμένος γιατί πιστεύω ότι οι “προστάτες” μας δεν πρόκειται να μας αφήσουν να αυτονομηθούμε ποτέ, διότι δυστυχώς δεν έχουμε ηγέτες ικανούς για μεγάλα έργα. Έτσι πάντα θα έχουμε έναν μεγάλο αδερφό να μας “προσέχει”.

Καληνύχτα Ελλάδα                πηγη 

19 thoughts on “Εξέγερση; Και μετά τι ;

  1. EKSEGERSI KAI META OI TOURKOI NA MAS TIN PESOUN VRISKONTAS MAS DIALIMENOUS.

    ORAIA THA TOUS TO KANOUME POLI EYKOLO.

    TSAMPA PRAMA GIA TOURKOUS ALVANOUS SKOPIANOUS.

    TSAMPA PRAMA PAIDIA ELATE THA MAS VREITE ME TON KO@O STIMENO KAI TA SOVRAKA KATEVASMENA.

    GIA NA SOVAREYOMASTE LIGO.

    DEN KSERO KATA POU NARIKSO TA FASKELA OTAN AKOUO TETIES APOPSEIS POU NOMIZOUN OTI THA EIMASTE KALITERA OS AKIVERNITO KARAVI STI FOURTOUNA.

  2. Σφάξε με πασσά μου ν’αγιάσω..
    Και τι με νοιάζει μένα; Το δικό μου σπίτι καίγεται; Του διπλανού καίγεται..
    Μη μου ταράζετε τους κύκλους..
    Ωχ ρε αδερφέ..
    Ποιός νίκησε το Σαβ/κο; Ο Ολυμπιακός, ή ο Πανάθας;
    Ας τους μωρέ τώρα.. Κάτι κωλόπαιδα είναι..

  3. ΦΙΛΕ ΜΟΥ tassos ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ . ΜΕΓΑΛΕ konnan ΜΑΘΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ , ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; Η’ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟ ΔΙΑΛΥΣΗ; ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ , ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΦΥΛΑΣΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ «ΠΙΠΙΛΕΣ»

  4. TASOULI

    PIGENE STI GONIA NA DEIS AN ERXOMAI AN NOMIZEIS OTI ZEIS STO LIXNENSTAIN MALLON GELASTIKES.

    MIA FORA GINANE TRAGIKES KOTSANES KAI PAEI I MIKRA ASIA.

    DEYTERI FORA EIXAME EMFILIO KAI AKOMA DEN EKLISAN OI PLIGES.

    KAI STIS DIO FORES GINAME 10 FORES KOULOUVAXATA APO OTI IMASTAN

    LES KAI GIA MIA TRITI FORA NA XASOUME OTI EXOUME SIN TIS EYKERIES POU THA MPOROUSAME NA EKMETALEYTOUME.(KOITA LIGO TO DIETHNES GEOPOLITIKO SKINIKO KAI AN DEN KATALAVEIS DEN THA MPORO NA SOU KANO TIPOTA)

    KAI OSON AFORA TA ELLINIKA MOU TI NA SOU KANO VRE PAIDI POU KATAFERA PROTI FORA NA DIAVASO STIN PROTI LIKEIOU GIATI EIXA XONTRO PROVLIMA STA MATIA POU TOTE KATAFERA NA TO KSEPERASO.

  5. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΗ , ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΗΜΑ (ΚΑΙ ΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙ) , ΟΣΟ ΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΟΥ (ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΠΑΛΙ ΑΚΡΗ) ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ALT KAI SHIFT ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

  6. ΥΠΑΡΧΕΙ «Ο ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ» ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΩ ΕΓΩ,
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΓΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ «ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΚΟ», ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΕΘΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΒΑΛΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΗΜΑΔΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΒΟΛΕΥΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ…ΕΙΜΑΣΤΕ ????

  7. 6

    S TAURE

    I APANTISI EINAI SIGKEKRIMENI KAI MALISTA POLI

    MONO ENAS ANTHROPOS POU VLEPEI MEXRI TIN MITI TOU DEN THA KATALAVENE.

    DEN FTAIO EGO VRE ANTHROPE POU I FISI SOU EDOSE MEGALI GLOSA KAI MIKRO MIALO.

    TA PARAPONA SOU STO DIMIOURGO MAS.

  8. Ὁ Γέρος μας

    «Τούτη ἡ φαμελιὰ, οἱ Κολοκοτρωναῖοι, λὲς κι ἀντικαθρεπτίζει τὴ μοίρα τοῦ Μοριᾶ στοὺς δύστυχους καιροὺς τῆς τούρκικης σκλαβιᾶς. Ἀνιστορᾶνε πὼς ἀπὸ τὶς ἀρχὲς τοῦ 18ου αἰώνα ὣς τὰ 1829 πάνω ἀπὸ ὀγδόντα Κολοκοτρωναῖοι πέθαναν πολεμώντας τὸν Τοῦρκο δυνάστη…»1
    «…Ἡ Ζαμπιὰ δὲν μποροῦσε νὰ ξεχάσῃ τὸν ἄξιο σύντροφό της. Τὰ μάτια της δὲ στέγνωναν ἀπὸ τὰ δάκρυα.
    Κάποια μέρα ῥωτάει τὰ τρία παλληκαρόπουλα, ποὺ γύρω της τὴν παράστεκαν.
    – Πότε θα μεγαλώσετε, νὰ κόψετε μὲ τὸ σπαθὶ σας τοὺς ἀπίστους ποὺ σκότωσαν τὸν πατέρα σας;
    – Ἐγὼ, σὰν μεγαλώσω μάνα, θὰ σοῦ φέρω ἑφτὰ τούρκικα κεφάλια, ἀποκρίθηκε ὁ Χρῆστος
    Κι ὁ ἄλλος ὁ γιός ὁ Γιάννης, τῆς λέει.
    – Ἐγὼ μάνα θὰ σοῦ φέρω ἑκατὸ καὶ θ’ ἀνάψουμε φωτιὰ νὰ τὰ κάψουμε καὶ νὰ πηδήσουμε.
    Καὶ μονάχα ὁ Θοδωρῇς στέκει συλλογισμένος κι ἀμίλητος. Κι ἀφοῦ ἀνώφελα ἡ μάνα του πρόσμενε κι ἀπ’ αὐτὸν ἀπόκριση, τὸν ῥωτάει.
    – Ἀμ’ σὺ Θοδωράκη, τί λές;
    Τὸ παλληκαρόπουλο σηκώνει τὸ μαῦρο του κεφάλι μὲ τὰ λαμπερὰ μάτια καὶ στοχαστικὰ τῆς ἀποκρίνεται .
    – Ἐγὼ μάνα, δὲν βάζω τούρκικα κεφάλια στὸ ταγάρι γιατὶ βρωμᾶνε. Θὰ τοὺς διώξω τοὺς Τούρκους ἀπ’ τὸν Μωριᾶ, γιὰ νὰ γλυτώσουμε μιὰ γιὰ πάντα!
    Τὸ εἶπε καὶ τὸ ἔκανε…»2
    «…Ἦταν κάποια μέρα βροχερή . Ὁ Θοδωράκης τὸ γαϊδουράκι του τὸ εἶχε πολυφορτωμένο ξύλα. Ὅπως κατέβαινε σ’ ἕνα σοκκάκι τῆς Τριπολιτσᾶς, τὸ ζωντανὸ γλίστρησε στὸ γκαλντερίμι καὶ σωριάστηκε. Ἔτυχε κείνη τὴ στιγμὴ νὰ διαβαίνῃ ἕνας μπέης. Μὲ τὸ πέσιμο τοῦ γαϊδάρου ξεπετάχτηκαν νερὰ ἀπὸ κάτω καὶ πιτσίλισαν τὸν περαστικὸ μπέη. Δὲν χάνει καιρὸ κι ἀστράφτει δύο δυνατὰ χαστούκια στὸ Θοδωράκη.
    – Νὰ μάθῃς Γκιαοὺρ, ἄλλη βολὰ νὰ κουμαντάρῃς ὄμορφα τὸ ζωντανὸ, εἶπε ὁ μπέης καὶ τράβηξε τὸν δρόμο του.
    Ὁ Θοδωράκης τἄχασε. Θόλωσαν τὰ μάτια ἀπ’ τὸ κακὸ του. Ἔτριζε τὰ δόντια του. Κάτι πέρασε γιὰ μιὰ στιγμὴ ἀπ’ τὸ νοῦ του. Στὸ δισάκι ποὺ ἦταν κρεμασμένο στὸ σαμάρι, εἶχε μέσα τὸ τσεκούρι ποὺ ἔκοβε τὰ ξύλα στὸν λόγγο. Ν’ ἄνοιγε μ’ αὐτὸ στὰ δυὸ τὸ κεφάλι τοῦ μπέη…. Ὕστερα ὅμως…. Τί θ’ ἀπογίνονταν ἡ μάνα του, τ’ ἀδέλφια του…..»3
    – «….Σ΄ εὐχαριστῶ. Ἡ ἀφεντιά σου θὰ εἶσαι ξένος, τοῦ εἶπε ὁ Θοδωράκης.
    – Ναὶ, ἀπ΄ τὴν Εὐρώπη. Ἦλθαν νὰ δῶ τὸν τόπο σας, τὰ ἀρχαῖα σας, τοῦ ἀπάντησε ἑλληνικὰ ὁ ξένος.
    – Τὰ ἀρχαῖα μας…. ἐπανέλαβε εἰρωνικὰ ὁ μικρός. Χμ, σεῖς οἱ Φράγκοι νοιαζόσαστε μονάχα γιὰ τ΄ ἀρχαῖα μας… γιὰ τὶς πέτρες, γιὰ τὶς κολῶνες, γιὰ τὰ μάρμαρα…. Γιὰ τοὺς ἀνθρώπους ὅμως…. γιὰ τὴν κατάντια τῶν Γραικῶν…
    Τὰ ἔχασε ὁ Εὐρωπαῖος. Δὲν περίμενε ν΄ ἀκούσῃ ἀπ΄ τὸν μικρὸ τέτοια λόγια. Τοῦ ἀποκρίθηκε ντροπιασμένα.
    – Συμπονᾶμε! Νὰ, πρὶν ἀπὸ λίγο εἶδα ποὺ σὲ χτύπησε ὁ Τοῦρκος καὶ πόνεσε ἡ ψυχὴ μου.
    Περήφανα τώρα τὸν ἔκοψε ὁ Θοδωράκης.
    – …Φράγκε, οἱ Γραικοὶ δὲν ἔχουν ἀνάγκη ἀπὸ συμπόνια…. Ἄρματα καὶ μπαρουτόβολα θέλουν…. Μᾶς στέλνετε ἀπ΄ αὐτὰ; ….Τώρα, ὅσο γιὰ τὰ χαστούκια ποὺ μοῦ ἔδωσε πρὶν ὁ μπέης, σοῦ δίνω τὸν λόγο μου πὼς θἄρθη μιὰ μέρα, ποὺ θὰ τὰ δώσω μὲ τόκο σ΄ ὁλάκερο τὸ ντοβλέτι (κράτος) τῆς Τουρκιᾶς. …»4
    «….Ἔκτισα σπίτια, ἐπῆρα προικιὸ ἐλιὲς, ἀμπέλι, ἔγινα νοικοκύρης, ἐφύλαγα καὶ τὸ βιλαέτι. Ἐστεκόμασταν πάντοτε μὲ τὸ τουφέκι. Μᾶς ἐφθόνησαν οἱ Τοῦρκοι καὶ ἤθελαν νὰ μᾶς σκοτώσουν δὲν ἠμποροῦσαν ὅμως, διότι ὁ τόπος ἦτον σὲ ἄκρη. Καὶ ἐπολεμοῦσαν νὰ μᾶς χαλάσουν μὲ κάθε τέχνη. Ἔστελναν μία καὶ δύο φορὲς ἑκατὸν καὶ διακόσιους στρατιώτας διὰ νὰ μᾶς κτυπήσουν. Δὲν μᾶς εἶχαν εἰς τὸ χέρι καὶ δὲν μᾶς πείραξαν….»5
    «Σίμωναν τὰ μεσάνυχτα 6 μὲ 7 τοῦ Σεπτέμβρη 1833.
    Ἡ πόρτα τῆς Ξηρᾶς τοῦ κάστρου τ’ Ἀναπλιοῦ ἄνοιξε γιὰ ν’ ἀφήσῃ νὰ περάσῃ ὁ μοίραρχος Κλεώπας μὲ σαράντα χωροφύλακες ἀρματωμένους ὣς τὰ δόντια. Τράβαγαν προσεκτικὰ κι ἀμίλητοι μὴν τυχὸν καὶ δὲν πετύχουν τὸ σκοπὸ τους. Πάγαιναν νὰ πιάσουν τὸν μεγαλύτερο κακοῦργο τοῦ τόπου μας, ποὺ τὶς εἰκόνες του θὰ τὶς βρῇς τώρα κρεμασμένες σ’ ὅλα τὰ σχολειὰ μας καὶ τ’ ἀγάλματά του στημένα στὶς πλατεῖες μας. Τὸν Θεόδωρο Κολοκοτρώνη. …..»6
    «426. Ὀθωμανὸς Πελοποννήσιος, ἦλθεν ἀπὸ τὴν Αἴγυπτον εἰς τὰς Ἀθήνας κατὰ τὸ 1836. Ἔφερε καὶ ἕνα ἄτι, δῶρον τοῦ Κολοκοτρώνη ἀπὸ τοὺς Συχνετζημπέηδες. Ὁ Κολοκοτρώνης ἐφιλοξένησε τὸν Τοῦρκον συντοπίτη του. Εἰς τὸ γεῦμα ἤκουσα νὰ τοῦ λέγει: «Νὰ εὕρεις ἀράδα καὶ νὰ εἰπεῖς εἰς τὸν Ἰμπραὴμ πασά, νὰ ἔχει χάρη πὼς ἐγὼ καὶ ἄλλοι στρατιωτικοὶ τῆς Πελοποννήσου εἴμεθα φυλακισμένοι, εἰτεμὴ πιθαμὴ γῆς δὲν ἐκέρδιζεν εἰς τὴν Πελοπόννησον». Μὲ τόσην πεποίθησιν ὁμιλοῦσεν, ὁποὺ ἴσως καὶ ἔλεγεν ἀλήθειαν, καὶ ἀνάθεμα τὲς διχόνοιες. Ἦλθε καὶ ἔπνεε τὰ λοίσθια ἡ Ἑλληνικὴ ἐλευθερία, ὅταν ὁ Ἰμπραΐμης ἁλώνιζε τὴν Πελοπόννησον καὶ ἔπεφτε τὸ Μισολόγγι, πολεμούμενον ἀπὸ τοὺς δύο στρατάρχας. Ἡ ναυμαχία τοῦ Ναβαρίνου καὶ ἡ ἐκστρατεία τοῦ Μαιζόν ἔσωσαν τὴν ἐλευθερίαν, ἀλλὰ πόσον ἐκατέβη ἡ ἀξία της!»7
    Σήμερα ἐπέλεξα νὰ ἀφήσω τοὺς ἱστορικοὺς μας νὰ γράψουν ἀντὶ ἐμοῦ… Ἡ ἱστορὶα μίας οἰκογενείας. Ἡ ἱστορία ὅλου τοῦ γένους κατὰ τὴν διάρκεια τῆς τουρκοκρατίας!
    Τόσοι θάνατοι!
    Τόσος πόνος!
    Καὶ στὸ τέλος, ἡ ….φυλακὴ!
    Ὅσα πέρασε ὁ Γέρος πέρασε καὶ τὸ Ἔθνος! Καὶ τὰ περνᾶ ἀκόμη!
    Κάπου κάπου, ὅταν «κάποιο ἀσκέρι σὰν τοῦ Μπραΐμη» καταφθάνει καὶ ἀπειλεῖ τὴν καθεστηκυΐα τάξι, βγάζουν ἀπὸ τὴν φυλακὴ τὸν στρατηγὸ… Γιὰ λίγο ὅμως! Μετὰ, εἶτε τὸν κρατοῦν σὲ κατ΄ οἶκον περιορισμὸ, εἶτε τὸν ξαναχώνουν στὰ ἀνήλιαγα ὑπόγεια! Ἀναλόγως τοῦ πόσο τοὺς ἐμποδίζει ἤ ὄχι στὰ σχέδιὰ τους!
    Τὸ γένος μας, ἡ φυλὴ μας, τὸ τόσο κυνηγημένο καὶ ταλαιπωρημένο ΕΘΝΟΣ μας, τελεῖ ὑπὸ ξένη διοίκησι ἐδῶ καὶ 200 χρόνια ἐπισήμως! Ποτὲ δὲν κατάφερε ὁ πραγματικὸς Γέρος νὰ ἐξέλθῃ ἀπὸ τὴν φυλακὴ.
    Ἀπὸ τοὺς Κωλέτηδες καὶ τοὺς Μαυροκορδάτους ξεκίνησε, πέρασε στοὺς Βαυαροὺς καὶ τοὺς λοιποὺς Εὐρωπαίους (κι ὅλους αὐτοὺς ποὺ ἀπὸ πίσω κινοῦν τὰ νήματα), γιὰ νὰ καταλήξῃ σήμερα, γύρω μας νὰ ἐπικρατοῦν εἶτε τὰ παιδιὰ τῶν καταχραστῶν εἶτε τὰ παιδιὰ τῶν προσκυνημένων.
    Διότι, γιὰ νὰ καταφέρῃ κάποιος, ἀκόμη καὶ σήμερα, νὰ ξεφύγῃ ἀπὸ τὴν μιζέρια καὶ τὴν φτώχια, ἤ ἀκόμη καὶ τὴν φυλακὴ, πρέπει νὰ σκύψῃ τὸ κεφάλι. Νὰ φορέσῃ φούντα, ὅπως ἔλεγε ὁ Γέρος. Ὅσοι φούντα δὲν φόρεσαν, κλέφτες ἔμειναν στὰ βουνὰ…. Μόνοι καὶ κυνηγημένοι! Καὶ πολὺ συχνὰ νεκροὶ!
    Ἡ ἐπανάστασις τοῦ 1821 εἶναι ἡ ἀφετηρία τῆς νέας Ἑλληνικῆς Ἱστορίας! Ἡ, ἔςτω καὶ κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπο, ἐλευθερία, χρειάζεται ξελέπιασμα! Χρειάζεται κάθαρσι! Χρειάζεται συνειδητοποίησι!
    Καὶ τὸ σημαντικότερον!
    Οἱ τρόποι μὲ τοὺς ὁποίους κατάφεραν οἱ νέοι μας δυνᾶστες νὰ ἐπικρατήσουν καὶ νὰ ἀναλάβουν τὴν ἐξουσία, ἐβασίζοντο στὸν κυριότερο κανόνα ἑνὸς πολέμου ἤ ἑνὸς ἄρχοντος: «διαίρει καὶ βασίλευε»!
    Κάθε φορὰ ποὺ ἐνώνουμε τὰ χέρια γιὰ νὰ χτίσουμε κάτι, ἕνας σπόρος διχόνοιας, μία σταξιὰ δηλητήριο, μία πονηριὰ ἀδικαιολόγητη κι ὅλα πᾶνε στὸν ἀγύριστο!!! Τόσοι ἐμφύλιοι πέρασαν… Τόσες ἔριδες… Τόσοι σκοτωμοὶ… Κι ὅλα αὐτὰ γιατὶ; Γιὰ νὰ ἐπιστρέφουν δυνατότεροι οἱ «σωτῆρες» μας καὶ νὰ μᾶς κρατοῦν ὅλο καὶ σὲ πιὸ βαθιὰ ὑπόγεια ἁλυσοδεμένους!
    Ὅλοι ξέρουμε πὼς τὸ γένος ξυπνᾶ γοργὰ γιὰ τὴν νέα παλιγγενεσία! Τὴν ὁριστικὴ! Ἄς μὴν τοὺς ἀφήσουμε γιὰ ἀκόμη μίαν φορὰ νὰ τὴν ἀνακόψουν! Στὸ χέρι μας εἶναι! Ὄχι γιὰ κανέναν ἄλλον λόγο… Μόνον γιὰ νὰ τὴν βοηθήσουμε νὰ φθάσῃ πιὸ γρήγορα! Καὶ μετὰ ξέρουμε ἐμεὶς τὶ θὰ τὴν κάνουμε!
    Φιλονόη.

    Βιβλιογραφία:
    1: Δημητρίου Φωτιάδου, ἡ ἐπανάστασις τοῦ 1821, σ. 21, τόμος ΙΙ, Ἀθῆναι 1977, ἐκδόσεις Ν. Βότσης.
    2: Τάκη Λᾶππα, Κολοκοτρώνης, σ. 21, ἐκδόσεις Μ. Πεχλιβανίδης & ΣΙΑ Α.Ε., Ἀθῆναι.
    3: Τάκη Λᾶππα, Κολοκοτρώνης, σ. 23, ἐκδόσεις Μ. Πεχλιβανίδης & ΣΙΑ Α.Ε., Ἀθῆναι.
    4: Τάκη Λᾶππα, Κολοκοτρώνης, σ. 24, ἐκδόσεις Μ. Πεχλιβανίδης & ΣΙΑ Α.Ε., Ἀθῆναι.
    5: Κολοκοτρώνη ἀπομνημονεύματα- (διὰ χειρὸς )Τερτσέτη ἄπαντα, σ. 74-75, ἐκδόσεις Χ. Γιοβάνης, Ἀθῆναι 1967.
    6: Δημητρίου Φωτιάδου, ἡ δίκη τοῦ Κολοκοτρώνη καὶ τοῦ Πλαπούτα, σ. 19, Ἀθῆναι 1977, ἐκδόσεις ΔΩΡΙΚΟΣ.
    7: Κολοκοτρώνη ἀπομνημονεύματα (διὰ χειρὸς) Τερτσέτη ἄπαντα, σ. 227-228, ἐκδόσεις Χ. Γιοβάνης, Ἀθῆναι 1967.

  9. 10 στρατηγικές χειραγώγησης από τα ΜΜΕ

    (του Νόαμ Τσόμσκυ)

    1. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ.
    Το θεμελιώδες στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου είναι η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής που έγκειται στην εκτροπή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και τις αποφασισμένες από τις οικονομικές και πολιτικές ελίτ αλλαγές μέσω της τεχνικής του κατακλυσμού συνεχόμενων αντιπερισπασμών και ασήμαντων πληροφοριών. Η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής είναι επίσης απαραίτητη για να μην επιτρέψει στο κοινό να ενδιαφερθεί για απαραίτητες γνώσεις στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της ψυχολογίας, της νευροβιολογίας και της κυβερνητικής. «Διατηρήστε την προσοχή του κοινού αποσπασμένη, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμάλωτη θεμάτων που δεν έχουν καμία σημασία. Διατηρήστε το κοινό απασχολημένο, τόσο πολύ ώστε να μην έχει καθόλου χρόνο για να σκεφτεί, πίσω στο αγρόκτημα, όπως τα υπόλοιπα ζώα» (απόσπασμα από το κείμενο: Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους).

    2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΛΥΣΕΩΝ.
    Αυτή η μέθοδος καλείται επίσης «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Δημιουργείται ένα πρόβλημα, μια προβλεφθείσα «κατάσταση» για να υπάρξει μια κάποια αντίδραση από τον κόσμο, με σκοπό αυτός ο ίδιος να ορίσει τα μέτρα που η εξουσία θέλει να τον κάνει να δεχτεί. Για παράδειγμα: Αφήνεται να ξεδιπλωθεί και να ενταθεί η αστική βία ή οργανώνονται αιματηρές επιθέσεις που αποσκοπούν στο να απαιτήσει ο κόσμος νόμους ασφαλείας και πολιτικές εις βάρος της ελευθερίας. Ή ακόμα: Δημιουργούν μία οικονομική κρίση ώστε να γίνει αποδεκτή ως αναγκαίο κακό η υποχώρηση των κοινωνικών δικαιωμάτων και η διάλυση των δημόσιων υπηρεσιών.

    3. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.
    Για να γίνουν αποδεκτά τα διάφορα απαράδεκτα μέτρα, αρκεί η σταδιακή εφαρμογή τους, λίγο λίγο, επί συναπτά έτη. Κατά αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν τις δεκαετίες του ΄80 και ΄90 οι δραστικά νέες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός): Ανύπαρκτο κράτος, ιδιωτικοποιήσεις, ανασφάλεια, ελαστικότητα, μαζική ανεργία, μισθοί που δεν εξασφαλίζουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα, τόσες αλλαγές που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση αν είχαν εφαρμοστεί μονομιάς.

    4. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ.
    Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι να την παρουσιάσουν ως «επώδυνη και αναγκαία», εξασφαλίζοντας τη συγκατάβαση του λαού τη δεδομένη χρονική στιγμή και εφαρμόζοντάς τη στο μέλλον. Είναι πιο εύκολο να γίνει αποδεκτή μια μελλοντική θυσία απ’ ό,τι μία άμεση. Κατά πρώτον επειδή η προσπάθεια δεν καταβάλλεται άμεσα και κατά δεύτερον επειδή το κοινό, η μάζα, πάντα έχει την τάση να ελπίζει αφελώς ότι «τα πράγματα θα φτιάξουν στο μέλλον» και ότι οι απαιτούμενες θυσίες θα αποφευχθούν. Αυτό δίνει περισσότερο χρόνο στο κοινό να συνηθίσει στην ιδέα των αλλαγών και να τις αποδεχτεί με παραίτηση όταν φτάσει το πλήρωμα του χρόνου.

    5. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.
    Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν λόγο, επιχειρήματα, προσωπικότητες και τόνο της φωνής, όλα ιδιαίτερα παιδικά, πολλές φορές στα όρια της αδυναμίας, σαν ο θεατής να ήταν μικρό παιδάκι ή διανοητικά υστερημένος. Όσο περισσότερο θέλουν να εξαπατήσουν το θεατή τόσο πιο πολύ υιοθετούν έναν παιδικό τόνο. Γιατί; «Αν κάποιος απευθύνεται σε ένα άτομο σαν αυτό να ήταν 12 χρονών ή και μικρότερο, αυτό λόγω της υποβολής είναι πολύ πιθανό να τείνει σε μια απάντηση ή αντίδραση απογυμνωμένη από κάθε κριτική σκέψη, όπως αυτή ενός μικρού παιδιού» (βλ. Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους).

    6. ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.
    Η χρήση του συναισθήματος είναι μια κλασική τεχνική προκειμένου να επιτευχθεί βραχυκύκλωμα στη λογική ανάλυση και στην κριτική σκέψη των ατόμων. Από την άλλη, η χρήση των συναισθημάτων ανοίγει την πόρτα για την πρόσβαση στο ασυνείδητο και την εμφύτευση ιδεών, επιθυμιών, φόβων, καταναγκασμών ή την προτροπή για ορισμένες συμπεριφορές.

    7. Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ.
    Κάντε το κοινό να είναι ανήμπορο να κατανοήσει τις μεθόδους και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο και τη σκλαβιά του. «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που δίνεται στις κατώτερες κοινωνικές τάξεις πρέπει να είναι η φτωχότερη και μετριότερη δυνατή, έτσι ώστε το χάσμα της άγνοιας μεταξύ των κατώτερων και των ανώτερων κοινωνικών τάξεων να είναι και να παραμένει αδύνατον να γεφυρωθεί» (βλ. Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους).

    8. ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ.
    Προωθήστε στο κοινό την ιδέα ότι είναι της μόδας να είσαι ηλίθιος, χυδαίος και αμόρφωτος.

    9. ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΝΟΧΗΣ.
    Κάντε τα άτομα να πιστέψουν ότι αυτά και μόνον αυτά είναι ένοχα για την κακοτυχία τους, εξαιτίας της ανεπάρκειας της νοημοσύνης τους, των ικανοτήτων ή των προσπαθειών τους. Έτσι, τα άτομα, αντί να εξεγείρονται ενάντια στο οικονομικό σύστημα, υποτιμούν τους εαυτούς τους και νιώθουν ενοχές, κάτι που δημιουργεί μια γενικευμένη κατάσταση κατάθλιψης, της οποίας απόρροια είναι η αναστολή της δράσης. Και χωρίς δράση, δεν υπάρχει επανάσταση.

    10. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ’ Ο,ΤΙ ΑΥΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ.
    Κατά τα τελευταία 50 χρόνια, η ταχεία πρόοδος της επιστήμης έχει δημιουργήσει ένα αυξανόμενο κενό μεταξύ των γνώσεων του κοινού και εκείνων που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι κυρίαρχες ελίτ. Χάρη στη βιολογία, στη νευροβιολογία και στην εφαρμοσμένη ψυχολογία, το σύστημα έχει επιτύχει μια εξελιγμένη κατανόηση των ανθρώπων, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά. Το σύστημα έχει καταφέρει να γνωρίζει καλύτερα τον «μέσο άνθρωπο» απ’ ό,τι αυτός γνωρίζει τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις το σύστημα ασκεί μεγαλύτερο έλεγχο και μεγάλη εξουσία πάνω στα άτομα, μεγαλύτερη από αυτήν που τα ίδια ασκούν στους εαυτούς τους.

    Αναρτήθηκε από Όπου Γης – Στις Ορθόδοξες Γειτονιές του Πλανήτη http://opougis.blogspot.com/2011/02/10.html#more

  10. Οι βολεμένοι τού σημερινού καθεστώτος δέν
    θέλουν καμμία μεταβολή,αυτοί δέν είναι πολλοί

    Οι πολλοί Ελληνες υποφέρουν από τίς λαμογιές
    τών προηγούμενων.

    Μέχρι πότε θά υπομένουν ?????

  11. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΟΝΑΝ ΒΑΡΒΑΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΛΟΝΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΥΟ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΑΚΟΜΑ ΜΕΡΙΚΑ , ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΟΤΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΟΥ , ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΑΛΙΑΔΑΣ , ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΓΚΡΙΖΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ; ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΕΣ ΟΤΑΝ ΕΡΙΞΑΝ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΑΝ ΤΡΙΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ (ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ) , ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ Ο ΗΛΙΑΚΗΣ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ; ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΟΤΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΧΑΙΒΑΝΙΤΙΔΑ ; ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΟΠΙ ; ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΚΑΙ ΑΤΟΠΑ ΜΑΘΕ ΙΣΤΟΡΙΑ Η’ ΔΙΑΛΕΞΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ .

  12. ENDGAME!!!

    Για όσους το ξέρουν είναι περιττό να το δουν εκτος αν θελήσουν να κάνουν μια «επαναληψη».

    Δυστυχώς η (τράπουλα) ήταν είναι και θα είναι σημαδεμένη.

    Νομίζω ότι άδικος καταφέρεστε και προσβάλλεται ο ένα στον άλλον.

    Κάποιες δύναμης αυτό επιζητούν ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΡΑΓΕΣ ΜΕΤΩΠΟΥ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.

    Μας θέλουν «διασπασμενους» σε κόμματα και αρώματα κλπ.κλπ

    Το ντοκιμαντέρ δυστυχώς δεν έχει υπότιλους εάν ψάξει κανεις στο διαδίκτυο σίγουρα θα βρει.

  13. ΧΡΗΣΤΟΣ πολύ καλό,το κείμενο και δεν κουράζει καθόλου,ΣΠΎΡΟΣ ένθετο είναι το κείμενο η όχι,πάντως συμφωνώ απόλυτα, στο παρακάτω θα συμπλήρωναF>,Οι πολλοί Ελληνες υποφέρουν από τίς λαμογιές
    τών προηγούμενων.F<αλλά και τον επόμενων φοβάμαι εγώ, Κόναν,Έλληνας Εθνικός,zaglos,Πελοποννήσιος,ένα και το αυτό ζώο, και μερικά άλλα ονόματα που μου διαφεύγουν αυτή τι στιγμή,όλα σε ένα,αν κάποιος θέλει από περιέργεια και μόνο, αν παρατηρήσει κείμενα τους, καρμπόν είναι σε πολλές περιπτώσεις,που σημαίνει καταχώρησε,και όχι έκθεση απόψεων,άρα,εντολοδόχοι,άσχετοι,το περίεργο είναι η λεπτομέρεια τον ορθογραφικών λαθών,πως όλη μέρα κάθονται στον υπολογιστή τους και ακόμα δεν έμαθαν στοιχειώδη ορθογραφία,δηλαδή αυτός η αυτοί που τους φύτεψαν,δεν κατάλαβαν ότι είναι καμένο χαρτί,άρα είναι και αυτοί πολύ μαλάκες, άντε να τον πάρεις τώρα στα σοβαρά,έστω ας εξαιρέσω ένα όνομα και πολύ είναι.-

  14. KOSTAS TSIAFISTAS

    MEXRI TORA DEN EIXA ASXOLITHEI KATHOLOU MAZI SOU EGRAFA TIN APOPSI MOU APLA OMORFA KAI ORAIA.

    TELIKA EXEI DIKIO O ZANGLOS PO SE LEEI NIFITSA.

    EXEI DIKIO KAI KAPIOS ALLOS PO SOU LEEI NA PAS MAZI ME KATI XOULIGKANIA SE KANA GIPEDO GIA NA VRIZEIS KAI NA PLAKONESE ANENOXLITOS.

    OPIOS DEN EXEI TIN IDIA APOPSI ME SAS EINAI ENTOLODOXOS EINAI ASXETOS EINAI ANORTHOGRAFOS EINAI ANUSTORITOS EINAI… EINAI…

    ESY EXEIS KATALAVEI POSO FASISTAS EISAI POU DEN MPOREIS NA SIZITISEIS KAI NA ANEXTHEIS KAMIA APOPSI DIAFORETIKI APO TI DIKI SOU?

    EXEI ANALOGISTEI OTI KAPIOI SAN TOU LOGOU SOU
    ME TIN MAYRI KOUKOULA STI KATOXI PRODIDAN TOUS ANTISTASIAKOUS KAI EGINAN I NTROPI TIS FOUSTANELAS KAI TOU ETHNOUS OTAN TA TAKIMIASAN ME TOUS GERMANOUS GIA NA PARISTANOUN TOUS ETHNOTIMITES?

    EXEIS ANALOGISTEI OTI KAPIA MEGALA MIALA SAN TOU LOGOU SOU KAI TIS ANTILIPSEOS SOU TA EKANAN SKATA KAI MPOUKARAN OI TOURKOI STIN KYPRO GIATI ITAN POLI ANTRES KAI KANANE PRAKSIKOPIMA GIA NA PERASI TO DIKO TOUS .

    PRODOTIKO ANEGKEFALO SINOTHILEYMA ANEGKEFALON TRAMPOUKON POU NOMISAN OTI PIRAN TON PATRIOTISMO ERGOLAVIA OPOS ESY ITAN KAI AYTOI.

    DILADI OI MEGALITEROI MALAKES POU PERASAN APO AYTON EDO TON TOPO.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s