"Greek National Pride" blog / CIA / Τέχνες

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις: Η CIA πίσω από 1.800 ταινίες του Χόλιγουντ μεταξύ των οποίων και οι «300» του Λεωνίδα


Τι ήθελαν να πετύχουν και τι συμβόλιζε ο Iron Μan για τους Εβραίους!

Σύμφωνα με έγγραφο που δημοσιοποιήθηκε  στο πλαίσιο του νόμου της απελευθέρωσης  των πληροφοριών, η CIA και το Πεντάγωνο εργάστηκαν για την παραγωγή πάνω από 1.800 μεγάλων και μικρών ταινιών και σειρών στην τηλεόραση.

Μέσα σε αυτές και η ταινία  οι «300» που είχε θέμα την επική μάχη των Σπαρτιατών με τους Πέρσες του βασιλιά Ξέρξη.

«Πολλά έχουν αναφερθεί  από την πολιτική του σκηνοθέτη της ταινίας στον απόηχο των «300».

Η ταινία βασίζεται στην μάχη των Θερμοπυλών  το 480 π.Χ.,  αν και ο Μίλερ είχε γράψει  την ιστορία για την Dark Horse Comics πριν από μια δεκαετία.

«Η ταινία ήταν για πολλούς μια προσπάθεια σύνδεσης από τις  αμερικανικές μυστικές  υπηρεσίες, των αρχαίων Περσών με τους ισλαμιστές και τον  πόλεμο κατά του Ισλάμ», αναφέρει το έγγραφο.

Ταινίες με πρωταγωνιστές τον  James Bond, τον Hulk (2003), το Top Gun,  Zero Dark Thirty και τηλεοπτικές εκπομπές όπως η Χαβάη 5-O, το History Channel,  ακόμη και το BBC και πολλά αλλά , όλα μα όλα επηρεάστηκαν  από την CIA και το Πεντάγωνο.

Όταν ένας συγγραφέας ή παραγωγός ζητήσει  πρόσβαση στο Πεντάγωνο και σε στρατιωτικά μέσα για να κάνει τις ταινίες του, θα πρέπει να υποβάλει  τα σενάριά του προς έγκριση  για να ξεκινήσει ο έλεγχος από το  γραφείο συνδέσμου ψυχαγωγίας του Πενταγώνου.

Τελικά, ο άνθρωπος με τον τελευταίο λόγο είναι  ο Phil Strub, του Υπουργείου Άμυνας (DOD) επικεφαλής του συνδέσμου με το Χόλιγουντ ….

«Εάν υπάρχουν χαρακτήρες, δράση ή διάλογος που δεν εγκρίνει το αμερικανικό ΥΠΑΜ στον κινηματογραφιστή, τότε οφείλει ο ίδιος να  κάνει αλλαγές για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του στρατού. Εάν αρνηθεί  τότε το Πεντάγωνο δεν δέχεται την «συνεργασία» και αυτός «πηγαίνει σπίτι του».

Γιατί το Πεντάγωνο και η CIA χρησιμοποιούν τις ταινίες του Χόλλυγουντ  για να επηρεάσουν τις μάζες σε όλο τον κόσμο;

Απλό. Αυτή η ιδέα της χρησιμοποίησης του κινηματογράφου αποτελεί το καλύτερο και το πιο προσοδοφόρο μέσο προώθησης της εξωτερικής πολιτικής μιας υπερδύναμης όπως οι ΗΠΑ .

Ποιοι είναι τα θύματα σχεδόν σε όλες αυτές τις ταινίες;

Ποιοι είναι οι τρομοκράτες;

Σχεδόν πάντα οι Παλαιστίνιοι και οι Άραβες.

Στην πραγματικότητα, ταινίες όπως ο Iron Man είναι μέρος μιας εβραϊκής ιδεολογίας γνωστής ως golem. Στην εβραϊκή λαογραφία, Golem είναι το τέρας που ήρθε στην ζωή για να διώξει όλους τους εχθρούς του εβραϊκού λαού σύμφωνα με την νέα εβραϊκή Εγκυκλοπαίδεια.

Λαμβάνοντας υπόψη την τεχνητή ζωή, η  έννοια του  Golem αφορά μια τεχνητή οντότητα  με υπερφυσική δύναμη η οποία είχε γίνει ευρέως αποδεκτή κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα.

Το Βιετνάμ είναι ένα ακόμη θέμα ταμπού για τον αμερικανικό στρατό, ο οποίος αφαίρεσε «αναφορά στον πόλεμο» από το σενάριο για το Χαλκ (Hulk, 2003).

Ενώ ο στρατός δεν εμφανίζεται ως συντελεστής στους τίτλους τέλους, στο IMDB ή στη βάση δεδομένων του υπουργείου Άμυνας με τις υποστηριζόμενες ταινίες, αποκτήσαμε ένα φάκελο από το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ όπου περιγράφονται οι «ριζικές» αλλαγές τους στο σενάριο.

Αυτές περιλάμβαναν την αλλαγή του εργαστηρίου όπου δημιουργήθηκε κατά λάθος ο Χαλκ σε μια μη στρατιωτική εγκατάσταση, κάνοντας τον διευθυντή του εργαστηρίου έναν πρώην στρατιωτικό χαρακτήρα και αλλάζοντας το κωδικό όνομα της στρατιωτικής επιχείρησης για να συλλάβει τον Χαλκ από το «Ranch Hand» σε «Θυμωμένος Άνδρας».

Το «Ranch Ηand» είναι το όνομα μιας πραγματικής στρατιωτικής επιχείρησης που είχε ως αποτέλεσμα η αμερικανική αεροπορία να ρίξει εκατομμύρια γαλόνια φυτοφαρμάκων και άλλων δηλητηρίων στην βιετναμέζικη ύπαιθρο, καθιστώντας τα εκατομμύρια στρέμματα γεωργικής γης δηλητηριασμένα και άγονα.

Αφαίρεσαν επίσης τον διάλογο που αναφέρεται σε «όλα αυτά τα αγόρια, τα ινδικά χοιρίδια, που πεθαίνουν από την ακτινοβολία και τον μικροβιολογικό πόλεμο», μια προφανής αναφορά σε συγκαλυμμένα στρατιωτικά πειράματα σε ανθρώπους.

Ερευνητές, μελετητές και συγγραφείς, γνώριζαν πολύ καλά εδώ και χρόνια ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει  διεισδύσει «βαθιά»  στην κινηματογραφική βιομηχανία αλλά οι ίδιοι σοκαρίστηκαν όταν  συνειδητοποίησαν το πόσο βαθιά  ήταν αυτή η «εισβολή»… 

πηγη

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s