"Greek National Pride" blog / ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ / ΕΛΛΑΔΑ

Οι ατράνταχτες αποδείξεις που κανείς Σκοπιανός ή γενίτσαρος δεν μπορεί να αμφισβητήσει


 Σταύρος Κ 
 Έκτακτο Παράρτημα 

Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ για την Μακεδονία:

Η Δυναστεία των Αργεαδών – Μακεδονία

Προϊστορικός λαός της Δ. Θράκης στην περιοχή του Βερμίου, κοντά στους Βρίγες, τους Πίερες και τους Παίονες. Επώνυμος ήρωας των Μακεδόνων ήταν ο Μακεδών (ή Μάκεδνος), υιός του Λυκάονος και πατέρας του Πίνδου ή υιός του Διός και της Θυΐας, κόρης του Δευκαλίωνος και αδελφός του Μάγνητος.

Ο Μακεδών νυμφεύθηκε την κόρη του Ερεχθέως Ωρείθυια (την οποία, κατά τον μύθο, άρπαξε ο Βορέας από τον Ιλισό ποταμό της Αθήνας) και από αυτήν απέκτησε τον Ευρωπόν. Κατ’ άλλην παράδοση, ο Μακεδών ήταν υιός του Αιόλου (δηλ. απόγονος του Δευκαλίωνος) ή γηγενής ήρωας. (Απολλ. Γ’ 97 – Αιλ. περ. Ζω. Ι’ 48 – Στεφ. Βυζ. – Ησίοδ. απ. 2 (5) – Ευστ. εις Διον. Περ. 427 – Ψευδο-Σκύμν. 620). Κατά τον Ησίοδο, ο Μάγνης και ο Μακεδών κατοίκησαν στην περιοχή της Πιερίας και του Ολύμπου.

Ο Κωνσταντίνος ο Πορφυρογέννητος, βασιλεύς του Βυζαντίου (950 μ.Χ.), αναφέρει ότι «Μακεδονία η χώρα από Μακεδόνος του Διός και Θυΐας του Δευκαλίωνος, ως φησίν Ησίοδος ο ποιητής» (περί θέμ. 2).

Αργότερα, μετά τα Τρωϊκά, κάποιοι απόγονοι του Τημένου (Ηρακλείδη) από το Άργος, ο Γαυάνης, ο Αέροπος και ο Περδίκκας, κατέφυγαν στην Ιλλυρία και από εκεί στην Άνω Μακεδονία για να έλθουν τελικά στους Μακεδόνες του, όπου ήσαν και οι κήποι της Μίδα. Από εκεί ορμώμενοι, όταν έλαβαν την εξουσία, κατέκτησαν και την υπόλοιπη χώρα.

Ο Γαυάνης έγινε άρχοντας της Ελίμειας, ο Αέροπος έγινε ο πρώτος βασιλεύς των Λυγκιστών και ο Περδίκκας έγινε ο πρώτος βασιλεύς των Μακεδόνων (αρχές ζ’ αί π.Χ.). Από τον Περδίκκα γεννήθηκε ο Αργαίος, πατέρας του Φιλίππου Α’, πατέρας του Αέροπου, πατέρας του Αλκέτα, πατέρας του Αμύντα Α’ (περ. 540-498 π.Χ.), πατέρας του Αλεξάνδρου Α’ του Φιλέλληνος (περ. 498-454 π.Χ. – εποχή των περσικών πολέμων) (Ηροδ. Η’ 137-139 – Θουκ. Β’ 99), πατέρας του Αμύντα Γ’ (393/2-369/8 π.Χ.), πατέρας του Φιλίππου Β’ (359-336 π.Χ.), πατέρας του Αλεξάνδρου Γ’ του Μεγίστου των Ελλήνων (336-323 π.Χ.). Οι Αργεάδες βασιλείς, δηλαδή, ανήγαν την καταγωγή τους στους Τημενίδες βασιλείς του Άργους και, μέσω αυτών των μυθικών προγόνων τους, στον Ηρακλή

Η ΙΣΤΟΡΙΑ για την Μακεδονία:

Στους 128ους Ολυμπιακούς Αγώνες το 268 π.Χ. μια γυναίκα από την παραθαλάσσια Μακεδονία, όπως αναφέρει ο Παυσανίας, η Βελεστίχη, κέρδισε στο πωλικόν τέθριππον και στους αμέσως επόμενους το 264 π.Χ. στην πωλικήν συνωρίδα.

Στράβων (Έλλην γεωγράφος, φιλόσοφος, ιστορικός (64 π.χ – 24 μ.χ). «Εστίν ουν Ελλάς και η Μακεδονία».

Ο Ιουλιανός (Φλάβιος Κλαύδιος Ιουλιανός, Λατ. Flavius Claudius Julianus), γνωστός ως Ιουλιανός ο Παραβάτης ή Ιουλιανός ο Αποστάτης, ήταν Ρωμαίος αυτοκράτορας κατά την πρωτοβυζαντινή περίοδο. Συμβασίλευσε, ως Καίσαρας, με τον Κωνστάντιο Β’ από το 355 ως το 360 και μόνος του, ως Αύγουστος, από το 361 ως το 363.

Ο Ιουλιανός ήταν ο τελευταίος αυτοκράτορας της Κωνσταντίνειας δυναστείας και ο μοναδικός παγανιστής μετά τον Μέγα Κωνσταντίνο.

Στο “Ευσεβίας της βασιλίδος το εγκώμιον”, γράφει μεταξύ άλλων για την Ευσεβία, “ότι δή γένος μέν αυτή σφόδρα Ελληνικόν, Ελλήνων των πάνυ, και πόλις η μητρόπολις της Μακεδονίας”.

Η Ευσεβία προερχόταν από γνωστή Μακεδονική οικογένεια της Θεσσαλονίκης.

Ο πατέρας της ήταν διπλωμάτης, αλλά όλοι γνώριζαν – ανάμεσά τους και ο Ιουλιανός – ότι ως Μακεδόνες ήταν φυσικά Έλληνες.

Εδώ είναι η απόδειξη: http://history-of-macedonia.com/wp-content/uploads/2012/02/julian_apostate.gif

Ο Ευριπίδης αφιέρωσε την τραγωδία Αρχέλαος στην Μακεδονία, κάτι το οποίο δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει κάποιος Έλληνας τραγικός σε «ξένους».

Μάλιστα, προβάλλει στην τραγωδία αυτή τον Μακεδόνα βασιλιά ως σύμβολο ομόνοιας των Ελλήνων.

Ο Ευριπίδης δεν συνέθεσε απλώς τραγωδίες, αλλά ανέβασε κιόλας στην Μακεδονία, πράγμα που σημαίνει κοινό με πλήρη γνώση της ελληνικής, και στις δυο εκφράσεις, Αττική-Δωρική.

Αττική γιατί ήταν ο ίδιος ο Ευριπίδης Αθηναίος. Δωρική γιατί οι Μακεδόνες ήταν Έλληνες Δωριείς.

Στην Ιφιγένεια εν Αυλίδι, τραγωδία που ανέβασε ο Ευριπίδης στην Μακεδονία, αναφέρει ότι είναι φυσικό οι Έλληνες να εξουσιάζουν βαρβάρους, επειδή έχουν ελεύθερο φρόνημα, ενώ οι άλλοι φρόνημα δούλου (στ.1399-1440), κάτι το οποίο, αν αισθανόταν σλάβοι και όχι Έλληνες οι Μακεδόνες, δεν υπήρχε περίπτωση να το ανεχτούν.

Με απλά λόγια δεν υπήρχε περίπτωση οι Μακεδόνες να καλέσουν τον Ευριπίδη για να τους ντροπιάσει και μετά αυτοί να τον χειροκροτήσουν.

Η αναφορά του Ηροδότου στο 5,20-22 για την ελληνικότητα των Μακεδόνων είναι σαφής, και η αποδοχή όλων των Ελλήνων για αυτό επιβεβαιώνεται άπω το ότι επέλεξαν αρχικά να αντισταθούν κατά των βαρβάρων στα τεμπη αρχικά, εκεί δεν απειλούνταν αφού η περιοχή ήταν ελληνική.

Τα λεγόμενα του Αλεξάνδρου Α’ (Παππούς Μεγάλου Αλεξάνδρου) και μόνο αρκούν για να καταρρίψουν τις θεωρειες των ανύπαρκτων σκοπιανων. «.

.Δεν θα ελεγα τους λογούς αυτούς, αν δεν είχα μέγιστο ενδιαφέρον για την Ελλάδα.

Διότι είμαι Ελληνας στην καταγωγή και δεν θέλω να βλέπω την Ελλάδα υποδουλωμένη..» (Ηροδοτος 9,45).

Όλοι οι βασιλείς της Μακεδονίας φρόντιζαν να τηρούν την παράδοση καταγωγής από τους μεγάλους ήρωες της Ελληνικής ιστορίας (Αχιλλέας, Τήμενος, Ηρακλής).

Ο Ηρόδοτος στο βιβλίο 1,56 χαρακτηρίζει τους Μακεδόνες Δωρικής καταγωγής και συγκεκριμένα: «..

Στα χρονιά της βασιλείας του Δευκαλιωνος κατοικουσαν στη Φθοιωτιδα, στα χρονια του Δώρου που ήταν γιος του Ελληνος, κατοικούσαν τη χωρά στις υπώρειες της Οσσας και του Ολύμπου που την ονομαζουν Ιστιαιωτιδα.

Κι από την Ιστιαιωτιδα, οταν τους ξεσηκωσαν οι Καδμειοι, κατοικούσαν στην Πίνδο, ονομαζόμενοι Μακεδονικόν έθνος.

Απο ‘κει πήγαν και στην Πελοπόννησο και ονομάστηκαν Δωρικό έθνος.

Ο Αισχυλος στην τραγωδια Ικετιδες, παρουσιαζει τον Πελασγο να καυχιεται οτι το γενος των Ελληνων κατοικει σε ολους τους τοπους ως τον ποταμο Στρυμωνα.
Συμφωνα με τον ιστορικο Διοδωρο Σικελιωτη, η Μακεδονια ξεκινα απο το Αργος με τον Καρανο. (39,1,283)

Ο Θουκυδιδης στο 2,81 ξεκαθαρα διαχωριζει τους Μακεδονες απο τις επιχειρησεις των βαρβαρων.
Τα πρωτα Μακεδονικα νομισματα κοπηκαν επι Αλεξανδρου Α΄και ειχαν Ελληνικα γραμματα.

Η γλωσσα των νομισματων ειναι η γλωσσα του λαου.

Ο Αισχίνης, πολιτικος αντιπαλος του Δημοσθενη, αναφερει στον Ολυνθιακο Γ΄,16 «..Επειδη ο Δημοσθενης θελει να υβριζει τον Φιλιππο, τον αποκαλει βαρβαρο. Ομως, εαν ηθελε πραγματικα καποιος να ερευνησει, θα βρει οτι ειναι Ελληνας Αργειος απο την γενια του Ηρακλη».

Απο τις επιστολες του Ισοκρατη στον Φιλιππο, δινεται καταφανεστατη εμφαση στην Ελληνικοτητα των Μακεδονων και στην αναγκαιοτητα να ηγηθουν των Ελληνων στον πολεμο εναντίον των βαρβαρων για την διαιωνιση του ελληνισμου.

Ο Πολύβιος σε αναφορα του για τις χερσονησους της Ευρωπης αναφερεται σε ιλλυρία, μερικες περιοχες της Θρακης και Ελλας ΠΑΣΑ συμπεριλαμβανοντας την Μακεδονια. Με απλά λόγια τα σημερινά Βαλκάνια ή αλλιώς χερσόνησος του Αίμου κατά τους αρχαίους αποτελούνταν από την Ιλλυρία, την Θράκη και την Ελλάδα (συμπεριλαβομένης της Μακεδονίας).

Ο Αλέξανδρος ο Μέγας, μας αναφερει ο ιστορικος Φλάβιος Αρριανός, εστειλε επιστολη μετα την μαχη της Ισσου στον Δαρειο λεγοντας: «Οι προγονοι σας, αφου μπηκαν στην Μακεδονια και την υπολοιπη Ελλαδα (όχι Μακεδονία και Ελλάδα, δεν τα διαχωρίζει), μας εβλαψαν (όλους τους Έλληνες, όχι μόνο τους Μακεδόνες), χωρις προηγουμενως να εχουν αδικηθει απο μας, και γι’ αυτο τιμωρω τους Περσες μπαινοντας στην Περσια (ελληνική εκδίκηση και όχι Μακεδονική μόνο)..» Μέσα στις παρενθέσεις είναι αυτά που πρόσθεσα εγώ.

Ο Ιωαννης Στοβαιος ήταν Έλληνας που μας αφησε τον πολυτιμοτερο πλουτο της Ελληνικης σοφιας με το ανθολογιο του, καταγοταν και ζουσε στην περιοχη Στοβοι, που τοτε ηταν Ελληνικη περιοχη, ενω σημερα ανηκει στα σκοπια. Μηπως πρεπει να ξαναπαρουμε ο,τι μας ανηκει; Μήπως πρέπει να γίνουν τα Σκόπια επαρχία της Ελλάδος και όχι ψευτο – Μακεδονία;

Κλεινοντας, ο Βιος του Μεγαλου Αλεξανδρου και η προσπαθεια του να εξελληνισει-εκπολιτισει τους βαρβαρους με την ελληνικη αγωγη και «θρησκεια» – μυθολογια, αποδεικνυει περιτρανα την αναποσπαστη Ελληνικοτητα της Μακεδονιας και ειναι συγκλονιστικο οτι υπαρχουν ακομα σημερα λαοι ασιατικοι που περηφανευονται οτι εχουν καποιες «ριζες» απο τον Αλεξανδρο. Αν ο Αλεξανδρος ηταν σλαβος, γιατι δεν διεδωσε τον σλαβικο πολιτισμο αντι του Ελληνικου; Πολυ απλα, γιατι δεν υπηρξε κανενας σλαβικος πολιτισμος, ΠΟΤΕ.

http://www.greek-language.gr/Resources/ancient_greek/library/browse.html?text_id=73&page=81 Από [2.99.3] έως [2.99.6] λέει ο Θουκυδίδης ότι οι Μακεδόνες ήρθαν από το Άργος με στρατό και νίκησαν περίπου δέκα άλλες πόλεις-κράτη και εγκαταστάθηκαν στην Βόρεια Ελλάδα που στην εποχή του λεγόταν Μακεδονία.

Δεν ήταν λοιπόν μόνο οι Μακεδόνες αριστοκράτες και ο βασιλιάς Έλληνες, αλλά και όλος ο στρατός από το Άργος ήταν, άρα ήταν Έλληνες όλοι, βασιλιάς, αριστοκράτες, στρατός, λαός. Αποικία του Άργους λοιπόν η Μακεδονία.


Σταύρος Κ.
για το Έκτακτο Παράρτημα

πηγη

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s